SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pomoc w ulozeniu cyklu

    Temat
    Doping

    Witam!!! Zakupilem dzis kilka produktow z Cyber Laboratories 1-decanoate 200mg (2 buteleczki) 2-Testosterone Propionate 100mg (2 buteleczki) 3-Methandrostenolone 15mg 100 tabletek Jak by mogl ktos odpisac jakie dawki i co ile. Z gory dzieki. A i dopisuje ze to pierwszy cykl

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 575 Data: 6/18/2014 10:11:06 PM Liczba szacunów: 0
  • koniec redukcji co dalej (pomoc)

    Temat
    Trening dla początkujących

    witam. właśnie skończyłem redukcje z 21% bf zeszedłem do 12%. zapoznałem się z "Reverse Diet" wiem o co chodzi i co mam robić ale mam dwa pytania. Jaki podział makro składników na reversie? i Jak trening(split,Fbw, itp.)? a na redukcji robiłem splita, staż 1,5roku przed redukcją tez split. proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 330 Data: 11/9/2014 5:56:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Siema. Mam pewnien problem, zaczalem chodzic na silownie, ale nie wiem jakie mam sobie sprawic suplementy i odzywki. Nie wiem co moze byc dobre na poczatek. Prosze o porade i dobor. Dzieki z gory za porady. Elo.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1354 Data: 10/13/2007 4:36:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o Pomoc!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam! Mam 15 lat, 183 cm wzrostu, 65 kg wagi i chciał bym zacząć cwiczyć na biceps. Prosze o jakiś plan treningowy. Siłownie mam w szkole 2 razy w tygodniu ( poniedziałek i piątek ) ale w domu mam hantle od 5 do 10 kg. Prosze o wyrozumiałośc i z góry dziękuje. Pozdrawiam Loss!

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 578 Data: 1/16/2006 4:56:43 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW-pomoc

    Temat
    Trening w domu

    Czy pomoże mi ktoś w ułożeniu planu FBW,celem którego jest spalenie tłuszczu na wolnych ciężarach,zaplecze aerobowe to rowerek treningowy

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2023 Data: 12/27/2006 5:12:20 PM Liczba szacunów: 0
  • prośba o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam, chciałbym zapytać jaką kreatynę polecacie chodzi mi tutaj o monohydrat. Potrzebuję pewnie około 500g (na jeden cykl) ćwiczę 8 m-c mam zbilansowaną dietę. znalazłem coś takiego: VITALMAX Monohydrate Creatin 500g czy ta kreatyna jest OK? z góry dzięki za odpowiedz

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 548 Data: 1/22/2009 9:23:25 AM Liczba szacunów: 0
  • KREATYNA PROSZE O POMOC>>>

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Czy jak mam jutro zaplanowany bieg "na wlasna reke" - zadne zawody, poprostu mierze czas na 1000m bez kreatyny, a teraz chce pobiec z kreatyna jak myslicie bedzie lepszy czas?? W jakiej ilosci i na ile czasu przed biegiem powinienem ja wziac??? Mam kreatyne: olimp creatine mega caps 1250.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 578 Data: 4/28/2010 4:26:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Posilek po treningowy = ostatni posilek dnia. Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, jak w temacie, posilek po treningowy jest jednoczesnie moim ostatim posilkiem w danym dniu, spozywanym ok. 1 godz przed pojsciem spac. Moim glownym celem jest redukcja tkanki tluszczowej. Co powinien zawierac taki posilek? co z weglowodanami prostymi po treningu? dziekuje i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 503 Data: 7/7/2013 6:29:13 PM Liczba szacunów: 0
  • "mała" pomoc w dawkowaniu

    Temat
    Odżywki i suplementy

    cwicze boks....co z tych odzywek bede potrzebowal?a jesli wszystkich to jak je dawkowac? a jesli czegos brakuje to czego i od razu jak to jesc:) carbo,witaminy :magnez,cynk,wapń; kolagen,glukozamina,ZMA, tauryna, kreatyna Mono najlepiej rozpiszcie mi to do treningu 3x w tygodniu dzieki :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 612 Data: 8/5/2005 6:31:38 PM Liczba szacunów: 0
  • hst pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam !!! Chcialbym rozpaczac ten plan tren ale prosilbym o pomoc bo nie rozumie go go konca??? Czy w tym planie np w tyg cwiczymy identyczne partie 3 razy w tyg? I czy moge zastosowac metode 10 10 5 ???

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1292 Data: 10/17/2009 11:44:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Proponiat tesc pomoc

    Temat
    Doping

    Witam wczoraj zakupiłem 20 strzałów Testosteronu Proponiat na tyle budżet pozwolił. Byłem juz na malutkim cyklu rok temu na enanthanie i mecie. Chciałbym się zapytać co sądzicie o 20 strzałach proponiata na cykl ? Cel Masa i trochę siły tez może być. Dziękuję za pomoc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 637 Data: 6/28/2014 12:23:12 PM Liczba szacunów: 0
  • SZYBKA POMOC! CYKL a PÓŁPASIEC

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam jestem na cyklu kreatynowym jakos poltora tygodnia i dopadl mnie polpasiec, mam antybiotyk HEVIRAN witaminy masci itp. Lekarz nie zabronil mi cwiczyc bo go pytalem o to, moze przerwac cykl na dwa tygodnie, wyleczyc sie i zaczac od nowa? Czy ciagnac ten cykl? Proszę o szybką pomoc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 641 Data: 12/2/2010 12:36:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w Kick-Boxingu

    Temat
    Sztuki Walki

    Witam. Od 3 miesięcy trenuje kick boxing. Jestem więc początkujacym. Prosze abyście powiedzieli mi, na rozwój jakich mięśni mam zwrócić najwiękrzą uwage, co mam robić dla poprawienia kondycji no i czego mam unikać. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1120 Data: 12/10/2005 3:22:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc Suplementacja

    Temat
    Trec

    Witam! Chciałbym żeby ktoś sprawdził mój cykl Dzień treningowy: na czczo 3 x Cm3 + 2x Hmb na 30 m przed treningiem 3x Cm3 + 2x Hmb + 10g S.A.W i po treningu 20 gram NItobolonu II DNI NIETRENINGOWE 4 x Cm3 + 2x HMb reszty wcale Prosze o sprawdzenie i ewentualne korekty

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 579 Data: 3/12/2012 6:34:55 PM Liczba szacunów: 0
  • masa - pomoc,dieta

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    mógłby mi ktos pomoc ulożyc diete na mase ? jestem aktualnie na cyklu (meta 100 tabsów). Waga 81 kg wzrost 180 cm. Chodzi mi o diete typowo za***iscie masową. Bardzo prosze o pomoc. może być też przez gg

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1358 Data: 7/4/2006 6:57:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobra dieta na mase prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Mam 17 lat 186cm wzrostu i ważę 73 kg chodze na siłownie ok. 2,5 miesiąca i trudno mi ułożyć dobrą dietę proszę o pomoc o napisanie co mam jeść. co ranek jem płatki owsiane, a obiad i kolacja różnie. Proszę też o podanie jakiejś suplementacji i co myślicie o monohydracie ? pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 418 Data: 3/24/2013 1:11:06 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc:/

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam.pisze w takiej sprawie,ze slyszalem ze jak sie ma duzo treningow i sie jest zmeczonym to dobre na to są aminokwasy i proszę bardzo o potwierdzenie czy to prawda a jesli to prawda to jakie aminokwasy są najlepsze.Z gory dziekuje

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1102 Data: 2/20/2008 10:58:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Który spalacz będzie lepszy? Proszę o pomoc!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    HYDROXYCUT vs. ARSON?? Mam 25 lat, ok 15 kg do zrzucenia. Oczywiście mam porządnie ustawioną dietę redukcyjną, codziennie konkretne aeroby. Potrzebuję naprawdę silnego spalacza. Który pomoże spalić więcej fatu i da większego kopa na treningach?? Z góry wielkie dzięki za odpowiedz :)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 447 Data: 11/26/2011 9:17:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Mam 15 lat (waga:76 kg,wzrost:171) trenuje na siłowni od stycznia i mam takie pytanie : Na co mam trenowac na mase czy na rzeźbe ( bo duzo o tym czytalem na necie ) i jak cos to jak ( co z czym laczyc ) Proszę o pomoc !

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1216 Data: 9/6/2008 9:43:21 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w doborze odzywek

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam Chcialbym aby ktos mi pomogl w doborze odzywek podam dane ktore powinny sie przydac; 1. cel masa miesniowa 2.staz rok 3. trening na sile 4. odzywki juz bralem ale przez ostatnie 3 miechy juz nic Prosze o pomoc aha dietajest oczywiscie ...bo bez tego ani rusz!

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 726 Data: 10/4/2008 9:08:55 AM Liczba szacunów: 0