SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Building the Gymnastic Body ebook

    Post
    Trening w domu

    [...] bo mam w domu nauczanie bo za cięzko mi wszkole było aaa i dodam że mam wade wzroku z -5 albo 7 nawett! czy przy czymś takim mogę ćwiczyć? a tak w ogóle dziękuje wam za pomoc :) no i na razie lipa z gimnastyki bo nie mam kompa przecież brat mi nie da kompa na długo :( a do z koma pdf cieżo otworzyć zawiesza sie pewnie itp itd na razie [...]

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2011 8:03:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Building the Gymnastic Body ebook

    Post
    Trening w domu

    prosze o pomoc bo moze sie pozbieram i dam rade pocwiczyc

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2011 8:26:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Building the Gymnastic Body ebook

    Post
    Trening w domu

    Freed85 "ogarnąłeś" całość książki? Jesteś w stanie pomóc przy układaniu planu?

    Odpowiedzi: 493 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/23/2011 11:42:22 AM Liczba szacunów: 0
  • rok cwiczen :P ocencie, kolejne foty str.27,28,29

    Post
    Galeria Zdjęć

    heheh dzieki :P patrze ze tylko ty na moj temat zagladasz.. dzieki za pomoc;)

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2008 12:59:43 PM Liczba szacunów: 0
  • ocena treningu na mase i kilka pytan

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Wlasnie chyba albo sobie zrobie lawke skosna albo kupie. I wtedy na klate moglbym zrobic 3 serie wyciskanie sztangielek na lawce skosnej 12,10,8. Wielkie dzieki za pomoc!

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1067 Data: 11/14/2011 10:02:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Insulinoodporność a bycie w formię cały rok

    Post
    Doping

    [...] przerwy miedzy seriami wplywaja na insulinoodpornosc? Hubert wiadomo jak masz wysoka wrazliwosc insulinowa to nic tylko ww jesc, jednak 90% przypadkow, gdy osoby prosza o pomoc bo maja zastuj odpowiedzia na tym forum bedzie dowal wegla! a jak i badania i praktyka pokazuje to w wielu przypadkach moze wywolac efekt odwrotny od zamierzonego [...]

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 8305 Data: 12/27/2012 4:54:02 PM Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] mlody paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Wezme pod uwage 4 dniowy trening, dzieki za pomoc, wezme ja pod uwage. Poziom BF jakieś 15 % wzrost 180 Zmieniony przez - mlody paker w dniu 2014-03-26 19:03:37

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 3616 Data: 3/26/2014 6:54:19 PM Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik] mlody paker

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Redukcja redukcją wiem po sobie że łątwo mi sie zbija BF. A co do makaronu - nie lubię go tak jak sosu pomidorowego mialem zly incydent z nimi... Dzięki Wam za wszelką pomoc biere sie za czytanie odzywianie. a bialko to na noc twarog, mieso typowo na obiad, jajka rano, czasami tez na noc.

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 3616 Data: 3/30/2014 7:54:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Nauka zwodów trików Frestyle!!!

    Post
    Piłka Nożna

    mozecie mi pomoc bo nie moge zalapac jak sie robi trik. potrafie zlapac pilke na klatke potrafie tez na kark ale nie potrafie przetoczyc ja z karku przez klate i znowu na kark ciagle mi upada pomocy

    Odpowiedzi: 417 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/16/2007 10:32:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Obliques, dzięki Ci wielkie za pomoc. Na dniach coś sensownego postaram się wymyślić co do treningu. W razie problemów wiem gdzie zajrzeć. Dzięki raz jeszcze :)

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2060 Data: 7/11/2010 12:11:15 AM Liczba szacunów: 0
  • ABW

    Post
    Sztuki Walki

    Do tego pozwolenie na czołg, ponton i rower. Można mieć w h u j kwitów i mogą nie brać, a można nie mieć żadnego i wezmą. Będą wybory to wezmą żeby po zmianie opcji politycznej się pozbyć, zmiennych jest wiele i nie wiadomo co może pomóc.

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/28/2011 9:22:02 AM Liczba szacunów: 0
  • ocena diety oraz treningu

    Post
    Ladies SFD

    bardzo dziekuje; przesledze sumiennie; na sfd trafiłam dzisiaj i w przypływie załamania postanowiłam prosic o pomoc; pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 554 Data: 4/13/2015 2:05:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny .

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Może ktoś jeszcze mógłby pomóc ? :)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 12/17/2011 11:03:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny .

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Może ktoś pomóc ??? Jeżeli brakuje jakichś informacji lub coś jest nieczytelne , napiszcie . Nie chcę stosować diety bez oceny kogoś kto się na tym zna ...

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 12/18/2011 11:31:10 AM Liczba szacunów: 0
  • I znowu mieczysław.. mam ważne dla mnie pytanie..?

    Post
    Doping

    Znam KADETTA. To koles z mojego osiedla i nie kreci wam wala. Poprostu ma pytanie i oczekuje odpowiedzi. Za bardzo przeczuleni jestescie na punkcie wala "znawcy"... Jesli chcecie pomoc to odpowiadajcie na pytania, bo uwazacie, ze macie wiedze - pokazcie ja! POZDRAWIAM ..::MAKO::.. TOP MASS BOYZ

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 7455 Data: 1/24/2003 6:19:25 PM Liczba szacunów: 0
  • I znowu mieczysław.. mam ważne dla mnie pytanie..?

    Post
    Doping

    [...] było warto!!! Uważam, że powinien zwiększać dawki z cyklu na cykl w postępie geometrycznym a niedościgniona granica 70 kg potężnej masy jest w jego zasięgu. Mógłby też wogóle nie przerywać cyklu tylko połykać coraw większe ilości mietka bez przerwy. Tylko niech potem nie tuła się po państwowych szpitalach skamląc o darmową pomoc. pozdrawiam Beru

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 7455 Data: 1/27/2003 10:22:25 AM Liczba szacunów: 0
  • I znowu mieczysław.. mam ważne dla mnie pytanie..?

    Post
    Doping

    Przeczytałem to wszystko i poprostu wymiękam . Ale ktoś w końcu musi pomóc kadetowi dlatego moja rada bierz normalnie tego mietka i niczym sie nie przejmuj do 1000 nie szkodzi dokup do tego jakieś 10 paczek omnadrenu i jakieś 200 tabsów Anapolonu. Tobie to tam takie śmieszne ilości nie zaszkodzą a i środków osłonowych nie potrzeba .Może uda ci sie [...]

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 7455 Data: 1/30/2003 2:21:02 PM Liczba szacunów: 0
  • to ja już nic nie rozumiem... /dieta niskoWW/

    Post
    Trening w domu

    dzięki wielkie za opinię powraca moja wiara w nWW.. a <<POSTARAMY SIE POMOC W ULOZENIU TAKIEJ >> chętni skorzystam; /pozdrawiam /katarzyn

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1979 Data: 8/21/2002 4:39:34 PM Liczba szacunów: 0
  • 100mety razaka zaraz po nim 100 winka razaka

    Post
    Doping

    jestem pakerem a nie kulturystą dla tego nie przestrzegam,apropo diety to wiem mnie wiecej co i jak jem rano musli odzywki białkowe itd, ale nie jestem takim maniakiem diety zeby to sprawdzac i pisać prosiłem o pomoc w rozpisaniu ale widać że jeśli coś Ci nie pasuje w moim ćwiczeniu to mi już sensownie na temat nie odpiszesz

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1904 Data: 1/29/2010 12:28:31 AM Liczba szacunów: 0
  • potrzebna pomoc dla Parówki :(

    Post
    Ladies SFD

    Tak, strasznie grube, parówki jak nic, rzeczywiście "potrzebna pomoc". Nie masz jakiś większych problemów w życiu? :->

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2738 Data: 2/9/2012 11:04:44 PM Liczba szacunów: 0