SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Prośba o pomoc!!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam mam wielka prośbe .. spedziłem juz pare h na forum poszukujac odpowiedniego treningu dlam nie i nie oge sie wogole na nic zdecydowac :D Mam 21 lat ok 3 lat starzu lecz z przerwami ... 179cm wzrostu i 93 kilo wagi.. troche otluczony brzuch i posladki ... I teraz nie wiem czy robic trening na mase lecz dorzucic aeroby czy moze FBW czy moze [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 539 Data: 4/15/2009 11:47:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu odżywek

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Chciałem sie was poradzić jakie odżywki są waszym zdaniem najlepsze na rzeżbę?? Ćwiczę okolo 2 lat z przerwa spowodowaną kontuzja. Mam 171cm wzrostu i wagę 81 kg . I nie wiem czy robić dalej masę tak jak robiłem czy rzeżbę. Tkanki tłuszczowej na rekach i nigdzie indziej nie mam poza brzuchem Z góry dziekuje

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 528 Data: 1/13/2011 11:00:16 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o pomoc !!! :(

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] zywienia!!! probowalem juz wszystkiego ale zadna dieta nie jest dobra !!! prosze pomozcie mi to jest dla mnie bardzo wazne !!! chcialbym przybrac ma masie ale bez tluszczu !!! nic mi nie pomaca !!! jako ozdywke biore bialko serwatkowe. prosze o pomoc. z gory dziekuje za porady i blagam nie odsylajcie mnie do innych topicow!! czekam na pomoc :(

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 631 Data: 2/15/2004 3:23:14 PM Liczba szacunów: 0
  • POTRZEBNA POMOC!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Mam taki problem... ćwicze już sobie ponad pół roku, moja siła wzrosła prawie dwukrotnie ( z 50 kg na 94 kg ) ale jest problem z wizualnymi rezultatami tych ćwiczeń... wielkość moich mięśni nie jest współmierna do osiąganych rezultatów... co z tym zrobić? Chciałbym żeby efekty były zauważalne... czy istnieje jakiś trening ,,cud'''' który by [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 737 Data: 12/12/2006 9:54:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki Izolat i BCAA zakupić? prosze o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam mam do Was pytanko jakie BCAA i izolat polecicie;) cos dobrego szukam;) brałem z izolatów: - Fitmax isolate premium 90 - Vitalmaxa isolat - Musclemeds Carnivor Z BCAA to brałem: - Hitec BCAA powder - Olimp BCAA te zółte opakowanie - Fitmax BCAA+Citrulina - Fitmax BCAA pro 4200 w tabletkach Czy coś z tego wybrać czy może coś innego polecicie ?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1022 Data: 6/30/2013 3:50:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Odblok po Testosteronie. Potrzebna pomoc.

    Temat
    Doping

    [...] bardziej doświadczonych ode mnie. Cykl 8 tyg test 250, 1ml co 5dni. Cykl miał miejsce 3 michy temu, po którym nie odblokowałem się ani hcg ani clomidem. Z kuśką wszystko jest ok, libido spadło minimalnie, jądra naturalnej wielkości. Co robić dalej ?? czy powinienem się teraz odblokować? czy może jakiś mały cykl i dopiero odblok?? Proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 647 Data: 11/27/2014 8:48:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wybraniu sprzętu na siłkę

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Witam mam problem! Po wakacjach zamierzam sobie urządzić siłkę. Zamierzam kupić: -Drążek na ścianę -Poręcze na ścianę -Ławkę z opcją skos -Gryf -Sztangielki -Obciążenie I teraz nie wiem jakiej firmy, poradźcie co najlepsze. Cena: chce się zmieścic w 800-1000zł

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1621 Data: 6/25/2006 7:39:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak brać dane odżywki prosze o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] bcaa mega caps i tribulus stack firmy precision. Biore to w następujący sposób. Rano pół miarki hp i 30 min później bcaa potem sniadanko. Do obiadu tribulus. przed treningiem pół miarki hp. Po treningu bcaa i 30 min pózniej hp. A z kolacją druga porcja tribulus i na noc bcaa. Powiedzcie mi proszę czy dobrze to robię ? z góry dziękuje za pomoc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 775 Data: 11/13/2007 10:57:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja na masę ogólną ciała... Prosze o pomoc!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam! Ćwiczę regularnie od września. Wcześniej ćwiczyłem parę miesięcy, ale nie wliczam tego ze względu na długą przerwę. Aktualnie ważę 53kg przy wzroście 169cm. Trener na siłowni ustalił mi dietę. Do tego brałem witaminy i minerały i Magnum 8000 Treca. Aktualnie nadal biorę Magnum 8000 do tego AAKG. Co jeszcze mogę dodać do zestawu aby pomóc [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 685 Data: 11/12/2008 8:13:14 PM Liczba szacunów: 0
  • # JAKIE ĆWICZENIA ? POMOC ! POCZĄTKUJĄCY 15 LAT.

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam dopiero zaczynam przygode z kulturystyką. Mam prawie 16 lat , 174 cm wzrostu i waże 56 kg. Jestem świeżakiem dlatego prosze o pomoc. Mam do dyspozycji : sztangę , drążek i hantle. Moje ćwiczenia to narazie : - Martwy ciąg 3x 10 pow. - Wiosłowanie sztangą podchwytem 3x 10pow. - Przysiady ze sztangą na karku 3x 10pow. POMOŻCIE CO ZMIENIĆ ITP [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 515 Data: 11/30/2013 12:28:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o POMOC!!!! Chce Przybrac na masie jestem chudy

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam jestem nowym uzytkownikiem i prosze o pomoc!!! mam 29 lat jestem chudy, waze 66 kg i mam 183 cm wzrostu, jem za dwoch i spalanie mam bardzo dobre. chcialbym bardzo przybrac na masie i rzezbie przy okazji. pracuje takze cwiczyc bede srednio. chcialbym sie dowiedziec co by bylo dla najlepsze jakie odzywki albo suplemanty itp. jakie marki sa [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1034 Data: 7/13/2013 1:42:13 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] sie zbyt powaznie trenowaniem... nei chdodze na silownie... w domu jedynei codziennie robie pompki 4x50 i bruszki 2x70... wydaje mi sei ze wazne zbyt malo... bo 57kg... co nei jest powalajaca waga jak an moj wiek.... i chcialbym nabrac masy... czy zazywanei bialka badz kreatyny moze mi pomoc? i nei bedzie ono szkodliwe dla mojego organizmu?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 928 Data: 1/10/2007 6:27:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w ułożeniu planu treningowego.

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] ćwiczeniom osiągnąć wagę 76 wzrost: 176cm Poprzez trenibg chciał bym nabrać masy mięśniowej i siły. WYMIARY: Klatka piersiowa:94cm Biodra:91 cm Pas:81cm Ramię:30cm Przedramię:26cm Udo: 52cm Łydka:32 Kark:38 Ns siłownię chodze tylko raz w tygodniu ale od stycznia będe chodził 2 razy w tygodniu na 1,5 godziny. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dzięki .

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 503 Data: 12/23/2008 11:45:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Zapotrzebowanie pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wynioslo 2963kcal. 2,2g na kg waze 69 = 152 wiedzac ze 1g - 4 kcal = 4x152=607kcal - BIALKO i mam problem z policzeniem weglowodanow i tluszczy węglowodany 6g razy masa tak? :) potem odejmuje od zapotrzebowania bialko weglowodany i to co zostanie to tluszcz? :) dzieki za pomoc wiek 17 waga: 68-69 Wzrost: 181 Typ budowy - ponad ekto :)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 623 Data: 1/6/2009 6:18:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc z wyborze sumpli

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Mam pytanie które zadaje w imieniu kumpla. Kolega ma 19 lat, ćwiczy ok 3 miechy i szuka czegoś co przyniesie mu jeszcze większe rezultaty w krótszym czasie. Wiem że ma dietę i jak narazie bierze kreatyne, białko i carbo. Myślał coś o kupnie Nitrobolon tylko czy rezultaty będą długotrwałe?? Lub o Glutaminach. Które z tego będzie lepszym [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 482 Data: 12/13/2009 3:11:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Sutki pomoc!!

    Temat
    Doping

    Od jakiegoś czasu jestem na cyklu cypionata i metki, tydzień temu zauważyłem ze moje sutki są grubsze i strasznie odstają. Pierwsza myśli gino brak większych objawów nie swędzą bolą jak się tylko mocno ściśnie a wiec co to może być. Mam na stanie nolve i do tego tez jest pytanie jak zacznę to brać to spowoduje to gorsze działanie teścia?? [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 932 Data: 11/15/2010 7:59:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Początki na dopingu... prosba o pomoc

    Temat
    Doping

    Witam, mam 22lata, 175cm wzrostu, 80kg wagi. Chciałbym zaczac trening na czyms mocniejszym (do tej pory stosowalem odzywki: kreta, hmb i spalacze) i zastanawiam sie co wybrac. Myślalem o omnadrenie ale slyszalem nieciekawe opinie. Bralem tez pod uwage testosteron i winstrol. Do cyklu mam juz przygotowa diete, ktora w razie potrzeby moge troche [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 566 Data: 2/22/2012 6:28:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy robienu masy.

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] ćwicze na siłce i efekty nie są zbyt zadowalające. Chciałbym abyście mi pomogli w ułożeniu treningu na mase ile serii i powtorzen bo ja juz sam sie pogubilem. Przerwy miedzy seriami i partiami robilem co 3 minuty. Z góry dziekuje za rady wam.:):) Jeżeli macie pytania to odnosie mnie to piszcie bd staral sie pomoc jak bd mogl.:):) Pozdrawiam.:):)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 580 Data: 2/21/2012 2:53:42 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w doborze diety :(

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    siemka.Chciałbym znaleźć jakąś diete redukcyjną ale nie umiem jej sam ułożyć waże około 100 kilo. cel to zgubienie 10 kilogramów do końca roku więc musze sie starać , jak możecie wpiscie jakieś wskazówki i prosiłbym o linki do diet osób podobnych do mnie wymiarami wzrost 188

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1683 Data: 11/24/2005 4:43:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc.

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] Trening masowy 3 razy w tygodniu po 1,5h. Powoli zaczynam zauważać zmiany w swojej sylwetce. Przez ten okres przytyłem 5kg, niestety zauważyłem też, że mam nierówno umięśnioną klatke, tzn. jeden "cyc" jest wyraźnie mniejszy. Dlatego mam pytanie jakie ćwiczenia stosowac, aby skorygować tę różnicę? Proszę o pomoc! Z góry dzięki! Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 507 Data: 10/14/2009 3:12:08 PM Liczba szacunów: 0