SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • 3x3 trening

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] Chodzi mi ze jak skoncze trening np. pon- nogi srod- biceps/plecy piatek-klata/barki/triceps to po tych 3 dniach treningu, mam robic tak samo trening 3 dni i cwiczenia 3x3? ile cwiczen na partie ciala (biceps/klata itd). 2/3 max? Albo jeden dzien full body workout ze 1 dnia martwy ciag/ wyciskanie lezac/ siad 3x3? Bardzo dziekuje za kazda pomoc!

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1090 Data: 10/24/2017 12:33:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Znamię na skórze - szybko rośnie

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    [...] się u niego ciemny piepr,yk, który znacznie urósł w ciągu ostatnich 2 tygodni. Teraz ma ok. 7-8 mm. Oczywiście w przyszłym tygodniu jestem już z synem umówiony na wizytę do dermatologa ale b. się niepokoję co to jest. Znamię jest brązowo- czerwone o strukturze kilku pęcherzyków (dysponuję zdjęciem). Nie jest wynikiem urazu. Proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 205 Data: 11/9/2019 4:40:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Tłuszcz pod sutami %-)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, mam pytanie, a konkretnie chodzi mi o to jakie cwiczenia najlepiej robic zeby wypalic tluszcz z pod sutow.. ? Cwicze 3x w tyg na silowni raczej widze efekt delikatny to chyba od rozpietek... ale chcialbym cos w formie aerobow dorzucic moze expanderem rozciaganie jakies wielokrotne z jedna sprezynka ? No nie wiem prosze o pomoc ;]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1584 Data: 4/12/2007 6:11:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Horse Power - jak dawkować

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Potrzebna drobna pomoc... Opis na opakowaniu odnośnie dawkowania HP jest mało dokładny (dwa razy dziennie)??????? Liczę na doświadczenie innych. Jak rozdzielnic dawki w czasie dnie. Na ile czasu przed treningim, ile po, i tp. Dzięki

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2464 Data: 6/7/2007 11:53:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase

    Temat
    Trening dla początkujących

    Siema Mam 15 lat, 184 cm wzrostu i ważę 61 kg. Robiłem Weidera ale nie ma zbyt dużych efektów. Można powiedziec, że wcale ich nie ma. Mógłby mi ktoś pomóc ułożyc jakiś dobry plan?... Z odżywek pije Carbo , a na inne raczej nie miałbym pozwolenia, ale jeśli uważacie że powinienem coś brac to napiszcie jakieś propozycje...

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 984 Data: 2/16/2009 3:01:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze treningu (masa rzeźba czy siła ?)

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] otóż w związku z tym że zrobiło się ciepło przyszedł czas na wybór nowego planu treningowego i z tym nie było by zbytnio problemów ale nie wiem co robić czy masę ,siłę lub rzeźbę . wiek prawie 18 wzrost 194cm waga 92kg biceps 37 klata 106 pas 90 staż 2 lata Jakby były potrzebne jakieś dodatkowe info albo fotki to pisać Bardzo proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 989 Data: 4/24/2009 3:56:07 PM Liczba szacunów: 0
  • kto moze mi pomoc?

    Temat
    Inne dyscypliny

    witam.jak wszystkim wiadomo nadeszla zima...w zeszlym roku zalapalem zajawke na snowboarda i chce sobie teraz zakupic caly zestaw ale nie czaje jak sobie dobrac deske wiazanie i buty.da rade ktos mi cos poradzic,pomoc?z gory dziekuje to taka mala info o mnie dla pomocy. mam 175cm wzrostu 80kg wagi jeszcze raz z gory dziekowa

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 10/16/2009 9:16:49 AM Liczba szacunów: 0
  • cwiczenia zmniejszajace obwod pasa

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    jak w 3 tygodnie zmniejszyc obwod pasa nawet o 2cm-3cm potrzebuje szybko zrzucic wlasnie te kilka centymetrow a nigdzie nie moge uzyskac informacji jak to zrobic prosze o pomoc mam slub niedlugo i niemoge dopiac spodni i tak juz krawcowa kliniki wszywala

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2459 Data: 1/8/2011 5:19:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Endomorfik czy Mezomorfik

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie wiem czy jestem endomorfikiem czy mezomorfikiem . Prosze o pomoc .

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3709 Data: 6/5/2011 12:36:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Co kupić?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam do Was ogromną prośbę. Ostatnio myślę o kupnie jakiegoś urządzenia do domu. Ogólnie jest zadowolona ze swojego wyglądu, jedyne na czym mi zależy to wyszczuplenie łydek i trochę ud. W takim razie co lepiej mam sobie kupić: rowerek, bieżnię czy stepper? Będę bardzo wdzięczna za każdą pomoc. Z góry dziękuję.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1608 Data: 6/7/2004 12:07:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do poprawy

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Ułożyłem sobie dietę redukcyjną i jako że nie mam w tym doświadczenia, zdaje sobie sprawę, że wymaga ona poprawek. Moja waga to 79kg. Proszę o pomoc osoby z doświadczeniem w tym temacie. Trening pomiędzy posiłkiem o 17:30 a 20:00. Z góry dziękuję za wskazówki. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d01a6565d286416caf4bcb580e7fccde.JPG Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 698 Data: 9/2/2012 9:34:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na rzeźbe

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    [...] , ale potrzebuje diety na rzeźbę , a mój tata na zgubienie brzucha. Ja mam lat 15 a moj tato 45 :-D. Mama obiecała gotowanie , tylko pod warunkiem ze tato schudnie ;p. Także proszę was o pomoc i dietę na cały tydzień , i wgl wyjaśnienie co jeść przed treningiem i po .. Dodam jeszcze ze ja ważę 65 kg a tatuś 110 kg :(. Z góry dzięki , pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 803 Data: 4/29/2013 12:09:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z dietą

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam. Chciałbym ułożyć sobie dietę pod budowanie masy mięśniowej. Ćwiczę już miesiąc, więc czas bym ułożył sobie dietę. Tylko jak ją zrobić.. Nie ogarniam zbytnio tego tematu ;/. Dodam że od 7 do 15 jestem w szkole.. Więc prosiłbym o pomoc i jakieś nie bardzo skomplikowane te posiłki ;)

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1788 Data: 3/16/2014 6:23:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] podłużne kreski. Po jakimś czasie znikają do ponownego zawilgocenia. Nie mogę nic znaleźć w necie bo wszystkie przykłady są odnośnie przebarwień które są na stałe. Dieta jest zbilansowana, raczej niczego nie brakuje, z supli czasem wpc (ale marka od dawna to sama), kreatyna na stałe oraz od niedawna kolagen 5g dziennie. Z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 668 Data: 5/17/2015 2:14:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam proszę o pomoc jestem na cyklu winstrol 17 dzień 10 20mg i 7 30mg po 10mg co ok 8 h alat wyszedł 71 aspat 47 , czy ciagnac dalej czy przerwac do każdej 10mg wina 2 tabletki liv 52 i dwie lyzeczki dziennie ostropestu . wyniki przed cyklem pod gorna norme były mam jeszcze 50 wina i jeszcze pytanie po odstawieniu wina po jilu dniach watroba [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 633 Data: 6/30/2015 1:29:12 PM Liczba szacunów: 0
  • male uda w stosumku do posladkow

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] posladki ( nie tluste, tylko umiesnione) i sa takie odstajace, ale uda odbiegaja od nich. co zrobic by to zniwelowaac? wykroki robie dosc sporo, moze zamienic na jakies inne cwiczenie, jakies HQ ze sztanga z tylu, fronty ? no i dwojka to u mnie lezy, plaski jak parapet. robie mcnpn, uginanie nog lezac, i grzybki 4cw po 4 serie. dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1238 Data: 3/18/2016 7:42:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Metanabol i turanabol

    Temat
    Doping

    [...] posiadam 200 sztuk mety i 200 tura. 10 mg tabletki. Jak je brać i czy efekt będzie zadowalający. Dodam że mam również 200 tab winstrolu. Może również go dodać do kuracji. ? Było by dobrze po 3 dziennie mety, tura, winstrolu? Narazie biorę po 3 mety i 3 tura. Po jednej z tego i tego co 6 godzin. Mam 178 cm wzrostu i 75 kg wagi. Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1188 Data: 10/4/2016 11:39:31 AM Liczba szacunów: 0
  • CLOMID

    Temat
    Doping

    GDZIE MOŻNA KUPIC CLOMID?BO APTEKA ODPADA NIE MAM RECEPTY.A NA SIŁOWNI NIE MAJĄ CLOMIDU.PROSZE O POMOC

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3872 Data: 8/1/2004 12:08:51 AM Liczba szacunów: 0
  • nabylem wyzej wymieniona kreatyne w kapsulkach,,,kazdy z kim gadam mowi mi o innym sposobie dawkowania...interesuja mnie jak najszybsze efekty...czy moze ktos mi powiedziec jak wkoncu powinniem ja dafkowac? 2kapsulki z rana,2 po treningu? 2 z rana i 2 przed treningiem? 2 z rana albo 2 przed treningiem?czy jak?prosze o pomoc.pozdrawiam

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1627 Data: 1/12/2007 1:52:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam!! Mam pytanie czy moge kontynuowac branie omnadrenu 250 po tygnodniowej przerwie. Wypadła mi taka dziwna sytuacja i nie miałem jak kupic. Wziałem 10strzałow. I teraz nie wiem co dalej. Dzieki chłopaki za pomoc

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2572 Data: 5/3/2007 4:37:17 PM Liczba szacunów: 0