SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Mr. SFD - zakończony

    Post
    Galeria Zdjęć

    RatOgre No i to juz ostatnia fotka, teraz mozecie pisac ale na temat . Zaraz bedzie dostepna ankieta wiec bedziecie mogli glosowac. Don Garcia dzieki za pomoc!

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2005 5:02:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Zasady unikania napadów

    Post
    Sztuki Walki

    [...] ich przed sobą... Narobiłem trochę hałasu, i koledzy zwiali... Teraz krótka analiza przypadku :) Czy miałem się z nimi tarzać po glebie, a może dobrze zrobiłem, wzywając pomoc? Uważam, że zrobiłem bardzo dobrze, ponieważ wynik jest taki, iż wróciłem cały do domu. Panowie byli naćpani, bardzo agresywni, dlatego wszelkie próby stawiania im [...]

    Odpowiedzi: 596 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2005 9:41:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Kolana - wzmocnienie

    Post
    Inne dyscypliny

    ramzes14 Wszystkie Super Dunki bardzo obciążają kolana. dlatego ich nie robię....nawet jeśli miałeś dobrą technikę w ich robieniu. to i tak będą boleć..a jeśii chodzi o opaskę magnetyczną to podobno dobrze nie działa.. (nie wiem tak słyszałem.. ja nigdy jej nie miałem) a przysiady..... z tego co czytałem (aa dużo czytałem).. to przysiad [...]

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2009 8:42:42 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] wyjściowe 100mg to trochę słabo. Reszta supli tak jak w jednym z pierwszych postów. Generalnie mało jest tego ,raczej stawiam na sprawdzone rozwiązania i co tu dużo gadać nie ma pieniędzy na nic więcej,wiec nawet otrzymane próbki i carbo to wielka pomoc.przeprasza za ewentualne błędy i brak czytelności ale pisanie z tel. Nieco utrudnia sprawę.

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2017 3:41:07 PM Liczba szacunów: 1
  • [...] chyba idzie q dobra stronę chociaż wczoraj doprawiamy trochę przedramiona na treningu parteru. Śr. Trening przeniesiony na czw. A pt na dziś. Najpierw wyciskanie wąsko. Bez pomocy przy wyciąganiu byłby problem ale była pomoc wiec jakoś dałem rade 115x2x10, potem fronty 105x2x10, kubańskie w planie było 8kg ale na silce były 7.5 wiec x3x10 [...]

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2018 7:45:04 PM Liczba szacunów: 0
  • zmiana na lepsze

    Post
    Ladies SFD

    czy mogłabym liczyć na pomoc?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 744 Data: 5/20/2014 2:50:01 PM Liczba szacunów: 0
  • 1-8 prop 100mg e2d to jest bez przemyślenia? standardowy cykl na 1 raz, który nie powinien dużo zamieszać. W sam raz, żeby sprawdzić jak działa na mnie saa. Okazuje się, że nie jestem do tego stworzony, bo działanie książkowe to tylko było z przyrostem siły i masy, a z humorem różnie, z libido tragedia, zaburzenia erekcji, senność. Na forum tylu [...]

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 5068 Data: 12/11/2015 1:17:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzeźbe do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Czy ktoś wogóle jest w stanie pomóc ?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 732 Data: 4/25/2009 1:49:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] doradzają na forum ;) ?? 3)Zostało mi trochę MC HMB z wcześniej czy mogę jakoś połączyć je z HMBolon i w zamian dać mniej HMBolonu czy zostawić tamte w spokoju i łykać tylko HMBolon?? Dodam jeszcze że nigdy wcześniej nie brałem kreatyny i to co jest w HMBolonie to mój pierwszy z nią kontakt. Nie traktuje tego jako cykl. Z góry dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/19/2007 8:31:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam, Przeczytalem wszystkie powyzsze posty i niestety nie znalalzem odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie, zauwazylem jednak ze pomoc koledzy przedemna jako taka ( dosc wyczerpujaca ) uzyskali. Mianowicie zakupilme HMBolon ( glownym przeslaniem bedzie troszke redukcji na brzuszku + moze jak sie uda sila ) Na trening chodze zawsze rano tj kolo [...]

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/18/2007 11:55:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Dziekuje wam chlopaki za pomoc :) Zaiste zaastosuje sei do niej Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2007 1:28:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam mam pytanie jak dobrze połączyć Hmbolon, Nitroprogen i (Kreatyna Tauryna Dekstroza) , jak dawkować i w jakich porach i czy z rana na czczo. Dodam ze mam 180cm i ważę 83kg Z góry dzięki za odpowiedz i pomoc

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/1/2007 1:43:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam mam pytanie jak dobrze połączyć Hmbolon, Nitroprogen i (Kreatyna Tauryna Dekstroza) , jak dawkować i w jakich porach i czy z rana na czczo. Dodam ze mam 180cm i ważę 83kg na siłownię chodzę mniej więcej o 12 Z góry dzięki za odpowiedz i pomoc

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/1/2007 1:45:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] na pól roku i teraz miesiąc). Pisali również, że daje dobry efekt POMPY i wytrzymałość, dlatego sam nie wiem ale spróbuje jeżeli piszesz, że będzie dobry dla mnie. Diety jeszcze nie rozpisałem, dzisiaj się za to wezmę. Co myślisz o treningu? Jak rozpisać suple? Napisz jeszcze o tej regresji biorąc pod uwagę mój starz Z Góry dzięki za pomoc!!!

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2008 7:23:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ok dzieki za pomoc jak cos to napisze jak nie to dopiero po cyklu hmbolonie i tse i napisze czy cos mi dalo dzieki dzieki wielkie

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/8/2008 11:51:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    wtaj Biniu:) mam pytanko ... czy HMBolon jest dobry na zgubienie tluszczu ale dla piłkarza??? z tym ze codziennie mam treningi i po za tym sam troszke cwicze w domu . jesli tak to jak brac po ile kapsułek bo doradzono mi ze 6 dziennie ? z gory dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2008 11:03:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    acha to fajnie i dzieki za pomoc ;) a moze byc tak ze 2 przed 2 po treningu ?? czy lepiej w ciagu calego dnia 3 przed treningiem i 3 po treningu ?? tyle ze biorac pod uwage to ze a jestem bramkarzem wiec duzo nie biegam ale i tak wysilek mam spory no i sam dodatkowo pompki i brzuszki robie dzieki wielkie Panowie

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2008 9:29:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] dextrozie rano w DT - 30 min przed treningiem 5g i 5g po w DNT rano 5g i w godz wieczornych 5g a co z HMBOLONEM brac to tak samo jak kretke ? po 4 kapsy ? a białko bede chyba łykał tylko na noc po 40g DOdam ze jest to moj pierwszy cykl na kretce wczesniej brałem hmb Cwicze niestety wieczorami praca ok 19-20 godz :/ z góry dzieki za pomoc PZDR

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/14/2008 10:54:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Ostrawia WPC - 80 Białkio, HMBOLON - kapsułki, BCAA - kapsułki, to są odżywki ktore stosuję. Trenuję w poniedz., środę, piątek nie trenuje we wtorek, czwartek, sobotę i niedzielę. Jak powinienem brać te odżywki i czy mogę je mieszać ze sobą ? Z góry dziekuję za pomoc....pozdrawiam

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2008 5:39:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie HMBolon

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    witam- mam mam pare pytan a mianowicie jak dawkowac hmbolon w połaczeniu z creatyna i bcaa cwiczac na mase ? i czy jest to dobre połaczenie ? prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/1/2009 11:07:16 AM Liczba szacunów: 0