SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    strongbard end StaraEkipa--macie po sogaczu za pomoc-naprawde wielkie thx joker

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/28/2003 4:26:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Mpacko: znow Ci moge pomoc tylko odezwij sie do mnie na gg .......bo jednak wiesz tak numer podawac to niezafajnie Tylko Pełne Zaangażowanie w Trening Przyniesie Wspaniały Efekt

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2003 10:17:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] odżywki, które nie zaszkodzą i będą najlepsze? Ekipa: Poznałes już moje wymiary i przyrosty? Co możesz mi doradzic? Jaką bys wprowadził mi diete i plan??? Zależy mi na 80 kg... Jak długo to bedzie trwać???? Z góry dziękuje wszytkim za pomoc Pozdrawiam P.S. Gdzie są te Rowy co bedą tam zawody kulturystyczne ? Ćwicz, ćwicz, samo nie przyjdzie...

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2003 2:08:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Grunge: pare miesięcy tzn. 2,4,6,8... ile dokładnie?. Stosujesz diete?. Jaki trening, rozpisz swój trening i diete (jeżeli masz) postaram się Ci pomóc ...::ZaPrAsZaM::... http://www.ekipa71.prv.pl Znawca w dziale: "Nasze zdjęcia". Expert w dziale: "Szatnia" & "Trening"!. Nienawiść: to piękne uczucie, która raz [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/5/2003 11:57:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    chlopie ty nawet nie rozumiesz co do ciebie pisza !! Chyba wogle nie wiesz ktore to sa czworoglowe ktore proste grzbietu . Mowisz zeby zmeczyc miesnie pomocnicze jakimi sa tricepsy przy wyciskaniu ? Bzdura !! Cwiczenia ktore maja pomoc przy wstepnym zmeczeniu to wszelkiego rodzaju rozpietki ale nie triceps ! Przecierz nawet na logike biorac , [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2003 11:50:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Bialko samo w sobie obciaza watrobe i nerki w kazdym stezeniu , nie ma co ukrywac , ale jesli ktos jest zupelnie zdrowy to napewno mu nie zaszkodzi moze najwyzej pomoc tylko . Ja utrzymywalem z regoly troche pow 3g ale jak jezdzilem na rowerze w czasie robienia masy po 15h tygodniowo to jadlem 4 g bialka i nawet do 8-8,5g wegli - inaczej na nic [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2003 10:05:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    11 cm w klacie 88-0 Wszystko co liczy się, to to co się liczy... Dla mnie są to dziewczyny, czyli fajne dupcie i pare innych rzeczy. A czym to jest dla ciebie Każdy dzień to nieskączone dążenie do ludzikiej doskonałości, zlikwidowania wad, umocnienia plusów. Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD FIGHT CLUB [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2003 5:04:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] 4s 12,12,10,10 Przedramię 5. Przedramiona - uginanie nadgarstków nachwyt 2s 6. Przedramiona - uginanie nadgarstków podchwyt 2s Brzuch 7. Twister 8. Spięcia 3s 9. Podciąganie nóg do klatki piersiowej 3s a gory tHx za pomoc =] pozdro =D __________________________________________________________ wOle mIeć bRzuCh oD piWa, nIż garBa oD prAcy...

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2003 2:23:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    kileri sog 4you za pomoc sory że tak późno ale dawno mnie nie było

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2003 2:33:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ej mógłby mi ktoś powiedzieć jak się ćwiczy na siłe? Wszystko co liczy się, to to co się liczy... Dla mnie są to dziewczyny, czyli fajne dupcie i pare innych rzeczy. A czym to jest dla ciebie Każdy dzień to nieskączone dążenie do ludzkiej doskonałości, zlikwidowania wad, umocnienia plusów. Kilturystyka to niekącząca walka z sobą, ale nagroda jest [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/19/2003 4:34:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] jakim ciulem jest pan xxx i tym podobne ******ły. Zrobiliście z niego podwórkową pogadankę o ******łach. Ciężko tu cokolwiek znaleźć, tym bardziej uzyskać tu sensowną pomoc... Jesteście na SFD - tu albo pytacie się o rady we własnych postach, albo sami ich udzielacie - pogadanki to na gg. Naruszacie regulamin. Co innego wymiana poglądów - [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/2/2003 8:13:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ekipa: jejku jejku a ja juz sie tak przyzwyczaiłem tak do tej "ekipy" że trudnoo będzie sie przestawić ale niech ci będzie spec'u za twą pomoc moge tyle dlaciebie zrobić break dance forever!!

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/5/2003 10:19:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Kilerii nieźle, nieźle ale w większości robie większym ciężarem. JA mam tylko 17 a potem 20 i czasem przydałoby się 18 Yarek Ekipa dobre ćwiczonka podał, najlepsze jak dla mnie jest wiosłowanie sztangileką. Ekipa nie czytuje opisów Człowiek chce coś dopowiedzieć , żeby KULowi pomóc, a tu zostało mi tylko przypomnieć, że bez dobrej diety nie [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/5/2003 11:21:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] jakiegos ciekawego planu na sile. Wybralem wlasnie ten bo wydal mi sie przejzysty i troche extremalny. Zaczynam od poniedzialku na nim jechac. Jesli chcesz to moge ci pomoc go rospisac, bo wiekszosc rozpiski musisz zrobic sam. .:Aktualnie Mottor 17:. .:ćwicze, ćwicze i jeszcze raz cwicze:. .:Zycie zaczyna sie po piedziesiatce... w [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2003 3:21:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Witam wszystkich i prosze o pomoc. Dopiero zaczynam ćwiczyc i niewiem od czego zacząć . Masy mi nie brakuje a mam jej zanadto waże 74 kg :\ Podpowiedzcie mi jakiej diety mam uzywac i czym cwiczyc i jakis plan na początek zeby chociaz troche bylo efektów thx z góry

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2003 12:13:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] wyciskalem spokojnie 20razy przed wakacjami, w piatek zrobilem nim 8razy...A teraz co bym od Was chcial...wiec jakis trening rozgrzewajacy po tej przerwie, czy jak to sie nazywa ten trening noi przedewszystkim jakis trening zebym jak najszybciej mogl odrobic te starty!!!! HELP ME! Licze na pomoc :/ -->Narka--> <--- - D - ] D ! --->

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/14/2003 12:40:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Kurde wlasnie wrocilem z treningu KK, jestem padniety jak swinia, calkiem osablem, bedzie trza odrobic. Jak myslicie ci dobrym pomyslem byloby do bicepsa jako ostatnie cwiczenie dowalic podciaganie drazka jednorac na bramce, wicei podnosisz, moze nawet cialem, ale cholernie wolno opuszczac, daje niezl pompe i tak se mysle, czy nie zaczac tak robic [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2003 9:17:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    copkiller: piszesz na bulk'a gainer - to jest pomyłka! bo gainer ma stosunek 1:4, lub 1:5... czasem się zdarzy 1:3 (Super Whey Gainer 4000 OLIMP). SCD: podciąganie też wchodzi na kaptury, więc wywal sztrugsy I daj w 1 ćw, 4 serie, a reszta po 3... (taka moja propozycja). Trening na plecy jest do bani... Po co robisz wyciąg górny do klatki i za [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2003 8:23:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Siema powiedzcie mi jak ja mam przyjmowac kreatyne z dextrozą.(I czy kreatyne to sie rozpuszcza z wodą czy jak) I kiedy ja brać raz piszą przed treningiem i ramo a raz przed i po treningu. I ja sam nie wiem kiedy .PROSZE O POMOC

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2003 12:31:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Ma ktoś może planik masowy na 4 dni? Mam teraz okazje chodzić na siłke bez ograniczenia i bym zaczoł 4 razy Kulturystyka to niekącząca walka z sobą, ale nagroda jest wielka Chcesz mi pomóc Kliknij: http://sisco.pl/cgi-bin/ref/ref.pl?ID=482639 SFD FIGHT CLUB Profesional Sport Club

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2003 12:51:03 PM Liczba szacunów: 0