SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

TomQ

  • [BLOG] TomQ & Marian króciaki mogą iść na ryby! Podsumowanie i foty strona 155

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    b577e9ad-small.jpg Kreatyna 10g w DT BA 5g w DT Kofeina 400mg pre BCAA 20g intra WPC 60g po+5g leucyny ZMA 3 kapsy przed snem Witaminy Guard 2 do sniadania /SFD/2016/12/1/473516cc0dd34c3eb15028d9d3f36d35.jpg Zapraszam do zaglądania i zadawania pytań nie tylko do mnie, ale również do Mariana:-) Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2016-12-08 22:11:22

    Odpowiedzi: 1838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-01 19:35:43 Liczba szacunów: 102
  • [Blog] Lucyna & Tomq step by step on the way to becoming a ward ;)

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nez 300mg przed snem Cynk 15mg przed snem DO POSIŁKU POTRENINGOWEGO Kwas ALA 250mg do posiłku bogatego w węglowodany 2x dziennie Chrom 200 mcg do posiłku bogatego w węglowodany 2x dziennie Berberyna lub Morwa biała 600mg do posiłku bogatego w węglowodany po treningowo Trening: w trakcie budowy Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2018-10-01 15:06:17

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-24 20:02:54 Liczba szacunów: 90
  • DT- Tomq szlifujemy muscle -podsumowanie masy 112 str, aktualne foto 169 str.

    Temat
    Dzienniki Juniorów

    izo IHS Show Time 2.0 1 miarka przed treningowo Activlab PumpIT saszetka przed treningowo aktualne foty masa ciala 101 kg, krata jeszcze jest i kable na klacie, wiec jest ok%) /SFD/Images/2015/6/16/dfd2420179744d098552e584b5e2c47e.jpg /SFD/Images/2015/6/16/d1b82592358044029611d0022096d4e9.jpg Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2015-06-17 00:01:10

    Odpowiedzi: 2162 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-16 23:55:49 Liczba szacunów: 150
  • Czekoladowy sernik z fasoli by TomQ

    Temat
    Kuchnia SFD

    g BWT Ja dziele cały placek na około 8 częsci i dziele wartości na 8, co daje mi wartośc jednego kawałka. /SFD/2017/2/7/653cfaa0a52d4e848131e0bd3f344da4.jpg Sernik jest bardzo fajnej tekstury, wilgotny max w środku jak brownie, a na zewnątrz ma delikatnie spieczoną warstwę. Smakuje znakomicie! Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2017-02-07 17:05:45

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4816 Data: 2017-02-07 17:02:30 Liczba szacunów: 9
  • Po CYKLU NA MASEE do TomQ-MAG :)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witaj TomQ-MAG Tak ja doradziłeś mi w tym temacie co kupić http://www.sfd.pl/Nitrobolon_%2B_Massacra_%2B_-t666656-s2.html chce Ci jeszcze raz podziękować i spytać o coś :) Tak wieć mój cyklik z Nitro 2 , mono i BSN Volumaize zaczynam od Stycznia . Potrwa z 8 tygodni , i tu nasuwa się pytanie czy po skończonym cyklu tymi odżywkami będe mógł pić jesz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 833 Data: 2010-12-25 02:07:33 Liczba szacunów: 0
  • Do TomQ'a - pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam TomQ, juz nie raz prosiłem Cię o troche porad odnośnie suplementacji. Dziś proszę Cię o pomoc przy wyborze suplementacji do testu sponsorowanego filrmy ActivLab (Banan napisał, że mogę sie Was poradzić, wiec oczywiscie korzystam). Mam otrzymać do testu 4 x Machine-Man Combo po 240kaps, dawkowanie podane przez producenta to 2x8 kaps, wiec nie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1127 Data: 2010-11-13 08:13:45 Liczba szacunów: 0
  • Pytanko do TomQ-MAG

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Wiec tak przez jakis miesiac na silownie bede chodzil o godz 21:00 poniewaz zaczelo sie teraz tutaj Swieto "Ramadan" i nie ma innego bata. Wiec moge tak robic ze po sniadanku 3 tabsy po obiedzie 3 tabsy i wtedy po treningu o 21:00 3 tabsy tak?(AMINO 2002). I teraz wtedy jesli trening mam o 21:00 to o ktorej najlepiej jest kolacje ? 20:00? I ostatni

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 3170 Data: 2010-08-13 21:42:33 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań do TomQ-MAG

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witaj Tomek :D Wiem, że mogę liczyć na Twoją wiedze o suplementacji wiec mam kilka pytań. 1. Zamowiłem już Shocka + Storma / 4x SFD Protein / 1 x Carbonoxa olimpowskiego a mono vitalmaxa mam na stanie :D Teraz pytanko, nie wiem ile shock ma w sobie kreatyny i nie wiem ktore rozwiązanie przyjąć: DT: 5g mono rano / shock przed treningiem / porcja sto

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 601 Data: 2010-09-12 15:24:50 Liczba szacunów: 0
  • Do TomQ

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam Tomek to znowu ja Mam takie pytanie, planuje sobie powoli redukcje i zastanawiam sie nad wprowadzeniem stalej suplementacji kreatyna, to jest 5-10g dziennie. Rozpiska standardowa tj. 5g rano i 5g po trening a w dni bez treningu 5g rano. Czytalem o tym sporo, pojecie u mnie stała oznacza : 16 tygodni reduckji, potem zrobilbym sobie przerwe. M

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1171 Data: 2010-12-25 12:14:42 Liczba szacunów: 0
  • TomQ-MAG traci "bolda" w suplach

    Temat
    Odżywki i suplementy

    W związku z regularną działalnością jaką odstawiał tutaj ów delikwent, grono moderatorów działu w porozumieniu z Administratorem postanowiło odebrać status doradcy w dziale "odżywki i suplementy" userowi o nicku: TomQ-MAG. tyle w temacie Zmieniony przez - faftaq w dniu 2010-11-05 22:58:09

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2478 Data: 2010-11-05 22:54:26 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań do TomQ-MAG i flex1976

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Otóż zamierzam od następnego tygodnia wykonywać aeroby przynajmniej 2 razy w tygodniu. Czytałem różne wypowiedzi i zdecydowałłem że dobrym rozwiązaniem będzie trening aerobowy na czczo. I tu pojawia się pytanie. 1.Czy gdybym kupił bcaa i łykał jakieś 15-20g przed bieganiem to zabezpieczyło by moje mięśnie. Jestem w okresie budowania masy i chcę dor

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1565 Data: 2012-08-17 19:50:14 Liczba szacunów: 0
  • TomQ-MAG i Giecik - wylot z forum

    Temat
    Odżywki i suplementy

    ...na trening robic klate zostało Wam przydzielone po 200zł w suplach za wkład w rozwój działu. funduje www.sfd.pl/sklep

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2411 Data: 2010-05-06 11:46:41 Liczba szacunów: 0
  • Do TomQ-MAG o macę i ziółko na energię.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Kolego TomQ-MAG czym różni się maca swansona premium od pasion? premium do bulwa a pasion korzień.. i.. ? Jak słabiej niż now foods? Próbowałem macę od now, 2g ed, Libido MEGA. Jednakże nie pamiętam czy miałem więcej energii. Czy to możliwe że maca poprawi libido bez wpływu na energię? thx

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 522 Data: 2015-01-19 21:07:50 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie do TomQ-MAG

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Wiele wersji slyszalem odnosnie brania BCAA. Jaka wersja jest najlepsza? Powinienem brac 1g / 10 kgmc BCAA przed treningiem i 1g / 10 kgmc po treningu tak? Wiec jesli mam w proszku to rozpuszczam w wodzie porcje 2g / 10 kgmc i pije calosc podczas treningu ?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 816 Data: 2010-08-22 12:55:41 Liczba szacunów: 0
  • TomQ-MAG sprawdź ;)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    ojczulek mi skąpi na suple ;p i mi coś takiego pokazał http://naturell.com.pl/produkty/serce-uklad-krazenia-cisnienie/omega3.html czy to można łykać zamiast http://www.sfd.pl/OLIMP_Gold_Omega_3%26reg%3B__1000_mg-t294944.html

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 870 Data: 2010-10-10 22:05:00 Liczba szacunów: 0
  • pomoc z rozpiska tomq help

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam, cel cyklu masa. Zestaw horse power cytocell 150kaps kre-alkalyn da sie to sensownie rozpisac? dt przed treningiem hp po treningu cytocell dn krealkalyn wieczorem cytocell

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 419 Data: 2011-10-07 22:49:30 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie do Tomq

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Mam pytanie jak dawkowac kreatyne pro laba creaupre+ Nitro II+gainer . Gainer wiem bede go brac jako uzupelnienie diety ale niewiem jak z nitro i ta kreta prolaba Dzieki z gory:)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 469 Data: 2011-01-04 21:35:23 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja dla Juniora,czyli jak się do tego zabrać

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie
    PRO

    za mlody jest na slawe%-) http://peru21.e3.pe/ima/0/0/0/2/8/28270.jpg tak sie to konczy Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2013-02-13 15:46:38

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-13 15:46:21 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    zacytuje tu kolegę z innego tematu 20% tluszczu jest to moment, w ktorym powinniśmy bardziej zastanowić sie nad wsparciem gospodarki insulinowej, bardziej bym widzial tutaj dodatek substancji, ktore nieco przywrócą funkcje i wrażliwość tkanek na inse czytnij jakie suple wybrac http://potreningu.pl/articles/2282/te-suplementy-poprawiaja-wrazliwosc-

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-08 10:10:38 Liczba szacunów: 1
  • Poziom testosteronu - jakie badania? Test DAA

    Post
    ActivLab
    PRO

    zed snem... Po za tym nic szczególnego co miałoby jakiś dodatni wpływ na test. Co do opinii na dzień dzisiejszy nie chciałbym ulegać sugestii ale zgodziłbym się z wypowiedzią TomQ-MAG: widze poprawe juz na plus w sylwetce, mieso lepiej wyglada, mniej wody pod skora Ponadto nie wiem czy tylko w moim przypadku ale polepszył mi się apetyt i szybciej

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-11 09:00:20 Liczba szacunów: 0