SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Dieta "amatorska"

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] VI posiłek -3 kanapki chleb razowy 7.5,3,75,338, -twarożek półtłusty 250 gr 46,12,9,335 VII posiłek -Maślanka 5,1,7,55 ogółem Białko: 168,3 Tłuszcze: 61,3 + masło, którego zapomniałem policzyć nie wiem ile to gram okolo do 2 3 i 5 posiłku? Węglowodany: 455 KCL: 3250 ważę około 72-3kg proszę o jakieś korekty dzięki wszystkim za pomoc :)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1295 Data: 12/11/2007 5:18:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę. Do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] ze masz dostep do profesjonalnego sprzętu, podciągaj linki wyciągu dolnego. - Chodzi Ci o unoszenie sztangi w przód na wyciągu? A i jeszcze chciałem dodać 2 ćwiczenia na przedramiona do dnia bicepsa i tricepsa Dziękuję bardzo za pomoc ;) Zmieniony przez - calapuno w dniu 2010-10-27 16:44:30 Zmieniony przez - calapuno w dniu 2010-10-27 16:59:26

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 837 Data: 10/27/2010 3:39:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl.

    Post
    Doping

    Dzięki za pomoc. Wrzucę tu jeszcze wyniki badań jak zrobię.

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 14742 Data: 5/31/2017 3:08:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl.

    Post
    Doping

    Ok. Dzięki Panowie za pomoc. Wygospodaruje więcej czasu na sen, wezmę te tabletki Zobaczymy czy będzie poprawa.

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 14742 Data: 7/17/2017 10:00:40 PM Liczba szacunów: 0
  • bol w plecach w okolicy nerek

    Post
    Zdrowie i Uroda

    kumpel ,ma to samo mowi ze to watroba przez 2 miechy sie sam leczyl jadl lekko strawne rzeczy + juz go tak ostro nie boli i rzadziej - jednak nadal boli lekarz tez nie mogl mu pomoc,moze gdyby powiedzial ze siegal po doping ?? bo ja to odrazu powiem nie ma co owijac , chce dobra diagnoze od lekarza a nie cierpiec cale zycie

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2006 1:08:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Szybki Spadek Wagi

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dziękuje wszystkim za bezinteresowna pomoc :) Teraz pozostaje tylko czekać na szybkie efekty :) Pozdrawiam Wszystkich.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 7765 Data: 12/12/2007 10:14:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do zmiany?, prośba o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    Myślałem że da się z tamtego coś wykrzesać, widać musze sie jeszcze wiele nauczyc :) no ale dopiero zaczynam tak bardziej na poważnie, wiec chyba mam do tego prawo. Interesuje mnie raczej FBW, wiec jeżeli jesteś wstanie mi pomóc w ułożeniu planu od podstaw z wykorzystaniem tego czym dysponuje będę bardzo wdzięczny.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 935 Data: 1/16/2009 6:19:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Branie suplementów " całe " życie ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie bardzo wiem o co pytasz. Chciałeś dowiedzieć się czy suplementy mogą wpłynąć negatywnie na nasz organizm stosowane przez dłuższy okres? Założeniem ich stosowania jest pomoc a nie szkodzenie. Szkodzić mogą w specyficznych sytuacjach, tak samo jak i inne produkty spożywcze w naszej diecie. Np. w sytuacji uczulenia, nadmiaru, czy złego [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 525 Data: 3/8/2020 1:12:55 PM Liczba szacunów: 0
  • brak czucia w penisie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    miałeś wzwód grając w piłkę nożną?? albo grał z dziewczynami albo lubi chłopców I co, pomogliście im w tym problemie ? kpt.bomba - Musisz udać się do jakiegoś specjalisty. Gdzie mieszkasz, może oni nie potrafią pomóc, bo w mniejszych miastach to wiesz jak to jest. Dziwny przypadek i niestety bardzo dokuczliwy.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 13954 Data: 1/6/2010 9:19:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Zaczynam

    Post
    Ladies SFD

    Wklejam moje okropne zdjęcie, mam nadzieję,że kolejne będą dużo lepsze. Proszę o pomoc, wskazówki i trzymanie kciuków :) Zmieniony przez - Okapnik w dniu 2011-09-11 12:12:14

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3004 Data: 9/11/2011 11:45:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Swiadome odchudzanie

    Post
    Ladies SFD

    domi, a zrób eksperyment i dopuść na chwilę myśl, że moderatorki mają rację. Wejdź w regulamin i znajdź temat jak wrzucić miskę w dziennik i policz wg niego jeden przykładowy dzień. Wg mnie lecisz z wagi, bo jesz mało (te malutkie jabłka, obiad na talerzu deserowym, bo dużych nie używasz etc.). Weź to policz. Jeśli mam rację, to za chwilę ta [...]

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 4674 Data: 2/3/2013 1:13:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Split co drugi dzień:) do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] brody - wypowiedzi masz bez liku 2 experci ci raczej nie pomoga w korekcie planu wielkoludzie, bo nie wypelniles stworzonej przez nich ankiety// z tym co napisales, moga ci pomoc, co najwyzej male szaraczki, jak ja zum bajspiel 3 przeczytalem olbrzymie, ze masz szrugsy - napisalem ci tez zebys dal cos na tylny akton, mimo ze takie cwiczenie tez [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1853 Data: 8/20/2009 5:06:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    brak diety i sprzętu nie wróży najlepiej.skoro masz tak mało sprzętu radziłbym ewentualnie ułożyć jeden zestaw i go powtarzać tak 3 x w tygodniu.np: nogi- przysiady z obciążeniem, wznosy na palce, plecy drążek lub wiosłowanie i np unoszenie tułowia z opadu(jeśli ktoś mógłby ci pomóc), klatka- wyciskanie sztangielek płasko lub w skosie, [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 813 Data: 11/18/2010 12:25:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Od jakiegoś czasu stosuję bardzo podobną dietę jak tu http://www.sfd.pl/Dieta_na_mase_73kg_do_oceny-t665566.html Bez supli chwilowo.Postanowiłem zawiesić regularną (mocniejszą) działalność treningową do czasu zdobycia sprzętu :D Porozciągam się trochę. Dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 813 Data: 11/19/2010 12:39:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    a kiedy masz mieć sprzęt?za pomoc to sog, a nie dzięki, hehe:)pozdrawiam i powodzenia

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 813 Data: 11/19/2010 1:11:40 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Zmieniony przez - miraqua w dniu 2015-02-26 11:41:12 Udało się :) Jakoś nie mogę dobić do 1600 kcal, bo zwiększają mi się poziomy B, W albo T Bardzo proszę o pomoc, czy dobrze zaplanowałam dietę, trening, będę wdzięczna za wszelkie rady. Zmieniony przez - miraqua w dniu 2015-02-26 11:45:20

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 8778 Data: 2/26/2015 10:45:46 AM Liczba szacunów: 0
  • 6:30 - ŚNIADANIE: Mleko spożywcze 2% tłuszczu 250ml (g) (jedna szklanka) Płatki owsiane 100 gram (1/3 szklanki płatków) Rodzynki suszone 50 gram BIAŁKO: 19 TŁUSZCZE:8 WĘGLOWODANY STRWANE:116 10.xx - Pierwsze szkolne śniadanie: Chleb żytni razowy 50 gram (dwie duże kromki = jedna duża zamknięta) Ser, Gouda tłusty 20 gram (dwa chude plastry) BIAŁKO: [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2932 Data: 12/26/2006 9:58:22 AM Liczba szacunów: 0
  • jako profilaktyke i ochrone stawów jedynie npp albo dece bym bil EQ nie byl badany jak sam aras pisze, po ente to srodek vet wierzac w eq w pomoc o bezpieczenstwo stawów mozna tez wierzyc w teratogennosc jednak zostaje przy aptece cykl bez testa jest z dupy chyba ze meta, ew wins/prima, antoni ale to i tak nie tedy droga

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 5986 Data: 2/9/2010 3:06:46 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ma niestety zbyt ciężko mi ją utrzymać ale nikt mi nie powie że bez odpowiednio zbilansowanej diety indywidualnie do siebie nie ma h,u,j,a żeby były przyrosty potrzebna mi pomoc a nie głupie dogadywanie poza tym co do ciebie mocny jak możesz sie wypowiadać na temat mety jak albo nie wdupiałeś tego albo to ja tu nie rozumiem profil 22lata i ty [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2008 1:24:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Zestaw olimpijski (gryf + talerze)

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Ok, dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2010 1:55:47 PM Liczba szacunów: 0