SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] domu i 150g kuraka + 100g ryżu brązowego ? dabadu No przeniosłem się, bo współpraca z Trec'em nie miała sensu. Wolałem już gdy Hubert czy Adzik wpadł, albo Wy chłopaki. Taka pomoc dla mnie jest bardzo cenna A podwieszony nie wiem czemu jestem pewno Wuchta się pomylił. tibes Dzięki za opinie. Do Ciebie napewno wpadnę na podsumowanie Dziś już [...]

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/21/2011 1:14:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] nogach sprawiał, że mnie bolał kręgosłup , ale może małymi ciężarami zrobię, to ładnie pójdzie. Co do aero daliście mi kilka ciekawych opcji. W sumie obok siłowni jest bieżnia taka na świeżym powietrzu, więc mógłbym odrazu po siłowni nie przebierając się iść na bieżnię ! Chyba tak zrobię.. ew. ten rozwalony rowerek. Dzięki za pomoc panowie, pzdr.

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2011 5:32:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Oki, po treningu siłowym nie będę robił aero, bo tam nie jest nic takiego napisane - to mi na rękę idzie, bo tak jak mówiłem mam problem z aerobami u mnie na siłce. Dzięki Marian za pomoc, na wycieczce wypije za Ciebie zdrowie ... jak coś to będę jeszcze pytał, bo różnie bywa.

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2011 7:13:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    spoko pytaj a jak bede umiał pomóc to pomoge

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2011 7:21:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Rozumiem :-)) Co do tej izolacji, to się jeszcze zastanowię. Dzięki za pomoc Antos. Zmieniony przez - arnold69 w dniu 2011-12-08 22:10:09

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/8/2011 10:09:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzięki Venc1lq, nawzajem. Tutaj macie taką śnieżynkę dla lepszego nastroju świątecznego %-) Wesołych Świąt ! /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/a44ec16ea4da4728bb477ee7ec2733ea.jpg PS: W tej chwili nie dam rady fot ogarnąć, bo muszę pomóc przy światecznym stole, zaraz rodzina przyjeżdża itd. Także nie wiem jak to będzie. Zmieniony przez - arnold69 w dniu [...]

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2011 1:41:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietka na Mase ; )

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Wiek:14 Wzrost:179cm Waga:56kg ;( Zamało nie wiem jak ułożyć diete pomocy, jakie odżywki moge brać w moim wieku<trenuje lekka atletyke od pół roku> wcześniejn brałem Vita Min Multiple sport teraz biore Daily Formula Prosze o pomoc piszcie na gg: 7500721 Prosze o pomoc i pozdrawiam:)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1107 Data: 10/27/2007 6:29:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak najlepsza l-ka????

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] ze sobą to wszystko. Myślałem żeby trening mieć codziennie od pon do sob włącznie, a w niedzielę wolne i co dzień rano a6w i bieganko(ale nie wiem czy dam radę), jeszcze raz wielkie dzięki za nawet najmniejszą pomoc, pozdrawiam. P.S. jak możecie to looknijcie do mojego tematu który podałem 2 posty wyżej--->wszelka pomoc mile widziana:)

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 11711 Data: 4/24/2007 9:44:12 PM Liczba szacunów: 0
  • * * * * Spamerski Post Ślązoków * * * *

    Post
    Informator ŚLĄSKI

    hehehe, a ile Żubrów z tego by było 41 : 2 = 20 z chakiem bym sie ładnie na******lił Mam do was jedną małą prośbę, bo jak już pisałem mam poprawić oceny i przed chorobą dostałem dodatkową pracę do napisania z fizyki na temat: "Wpływ elektryzowania ciał na organizm człowieka" I jak ktoś by mógł mi jakos pomóc to byłbym BARDZO wdzięczny [...]

    Odpowiedzi: 9239 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2006 1:15:21 PM Liczba szacunów: 0
  • * * * * Spamerski Post Ślązoków * * * *

    Post
    Informator ŚLĄSKI

    sialalalala pisze tego posta na***any bo wrocilem z dni tyskich yoyoyoyy kurde a jutro na 7:00 trzeba wstac zeby kumplom pomoc,zapraszam na zlot samochodów amerykanskich i tuningowanych w Tychach a na ulicy Dąbrowskiego jutro o godz 10:00,bede tam kumplom pomagac yoyoyoyoyyo ide spac pozdro 496874674987 i do przodu

    Odpowiedzi: 9239 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/24/2006 11:17:46 PM Liczba szacunów: 0
  • * * * * Spamerski Post Ślązoków * * * *

    Post
    Informator ŚLĄSKI

    hehe :D ładna kapa hehe wruciłem z siłowni i gitara teraz zjadłem i lece obczaic co naj utro od budy :/ i lece do kumpla pomóc mu w podłaczeniu twiterów i wzmaka :P

    Odpowiedzi: 9239 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2006 5:25:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Nogi i grzbiet - trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Na wstepie dziekuje bardzo za zainteresowanie sie moja prosba o pomoc Zniw i BozeMojAle Zniw. Ok, bede robil prosto i skutecznie. Zmienie przysiady na piec serii po 12 powtorzen. Proponowales 4 serie, ale mysle ze zmecze te miesnie jeszcze :) Co do tego podciagania na drazku i czterech powtorzen. Czytalem ze podciaganie do karku jest mniej [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1463 Data: 7/21/2007 9:26:30 PM Liczba szacunów: 0
  • HST - tyg 2-4 , problem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wrrr naprawde jest taki fatalny ? Oczywiscie bardzo dziekuje za pomoc ale musze powiedziec ze zwiedzilem kilka for i wyszukiwalem 'dobre' plany, ktore po kolei byly krytykowane. Odeslano mnie do www z planem powyzej - myslalem ze jest juz dobry i bedzie tym ostatecznym.... Jestem po pierwszych 2 tygodniach i moglbym rozpocząc kolejne 2 i [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 820 Data: 7/24/2007 10:03:19 PM Liczba szacunów: 0
  • trzustka - soki trawienne - neo pancreatyna

    Post
    Zdrowie i Uroda

    nadkwasoty nie mam ,tabletki które biore na trzustę to enzymy których trzusta za mało wytwarza by pomóc pomóc jej przetworzyc jedzenie.Wymiotowac nie wymiotuje .Ja mam zapalenie trzustki ból jest ogromny opasający od lewego żebra do tyłu do pleców.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 7259 Data: 8/14/2005 3:56:13 PM Liczba szacunów: 0
  • PH - w poszukiwaniu środka na pierwszy cykl !

    Post
    Doping

    [...] i odpisujcie na temat. Ja już wybrałem na czym chcę zrobić swój pierwszy cykl. Jest to PH - jednakże szukam tego odpowiedniego i w TYM macie mi pomóc ;) Bardzo proszę o pomoc W WYBORZE ODPOWIEDNIEGO PH :) - wlasnie przeczytałem, że hdrol dobry jest bardziej na siłę, niż na masę... Jeżeli to prawda to muszę skrećlić ten środek. Co uważacie o [...]

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2560 Data: 3/2/2010 9:21:37 PM Liczba szacunów: 0
  • potencjalny cykl do oceny

    Post
    Odżywki i suplementy

    TomQ-MAg dziękuje mocno za pomoc w we wprowadzeniu mnie na dobry tor bo po przeczytaniu tego artykułu dowiedziałem się czegoś nowego i pewnie pożytecznego. Wertując dość mocno w ostatnim czasie artykuły na sfd stwierdzam po wypowiedziach innych że najlepsze na przyrost masy jest stosowanie keatyny lub jej odmian odżywek wysokobiałkowych i gainerów [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 660 Data: 3/20/2011 4:40:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Test:"EXPECT THE UNEXPECTED"-Clever redukcja z FITMAX

    Post
    Odżywki i suplementy

    Uhm, Kaizen podszedł do sprawy wzorcowo. Dostarczyli stuff, gadżety oraz zapewnili pomoc przy realizacji testu w osobie Rafała B., co było dla mnie znacznie istotniejsze niż stuff. W końcu to wiedza jest bezcenna. Analogicznie jest zapewne z Clever-evą. Suple mogłaby sobie kupić za oszczędności z 1 dniówki i to nie one są dla niej najważniejsze...

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2007 1:51:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny [cel -30kg]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Skoro ktoś kto próbuje pomóc to burak i ignorant wątpię żeby teraz ktokolwiek chciał Ci pomóc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1613 Data: 7/27/2012 11:26:26 AM Liczba szacunów: 0
  • DT Bazylia - pół roku s.47

    Post
    Ladies SFD

    Miało być wczoraj tak pięknie, ale babcia upiekła faworki i zszamałam 4 (pyszności ta moja babcia robi) DT dzień 3 / tydzień 6 1a RDL 5 x 10 r. 17kg 32kg/ 32kg/ 32kg/ 32kg/ 32kg 54,5kg/ 54,5kg/ 54,5kg/ 54,5kg/ 54,5kg źle technicznie, obniżam ciężar 52kg/ 54,5kg/ 54,5kg/ 54,5kg/ 54,5kg 52kg/ 52kg/ 52kg/ 52kg/ 52kg Nagrałam każdą serię i [...]

    Odpowiedzi: 1050 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/24/2017 8:45:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Meybee / Road to be Iron

    Post
    Ladies SFD

    Wykryto u mnie stan przedcukrzycowy. Niebawem kolejne testy. Już teraz wiem, że poziom insuliny mam za niski, glukozę przy max wartości prawidłowej. Jak masz takie jazdy to spójrz do dziennika redcow, która ma cukrzycę i soley - ona miała cukrzycę ciążową więc ich dzienniki powinny pomóc. Pewnie przy okazji masz oporność insulinową (art do [...]

    Odpowiedzi: 383 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/13/2012 7:55:24 AM Liczba szacunów: 0