SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • SPLIT na masę do oceny/poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    traktor71 Dzięki za pomoc. Sog poleciał. Wypróbuje ten plan tak jak mówisz. Zobaczymy jakie będą efekty. Tylko mam jeszcze jedno pytanie. Czy mam robić brzuch - ABS II, czy nie?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1778 Data: 5/3/2011 1:51:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na rzeźbę do Apokalipsa ! Proszę o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    Proszę o pomoc ... Zmieniony przez - arnold69 w dniu 2009-04-13 21:04:29

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2166 Data: 4/9/2009 11:27:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na rzeźbę do Apokalipsa ! Proszę o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    a co przeszkadzało napisac w odpowiednim dziale i dac mi znać... ale z tym także sobie poradzimy. wielkich zmian przeprowadzic sie nie da i raczej nie powinno; trening podwojnie dzielony, lub rozkad jak do tej pory jedynie możemy probowac róznych ćwiczen i kombinacji. natomiast jesli nie chcesz robic masy to jest to bajecznie proste; przede [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2166 Data: 4/17/2009 10:44:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na rzeźbę do Apokalipsa ! Proszę o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    No dałem w dniu z barkami 3 serie szrugsów, a o łydkach zapomniałem, dzięki za pomoc. Tylko kiedy te aeroby robić ? W sobote i niedziele ?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2166 Data: 4/24/2009 10:04:56 PM Liczba szacunów: 0
  • problem [pryszcze]

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] nic nie biorę. No i tez myślę że trzeba będzie zainwestować w coś doustnie, tylko co? mój dermatolog chce mnie wiedzieć dopiero za dwa miesiące(!) a do innego prywatnego nie pójdę bo cienko u mnie z funduszami ostatnio...może jakiś pomysł? z góry dzięki za pomoc. ps. dopiero teraz sie zarejestrowałem, ale wcześniej forum przeglądałem od a do z.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 9061 Data: 6/9/2007 6:35:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc i ocene diety pilne:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    3g na kg masy ciala tak sie liczy wegle? tyle mam miec?? czyli zamiast tego chleba co mam zjesc slonecznik orzechy itp tak ? dzieki wielkie za pomoc :)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 610 Data: 6/5/2009 3:41:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Parę pytań na dobry start

    Post
    Trening w domu

    [...] gustu. Po prostu je polubiłem, wykonuje je regularnie według ustalonego planu. Jednak teraz już same barki mi nie wystarczają i chciałbym iść za ciosem i do treningu dołożyć klatę i biceps. Chciał bym prosić o pomoc w ułożeniu 5 tygodniowego planu treningowego na te partie ciała po 2 razy w tygodniu. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 765 Data: 11/2/2012 6:19:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywki dla piłkarza wiek 16lat

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] na temat dawkowania kreatyny przez pilkarza polecali od 3 do 5g. Moglbys sie odniesc do swojej wypowiedzi czemu polecasz akurat 5g. Aha. Napisales powiedzmy, ze ujdzie, jak masz pomysl to popraw mnie z dawkowaniem reszty. Dziekuje za pomoc. Zmieniony przez - tomaten w dniu 2013-11-13 11:26:23 Zmieniony przez - tomaten w dniu 2013-11-13 11:27:50

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2014 Data: 11/13/2013 11:24:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Przerobiony plan na kolejne 2 tyg

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    poczytam i wrzuce jakies plany z super seria na ramiona narazie wielkie dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1623 Data: 7/28/2014 11:47:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Przerobiony plan na kolejne 2 tyg

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok dziekuje ci bardzo za pomoc ,pozdrawiam

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1623 Data: 7/28/2014 12:20:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do sprawdzenia na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] w jakiej kolejności te małe np po klacie triceps czy jak ? I czy mogę jakoś zastąpić podciąganie na drążku lub pomagać nogami czy coś bo pod niosę się tylko raz . proszę o pomoc ? o to plan A  Przysiady ze sztangą 3 serie (czworogłowy uda)  Martwy ciąg na prostych nogach 3 serie (dwugłowy uda)  Podciąganie na drążku 3 serie (najszerszy [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 1902 Data: 5/4/2012 5:19:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Sust + wino?

    Post
    Doping

    [...] popełniać jak najmniej błędów, kalorie kilka razy sobie liczylem to przekraczam zapotrzebowanie o 400-700 kalorii. I nie jest to żaden syf. Wiec jak już napisałem wezme tak czy siak. Wiec moze ktos mi pomoc zrobic to dobrze? Czy jak nie mam diety to nie zasługuje na wasze odpowidzi? Jezeli tak jest to prosze zamknac temat i skonczyc spamować.

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 2742 Data: 6/17/2013 9:42:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na w miarę suchą masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Widze kolega ma dobre podejscie bo zanim zaczał pytać to juz cos wczesniej wyczytał z czym rożnie to bywa u innych ;p Postaram sie coś pomoc. Nie wiem jak łatwo Ci masa wchodzi ale u mnie najlepiej sie sprawdza na masie podział b2,5 ww 4-4.5 reszta zdrowy tluszcz. Z tym że ja mam troche tendencje do łapania fatu, jesli u Ciebie jest z tym lepiej [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2721 Data: 1/8/2012 7:48:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na w miarę suchą masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wpc + carbo B:10 T:0 W:30 ===TRENING=== 6. shake potreningowy wpc + carbo B:30 T:0 W:60 7. Posiłek 100g piersi kurczaka, 100g ryżu brązowego, warzywa B:20 T:5 W:76 8. Posiłek 50 twarogu + warzywa B:10 T:2 W:0 Czy już wszystko jest ok? Nie zaleję się za bardzo przy takiej ilości węgli? Swoją drogą dzięki wielkie za pomoc ;-)

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2721 Data: 1/9/2012 2:24:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprawny plan?

    Post
    Ladies SFD

    jakas pomoc w skombinowniu czegos ze sztngielkmi 2x 9 kg??? przeplatac to aerobami??? na czym sie skupic??

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2769 Data: 5/14/2014 7:50:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o poprawe planu...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Acha jeszcze jedna sprawa... :) Przy treningu biceps+triceps chciał bym zastosować superserie, od pewnego czasu stanąłem na tym samym obwodzie rąk i za cholere nie chce więcej nic przyrosnąć. (to nie wina diety) Wyczytałem że superserie mogą pomóc w takiej sprawie. Pamiętam jeszcze że dawno temu kiedy ćwiczyłem takie połączenie biceps+triceps (bez [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 684 Data: 3/23/2009 7:53:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie odnośnie planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Panowie, Proszę o pomoc bo chciałbym od poniedziałku ruszac z planem już.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1229 Data: 10/11/2010 6:12:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Tak,ale akurat sobie wybral antka. Masowac mozna na wszystkim,nie srodek a dieta nas zmasuje,srodek moze conajwyzej pomoc.

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 10333 Data: 8/9/2012 5:44:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Brzuch potrzebna pomoc+dieta

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Troche mnie zamotał ten post hehe niezrozumiale troche napisane no ale postaram sie pomoc. No wiec po pierwsze w szkole nie musisz jesc takiego zarcia zadbaj o razowy chleb np. z tynczykiem i jest lajcik. Co do A6W to nie robiłem tego treningu ale wydaje mi sie ze nie mozna robic oprucz tego brzuszkow, to tylko moje domysły. W sumie to jest scisly [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2742 Data: 4/21/2005 10:53:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie, prośba o pomoc.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki za pomoc sog dla Ciebie

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 842 Data: 11/4/2007 9:25:45 AM Liczba szacunów: 0