SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • pomoc dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Skalar mogł bys mi pomóc napisac dieta na bilansie ujemnym,dorzuce aeroby i siłka 4 razy w tyg.zeby zgubic kilka kilo tluszczu moje zapotrzebowanie to 1600 kcal Zmieniony przez - Marek_3bit w dniu 2008-04-13 17:18:04

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1049 Data: 4/13/2008 5:17:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzieki za zainteresowanie moim tematem i pomoc. Mam jeszcez pare pytan ??? 1. Czy ilość seri wykonywanych na poszczególne treningi sie zgadza ( 12 na duze partie miesniowe a 9 na małe ( bic i tric ) i jak z barkami według was powoinienem robic na nie az 12 seri czy to nie zaduzo jak na taka mało partie miesiniową ) 2. Wyciskanie sztangi wasko - [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2153 Data: 6/13/2005 5:23:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Mati_16 - plan z dupy, jak chcesz spalić mięśnie to powodzenia. Ćwiczysz już 13 miechów i nie umiesz sobie pożądnego planu ułożyć :> każdą grupę mięśniową powinno się ćwiczyć 1x w tygodniu lol...wyczuwam powiew ściemy... Ja mam następujący planik : Pon - Klata + Biceps Środa - Plecy + Triceps Piątek - Nogi + Barki Sobota - Przedrami + [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2153 Data: 6/13/2005 5:41:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Omadren cykl

    Post
    Doping

    sorry ale ja pisze szczerze i prosze o pomoc a nie żeby mnie uważać za kogoś kto tu syf robi

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2638 Data: 3/20/2009 1:07:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Gino Tamox

    Post
    Doping

    Zabieg jeśli będzie potrzeba to zrobię jakoś w wakacje narazie chciałbym zrobić co w mojej mocy dlatego myślałem tamox a na koniec redukcji wrzucę letro prosiłbym speców o pomoc

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 793 Data: 3/30/2019 6:53:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Gino Tamox

    Post
    Doping

    No własnie o to mi chodziło tez tak wystartuje zrobię badania i skoryguje dawkę jeśli będzie potrzeba dziękuje bardzo za pomoc.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 793 Data: 6/16/2019 9:27:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Gino Tamox

    Post
    Doping

    No własnie o to mi chodziło tez tak wystartuje zrobię badania i skoryguje dawkę jeśli będzie potrzeba dziękuje bardzo za pomoc. Zdrowia

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 793 Data: 6/16/2019 9:28:45 AM Liczba szacunów: 1
  • Therm Line II za DARMO???

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ponad stówę kosztuje produkcja. Galanteria SFD jest dla osób, które chcą pomóc rozwojowi forum i kupić "cegiełkę"

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 9647 Data: 3/31/2006 2:45:02 AM Liczba szacunów: 0
  • FT-7 Project

    Post
    Strength & Endurance

    Witam Panowie i Panie, mogę liczyć na pomoc przy projekcie w sprawie odżywiania ? Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 8501 Data: 8/8/2012 9:22:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocenę planu treningowego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ANKIETA AUTORSTWA APOKALIPSY I PUMA666 ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:purek PŁEĆ:mężczyzna WIEK:27 WZROST:184 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY:2 lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:82 obecnie nie trenuję od 2 miesięcy (złamany nadgarstek) OBWÓD PRZEDRAMIENIA:31 OBWÓD BICEPSU:36 [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 616 Data: 2/28/2013 9:43:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny dla poczatkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] twoj plan, zaprawiona w jakich bojach???? kreatyna 3 miesiace - novy juz napisał ci na ten temat!!! tyle ci da co pojscie do wesolego miasteczka i poaptrzenie na siebie w lustrze powiekrzajacym- bo wyjsciu bedziesz taki sam!!!! jeżeli ktoś ci chce pomoc - to nie badz ignorantem!!!! pozdrawiam i zycze jak najlepszych efektów na swoim planie

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 661 Data: 6/2/2011 11:55:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny dla poczatkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    Cięzar w podstawowych ćwiczeniach jest wazny, można dzieki niemu określic stopień wytrenowania osoby w pewnym stopniu, czym więcej napiszesz tym lepiej dla ciebie - łatwiej będzie pomoc. Zmieniony przez - Viren w dniu 2011-06-02 16:38:18

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 661 Data: 6/2/2011 4:37:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Nierówne mięśnie klatki piersiowej

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dzeki wszystkim za posiwecony czas na pomoc ;)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 11819 Data: 1/8/2015 9:50:23 PM Liczba szacunów: 0
  • mono+jabłko+stack?

    Post
    Odżywki i suplementy

    tQx prosiłem o pomoc w pierwszym poście to mnie zjechałeś . Jak nie umiesz normalnie wytłumaczyć, że to zły wybór, spróbuj tego i tego, to Ty od razu z pyskiem więc sorry, posłuchałem wypowiedzi kogoś innego. Jak byłbyś skłonny to napisz, dlaczego to zły wybór i co Ty polecasz.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1889 Data: 8/1/2010 9:21:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o intensywny trening na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] o dodaniu tego tr. do splitu ? http://www.sfd.pl/PLAN_4-DNIOWY_Z_PRIORYTETEM_NA_KLATK%C4%98-t233113.html mam za mały staż czy może będzie odpowiedni ? .Wielkie dzięki za pomoc i podzielenie sie wiedzą na SFD rzeczywiście można się poro dowiedzieć szacun :) Zmieniony przez - Prride w dniu 2012-07-29 16:41:53 Zmieniony przez - Prride w dniu [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1778 Data: 7/29/2012 4:29:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o intensywny trening na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    ....... dobra stary rozj---bales mnie teraz dzieki za pomoc i konczymy temat

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1778 Data: 7/30/2012 12:13:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak cwiczyc na siłowni!!!!! Pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam wydaje mi sie ,że dosyć dobrze zapoznałem sie z podstawami,kilkakrotnie przeczytałem artykuły jednak mało mi to pomogło,moja prosba jest aktualna,bede wdzieczny za pomoc,pozdrawiam

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 8942 Data: 9/10/2004 3:59:58 PM Liczba szacunów: 0
  • trening domatora - pytanie

    Post
    Trening dla początkujących

    dzieki ale chodzi mi o kolejnosc cwiczen. mozecie pomoc mi w tym?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3597 Data: 6/10/2007 2:28:05 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Może i macie racje z tak dużymi kaloriami,spróbuje wpierw powoli,a później coraz więcej,jak tylko będę miał więcej czasu to poskładam coś do kupy i dam tutaj ,co do składania diety to za dobry nie jestem.dzięki za wszelka pomoc.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 732 Data: 10/3/2010 7:55:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy.

    Post
    Trening w domu

    ok dzięki za pomoc :) mam nadzieje że trochę się wyrzeźbię do wakacji ^^. Przerwy 1 min między seriami i 2 między ćwiczeniami jest ok? :)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 750 Data: 1/11/2011 8:29:40 PM Liczba szacunów: 0