SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • HIPERKOKS/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Siema Ad.1 dzięki, właśnie skóra z palców schodziła mi przez takie trzymanie, ale jak to ma pomóc to się przemoge. Nigdzie nie czytałem, że tak trzeba trzymac drążek, więc jeszcze raz dzięki ;-) Silny chwyt sprawia, że skóra nie przesuwa się po drążku i się mniej uszkadza. Magnezja pomaga właśnie, żeby chwyt był pewniejszy i ew. zsunięcia skóry [...]

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2012 6:09:27 PM Liczba szacunów: 0
  • HIPERKOKS/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki. Jednak cwiczenie pleców i nóg ciężko na jednym treningu nie przeszkodziło w rośnięciu, ale i tak nie polecam nikomu. Antos mam nadzieję, że będę mógł liczyc na Twoją pomoc, bo plan już prawie ułożony, tylko właśnie mam kilka pytań. Jak coś to potem wrzuce. Zmieniony przez - HIPERKOKS w dniu 2012-02-03 16:39:01

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2012 4:35:30 PM Liczba szacunów: 0
  • HIPERKOKS/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, ale i tak dzięki za pomoc. W sumie dobrze wyszło, bo jednak na zwykłego splita jakoś większe chęci mam teraz ;)

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2012 10:27:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan redukcyjny kto pomoże ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Coż za spostrzegawczosc!1. Gdybym mial wiedze nie pisalbym tutaj z prośbą o pomoc 2.Czytanie ze zrozumieniem sie kłania bo napisałem ze jestem na ujemnym bilansie! 3. Jeżeli nie masz ochoty pomóc w KONKRETNYM NIE PRZYKLADOWYM planie po co zabierasz głos?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1187 Data: 1/20/2016 11:25:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Oto moja histora prosze o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    HST albo FBW które podałem sobie zrób, opisany dokładnie trening HST masz w dziale Alternatywna Droga i tam jesli ulozysz HST daj do poprawy - szybciej otrzymsz pomoc. Pzdro

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2959 Data: 8/23/2010 12:14:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Oto moja histora prosze o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    cos przerobic? pozamieniac? dodac/odcjac? Prosze o pomoc jutro chce juz zaczac! :(

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2959 Data: 8/24/2010 6:26:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Oto moja histora prosze o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    Chce hst na sto procent sporo o tym przeczytalemi i sie juz zdecydowalem chce tylko zeby ktosm i sprawdzil moj trening powiedzial co zmienic ale nikt nie chce pomoc w przerobienu go odpowiednio albo ocenie :(((

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2959 Data: 8/24/2010 7:52:28 PM Liczba szacunów: 0
  • under fluoksetyny czy under sertraliny tylko uważaj na wałki haha. Tak na serio tylko wizyta u lekarza, jeżeli chcesz sobie pomóc to tylko sam sobie możesz pomóc, jesteś dorosły zrobisz jak uważasz.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2398 Data: 7/26/2010 1:33:17 PM Liczba szacunów: 0
  • trening za pomoc sogi

    Post
    Trening dla początkujących

    6. Tematy w których są obiecywane SOGi za pomoc będą z miejsca kasowane. Przeczytaj Regulamin działu, zanim napiszesz kolejny temat Ale postaram Ci się pomóc, chyba, że któryś z modów to usunie http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html Wypełnij ankietę.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1652 Data: 8/8/2011 3:49:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Deca +Deca +Deca??

    Post
    Doping

    Ciezko jest pomoc ludziom ktorzy sami sobie niechca pomoc...Ehhhh

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2385 Data: 8/20/2005 9:49:46 AM Liczba szacunów: 0
  • prima+oxa pytanie

    Post
    Doping

    [...] budowy): ciężko przytyć, odkłada sie tłuszcz na brzuchu troche 13. STAN ZDROWIA:dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): dość szybka, 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:95 -martwy ciąg:115 -przysiad: miałem kntuzję nie robie przysiadów na maxa Proszę o pomoc w temacie. Dziękuje za fachową pomoc

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2033 Data: 5/22/2014 4:34:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Olimp Whey pro Matrix

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czy mógłbyś mi w takim razie pomóc zmienić tą dietę lub pomóc napisać odpowiednią ?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1426 Data: 6/18/2007 7:13:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do Ocenki by Mati92

    Post
    Trening dla początkujących

    Chodzi mi o pomoc w planie a nie o wskazowki na ktora silownie mam isc , chodzi mi o pomoc w planie

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1024 Data: 5/23/2008 8:38:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z cukrem

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Proszę o pomoc z tego względu że mnie się posłuch i będzie jeść co mu powiem po prostu taki jest Jeszcze jet na tabletkach ale przesto że nie ma diety zbliża się do momentu gdzie będzie musieć brać zastrzyki insulinowe Jest to ostatni dzwonek bardzo proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 962 Data: 4/21/2009 4:11:12 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] zamówię sporo podkładów higienicznych, ale brakuje przede wszystkim mniejszych pieluch (mogą być każde, niekoniecznie pampersy), kosmetyków hipoalergicznych (najlepiej aptecznych, bez parabenów itd) oraz opaski do włosów na gumce - dla jednej dziewczyniki. Liczę tutaj też na Waszą pomoc i będę aktualizował listę w trakcie trwającej zbiórki :-))

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2019 9:53:03 PM Liczba szacunów: 3
  • Jak podbijac do rekordu na klateczke?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tzn chodzi mi dokladnie jak podbic do rekrodu danego dnia, wczoraj mialem trening na klate i robilem 55X10 rozgrzewka 85X8 95X6 105X5(plus 1 pomoc) 110X2(plus 2 pomoc) 80X10 na plaskiej dzis robie plecy , barki, biceps, potem sroda ,czwartek,piatek odpoczynek renegeracja i w sobte 125 plan jest wyrzucic pod sufit, i tera musze ogarnac jak [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2521 Data: 4/8/2008 10:38:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Smutna historia... ;(

    Post
    Galeria Zdjęć

    niech idzie do endokrynologa to powinnien pomoc niech zrobi sobie badania poziomu hormonow, bo mozliwe ze wytwarza za malo testosteronu

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 19968 Data: 11/24/2006 7:45:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Smutna historia... ;(

    Post
    Galeria Zdjęć

    Prolongatum niech nie dotyka bo efekt moze, lecz nie musi byc odwrotny od zamierzen, dokladnie ci nie wytlumacze bo nie znam sie dobrze na dopingu. Jednak HGH moze mu pomoc wkoncu ma 17 i jeszcze moze urosnac calkiem niezle

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 19968 Data: 11/24/2006 8:37:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Smutna historia... ;(

    Post
    Galeria Zdjęć

    I ostatnie. Zadowoleni? http://img152.imageshack.us/my.php?image=snapshot6ex9.jpg http://img64.imageshack.us/my.php?image=snapshot8pb0.jpg A co sądzicie o tych zielonych liniach? Moim zdaniem takie powinien miec proporcję facet, który kończy niedługo 18 lat, ma pięcioletni staż na siłowni, niezłe wyniki (przynajmniej, jak patrzę po sobie i [...]

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 19968 Data: 11/24/2006 9:17:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Smutna historia... ;(

    Post
    Galeria Zdjęć

    no ok skoro tak myslisz to trenuj dalej wedlug zasad weider 8-12 pow 9-12 serii itp... to sa wartosci w wiekszosci dobra ale jak nie rosnie to co mu k*** szkodzi sprobowac jakichs chorych mozliwosci typu 20 w serii na mase... ja tu chce pomoc, a nie sie madrzyc...

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 19968 Data: 11/25/2006 12:35:50 AM Liczba szacunów: 0