SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Pomoc przy push/pull

    Post
    Trening dla początkujących

    slepster lepsze na mase? te cwiczenia maja pomoc wyrobic odpowiedni rodzaj sily potrzebny sportowcowi(to tak w uproszczeniu) "...gdzie pracuje wiecej grup miesni. " dlatego masz robic ciezkie siady,ciagi...z wykorzystaniem wolnych ciezarow. w podanym planie jest napisane,jakie parametry maja byc zastosowane przy takich cwiczeniach,jak [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2751 Data: 9/5/2011 10:45:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy push/pull

    Post
    Trening dla początkujących

    Traktor71, wielkie dzięki za pomoc. Poćwiczę trochę i dam znać jakie efekty.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2751 Data: 9/7/2011 9:22:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    potrzebna ci jest dieta. bez tego ani rusz. kilka przemyślanych i dobrze zbilansowanych posiłków w ciągu dnia to podstawa. ten gainer o którym pisałeś może ci pomóc zastąpić jakiś posiłek ale sama odzywka nie zdziała cudów. wejdź do działu odżywianie i ułóż diete. pozdro.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 745 Data: 1/4/2008 6:21:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Prop + Npp + Epi

    Post
    Doping

    Bardzo dziękuję za pomoc.

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3525 Data: 4/23/2012 4:01:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie a sniadanie...

    Post
    Inne dyscypliny

    dzieki, bedziemy brac sniadanie na stadion, jak milo, wieczerza na lonie natury ;p Sog za pomoc, bo z dzialu trening wiem ze niewielu jest chetnych ktorzy pomagaja w odpowiedzi na ptania (choc czasem glupie :() Zmieniony przez - .lukasar w dniu 2005-04-02 00:37:30

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 13418 Data: 4/2/2005 12:36:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie a sniadanie...

    Post
    Inne dyscypliny

    100g ryzu to troche dużo jak na dziewczyne jak Cię głód dopada to wypij szklanke chłodnej wody. powinno pomóc

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 13418 Data: 5/8/2005 12:14:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Cel:Masa

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ok dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2157 Data: 12/21/2011 6:24:13 PM Liczba szacunów: 0
  • ergonometr wioślarski

    Post
    Inne dyscypliny

    Witam, jestem nowy w temaie czy możecie mi polecić gdzie można "tanio i dobrze" kupić ergonometr wioślarski? Z góry dziękuję za pomoc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 15270 Data: 7/29/2007 11:27:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Sylwetka do oceny 17 lat ;)

    Post
    Galeria Zdjęć

    Poczytajcie co kolega SONGO_7 ma już wciągnięte w wieku 16 lat http://www.sfd.pl/POMOC%21%21%21-t306817.html Zmieniony przez - msciciel00 w dniu 2006-12-26 17:36:34

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 14708 Data: 12/26/2006 5:36:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase oraz rozkład obciążeń

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli raczej delikatnie z tym, no dobra... po prostu chcialem sie jak najmniej zalac. Dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 823 Data: 10/16/2010 6:52:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dokończeniu planu. Sogi polecą!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Czemu nikt mi nie chce pomoc? Zmieniony przez - Dogi89 w dniu 2004-12-04 18:18:05

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1267 Data: 12/4/2004 12:44:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dokończeniu planu. Sogi polecą!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Hej wszystkim. Odświezam temat bo chcialbym prosic o pomoc z planem HST. Zainteresowało mnie to to sobie poczytałem, ale nie wiele pamietam. Najlepiej zeby w nim cwiczenia z mojego aktualnego planu. Jesli ktos moglby mi ulozyc przylakladowy plan to dostanie swiezego soga. Wiem ze Hst jest ciezkie, ale moze sie uda.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1267 Data: 2/2/2005 9:18:30 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW by Knife - lekka modyfikacja

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] wasko 5-8 serii x 8-10 powt Piatek: przysiad ATG rampa 10 (6-10 serii) porecze 5-6 serii x 10 powt wioslo 5-6 serii x 10 powt uginanie na biceps 4-6 serii x 12 powt Mysle czy Sroda nie jest przekombinowana bo troche haosu wprowadzilem - moze lepiej bedzie trzymac sie pierwotnej wersji? Dzieki Kife za pomoc, FBW bardzo przypadl mi do gustu.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1520 Data: 10/7/2011 9:38:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny. Redukcja 66kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dziękuje za pomoc, najpierw pójdę na badania i potem zadecyduje pod co dietę ułożyć w zależności co lekarz powie.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 11500 Data: 6/10/2017 7:57:31 PM Liczba szacunów: 0
  • pytanie o cykl na CP+Mono

    Post
    Odżywki i suplementy

    a z tym wchłanianiem ZMA to ci sie przez sen wchłonie przeciez to ma ci zapewnic lepsza regeneracje i skrócic czas potrzebnego snu a nie pomóc ci zasnac przynajmniej takie moje zdanie Zmieniony przez - KondiRKS w dniu 2007-01-18 11:22:32

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1515 Data: 1/18/2007 11:22:11 AM Liczba szacunów: 0
  • pytanie o cykl na CP+Mono

    Post
    Odżywki i suplementy

    dziekuje za pomoc. SOGaczyk kupuje SP80 do tego cyklu. Kiedy je brac? (1 porcja dziennie) przed snem zamiast twarogu?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1515 Data: 1/18/2007 12:46:41 PM Liczba szacunów: 0
  • proszę o sprawdzenie i poprawe

    Post
    Trening dla początkujących

    dzięki za pomoc:D

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1384 Data: 1/21/2010 1:54:23 PM Liczba szacunów: 0
  • proszę o sprawdzenie i poprawe

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] połonczyc te dwa warianty:D i jaki plan treningowy był by do tego najlepszy:D czy moglibyście zaprpownowac jakiś plan treningowy dla mnie był bym bardzo wdzięczny:D bo już drugi dzięn przeglądam internet i niemoge sobie dobrac odpowiedniego treninhu;( a chciałbym jak najszybcjej zacząć ćwyczyć bardzo mi na tym zalezy;) dziękuj z góry za pomoc:D

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1384 Data: 1/21/2010 4:46:32 PM Liczba szacunów: 0
  • proszę o sprawdzenie i poprawe

    Post
    Trening dla początkujących

    wielkie dzieki za pomoc :D a jak mam jeszcze dobrać kligramy do ćwiczeń??

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1384 Data: 1/21/2010 9:13:18 PM Liczba szacunów: 0
  • no to na sucho :D piszac "na sucho" mialen na mysli bez koxu ^^ co do diety to wybierz sie do dzialu odzywianie ^^ tam Ci napewno pomogą posty podwieszone powinny pomoc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 853 Data: 10/4/2007 10:51:31 PM Liczba szacunów: 0