SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] itp? Pracujesz z obciążeniem? Masz plan treningowy którego się trzymasz? Wrzuć ze dwa dni przykładowe tego jak się odzywiasz (jakie produkty, ile ). Patrząc po wymiarach to wydaje mi się ze powinnaś solidnie jeść i zacząć ćwiczyć silowo żeby zrealizować cele które chcesz. Jak podasz informacje o których pisałam to pomyślimy jak Ci tu pomoc :-)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 670 Data: 2/20/2016 4:56:34 PM Liczba szacunów: 0
  • drobne porady -Dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    3343,05 kcal takie jest moje dzienne zapotrzebowanie wiec poporstu bede dokladal po 50 gram ryzu lub kaszy do kazdego posilu i powinno byc dobrze kiedys tak robilem i tkanka tluszczowa mi w oczach schodzila dlatego mam wrazenie ze obecna dieta mnie blokuje przestawia organizm na obrone ... dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1343 Data: 6/7/2009 3:13:30 PM Liczba szacunów: 0
  • potrzebuję porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zobacz co maja w tesco obok mnie, zjem posilek i pojde szukac juz teraz Wam wszystkim dziekuje za pomoc jak bedziecie potrzebowac rozpiski jak brac mono ,walcie w ciemno do mnie jeszcze porusze ponownie kwestie posilku PRZED treningowego czy np. moge dorzucic tam olej mct ? juz pomijamy kwestie kosztów itd - to akurat nie ma dla mnie znaczenia, [...]

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 4346 Data: 4/13/2008 8:52:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa- do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ok..posłucham się ciebie i zrobię jak doradzasz:) dzieki za pomoc i SOG który nie wejdzie..wiec pozostaje duchowy:)

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2684 Data: 7/16/2008 4:11:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Isabelle83 --> dokładnie. Ja nie chciałam zareklamować tylko polecić jako dodtaek ewentualnie. zawsze sie może komuś przydać. Nie można bagatelizować takich herbatek. Myślę że napewno usprawniają przemiane materii , regulują procesy trawienia .Napewno mogą pomóc a już napewno nie zaszkodzić.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 13413 Data: 8/6/2005 8:53:57 AM Liczba szacunów: 0
  • boldenone

    Post
    Doping

    [...] nie wazne. Juz czekam na enana250 z Unigenu (widze, ze same dobre opinie o tym producencie, zadnych zastrzezen jak narazie...) A co do tego bolda, to sam juz nie wiem...chyba zamowie drugiego (z unigenu-oczywiscie Jak juz rusze z cyklem, to bede pisal co i jak na bierzaco. Dzieki wszystkim za pomoc, oczywiscie sogi leca:) NO PAIN-NO GAIN! Pozdro.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2923 Data: 2/28/2011 10:55:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Pseudo Ninja

    Post
    Inne dyscypliny

    czesc juz sie prazywitałem z wami wtedy to było szybko mam 12 lat interesuje sie parkourem/street climbingiem czy jak to mozna jeszcze nazwac mam mały problem nie moge se dobrac butów dobrych a takie adidaski sa troche za ciezkie inne buty sa tez niezbyt tylko trampki mi pasuja ale jest jeden mały problemik cieniutka podeszwa strasznei boli noga [...]

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 19908 Data: 1/31/2005 6:21:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ułożenie treningu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Uka, bardzo ci dziękuję za pomoc Ja właśnie wróciłam z siłowni i sauny. Oczywiscie tak jak zwykle porobiłam ileś tam powtórzeń każdego ćwiczenia, tylko ile mogłam wytrzymać. Zaczełam od wioślarza (nie wiem co to jest martwy ciag, ale podejrzewam, że to własnie to ). Przepłynęłam tak kilometr w 6 minut. Potem ćwiczenia na nogi, brzuch i pośladki [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 7707 Data: 1/22/2006 2:39:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ułożenie treningu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiesz... ja sobie czytałam to wszytsko i chyba jestem po prostu kretynką... prawda jest taka, że chodzę na te zajecia non stop i płacę za nie. Siedze po nocach na tym forum i czytam, mimo ż ezdycham totalnie, bo mam dwie prace, ćwicze 3 razy w tygodniu i staram sie cwiczyć w domu. Nie mam juz siły do tego wszystkiego. Myślałam, że mi pomożecie [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 7707 Data: 2/8/2006 11:12:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ułożenie treningu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeszcze jedno : Łatwo powiedzieć komus, że sie nie zna i kazać mu doczytać. Gorzej jest po prostu zadać sobie trud i pomóc. Tak, po napisaniu setki razy tego samego i wysłaniu ponad 15 tysięcy postów na SFD bardzo łatwo odesłać do czytania osobę która zadała sobie trud przeczytania jedynie 26 artykułów

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 7707 Data: 2/8/2006 11:33:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy dla kobiety

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziękuję. Niestety byłam nieregularna i miewałam też przerwy, ostatnia najdłuższa, gdzie obciążenie miałam bardzo małe i bałam się przeciążać kolan. Dzięki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1345 Data: 7/4/2017 12:35:58 PM Liczba szacunów: 0
  • III Otwarte Mistrzostwa Wrocławia - SPARTAN CUP III

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] nogami wspartymi o podłoże. Zawodnik nie może dokonać zmiany wybranej pozycji startowej podczas trwania próby, o szerokość chwytu sztangi max. 81 cm, a. zawodnik sam lub z pomocą unosi sztangę ze stojaków, b. sędzia daje sygnał do rozpoczęcia próby, gdy sztanga znieruchomieje nad zawodnikiem na wyprostowanych ramionach w stawach łokciowych, [...]

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 16660 Data: 7/24/2017 7:39:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Narady Elity sE

    Post
    Inne dyscypliny

    Salv btw. milk%honey Fire kiedyś tu wpadnę bo teraz jestem u kolezanki i nie za bardzo mam czas ale jak doczytam post do końca to się odezwę Pozdrawiam całą mafię SE ALE FAJNIE,ZE JESTEM TAKA A NIE INNA ps. komu pomóc, komu? bo ja idę do domu....

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/25/2003 6:30:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Narady Elity sE

    Post
    Inne dyscypliny

    Fire Rain co do Twojego pytania to można powiedziec, że interesuje się SE, niestety mam mało czasu na wypad na rowerze, a nawet już dawno nie siedziałam na siodełku extremalne to ja zawsze miałam wypadki Salv i Rain stwierdzam ,że bardzo ładnie am te smoczki wychodzą, więc jakby kiedyś była jedną z was to też sobie narysuję. przeczytałam post [...]

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/27/2003 9:53:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Narady Elity sE

    Post
    Inne dyscypliny

    hehe jeszcze by mnie zabiła ale jest bardzo ładna, no i juz zajęta.... ALE FAJNIE,ZE JESTEM TAKA A NIE INNA ps. komu pomóc, komu? bo ja idę do domu....

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/28/2003 5:13:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Narady Elity sE

    Post
    Inne dyscypliny

    O kurfaaaa , moze to ktos skasowac co pisalem , bo dopiero trzezwy jestem jednak 3 wina i ze 4 browary (no coz koledzy nie wyrabiali , ktos musial pomoc) to zdecydwanie za duzo . Aj juz czuje tego kapcia w mordzie jutro rano . Chyba sobie odkurzacz na odwrotny ciag nastawie i rure do mordy wsadze zeby mi dmuchal przez noc ... I zeby tylko pogoda [...]

    Odpowiedzi: 1089 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2003 10:28:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Dokladnie przede wszystkim genetyka, jestem dosc mocno lysy a brat o dekade mlodszy nie stosujacy saa jest juz bardziej lysy niz ja. Jedyne co może pomoc to przeszczep :-))

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1787 Data: 10/29/2019 8:37:00 AM Liczba szacunów: 1
  • Mr.Olympia 2007 - Przygotowania Zawodników

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    SneS jak otworzyc ten film na stronie ktora podajesz? Troche jestem tepy wiec prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2007 1:12:53 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING JULIANA8 DO OCENY!:D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    juz mam, dziekuje za pomoc, pozdrawiam

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1913 Data: 8/8/2006 12:44:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna dla kobiety do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Prosilbym o pomoc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3729 Data: 6/19/2008 9:17:09 PM Liczba szacunów: 0