SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Plan split masa do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzieki za pomoc!

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 761 Data: 9/19/2010 11:44:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z erekcja pomocy!

    Post
    Doping

    [...] ktora cabaser zniszczyl w 3 dni? Nie żartuj sobie , co Ty masz 14 lat czy jak ? Po jakiego ładujesz takie dawki cabaseru ? Jednak to nie ma związku ze zbiciem prolaktyny a z Twoja głowa i tyle ;-) Proponuje wprowadzić do planu dnia zajęć relaksujących mogą w znacznym stopniu pomoc . Nie ma co sobie na siłę wkręcać problemów . Taka prawda :-))

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 929 Data: 7/8/2019 10:58:34 PM Liczba szacunów: 1
  • Apel o pomoc - TRENING CYKLICZNY

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    kurde Fod pierwszy. Niestety poraz kolejny dzieje się taka sytuacja z tego typu rzeczami oferowanymi przez tego usera. Szkoda bo jeżeli oferuje się pomoc nieodpłatną /odpłatną na tak długi czas trzeba wziąść wiele rzeczy pod uwagę i nie zostawiać ludzi na lodzie. Szkoda

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2258 Data: 11/7/2008 3:27:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Radio Koksu 43- pierxxxxnie na luzie

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    Michał masz rację w kwestii pozytywnego nastawienie, którego sam jestem propagatorem. Często jednak w obliczu trudności życiowych, niemożności wiązania końca z końcem, czy posiadania rodziny o którą przecież trzeba dbać nie da się wskazać prostej recepty. Niestety życie nie jest takie proste. To, że komuś się udało nie znaczy, że drugiemu też [...]

    Odpowiedzi: 303 Ilość wyświetleń: 15053 Data: 5/28/2012 12:57:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Radio Koksu 43- pierxxxxnie na luzie

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    [...] ma szans? bo kiedys zle wybral? bez senu. Dwa kolesia co pylil wungiel nie zrozumiales do konca, obadaj ten film kilka razy byku:-). Afryka - najgorsze co ich spotyka to ta pomoc, bo sie przez to nie rozwiaja, bylem tam na wakacjach wiem jak to opowiadaja tublycy. Btw dzisiaj mialem 2 interview, i na obu chcieli mnie do pracy. Odmowilem, ale to [...]

    Odpowiedzi: 303 Ilość wyświetleń: 15053 Data: 5/31/2012 9:33:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Testosterone Enanthate 1 cykl. Co i kiedy na odblok?

    Post
    Doping

    Witam podepnę się pod temat odbloku ktoś może mi powiedzieć konkretnie jak mam się odblokować ? Brałem 10 iniekcji testosteronu enhantate jedna na tydzień w kazdą środę dzisiaj kończe do odblokowania mam pregnyl 5000 i 12 tbletek clomidu jak i kiedy to dawkować proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 13767 Data: 5/22/2019 3:37:50 PM Liczba szacunów: 0
  • plan i dzienny jadlospis

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] Chocby dzisiejszY? I czy proteina jest konieczna czy mozna jakos "ujechac" na bialku z pokarmow? Gdy tylko beda jakies postepy to od razu napisze Dzieki za pomoc ,soga nie moge dac niestety jeszcze Aha znasz moze kogos kto stoswal ten rodzja treningu i moze cos powiedziec o efektach jesli tak to moze moglbys go powiadomic ze [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 4932 Data: 8/6/2003 8:01:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan dawkowania

    Post
    Odżywki i suplementy

    witam mam pytan jak stosowac hmbolon w połączeni z creatyna i bcaa cwiczac na mase ? i czy jest to dobre połaczenie ?prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1261 Data: 2/1/2009 11:18:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Jest ktoś w stanie mi pomóc?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1470 Data: 8/5/2014 4:25:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Cel Masa Prosba to Ocena + pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    ostatnio moj plan byl nie zbyt dobry , wiadmo uroslem , sila wzrosla bo dopiero poczatki i o to nie bylo trudno i uwaga robilem nogi ! co 99% poczatkujacych nie robi . moge znalesc nawet 4-5 dni treningowych i cos polecil w takim przypadku jak bys mogl mi pomoc ?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1259 Data: 12/24/2011 5:29:15 PM Liczba szacunów: 0
  • MOCNE uderzenie - cel 5kg mięsa bez tłuszczu w 1,5miesiaca

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    dobrej pompy, lepszego wykorzystania aminokwasów i kreatyny, poprawy jakości i zdolności wysiłkowych. tych rzeczy faktycznie mozesz sie spodziewac (no moze poza aminokwasami ktore swietnie sie same wykorzystuja gdy ich potrzeba :D) czy przelozy sie to na upragnione czyste 5kg ?? - nie wiem ale pomoc moze :D

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5843 Data: 12/28/2007 1:14:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę z hantlami

    Post
    Trening w domu

    [...] bym wydał na samo jedzenie, a ile na jedzenie +3kg gainera (ok. 25 dni codziennego stosowania 1-2 porcje) i wyszło, że jeśli bym chciał osiągnąć tyle samo białka i węglowodanów z samego żarcia to musiał bym wydać ... uwaga, ok 120 zł więcej. Więc wolę sobie zakupić jakiś gainetek i jechać dietę. Zobaczymy jak to będzie ;) Dzięki wielkie za pomoc.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 5563 Data: 7/15/2011 10:20:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosba o pomoc jakie suplementy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Hm, a jakies suplementy pomagajce przyrost? czy uwazacie, ze nie warto przy mojej diecie? edit: chcialbym poprostu sobie jakos pomoc poprzez suplementy, co byscie doradzili? Zmieniony przez - rosak777 w dniu 2015-03-31 11:14:57

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 413 Data: 3/31/2015 8:10:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu do oceny :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    jak sie uparl to mu z glowy nie wybijesz . Nieodpowiedni wiek ? Nie bedzie robil przysiadow na ciezarach makymalnych . te 20kg go nie zabije a moze jedynie pomoc . w pompkach wiecznie progresu nie bedize robil , a obaj dobrze wiemy jak z efektywnoscia pompek Zmieniony przez - papet96 w dniu 2011-12-26 10:24:39

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2263 Data: 12/26/2011 10:22:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu do oceny :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] jak z efektywnoscia pompek Jak ? To wbrew pozorom bardzo dobre ćwiczenie jest, szczególnie, że jest ich ogromna ilość. Nie bedzie robil przysiadow na ciezarach makymalnych Kto powiedział o przysiadach ? te 20kg go nie zabije a moze jedynie pomoc Zabić może nie ale zaszkodzić owszem może. Zmieniony przez - Viren w dniu 2011-12-26 11:10:52

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2263 Data: 12/26/2011 11:06:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu do oceny :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [ te 20kg go nie zabije a moze jedynie pomoc Zabić może nie ale zaszkodzić owszem może. Zmieniony przez - Viren w dniu 2011-12-26 11:10:52 Zaszkodzic moze mu rowniez siedze przed TV/PC a to robii . A i faktycznie mozna sie zdziwic juz 14 kg moge zabic człowieka , tyle potrzeba zeby zmiażdżyć krtań :)

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2263 Data: 12/26/2011 11:20:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu do oceny :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] ? Czy może uwazasz, że jej ćwiczenie nie ma sensu ? Ale oczywiście biceps/triceps jest... Barki dostaja po dupie przy wyciskaniu :) . te 20kg go nie zabije a moze jedynie pomoc Tutaj piszesz, że nie może zabić a kilka postów dalej: A i faktycznie mozna sie zdziwic juz 14 kg moge zabic człowieka , tyle potrzeba zeby zmiażdżyć krtań :) To była [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2263 Data: 12/26/2011 12:05:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl na Winstrolu?

    Post
    Doping

    Przyznałem Ci SOG'a za pomoc, lecz mam jeszcze jedno pytanie. Jak chcę zacząć cykl to brać Winstrol i Clenbuterol razem czy najpierw Winstrol a jak się skończy to Clenbuterol lub na odwrót?

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2767 Data: 5/13/2011 11:43:06 AM Liczba szacunów: 0
  • 21 lat, 68 kg. Suple bez chemii?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Oglądałem firmy BCAA firmy Activelab tylko takie było (w Netto). Pisałem co było w składzie, głównie słodziki, chyba jeszcze jakieś barwniki, niestety nie uczyłem się tego na pamięć więc wszystkiego nie wymienię :) Po prostu pytam o jakieś suplementy ponieważ chcę dołożyć ciężaru do ćwiczeń z własną masą ciała i chcę zapewnić jakąś ochronę... [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 12/15/2016 5:06:29 PM Liczba szacunów: 0
  • 21 lat, 68 kg. Suple bez chemii?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jeżeli wezmę te 3 produkty to bierze się to razem cały czas? Czy trzeba robić przerwy np miesiąc brać miesiąc nie? Jakieś opinie o tej kreatynie bo się nasłuchałem kiedyś jak kolega brał, że tylko jabłczan inne są słabe itd ;) Możecie to skomentować? Dziękuję za pomoc :)!

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 12/15/2016 8:17:10 PM Liczba szacunów: 0