SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ok dzieki za pomoc. Sog poleciał Pozdro

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 575 Data: 1/27/2013 8:18:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy ktoś pomoże w planie treningowym ??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] hantle wiem ze brakuje np. modlitewnika czy wyciągu ale postaram sie to załatwić, dalej 5:Nie ma przeciwskazań medycznych 6: do diety sie nie stosowałem ale teraz już z pomocą innych tworze diete na masę, do tej pory jadłem 4-5 posiłków dziennie i wszytsko , waga nadal moja stoi na ok 58 kg. Myśle że te odpowiedzi moje są wyczerpujące. Z [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1423 Data: 6/28/2003 10:22:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy ktoś pomoże w planie treningowym ??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Spoczko , troche musze jeszcze poczytać. Dieta ! :[ to jest problem musze coś wykrzesać :) jeżeli masz jakąś dobra która mi pomoże prosze o pomoc najlepiej na maila: Kamil_db@poczta.onet.pl Progresja ciężaru?: tzn. zacząć od małego i zwiększać co serie ? ;) Izolowane?: tzn stały ciężar dla każdej serii. Możesz mi jeszcze wytłumaczyć dlaczego tak [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1423 Data: 6/28/2003 10:44:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy ktoś pomoże w planie treningowym ??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    NO ale dobrze że to pytanie padło. Możecie mi pomóc. Bo akurat za dobrze tego nie wiedziałem, kiedy najwięcej a kiedy najmien. Jakaś rada ?? Kamiloo

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1423 Data: 7/2/2003 9:47:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy ktoś pomoże w planie treningowym ??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Michail postanowiłem dac ci soga za wartościową pomoc. Kamiloo

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1423 Data: 7/3/2003 5:43:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie schudnać w pół roku!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    proponuje zaczac od pelniejszego wypelnienia ankiety czyli wymiary, cos na temat twojego odzywiania, codziennosci (praca, skzola => godziny) etc my za ciebie nie schudniemy, im wiecej sie dowiemy, tym lepiej ci bedziemy mogli pomoc! bfs mozesz zmierzyc na www.mybodycomp.com po zalogowaniu

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1352 Data: 1/8/2007 11:10:08 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] tego nie czuje. To moze byc wina estro lub prolki? Zlapalem jakiegos mula oprucz treningow nie mam ochoty na nic. I z fajka problem bo opada w trakcie zabawy albo jest jakis na wpol twardy. Mam etadron cabaser bede miec w tym tyg. Mozecie mi pomoc w dawkowaniu? Jak myslicie na poczatku zbic tylko prolke bo chyba ona jest grozniejsza niz estro?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2159 Data: 9/18/2017 10:28:45 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWOCZESNE CENTRUM SPORTOWE za 1,5 mln PLN

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    panie kolego to nie support forum microsoftu ze placa za pomoc forumowicza

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1917 Data: 9/21/2009 11:16:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Split x3

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] 12-8 pow Plecy:Martwy Ciąg 3s 12-8 pow Klatka:Wyciskanie sztangi głową w dół (-) 3s 12-8 pow Barki:Wyciskanie sztangi zza karku siedząc 3s 12-8 pow Triceps:Prostowanie ramion na wyciągu 2s 10 pow Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s 10 pow Prosiłbym o pomoc w wyborze i ewentualnych poprawkach w treningu... Dziękuję i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1022 Data: 12/17/2011 2:29:49 PM Liczba szacunów: 0
  • kasteta widać na obu zdjęciach,że klatka to Twoja najmocniejsza strona, super wygląda ta przemiana! Powodzenia w przygotowaniach do zawodów. Przesta widać gołym okiem przemiane, sporo mięcha wrzuciłeś przez ten czas, na żywo też to dobrze wygląda. Pamiętam Cię jak przyszedłeś pierwszy raz do mnie do sklepu i teraz jak wyglądasz,sporo ciężkiej [...]

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 12301 Data: 8/6/2011 3:12:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Faktycznie przesadziłam z ilością, było tego mniej. Staram się jeść w miarę dobrze, ale nie do końca mogę właśnie ustabilizować ilość białka, tłuszczy i węglowodanów.. I co powiecie np o ilości kcal ? I co sądzicie o jedzeniu późnym wieczorem ? Miałam nadzieję, że właśnie tu znajdę konkretną pomoc :P

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1346 Data: 9/22/2012 6:10:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Diete na mase do oceny/poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Okej. Dzieki za pomoc!

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 626 Data: 12/12/2012 11:38:20 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok, dzięki za pomoc, łap SOG'a ;)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 783 Data: 7/18/2014 1:16:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Przerwa pomiędzy płatami klatki piersiowej.

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    No wiadomo, że nie każdy ma idealnie, ale wydaję mi się, że jest coś co może pomóc na te odstające sutki. Przynajmniej mam jakąś nadzieję. Więc to jest lipomastia? W najbliższym czasie chyba będę musiał udać się w końcu do lekarza z tym bo naprawdę bardzo mi to przeszkadza. Jak to postrzegacie i co myślicie o tym bo już nie mam pomysłów żadnych.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 7643 Data: 11/29/2015 7:10:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do korekty /masa/

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzieki krzych666 -sog wyciskanie zza i przed (na przemian 1 tydzien zza karku 2 tydzien przed karkiem)-przepraszam zle sformułowałem co do przedramion to nie narzekam na ich słabosć ale dodam cos ..( w treningu z Barkami moze byc? ) dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1277 Data: 11/8/2006 8:08:00 PM Liczba szacunów: 0
  • M-drol pare pytan!

    Post
    Doping

    rob co chcesz omka to polaczenie 4 testow. genetyka, jezeli on tak mial to nei znaczy ze Ty tez bedziesz mial. life is brutal odzywki sa po to zeby pomoc sobie w diecie a nie zastapic prawdziwe zarcie. nic tu po Tobie. odiwedz dzial odzywianie

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1977 Data: 12/6/2010 6:31:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Czyli cykl to wejście na doping, przerwa ponawiamy PCT tak myślę. Dzięki za pomoc myślę ze wszystko juz wiem.

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 8321 Data: 9/7/2016 11:18:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Zaokrąglij sobie te wartości łatwiej będzie. Plus minus pare kcal nie zrobi różnicy. Korzystam z aplikacji fitatu, więc jakiś tam kalkulator automatyczny jest ale zaokrogle i tak, dziękuję za pomoc, wsparcie, porady :)

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3516 Data: 5/23/2018 11:38:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja w sportach walki i nie tylko

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] ale nasz trener ma takie zasady na sali a ja mam zamiar je szanować i przestrzegać i w sumie nie widziałem jeszcze żadnych groźnych skutków ubocznych takiego działania :-P W takim razie BCAA przed i po treningu albo na siłce machnę sobie w trakcie, wielkie dzięki wszystkim za pomoc! :-) Zmieniony przez - Sepko w dniu 2013-05-04 23:25:56

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1465 Data: 5/4/2013 11:24:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Koniec treningu A6W

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Sog Apokalipsa, dziękuje wam bardzo za pomoc :)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 729 Data: 10/28/2012 11:13:37 AM Liczba szacunów: 0