SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Dieta na masę do oceny, 59kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Uff dziękuje za pomoc Tobie i wszystkim którzy mi pomagali ;) Naprawdę myślałem że ułożenie dobrej diety jest łatwiejsze, ale dzięki wam znam podstawy i myślę że układanie następnych będzie sprawiało mi mniej trudności. Dziękuje wszystkim jeszcze raz.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 1733 Data: 1/21/2017 9:29:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja piłkarza

    Post
    Odżywki i suplementy

    profesjonalnie mowisz ;>? Kolezka na kontrakcie?:P BCAA, beta-alanina. PS : Czy może coś pomóc w szybkości? ;O

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2022 Data: 10/10/2011 3:51:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu diety i treningu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tommy, jeśli chcesz schudnąć to dobrze ułożona, skrupulatnie pilnowana dieta to podstawa. Główne założenie jest takie, że 50-60% powinny stanowić białka. Wiem, że czytałeś posty, ale zerknij na te 2 linki, powinny Ci pomóc http://www.sfd.pl/Dieta_-_u%C5%82%C3%B3%C5%BC_sam_a_-t315296.html [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 887 Data: 1/2/2008 4:10:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki wszystkim za pomoc :) Jak tylko przyjdzie książka, zaczynam lafaya ;) Z PDF-a się źle czyta. Pozdrawiam :)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2097 Data: 6/6/2012 11:04:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Poprawa czasu na 1000m

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] 3:34 to jest mój rekord, lecz chciałbym zejść do równych 3 min. Mam na to 4 miesiące czasu. Prosiłbym o jakieś wskazówki. Mam 22 lata, 165 cm wzrostu i 65 kg wagi. Czasem troszke truchtam (dystans ok 3 km). Nie miałem do czynienia z żadnymi treningami biegowymi. Bez odpoczynku potrafie przebiec wolnym tempem 3 km. Z Góry dziękuję za pomoc.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5421 Data: 2/29/2012 6:01:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprawa czasu na 1000m

    Post
    Inne dyscypliny

    oki dzięki za pomoc, Czyli mam sie trzymać planu z tej stronki: http://bieganie.pl/?cat=19 ??? Czy tego co tak fajnie później rospisałeś ??

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5421 Data: 3/1/2012 9:58:22 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW na CKD, czekam na rady.

    Post
    Trening dla początkujących

    Tomaszu, dzięki za pomoc. Czy zaproponowalbyś jakiś sensowyn plan push/pull/legs, jakiś konkretny link? Bo nie mogę się doczytać/doszukać. Ew. sam coś ułożę i Ci wrzucę do poprawy, ale pewnie znów coś zchrzanię i będzie kupa błędów. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1711 Data: 9/26/2012 10:26:40 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW na CKD, czekam na rady.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] robić?)(RAMPA tutaj?) wyciskanie żołnierskie (ile serii robić?) wyciskanie skos (ile serii + górny czy dolny, a może raz tak, raz tak?) poręcze (tu też, ile serii? z pomocą robię max 10 powtórzeń, na szczęscie mam z kim wiczyć) francuz (tu sobię poradzę :) Pull Martwy ciąg (no właśnie, tu RAMPA 7, tak?) drążek (podciągne się max 1-2 [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1711 Data: 9/27/2012 1:13:49 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW na CKD, czekam na rady.

    Post
    Trening dla początkujących

    Brzuch może sobie odpowiednio przetrenować z nogami . areoby możesz sobie dac po treningu 20-30 minut . a resztę sam kombinuj , czytaj , szukaj , sprawdzaj itd ... Drogi kolego ja tu ci wszystkie nie rozpiszę mogę pomóc , doradzić i tak już ci plan treningowy w połowie napisałem . Jeśli masz takie problemy to zapraszam do lektury lub opłacić [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1711 Data: 9/27/2012 1:16:54 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW na CKD, czekam na rady.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za pomoc, będę się stosował, za jakiś czas jak przyjdzie do zmian to się odezwę. Będę robił rampę, no i ćwiczenia które poleciłeś, zobaczymy jak wyjdzie. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1711 Data: 9/27/2012 2:31:33 PM Liczba szacunów: 0
  • kłopot wśród kumpli

    Post
    Sztuki Walki

    ować dalej. Rano jeżdże autem z ojcem ale jak jest na służbie czy coś to autobusem jeżdże i sie czepiają. Prosze o pomoc i z góry dzięki ;D Dodam też, że mam kolege w klasie (bo gimnazjum jest w mieście) i on tu ma ekipa że hoho ;D i też go sie coś czepiali w gimbazie to przyszło 20 ziomów pod szkołe i już mu nic nierobią i myślę, że w razie [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2376 Data: 6/12/2013 8:00:32 PM Liczba szacunów: 0
  • kłopot wśród kumpli

    Post
    Sztuki Walki

    @up Zrób coś z tym nie może tak być, koniecznie poproś tego kolegę co ma takie plecy o pomoc, ew. jak wiesz, że tamci nie naślą nikogo na ciebie to wyłap ich w nocy i pogadaj jak nic im to nie da to ich wiesz :)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2376 Data: 6/12/2013 10:32:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja luźna dieta po przemyśleniach

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Może jakieś marchewki? (takich kanapek z 4-5 zjem przez te 6 godzin). Oraz - jeśli będę sobie przy takim normalnym jedzeniu (kiedy mam ochotę) szamał jeszcze np. ostrowię- nie przesadzę z ilością białka i coś się tam złego nie stanie? (np. nie wiem- przestanie mi stawać ) dzięki za pomoc. Zmieniony przez - matmich w dniu 2009-09-13 13:10:46

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1770 Data: 9/13/2009 1:10:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja luźna dieta po przemyśleniach

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przecier pomidorowy! Mam nawet w piwnicy ze 100 słoików... To jest myśl Nie pomyślałem o ryżu/makaronie na mleku A przecież to smaczne. Dobra, to zaczynam kolejny etap mojej diety po kolejnych przemyśleniach O plackach owsianych poczytam. Dzięki wielkie za pomoc, sog duchowy

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1770 Data: 10/9/2009 10:40:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja luźna dieta po przemyśleniach

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki wielkie za pomoc Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1770 Data: 10/9/2009 11:06:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena diety dla piłkarza ręcznego

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wstawiam poprawioną wersję, mam wątpliwości co do posiłku 5 i 6. Proszę o pomoc :) I posiłek 7.00 jaja kurze 180g platki owsiane 130g banan 130g oliwa z olwek 15ml (36g białko 40g tłuszcze 110g ww) II posiłek 11.00 szynka z piersi kurczaka 100g chleb żytni razowy 140g ementaler pełnotłusty 30g masło 20g (37g białko 28g tłuszcze 64g ww) III posiłek [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1539 Data: 11/28/2012 5:21:30 PM Liczba szacunów: 0
  • ULTIMATE Muscle Juice

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dziekuje za odpowiedz. Do tej pory zastanawialem sie nad ktoryms z tych 3: TREC- Mass XXL BIOGENIX- Monster Mass OLIMP- Super Whey Gainer 4000 a dodatkowo koles ze sklepu polecil mi jeszcze tego Muscle Juice i teraz juz sam nie wiem. Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc w wyborze. (jestem raczej ekto)

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 17683 Data: 10/13/2007 9:58:42 AM Liczba szacunów: 0
  • ULTIMATE Muscle Juice

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzieki Odin za pomoc, jak tylko zostane pelnoprawnym uzytkownikiem nie zapomne Ci dac sog'a.

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 17683 Data: 10/14/2007 11:51:49 AM Liczba szacunów: 0
  • ULTIMATE Muscle Juice

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dziekuje bardzo za pomoc, zdecydowalem. Biore MRM'a.

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 17683 Data: 10/15/2007 1:21:04 PM Liczba szacunów: 0
  • ale może mógł byś mi pomóc w taki sposób o jaki proszę, doradzić jak wziąć to co napisałem saa

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1723 Data: 3/12/2011 5:20:27 PM Liczba szacunów: 0