SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Plan treningowy do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jakbym chcial jechac Biceps+Triceps w jednym dniu. To jak mam polaczyc inne partie? Musze sie miescic w 3 dniach. Czytalem, ze bakrow nie laczy sie z plecami poniewaz fest obciaza kregoslup. To jak mam to zestawic? Z gory dzieki za pomoc. Zmieniony przez - thcxs w dniu 2009-06-16 16:44:24

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1178 Data: 6/16/2009 4:27:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta LOW CARB czy napewno dziala ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a jak jest z burakami wolno? zobacz tez co napisalem na 2 stronie pozdro i dzienki za pomoc

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 5383 Data: 5/12/2011 9:30:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Poziom testosteronu.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Kup sobie jakiś booster testaJak wysoki poziom androgenów, to i estrogenów (cycki mogą zacząć rosnąć i nie tylko) można to przeskoczyć jedynie inhibitorami aromatazy. Niski testosteron nie jest powodem depresji, tylko jednym z jej objawów. Podobnie jak w gigantyźmie - endokrynolog każe zrobić badanie hormonów tarczycy, a wiadomo przecież że [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1208 Data: 5/1/2014 12:49:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanko odnosnie ćwiczeń na mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Edytuj posty, bo Hubert bedzie zly :D Nie slyszalem o tym. Moze masz racje. Zaczekajmy az wejdzie ktos kompetentny by Ci pomoc. Ale pomoga Ci dopiero jak wkleisz niezbedna do pomocy Ankiete :)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1527 Data: 6/26/2011 11:26:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Szukam TEAM-u który umozliwi mi dalsze starty W.Nadolski

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    [...] opinii nie przekonało Cię, że jednak należy zmienić podejście i szukać przyczyny niepowodzeń w sobie? Ja założenie przez Ciebie tego tematu rozumiem jako głos o pomoc, głos osoby która wybrała niestety nieodpowiednią drogę do autopromocji - forum to nie to miejsce, sam widzisz kto odpisuje na Twoje posty. Jakie są Twoje wartości? Co [...]

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 8702 Data: 8/21/2011 9:30:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Najlepszą radą, to będzie chyba wizyta u psychologa, psychoanalityka, a być może i psychiatry. Nie piszę tego złośliwie, ale jeżeli sylwetka jest dla Ciebie sprawą życia i śmierci, to warto dać sobie pomóc. Zmieniony przez - Ashardon w dniu 2014-06-18 20:00:30

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 871 Data: 6/18/2014 6:49:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Cześć. Rozumiem Twój sposób myślenia, ponieważ sport dla mnie jest również częścią życia. Słuchaj. Zawsze uwielbiałem ćwiczyć na drążku, nie porównywałbym się do Hannibal For King, ale czułem się zadowolony ze swoich efektów. Pewnego dnia, w zwykły dzień treningowy doznałem kontuzji ramienia. Z dnia na dzień musiałem przerwać treningi, nie byłem [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 871 Data: 6/19/2014 10:28:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Tak troszkę pokombinowałem i...

    Post
    Trening dla początkujących

    Po pierwsze dzięki za pomoc Po drugie, wydaje mi się że za słabo mnie oceniasz. Co do połączenia partii to pewnie masz rację że jest nie odpowiednie ale szczerze mówiąc nie miałem za bardzo pomysłu jak rozwiązać ten problem a taką kombinację rozpisał mi mój trener na siłowni (napisałem ten trening z racji moich wątpliwości w kompetencje [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 815 Data: 1/4/2008 11:16:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Tak troszkę pokombinowałem i...

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] połączenie partii ciała, a co do tych prostowników to zapewne masz rację. Sam poprostu nie bardzo wiedziałem jak to sensowniej połączyć. Co do reszty, wydaje mi się że ten trening który napisałeś jest za lekki. W każdym razie lżejszy niż ten którym jechałem przez te pół roku, a chyba nie o to na siłowni chodzi coby było lżej. Jeszcze raz za pomoc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 815 Data: 1/4/2008 11:57:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Przytyc w domowych warunkach

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Proponuję w pierwszej kolejności rzucić papierosy . To już powinno pośrednio pomóc ,druga sprawa finansowo będziesz do przodu.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 820 Data: 1/5/2016 11:10:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Bardzo Wam dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2120 Data: 11/26/2004 8:09:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wielkie dzieki za pomoc oczywiscie te skladnki dan moge zastapic produktami z tabelki

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2120 Data: 11/26/2004 10:41:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Oki zacznę od końca: TSE używam: 3tabl. rano ze śniadaniem 3 tabl. 30min. przed treningiem (ok 18-19) Razem 6 dziennie. Przy mojej wadze i przy fakcie że jestem kawoszem i dzień w dzień mam 2 kawy na biurku w pracy chyba dobrze dobrałem TSE>? Treningi - ja przed siłownią nie mam aerobów. Mój tydzień treningowy to: 3 x silownia poprzedzona 10 [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2870 Data: 8/18/2008 11:15:00 AM Liczba szacunów: 0
  • dam soga za jakąkolwiek pomoc :<

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 599 Data: 3/29/2013 6:01:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Panowie!!!TYLKO BOKS

    Post
    Sztuki Walki

    syn Bryla? tutaj ? nie chce mi się wierzyć... Pomóż innym, aby otrzymać pomoc od nich...

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 8658 Data: 3/28/2003 6:49:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene treningu i opinie.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] ;). Pozdrawiam edit: co do act troche trudno beddzie mi przygotowac wszystkie stacje w taki spobob by p[rzewrwy miedzy seriami byly wystarczajaco krotkie. Mam tylko 2 hantelki ;(. Moze zaproponujesz jakis zestaw cwiczen w miare pasujacy do moich mozliwosci sprzetowych? z gory dzieki za pomoc :) Zmieniony przez - Riddic w dniu 2007-12-10 18:15:08

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1623 Data: 12/10/2007 6:08:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój troszke zmodyfikowany plan Mawashiego.

    Post
    Trening dla początkujących

    Podbijam:) i prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 697 Data: 7/8/2012 6:08:28 PM Liczba szacunów: 0
  • w tej chwili nie potrafie okreslic na kiedy bedzie potrzebne , jak uda mi sie zebrac potrzebna liczbe danych wczesniej to bedzie fajnie, jak nie to czekam na pomoc i za 4 tyg :) a tu blizniaczy temat dla tych co znaja swoje osiagniecia w ciagu 6 tyg ,BEZ SUPLEMENTACJI (drobne zalozenia to jedynie : wiek - ten sam 16-29 lat, trening 3x w tyg, [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 532 Data: 1/15/2013 11:40:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena wyglądu, pomoc w planie i diecie

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ja ci tu porady daje a sam diety zbytnio nie przestrzegam LOL :) i przez to forma idzie jak krew z nosa:D ale jak coś moge pomóc to pomoge:)

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 5061 Data: 2/21/2012 4:09:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Split partia 2 razy/ tydzien

    Post
    Trening dla początkujących

    np. Dipsy 3s Wyciskanie hantli skos góra 3s Rozpiętki/krzyzowanie linek 2s Bez płaskiej? (chyba, że nie możesz się podciągnąć to ok) pare razy by poszlo jakby sie uprzec, ale to raczej w granicach 2-3 powtorzen, wiec smiesznie Nie bedzie za malo na lapy? Powiem szczerze ze odstaja od reszty poki co :) Dzieki za pomoc, pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1605 Data: 3/12/2010 5:01:11 PM Liczba szacunów: 0