SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • wyzwanie podjęte ;)

    Post
    Ladies SFD

    czekam na pomoc w dobraniu odpowiedniej gramatury BTW, podpowiedzi, sugestie mile widziane:) proszę o pomoc!!!

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1742 Data: 4/8/2013 3:05:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Suszone banany

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    znalazłem na tej angielsko języcznej stronce http://www.nutritiondata.com/ za******a strona... Dzięki za pomoc leci sog... Fakt że przraziła mnie ilość tłuszczu w suszonych bananach ale to już inna rzecz Dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 5077 Data: 6/25/2006 3:30:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta pomozcie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiec prosze o pomoc w zbilansowaniu. Jesli masz czas i ochote pomoc wrzuc przykładowa rozpiske ktora bedzie bardziej zbilansowana i dobra.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1022 Data: 5/15/2016 9:11:51 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki wielkie Viren za pomoc ruszam z treningiem;] jeszcze mam jedną prośbę o pomoc w ułożeniu diety nie pomógłbyś?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 805 Data: 1/9/2012 6:36:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Groźne psy, pogryzienia, tępi właściciele itd.

    Post
    Sztuki Walki

    Clevland, jeszcze raz dzięki za pomoc. Bardzo mo pomogłeś. Pozdrawiam A.

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 19774 Data: 3/16/2008 8:30:40 AM Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy pomozecie?? prosze:)

    Post
    Trening dla początkujących

    wiecie ja nie prosze o kierowanie na inny dział ja prosze o plan skoro nie chcecie pomoc to sam sobie spróbuje poradzic ale widze ze takie fora są bezuzyteczne zamiast pomagac na konkretne pytanie to tylko krytyka moze jestem młody ale to moja sprawa ja nie prosze o negowanie tylko pomoc nie to nie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 771 Data: 10/26/2008 8:07:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze suplementacji (kreatyna)

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] :) daj do sniadania Olimp Creatine Xplode (mieszanka 6 rodzaji) Czy to dobry wybór? wybor ok, jednak jak wezmiesz klasyczne, zwykle mono to tez bedzie dobrze Dziękuje za pomoc, czyli wg Ciebie bcaa przed i po treningu jest ok, to co mam, tak? I witaminki będę do śniadania dawał, dzieki za rady. jak kreatyny nie stosowałeś do tej pory to weź [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 210 Data: 10/8/2019 11:48:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Co na zwiększenie masy

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] przez 5 lat karate,ale znaczących efektów też nie było(przyrostu masy ani niczego podobnego). Nigdy nie tyłem znacząco,mam niedowagę i chciałbym to zmienic,liczę na Waszą pomoc. Prosiłbym o pomoc w doborze jakiejś niedrogiej (na krótki czas,chciałbym sprawdzic czy są efekty) suplementacji. Wielokrotnie próbowałem coś ze sobą zrobic,ale bez [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2479 Data: 12/31/2008 4:23:17 AM Liczba szacunów: 0
  • 1000m z 3:30 - 2:45

    Post
    Inne dyscypliny

    Widzę nikt nie chce pomóc:P Ad.1 Przez 2 tygodnie nie biegałem bo lało, albo nie miałem czasu, i przez to jakby się oduzależniłem od biegania:( Dziś pobiegłem to nie mogłem zrobić 4km, a tylko 3 z niefajnym czasem 13minut. Muszę wrócić do formy. Ad. 2 Po części wynika to z punktu pierwszego, a mianowicie: gdy za oknem słota, i biegać się nie da, [...]

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 9431 Data: 10/23/2010 7:47:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Polskikoks [BLOG] - moje zmagania z siłownią i powrotem do zdrowia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zmotywowałem się i odgrzebałem starego laptopa dziewczyny, który ledwie zipie i trzeba mieć do niego anielskiej cierpliwości, żeby dodać wpis 8-). W piątek i dziś robiłem treningi "10". Dzisiaj byłem na nowej filii siłowni, która została otworzona po plajcie punktu innej sieci. Zmiany oceniam na plus. Dodatkowo bardzo mało ludzi, więc nagrałem [...]

    Odpowiedzi: 581 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2018 2:34:47 PM Liczba szacunów: 1
  • Polskikoks [BLOG] - moje zmagania z siłownią i powrotem do zdrowia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Rozumiem. Niemniej jednak wielkie dzięki za dotychczasową pomoc, bo zawsze służysz radą i potrafisz i wesprzeć mentalnie! :-D To raczej się z tym wstrzymam. Wrócę pewnie do tego tematu, kiedy nie będę miał już absolutnie żadnego pomysłu, ale musiałbym to dokładnie przedyskutować z dobrym specjalistą.

    Odpowiedzi: 581 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/8/2018 3:00:26 PM Liczba szacunów: 1
  • Polskikoks [BLOG] - moje zmagania z siłownią i powrotem do zdrowia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ciesz się że nie ma MZJG :) Teraz dogadać dobrego gastro i miejmy nadzieję, że będzie w stanie coś Ci pomóc

    Odpowiedzi: 581 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2019 10:49:16 PM Liczba szacunów: 1
  • Polskikoks [BLOG] - moje zmagania z siłownią i powrotem do zdrowia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wiem, że szybko. Gdyby nie pomoc pewnej osoby to czekał bym do sierpnia, serio %-) Cel teraz to głównie siła, ale mam tam akcesoria, żeby dobijać objętości.

    Odpowiedzi: 581 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/15/2019 6:43:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Polskikoks [BLOG] - moje zmagania z siłownią i powrotem do zdrowia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ogólnie, to próbowałem na wiele sposobów i najkorzystniej jest mocno spięty samemu. Jak próbowałem z pomocą, to pas wbił się między żebra, a miednicę i ogólnie to mogłem sobie więcej szkody zrobić niż pomóc %-)

    Odpowiedzi: 581 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2019 7:54:17 PM Liczba szacunów: 1
  • Polskikoks [BLOG] - moje zmagania z siłownią i powrotem do zdrowia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Śledze cały czas z ukrycia i trzymam kciuki :) Niestety w przypadku lekarzy, tak jak w każdym innym zawodzie są osoby które minęły się z powołaniem, nie wspominając o rażącym braku wiedzy (biorąc pod uwagę że SIBO jest powszechne), to jeszcze zero empatii która w tym zawodzie jest wręcz niezbędna. Ciesz się że objawy na antybiotykach się regulują [...]

    Odpowiedzi: 581 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/24/2019 10:17:43 PM Liczba szacunów: 1
  • Trening KLATKI - pomocy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] powtórzeń. na poczatek zwieksz ciezar do takiego abys w kazdej serii potrafił wykonac 6-8 powtórzeń, a w tym 1-2 ostatnie powtórzenia metoda powtórzen wymuszonych czyli, pomoc partnera treningowego przy dwoch ostatnich powtórzeniach( ale delikatna pomoc), druga sprawa to regeneracja proponuje robic klate raz w tygodniu, aby miała czas na [...]

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3371 Data: 12/22/2009 8:35:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl za 700zl... Co Z Czym Wziac?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzieki apokalipsa za odp w sumie to na twoja pomoc najbardziej czekalem... A co do ilosci bialka to zalezy od ceny... wszystkich tych wymienionych produktow i do tego jeszcze jakis stack za 700zl raczej nie kupie..Bylbym bardzo wdzieczny gdybys podal mi konretn produkty .. ktore bys mi polecal.. jakie BCAA, HMB itd... Tak aby to wszystko bylo [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1154 Data: 5/21/2008 3:24:00 PM Liczba szacunów: 0
  • ziel herbata-bzdura?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam,chciałabym dołaczyc do tej dyskusji,moze powinnam zaczac nowy temat ale jest ich tak wiele ze szkoda zasmiecac juz to forum licze na wasza pomoc...dawno juz nie miałam doczynienia ze wysiłkiem fizycznym aczkolwiek w przeszłosci trenowałam wyczynowo..a od kilku dni zapodałam sobie dietke i jak na razie treningi aerobowe po ok 45,50 min wiem [...]

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6410 Data: 4/3/2003 11:20:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Bassplayer/Dziennik - w zdrowym ciele, zdrowy duch

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] w treningowe (30 g, 3 T) Łącznie: 210 g białka - 3 g/kmc - 810 kalorii 67 g ww - 0.95 g/kmc - 268 kalorii 64 g tłuszczy - 0,91 g/kmc - 576 kalorii 1654 kalorie łącznie, Oczywiście wszystko w przybliżeniu, waga 70 kg. Co sądzicie o tej diecie? Nie za dużo białek/za mało węgli? Da rade zdrowy chłop na tym wyżyć na rzeźbie? ;) Proszę o pomoc!

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2882 Data: 6/17/2008 12:56:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja czy masa?

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziękuje wszystkim za pomoc co prawda to prawda trochę wstydzę się wrzucać swoje zdjęcia do internetu a tym bardziej na forum. Po zmierzeniu się miarką krawiecką mój obwód pasa wyniósł okolo 80cm. Tak jak wcześniej pisałem nie wyglądam na osobę która faktycznie miałaby 19% tkanki tłuszczowej. Sprawdziłem parę stronek które rzekomo obliczają twoją [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 506 Data: 4/13/2019 8:53:27 PM Liczba szacunów: 0