SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mietas take sa załozenia tego treningu. Miał to byc FBW i chce na tym skończyć. Odrazu po tym cyklu wskoczę na Split poradzę się Ciebie jak bedziesz chciał pomóc.. A gotuję sam, jestem kucharzem z zawodu z tym, że jak gotuje dla siebie to nie przstrajam posiłków.. Hard jw. A WODYN wszędzie sie szwęda tez odnoszę takie wrażenie, że widzę go [...]

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 18589 Data: 2/6/2007 11:03:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] sie odchylac bardziej do tyłu i am podkładko pod pięty. Kwic Dzieki za uznanie Pan który mnie asekurował no fakt nie bardzo wiedział jak to robic ale nic to, lepsza taka pomoc niz zadna. Biceps prawy mam duzo słabszy niz lewy. To wina boksu gfzie zawsze kładłem nacisk na lewą rękę.. Kamiru Przysiady robie głębokie bo takie ma być, nie lubie [...]

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 18589 Data: 2/11/2007 6:12:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    ..filmiki mogą Ci tylko pomoc wrazie czego jw/ wiesz co poprawic itp jak narazie test prowadzony bdb pzdr

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 18589 Data: 2/12/2007 1:41:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czyli nie jest to jakis specyficzny bol tylko nagly brak sil tak? Jesli tak to dluzsze przerwy powinny pomoc a z czasem bedzie tylko coraz lepiej. Nie wiem czy czytales ale jesli nie to koniecznie przeczytaj moze Cie zaciekawic: http://www.sfd.pl/My_1st_plan_na_sile-t303415.html pozdrawiam Zmieniony przez - r4q w dniu 2007-02-21 20:28:23

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 18589 Data: 2/21/2007 8:25:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    Banan Dzięki, miło to słyszeć od główno dowodzącego działem Kamiru No teraz już wcześniej trzasnąłem, że chodzi o "only god..." ale jakoś nie mam ochoty już pisać na ten temat. Pomoc swoja drogą a wypisywanie "herezji" i atakowanie bez podstaw swoją. Dla mnie już nie ma tego tematu CHILLOUT

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 18589 Data: 3/1/2007 5:38:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    Banan Dzięki, miło to słyszeć od główno dowodzącego działem Kamiru No teraz już wcześniej trzasnąłem, że chodzi o "only god..." ale jakoś nie mam ochoty już pisać na ten temat. Pomoc swoja drogą a wypisywanie "herezji" i atakowanie bez podstaw swoją. Dla mnie już nie ma tego tematu CHILLOUT Dzisiaj cały dzień się [...]

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 18589 Data: 3/1/2007 5:42:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Olilas_redukcja

    Post
    Ladies SFD

    olias o.. czesto masz zapalenia pecherza, zawsze leczysz je lekami?(antybiotykami?) trzeba bylo pierw do nas walic o pomoc Zmieniony przez - obliques w dniu 2011-05-14 19:03:54

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3372 Data: 5/14/2011 7:03:24 PM Liczba szacunów: 0
  • ODŻYWIANIE - MASA - CZEGO SIĘ WYSTRZEGAĆ a czego nie...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] zazwyczaj od 8:00 do 15:00 więc posiłki muszą być przynajmniej trochę przystosowane do trybu "szkolnego" w tych godzinach. Jeśli już znajdzie się jakiś chętny do pomocy "dietetyk" to prosiłbym o ułożenie dwóch diet o takiej samej sumie kalorii i proporcjach ale z różnymi potrawami, abym odżywiał się chociaż troche [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2960 Data: 11/5/2007 12:32:02 PM Liczba szacunów: 0
  • kortyzol.! jak blokować?

    Post
    Odżywki i suplementy

    inhibitorow kortyzolu nie ma zbyt wiele na rynku - jesli chodzi o ziola,witaminy etc. jest kilka ktore moga pomoc Quercetin http://www.ergo-log.com/quercetincortisol.html phosphatidylserine http://www.ergo-log.com/phosphatidylserine.html cynk http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1702662?dopt=Abstract ogolnie moga pomoc suplementy ktore [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2562 Data: 10/28/2010 7:09:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy jak zaczne brac bede bral ciagle?

    Post
    Doping

    [...] rezultatów bądź stosowane srodki dają silnie wyrażone skutki uboczne są rozczarowani i przestraszeni. wstyd im przyznac się do swojej niewiedzy na forum więc szukają pomocy na priv. wielu z nich zasypuje moja skrzynkę podstawowymi pytaniami odnośnie treningu i suplementacji osłabiając mnie swoim poziomem wiedzy. niektórzy mają poważne [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2055 Data: 6/9/2003 7:17:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Creatine Mega Caps 400 caps (1250mg)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tobie nikt nie może pomóc bo ty sam sobie nie chcesz pomóc. Koledzy już ci doradzili jak nie rozumiesz to sobie odpuść ćwiczenie.

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3625 Data: 3/9/2011 5:30:39 PM Liczba szacunów: 0
  • przysiady- pomocy !

    Post
    Ladies SFD

    i poprosilam o pomoc bo nie wiedzialam czy robie cos nie tak a naraz na mnie najezdzacie. temat uwazam za zakonczony. a innym, dziekuje za pomoc. nie za hejty.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2321 Data: 3/6/2014 5:52:43 PM Liczba szacunów: 0
  • jaka dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam ponownie s.m.p.a pisze z bardzo wielka prosba do Ciebie,chcialem Ci podziekowac za pomoc w ustaleniu diety i musze przyznac ze byla bardzooo dobra,czulem sie swietnie,mialem energie kiedy trenowalem i czulem ze masa idzie powoli ale nagle moije zycie sie zmienilo diametralnie,od kad zamieszkalem z dziewczyna i dzieckiem.Bardzo duzo zrobilem [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2394 Data: 12/2/2010 6:38:19 AM Liczba szacunów: 0
  • odżywki dla biegacza ? jakie ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    mi zależy na sile ogólnej mięśniowej nie tylko nogi ale i ręce ... mam dosyyć dużą tkanke tłuszczową ale to zniknie niedługo zabiegi w saunie powinny pomóc ... jaką kreatyne polecacie ? może BCAA ? jakieś inne dodatki proszę o pomoc bo jestem laikiem w tych sprawach

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2489 Data: 2/28/2011 8:26:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Co kupować?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dietka wiele daje z tego co wyczytałem ale sami dobrze wiecei ze poczatki sa najgorsze ... a wiec trudno mi ułozyc jakas odpowiednia dietke .. robie ja i mecze sie juz prawie tydzien..byle do przodu .. no chya ze ktos jest w stanie mi pomóc i ułozyc zapotrzebowanie to 1,5 biał, 1,7 tłusz, no i 3,4 węgl.... do leniów nie naleze ..poporstu szkołe [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 942 Data: 5/24/2006 12:11:48 AM Liczba szacunów: 0
  • stawy..

    Post
    Doping

    Na profilaktykę za późno, olfen powinien pomóc, ewentualnie nandrolon 200/250mg e7d, ale przy nandro musi iść test >200/250mg e7d. Kąpiele w wodzie z sodą. Ciężko jest się "nareperować" będąc ciągle na ciężarach, osobiście dał bym olfen przez pierwsze 3 dni, później 30 dni na flexie i powinno pomóc.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 968 Data: 5/10/2013 1:19:04 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW Redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Softek z Wami,to zawsze takie klocki wychodza.... odpowiadasz malo precyzyjnie,nie podajesz mnostwa info,ktore sa potrzebne,aby mozna bylo pomoc. "Staż treningowy na słowni : prawie zerowy ^^ ' teraz wyskakujesz z tekstem,ze wczesniej stosowales split. no i co? co z tym splitem? dlaczego zmieniles lub chcesz zmienic program? zmieniasz,jesli [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1575 Data: 7/30/2009 8:25:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zlozYc dobrY cYkl

    Post
    Doping

    [...] umiesz czytac ile masz poczytanych postow :"rok na siłce to ty sie nawet cwiczen poprawnie nie nauczysz wykonywac a juz cykle steroidowe walisz " tu masz pomoc kolegi z forum :) wez sie ****** w leb ;/ a co mam Ci napisac wez 500 mety bedziesz wielki zeby Cie w szpitalu widziec.....;/ moge Ci pomoc napisz mi wymiary wage [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 3428 Data: 7/2/2006 10:26:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Chuda/dziennik/podsumowanie str. 15

    Post
    Ladies SFD

    Nieee, to nie są kondomy jakie się naciąga na fitnessach %-) Na srebnych i złotych to nawet i kulturyści mogą ćwiczyć, a my powszechnie stosujemy jako pomoc do podciągań na drążku :-) Ale jak wolisz z rączkami, to kup taką, tyle że na drazku się chyba na niej nie podciągniesz @@-)

    Odpowiedzi: 301 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/30/2012 2:36:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Chuda/dziennik/podsumowanie str. 15

    Post
    Ladies SFD

    [...] pliz laczemu tamten poprzedni trening jest niedobry? Nie żeby coś nie teges ale mi się podobał i wydawało mi się, że efekty będą bo dobrze czułam po nim mięśnie, dlatego mnie ciekawi skąd zmiana A żarcie zostaje jak jest? Jem w sumie na wyczucie ale czysto, rozkład czasem rozjechany, ale zwykle ok 110/90/180 BTW, może być? Dzięki za pomoc };-)

    Odpowiedzi: 301 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2012 5:58:44 PM Liczba szacunów: 0