SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Sztuka na początek

    Post
    Sztuki Walki

    [...] i inne aeroby) i nie wiem jak sie do tego zabrac, co mam rozbic (oczywiście w warunkach amatorskich) aby dobrze przygotować sie do rozpoczęcia treningow sztuki walki. Moze jakies ćwiczenia, propozycje treningow aerobowych itp. ... Za pomoc łap SOGacza:::.... Pozdrawiam -BiLaX- ...:::Życie nie ma sensu, bez dążenia do wytyczonego celu:::...

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2707 Data: 12/7/2002 12:58:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Problem - poziom testosteronu ?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] lekarza powiedziec? że co mi dolega (jakaś nazwa na to jest?) czy po prostu poprosic o skierowanie - znajoma lekarka... siur.polny - powaznie z tym pysiorkiem :)? jak to ma pomoc 17cm w wzwodzie i z 10cm w "zwisie", a co do tych badań, to gdzie to mam zrobic? ile to kosztuje? czy jakoś się one nazywają czy powiedziec, ze chciałbym [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 9887 Data: 11/4/2005 7:42:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Judo a inne sztuki walki

    Post
    Sztuki Walki

    No i jeśli rzut jest robiony w tempie, to nie ma bata,żeby nawet dużo cięższego kolesia nie usadzić w miejscu... Ale podkreślam - RZUT ROBIONY W TEMPIE, kiedy przeciwnik np. biegnie na nas, jak wejdziemy w tempie to praktycznie sam się rzuci,trzeba mu tylko minimalnie pomóc.

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 6012 Data: 11/13/2007 12:14:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Problem - poziom testosteronu ?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    wIEM ZE NIE POWINIENEM ODSWIEZAC TEMATOW Z 2005 ale mam pproblem mam 17 lat miecha temu skonczylem cykl z 200 tab mety i wogole mi sie nie chce ruch.... nawet nie dryga i nie wiem co mam robic prosze o pomoc:(:(

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 9887 Data: 4/16/2008 8:25:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening początkujący 17 latka

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] minimalny wzrost i wyróżnienie niektórych partii mięśni... FBW... Nie wiem dokładnie, wiem ,że jest to chyba trening na wszystkie mięśnie ciała... Tylko czy przy moim krótkim stażu i niezbyt wygórowanym sprzętem opłaca się go zaczynać??? Muszę jeszcze o nim poczytać , bo w sumie to nie wiem co to, może pie***** głupoty... I dziękówka za pomoc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1935 Data: 3/30/2009 8:05:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening początkujący 17 latka

    Post
    Trening dla początkujących

    OK, Dziękówa za pomoc chłopaki

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1935 Data: 4/4/2009 5:02:48 PM Liczba szacunów: 0
  • heh w sumie racja :) wielkie dzieki za pomoc Sog dla Ciebie.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1220 Data: 1/17/2010 6:29:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Nauka

    Post
    Sztuki Walki

    Niestety nie jestem w stanie Ci pomóc bo nie jestem z okolic łodzi i nie wiem jakie kluby się tam znajdują ale poszukaj np. w google, Fb może już ktoś kiedyś na forum szukał klubu z łodzi pogrzeb trochę. Życzę powodzenia ;)

    Odpowiedzi: 327 Ilość wyświetleń: 15692 Data: 4/6/2017 8:32:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Nauka

    Post
    Sztuki Walki

    Juz calkiem nie wiem gdzie isc teraz... mysle ze kazda walka moze na swoj sposob pomoc, do Boks Turu pojde poboksowac na poczatek i zobacze jak sie w tym czuje, zapasy moze sprobuje troszke pozniej

    Odpowiedzi: 327 Ilość wyświetleń: 15692 Data: 4/14/2017 7:53:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Nauka

    Post
    Sztuki Walki

    Kuba, patrzysz na,te style po prostu przez pryzmat opowieści ojca i tego co ćwiczył i tego co Ci za dzieciaka naopowiadał. Chciałbym tylko nadmienić że tego typu techniki i opowiastki o likwidacji ludzi itp to.mity ludzie z sb i z wojska z tamtego okresu w PL, byli by zmiecieni w pył przez współczesnych i ówczesnych zawodowych bokserów. W tamtych [...]

    Odpowiedzi: 327 Ilość wyświetleń: 15692 Data: 4/15/2017 12:01:55 AM Liczba szacunów: 1
  • mutacja głosu

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Witam mam 30lat i nadal mam chłopczy głos na wiek 15latka jak lub co zrobić możliwe są leczenia na to by przejść mutacje Morze mi ktoś pomoże PROSZĘ O POMOC Lub jakieś informacje

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 14722 Data: 12/23/2008 6:26:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny (po dłuższej przerwie)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobry artykuł. Ciekawy ten trening, napewno go będę stosował, ale jeszcze nie teraz. Nie mam w tej chwili czasu na 4dniowy trening. Do lipca pojade jeszcze tego splita, a po 2 tygodniowym urlopie w lipcu rozpoczynam kazda partie 2xtydz. Tak czy siak Sog i dzieki za pomoc!

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1061 Data: 4/14/2008 12:40:38 PM Liczba szacunów: 0
  • dzieki za pomoc...:)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 931 Data: 11/1/2009 12:26:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Split 4x tydzień do poprawy.ZA POMOC DAM SOGI

    Post
    Trening dla początkujących

    Wielkie dzięki za pomoc tak jak obiecałem SOG POZdrawiam

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 735 Data: 4/3/2010 1:49:55 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia/rady

    Post
    Trening dla początkujących

    Proszę bardzo o pomoc.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 993 Data: 11/30/2011 6:31:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Metoda Lafay-a i kreatyna

    Post
    Trening w domu

    thx wszystkim za pomoc macie racje najpierw będę próbował na diecie dojść do 75 kg , i zobaczymy jakie da to rezultaty a z kreatyną "pobawię" się później.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1541 Data: 12/27/2012 10:26:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta Low carb / Proszona do Oceny / Korekty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Na razie niech zostaną takie proporcję, w miarę potrzeby będę zwiększał/zmniejszał proporcje.Poobserwuje reakcje organizmu i się zobaczy.Jak coś to będę prosił o pomoc. Dziękuje i Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1596 Data: 7/30/2009 10:27:12 AM Liczba szacunów: 0
  • problemy...Stagnacja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    problem może leżeć po stronie psychicznej organizmu, masz staż 6 miesiecy nie bedziesz już "rósł" w tak szybkim tępię jak to było gdy zaczynałeś taka jest kolej rzeczy... spróbuj zrobić biceps raz w tygodniu 2 ćwiczenia po 4 serie, czyli 8 serii. może pomóc. nie zawsze więcej oznacza lepiej

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1106 Data: 7/14/2010 7:29:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Praca a dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] TEA- nie cwicze teraz na silowni- , areoby wykonuje interwaly musialbym liczyc od nowa co tydfzien i pod to modernizowac diete, interwlay robie 3x w tyg wiec nie wydaje mi sie by byl sens wyliczania tego co tydzien.Dalem 0 TEE 6% NEAT- 300 moglby ktos pomuc? sogi za pomoc jak wejdzie. up Zmieniony przez - seba_kzn w dniu 2006-07-31 19:31:25

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1309 Data: 7/31/2006 5:31:02 PM Liczba szacunów: 0
  • REDUKCJA + PODCIĄGNIĘCIA NA DRĄŻKU

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czwartek - to samo co wtorek - sorki za tyle spamu - prosze o rady - musze zalicać na wf drązki nachwytem (ilość), wejścia naprzemianrącz, wymyk .... Aktualnie robię 8 nachwytem, podchwytem jakoś podobnie, redukcja masy ułatwi podciąganie i poprawi samopoczucie bo troche się odłożyło tłuszczu :P - suplementy jakie dobrałem powinny chyba w [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2839 Data: 1/27/2012 9:30:46 PM Liczba szacunów: 0