SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Prosze o Pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    panowie znowu ja hehehe ARTHROBLOCK - dawkowanie pisze 1-2 kapsułki lub inaczej po konsultacji i moje pytanie jakbyscie to widzieli. rano na czczo i wieczorem przed snem- opcja nr 1 rano na czczo 2 - opcja numer 2 rano po sniadaniu - opcja numer 3 na noc 2 kapsułki z góry dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1676 Data: 10/6/2011 11:51:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Mogę liczyć na pomoc z waszej strony?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 7316 Data: 12/14/2010 7:47:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] żeby deke bić co 5 dni 100ml i testosteron co 2-3 dni ale wtedy przy 10 strzałach testosteronu nie zostanie mi go po skończeniu deki, a nie chce wbijać za dużo tego testosteronu. P.S Clomid 3 tyg po ostatnim strzale deki ale ile tabletek i jak sie sprawa ma z hcg ? Dzięki z góry za pomoc. Zmieniony przez - Juve45 w dniu 2011-02-28 11:22:15

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 10780 Data: 2/28/2011 11:18:36 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] hcg po kuracji bo jeden strzał kosztuje 45zł(a potrzebne będą wtedy chyba trzy) ? Ogółem hcg podnosi poziom własnego testosteronu i nie ma takich spadków z tego co się orientuje tak ? Jestem wdzięczny za pomoc Aras84. Aha jeszcze jedno. Czy zamiast hcg mógłbym kupić nolvadex i brać z clomidem ? Zmieniony przez - Juve45 w dniu 2011-03-02 17:07:37

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 10780 Data: 3/2/2011 5:03:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Kase na odżywki i odblok mam także spoko po prostu pytam czy jest potrzebny. Dzięki za pomoc. Pozdro.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 10780 Data: 3/2/2011 10:50:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Split 5 dni do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] na pewno). Zresztą jak człowiek umie ćwiczyć to i barkami robi triceps, jak i klatką (więc w splicie już 2 razy) a izolacje, choć zbyteczne, są dla przyjemności - homerycko nawiązuję do "Pumping Iron". Jak chcesz argumentować, że Ty byś tak nie ćwiczył uzupełnij profil, bo ludzi o podobnych osiągnięciach i wiedzy nie proszę o pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 860 Data: 8/30/2018 11:43:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Split 5 dni do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki i dzięki za pomoc będę robił tym 2. i zobaczę

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 860 Data: 8/31/2018 12:15:41 PM Liczba szacunów: 2
  • energetyczne suplementy - małe zestawienie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Prosilbym aby ktos znajacy sie na rzeczy pomogl mi w wyborze ktoregos z tych energetycznych suplementów. Który z nich jest NAJSKUTECZNIEJSZY, BEZPIECZNY I DOZWOLONY W SPORCIE ?? Prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 15160 Data: 12/26/2005 2:42:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Warszawa Bielany - szukam dobrej siłowni

    Post
    Informator MAZOWIECKI

    Dobra, każdy ma wyyebane na pomoc innym, ale cóż... Generalnie dla potomności: na Bielanach mogę polecić siłkę Gladiator na Zjednoczenia 19. Amen

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 14300 Data: 12/11/2012 2:46:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Oceń nowicjusza!!

    Post
    Galeria Zdjęć

    [...] forumowiczow dzieki za opinie czekam na dalsze..chcialem podziekowac osoba ktore pytaja mnie o rady sam musze sie jeszcze duzo nauczyc ale w kazdej kwesti postram sie pomoc...wlasnie jestem w trakcie kupownia odzywek mam zamiar wyprobowac nowa firme ktora pojawila sie na naszym rynku..ale jeszcze kolega przywozi mi z u.s.a odzywki wiec mam [...]

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 16549 Data: 8/24/2004 9:05:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase Prosze o poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok dzieki wielkie za pomoc w temacie i przez gg:) pozdrawiam

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1639 Data: 2/28/2007 8:47:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak pogodzić siłownie z mma.

    Post
    Trening dla początkujących

    up. Prosił bym o pomoc bo dzisiaj wznawiam treningi

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1299 Data: 3/1/2011 8:56:08 AM Liczba szacunów: 0
  • plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziękuje wszystkim za udzieloną pomoc ! Zmieniony przez - Nandrey w dniu 2014-07-10 23:52:06

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1439 Data: 7/10/2014 11:51:20 PM Liczba szacunów: 0
  • przewrót w przód

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] podpartego. W trakcie przetaczania nogi powinny być ugięte, a kolana i podudzia przyciągnięte do klatki piersiowej. Asekuracja: Ustawienie z boku ćwiczącego, dalszą ręką - pomoc pod kark i głowę, bliższą- pod kolana w celu nadania rotacji. Wskazówki metodyczne: Naukę przewrotu należy rozpocząć od opanowania przetoczeń w skuleniu. Nauczanie [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 14943 Data: 4/23/2008 8:09:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzieki za pomoc:)

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2513 Data: 7/31/2012 10:51:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki wszystkim za pomoc. Zaraz sobie to przetrawię i ułożę. Jeszcze raz dzięki że się na Was nie zawiodłem.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 12591 Data: 11/29/2004 10:22:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Do Pumy666

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Musisz poczekac na Pume bo ja niestety nie jestem w stanie Ci pomóc Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 12855 Data: 2/14/2009 1:25:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Do Pumy666

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam Ponownie Puma poraz kolejny chciałbym Cie prosić o pomoc w doborze treningu Za jakieś 3 albo 4 tygodnie kończe eksperyment na klatke i chciałbym dobrać jakiś mocny trening na całe ciało tak na 6 tygodni, coś takiego jak napisałeś mi na samymy początku. Wiem że to jeszcze sporo czasu ale widze jak jesteś zajęty kolejnym eksperymentem i wiem [...]

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 12855 Data: 2/16/2009 9:37:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Do Pumy666

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] sztangu na zewnatrz i do Siebie - 5serie - 15 ,15 ,15 ,12 ,12 Niedziela - Wolne Chce zyskac dobrej jakosci mase miesniowa ,zminiejszy czy powiekszyc powtorzenia? . Prosze o pomoc w zmodyfikowaniu Mojego treningu ,jesli takowych potrzebuje. Pozdrawiam Płeć : Mężczyzna Wiek : 18 Waga : 73 Wzrost : 180 Cel treningowy : Uzyskanie Dobrej jakosci [...]

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 12855 Data: 9/22/2009 8:58:27 PM Liczba szacunów: 0
  • start od nowa

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] jest już lepiej tzn. nie przeszkadza mi to, za wyjątkiem brzucha dlatego chciałbym dojść do wagi powiedzmy 100 kg i potem wsiąść się za rzeźbę. Jak ktoś ma czas to mógłby mi pomoc ogarnąć wszystko od nowa, czyli jakie ćwiczenia na start dieta co i jak itp. Pisałem o tej nodze bo np. Martwy chyba nie wchodzi w grę. Z góry dzięki za odpowiedź i [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 633 Data: 7/12/2015 10:43:55 AM Liczba szacunów: 0