SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Odżywianie/trening/porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W takim razie dzięki tobie za pomoc odnośnie treningu :) Jeszcze jedno pytanie. Jakie białko ma w miarę fajny smak i jest dobre? I czy mogę dawać to białko do gorącej wody i rozpuszczać?

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4625 Data: 5/10/2011 9:45:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja do sprawdzenia - kobieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dla kobiet jest dzial Ladies SFD. zaloz tam temat a na pewno uzyskasz najlepszą pomoc ;-)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 870 Data: 2/12/2015 6:19:28 AM Liczba szacunów: 0
  • 2018 CrossFit Games Open

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Ostatnio jak robiłam Diane to TC wynosił 10 minut i zaczęłam wtedy 15 martwych ciągów, a nie było przecież standardu na HSPU, także nie wiem jaka magia by mi tu mogła pomóc %-). Niesamowite jak w większości tych workoutów zawsze element, w którym jestem lepsza zastawiają mi te słabe, jeszcze chyba nigdy nie trafiło się na odwrót :-P.

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 11044 Data: 3/16/2018 10:13:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie dotyczące diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] z podanego linku, jako, że mieszkam w Irlandii i - niestety - nie posiadam karty kredytowej by móc zapłacić za taką poradę. Między innymi dlatego też zwróciłem się o pomoc na forum, bo przecież od tego ono jest by pytać i dostawać odpowiedzi/porady za free ;) Mam nadzieję, że znajdzie się jakaś pomocna dłoń ;) PS. Zdaję sobie sprawę, że [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 523 Data: 9/3/2012 12:22:13 AM Liczba szacunów: 0
  • naiwnej brunetki prośba

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja po prostu "bezgranicznie ufam autorytetom", a niewątpliwie na tym forum takie osoby można spotkać. Głupia jestem, to liczę na pomoc fachowców...

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2877 Data: 3/27/2007 8:17:28 PM Liczba szacunów: 0
  • naiwnej brunetki prośba

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Swięta racja! I ja sama na to nie wpadłam??? Od dziś będę zwracać się po "dobre rady" tylko do Ciebie... "Kochany" jesteś! Ps. Liczę na czyjąś pomoc naprawdę...

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2877 Data: 3/27/2007 11:01:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Policja nabór

    Post
    Sztuki Walki

    Ok w takim razie dzięki wszystkim za pomoc. :) Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2008 6:52:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Policja nabór

    Post
    Sztuki Walki

    Ok. Dzięki wszystkim za porady i linki. Przeniosę to pytanie na forum Firmy, żeby już wszystko elegancko wiedzieć. Ale i tak wielkie dzięki jeszcze raz za pomoc

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/7/2008 7:23:20 PM Liczba szacunów: 0
  • +Podlaski Spam+

    Post
    Informator PODLASKI

    wyslalem zgloszenie do pimp my ride ale potrzebuje glosow jak ktos ma chec pomoc koledze z pakerni to zapraszam http://apps.facebook.com/odpicujbryke/Bryka. aspx?id=790

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/26/2011 8:44:01 PM Liczba szacunów: 0
  • DT- Masujemy, abuhamza.

    Post
    Trening w domu

    No cóż za wkur*** dzisiejszego dnia:/ chcesz pomóc człowiekowi, doradzić w treningu, diecie.. to Cie wyśmieje bo NIE MASZ RACJI, rozmowa była o diecie, chłopak mowi że koks z siłowni kazał mu kupić sobie białko jak nie ma w ogole diety, i jesc na kolacje 2 kostki sera białego + odzywka białkowa :o ale jak mu powiesz że to w ogóle nie ma sensu, [...]

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 9248 Data: 4/23/2013 4:21:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosba do wielkich tego forum

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czesc. moze nie jestem jakims wielkim kulturysta,ale widze,ze innym nie chce sie pisac ,wiec sprobuje Ci pomoc. ja stosuje taki plan cwiczen i jestem zadowolony z efektow,chociaz mam lekki niedosyt,bo nie prowadze zadnej diety.mowisz ,ze chcesz cwiczyc trzy razy w tygodniu.a nie lepiej 4 razy i krocej czasowo? PONIEDZIALEK: klata: rozgrzewka [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1291 Data: 1/16/2002 5:55:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dwa Terningi, który lepszy ??? Prosze o pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    THX za pomoc spróbuje myślisz ze ten trening bedzie odpowiedni dla mnie ??? Wielkie dzięki za zainteresowanie Pozdrawiam Rodos_ns

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 978 Data: 7/21/2003 10:48:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Corum/podsumowanie str16

    Post
    Ladies SFD

    [...] jak by zajrzeć w moje wypiski to strąków (oprócz szparagowej) tam nie ma.. Mnie od nich zawsze cofało.. Dziś wypadł mi niespodziewanie DNT, także trening nr 5 zrobię w niedzielę i wstawię raport pod wieczór. Pomiary również - muszę znów uderzyć do Cioci o pomoc. Tzn. pomierzyłam się dziś rano ale tabela wpadnie jutro.. Coś tam powoli się rusza..

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 13780 Data: 4/5/2014 9:39:50 PM Liczba szacunów: 0
  • SPLIT z priorytetem na biceps, klatke i brzuch. Pozdrawiam

    Post
    Trening dla początkujących

    dzięki wielkie za POMOC. Serdecznie dzięki za poświęcony czas. Oczywiście sog dla Ciebie. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1442 Data: 1/2/2011 11:23:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Mi_mi...walka o siebie :)

    Post
    Ladies SFD

    to widocznie ja trafiłam akurat na ten 1% :) i nei wiem w czym taki problem.. może i nie wiem jak sobie ułożyć dietę, ale nie mam z tym problemu, dlatego jestem na tym forum i pytam osób o wiele bardziej doświadczonych ode mnie :) jak nie chcesz mi w żaden sposób pomóc i doradzić to po co te docinki ?? zaległa miska z wczoraj... posiłek nr 2 [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1651 Data: 2/6/2014 7:00:56 AM Liczba szacunów: 0
  • spam post w alternatywnej drodze!

    Post
    Trening w domu

    Mógłby ktos wpaśćm do tego tematu i pomóc w ustalaniu treningu

    Odpowiedzi: 1322 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/6/2008 6:52:49 PM Liczba szacunów: 0
  • spam post w alternatywnej drodze!

    Post
    Trening w domu

    ja tez po 2 cyklach hst wracam na 2 miesiace do splita. Mysle ze roznorodnosc tylko moze pomoc, trzeba probowac wszytskiego, zmiana napewno dobrze zrobi orgaznizmowi, do hst napewno jednak wroce, jednak nie chcialbym sie ograniczac tylko do niego.

    Odpowiedzi: 1322 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/7/2008 3:44:32 PM Liczba szacunów: 0
  • spam post w alternatywnej drodze!

    Post
    Trening w domu

    Kelton to nic nie stworzy. Zaoferowalem swoja pomoc ale mnie olali. Kij im w ryj. Ja na podstawkach od sztangi robie i jest ok.

    Odpowiedzi: 1322 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/16/2008 8:08:59 PM Liczba szacunów: 0
  • spam post w alternatywnej drodze!

    Post
    Trening w domu

    lager, ja wszystko pamietam splita Ci kiedys poprawialem. wiedze teoretyczna mam, gorzej wcielic ja w zycie... a Ty mi w czym mozesz pomoc? dieta/suple? vivek, zdrowka cos sie ostatnio elita nie pokazuje... mam na mysli Kilobba, Pepo, Krisa... EDIT: przejrzalem ostatnie tematy: Pepo wciaz aktywny Zmieniony przez - buckshot w dniu 2008-12-08 [...]

    Odpowiedzi: 1322 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/8/2008 8:46:38 PM Liczba szacunów: 0
  • spam post w alternatywnej drodze!

    Post
    Trening w domu

    Witam http://www.sfd.pl/Prosze_o_pomoc._HST_priorytet_%C5%82apy_i_kark.-t553965.html moze ktoś na ten temat zobaczyć i mi pomóc?

    Odpowiedzi: 1322 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2009 5:15:30 PM Liczba szacunów: 0