SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Kto mi pomoże/nie chodzi o siłownie...

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    tez tak powiem jak Tobie bedzie potrzebna pomoc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1552 Data: 3/4/2006 5:18:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok. Wiem już co chciałem wiedzieć. Wielkie dzięki za pomoc. pzdr

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1232 Data: 12/18/2009 10:24:18 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta po zawale serca.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Zapomniałam o tym temacie Tata się pod drodzę dorobił drugiego zawału,z chęci zmiany czegokolwiek...pozostały chęci. Ale jeśli ktoś nie chce,żeby mu pomóc i wszystko wie lepiej,to nic się na to nie poradzi:/

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 17416 Data: 10/23/2008 8:50:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy korzen

    Post
    Strength & Endurance

    kolejny dzien :D dzisiaj bez szalenstw wiec na poczatek rozciaganie czworoglowych pachwin dwuglowych posladkowych miesni (ma pomoc ponoc na bol sciegna rzepki ) kazde rozciaganie z zegarkiem w reku przez 2 minuty ,pozniej barki plecy szyja nadgarstki czyli standard i trening! nauka techniki squat jerk okolo 30 minut doszedlem do 60 kg szalu nie ma [...]

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 16656 Data: 3/10/2015 8:17:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy korzen

    Post
    Strength & Endurance

    [...] ze musze byc po prostu silniejszy patrzac na ludzi ktorzy brali udzial ,wiec dzieki fighterx ktorego wyniki jak i caly dziennik robia na mnie wrazenie ,byl tak uprzejmy pomoc mi w moich dolzeniach :D za co uklony wysylam . ale do rzeczy trening wczoraj (ktory spowodowal u mnie bardzo niska wydajnosc w pracy i jak ktos chcial zebym podniosl [...]

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 16656 Data: 4/21/2015 7:06:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Nastula - Barnett

    Post
    Scena MMA i K-1

    Cholera, runndy pieciominutowe moga nie pomoc. Barnett ma kondycje za***ista i do tego wiecej wazy, wymeczy Pawla przez pierwsza runde i pod koniec drugiej moze sie skonczyc znowu przez opadniecie z sil Nastuli. Japonce wiedza co robia, patrzac na pojedynek USA vs Reszta w dotychczasowych parach nie wyglada to ciekawie dla Usa. W sam raz pasuje [...]

    Odpowiedzi: 354 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2006 3:55:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa masy - sprawdzcie.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Staz - po ACT, wiek 16, waga 55, cel: masa, masa i jeszcze raz kilogramy :D Dietka tez bedzie :P Dzieki wszystkim, ze chcecie mi pomoc. A kolejnosc cwiczen moze taka pozostac? I ogolnie cwiczenia? Zmieniony przez - smuk w dniu 2007-07-09 12:24:41

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1270 Data: 7/9/2007 12:22:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy z planem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a wiesz że jeszcze są takie mięśnie jak mięśnie nóg? pomijając to co wypisałeś - to aby cokolwiek móc Ci pomóc zamieść obowiązkową ankietę Działu!!!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 840 Data: 5/29/2012 2:42:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Rzeźba --RZEŹBA plan... czy dobry ?

    Post
    Trening dla początkujących

    podbijam, jest tu ktos kto mi pomoze ? czy jak jestem poczatkujacy tu na forum to nie mam co liczyc na kogos pomoc ? fachowcy

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1683 Data: 1/24/2010 6:28:45 PM Liczba szacunów: 0
  • 13 latek prosi o rade

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Title0 spokojnie!! A wy chłopaki moglibyście się wstydzić zamiast pomóc to prowadzicie dyskusje. po pierwsze nawet gdybyś nic nie jadł to tłuszcz nigdy nie przerobi się w mięśnie. Przez to pewnie koniu napisał młodyś gupiś Zacznij normalnie jeść. I zacznij uprawiać jakieś sporty ogólnorozwojowe typu piłka nożna basen albo coś w tym stylu życzę [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1885 Data: 1/5/2008 2:32:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo prosze o pomoc. : (

    Post
    Trening dla początkujących

    pokazałbym wam zdj jak teraz wyglądam ale nei mgoe tu zdj normalengo dodac;/ a tez zaden host mi nie działa.. prosze dalej o pomoc co mam zrobic z tym planem.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1250 Data: 3/31/2011 10:48:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo prosze o pomoc. : (

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] nie szla w gore. a zmeczenie bylo ogromne:). Jesli wybierasz to i to to cwicz 3 razy w tygodniu i przyjmij zasade jedno albo dwa podstawowe ciwczenia na dana partie miesni i jedno jakies dodatkowe. W necie znajdzie rozne atlasy cwiczen wiec cos sobie wybiez. No i jedz duzo i zdrowo oraz odpoczywaj. Tyle moge ci pomoc bo nie wiem czego oczeujesz.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1250 Data: 4/4/2011 9:56:50 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta redukcyjna 95kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Też racja, podbiję do tych 3g i później będę obcinał. Czy tłuszcze mogą zostać na poziome 1,5g? Dzięki wielkie za pomoc

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5510 Data: 5/22/2012 11:22:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Chłopaki bo szkoda czasu, zrobiłem wszystkie badania ktoś jest w stanie mi pomoc? Robic ten odblok, czy nie jestem zablokowany? Wtedy układam następny cykl i ruszam jak najszybciej..

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4159 Data: 9/17/2015 12:38:47 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Zrezygnuje na razie z towar i zacznę jak co roku od marca (mocny i przemyślany cykl), a dzisiaj prosił bym o rozpisanie jakiegoś konkretnego PCT które mogło by mi pomoc wrócić ze wszystkim do normy hcg clom z nolwą proviron b6 ,l-dopa castagnus albo caba zma też pewnie moge dorzucic i jakies kompleks witamin Ile czego powinienem miec [...]

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4159 Data: 9/19/2015 5:56:06 PM Liczba szacunów: 0
  • moze pomoc kinesio taping twarzy , dobrze zebys w cieple przebywal

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 12252 Data: 7/23/2009 8:08:13 PM Liczba szacunów: 1
  • [...] dobrej mysli i ćwyczyć mimike twarzy kilkanaście mnut dziennie i wierzyć że bedzie 100% sukcesu! Jesli ktoś ma jeszcze jakieś rady bądź spostrzeżenie to będe wdzięczny o pomoc. Cwiczyć na siłownie nie ćwicze chociaż do końca nie wiem czy mogę czy nie bo opinie są podzielone a nie mogę narazie zasięgnąć opini jakiegos specjalisty. Dzieki! [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 12252 Data: 7/26/2009 11:34:49 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW .. pomożecie ? ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Ten plan który pomógł mi ułożyć viren jest myslę dobry, będę go stosował... dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1252 Data: 1/27/2016 11:02:55 PM Liczba szacunów: 0
  • co powinien mięc podstawowy kurs na CCP / BG 1.Wybrane elementy prawa 2.Wybrane elementy psychologii 3.Pomoc przedmedyczna 4.Łączność i techniczne środki inwigilacji 5.Rozpoznanie pirotechniczne 6.Bezpieczeństwo informacji 7.Taktyka działań ochronnych 8.Szkolenie strzeleckie 9.Walka wręcz i techniki interwencyjne 10.Techniki specjalne jazdy [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 19051 Data: 2/1/2007 5:15:42 PM Liczba szacunów: 0
  • progesteron

    Post
    Doping

    no i dzieki :) jak by Sie COS działo moge liczyc na pomoc??:)

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2018 4:23:49 PM Liczba szacunów: 0