SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • praca do szkoly

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    siema. mógłby ktos pomoc przy obliczeniu BMI?wszystko juz mam tylko tego nie moge wyczaic. waga 61kg wzrost 168cm

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 862 Data: 4/23/2009 5:15:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Otwarte Mistrzostwa Bytomia w wyciskaniu sztangi leżąc

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] :) Silesia Style - ufundował nagrody w postaci suplementów oraz akcesoriów do treningu, właścicielowi sklepu chcieliśmy podziękować nie tylko za nagrody ale również za pomoc w organizacji Firma ABG - pomogła nam w przygotowaniach technicznych związazanych z przygotowaniami sali do zawodów Onyx Club i Grupa Etna - ufondował nagrody w postaci [...]

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 10982 Data: 5/21/2013 9:00:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening - proszę o pomoc.

    Post
    Trening dla początkujących

    Tylko w tym ACT różne martwe ciągi są itp. Chciałbym aby ktoś mi opracował prosty plan treningowy, abym mógł ćwiczyć wszystkie partie nie obciążając kręgosłupa. Chciałbym przybrać na masie. Będę wdzięczny za każdą pomoc.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1336 Data: 3/1/2010 6:35:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Sztuki walki a wzrost masy i siły

    Post
    Sztuki Walki

    ogranicz do 4 posiłków (tyle samo kcal). moze pomoc (po co napedzac rozpedzony ekto-metabolizm?)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1251 Data: 2/6/2013 10:47:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Wewnetrzna czesc klatki pytanie do specjali(sog)stow:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wez sie odtro za sztangielki. Choc jak na 3 miechy to sie nie ma co dziwic ze jeszcze nie masz srodka rozbudowanego. Wszystko przyjdzie z czasem. Jesli chcesz cos na srodek to rob wyciskanie mlotkowe. Lub sztengielki jak wyciskasz w chwycie normalnie lacz u gory i mocno spinaj w gornej fazie miesnie. To powinno pomoc!

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1546 Data: 6/12/2007 4:16:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Który trening wybrać

    Post
    Scena MMA i K-1

    ok to chyba odpuszcze sobie te dodatkowe cwiczenia. MMA mam w pon, sr i pt a silke we wt, czw i sob. Dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3315 Data: 3/20/2012 9:51:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w schudnięciu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ok Panowie, moglibyście mi pomóc w ułożeniu treningu na siłownie? myślę o jakimś treningu na rzeźbę. co polecacie?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 625 Data: 8/14/2013 6:34:36 PM Liczba szacunów: 0
  • paskudny uraz nadgarstka

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Dzięki za pomoc :) dzisiaj rtg i wizyta u ortopedy zobaczymy co powiedzą raz jeszcze dziękuje :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1785 Data: 6/27/2017 12:18:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa2 pomocy

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzieki za pomoc. Poczytam o diecie. Tylko problem jest tego typu ze nie zawsze mam czas zrobic jakis posilek. Wiec wtedy jem poprostu bulki tudziez jajecznice. Pracuje 12 godzin z dojazdem 13. Moze bylaby jakas odzywka ktora mogla by byc zamiennikiem ktoregos z posiłków? Albo wspomagaczem?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 599 Data: 8/5/2015 2:24:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Poprawa... wszystkiego! ;-) czyli moja droga do TF

    Post
    Strength & Endurance

    [...] tym wiekszy banan mi sie z pelcow robi. Probowalam stac na podkladkach pietami to wtedy jest lepiej. Ale chcialabym jakos ten problem rozwiazac - gdzies wyczytalam, ze moze pomoc rozciaganie tyllen i wewnetrznej strony ud + lydki. W sprawie boczku - pomyslalam sobie, ze sie poslucham ;-) i ogranicze, chociaz kooooocham jajecznice wlasnie na [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2279 Data: 2/6/2013 11:31:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Lekka redukcja

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dziekuje za pomoc ! Hmmm to co powiesz na to ? /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/72207b6e42564a5d85c42390778a7341.JPG

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2229 Data: 5/12/2013 4:48:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Lekka redukcja

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ok w takim razie dzięki za pomoc. Tyle ile chciałem tyle się dowiedziałem. Pozdrawiam ;)

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2229 Data: 5/12/2013 10:00:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Twaróg czy serek odpada bo nie lubię tego i co zamiast tego może i czy codziennie to czy w dni treningowe to a w inne co innego prosił bym o pomoc ;)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 843 Data: 9/19/2011 3:34:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgłoszenia do naboru masa 2016.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] opis:Mam na imię Dominik mam 15lat jak miałem 13 lat chodziłem troszkę na siłownie to było 2tygodnie, byłem młody + krótki opis dlaczego akurat Ciebie mielibyśmy wybrać: Nie znam się zbyt na tym wszystkim a przydałaby mi się jakaś pomoc. /SFD/2016/10/7/21c3a74640264e7fa6eeee8fc92a2417.jpg /SFD/2016/10/7/76507fd76a0b4b038866ed66f264c4d7.jpg

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1983 Data: 10/7/2016 4:38:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Ginemen stop

    Post
    Doping

    [...] nie oszukujmy sie wiekszosc 18 latkow czy to chlopcow czy dziewczyn w tym wieku jest jeszcze tepa jak but,a starsi userzy powinni jesli chce tylko zrozumic mnie i albo pomoc doardzic albo poprostu nic nie pisac nie wyzywac itp, bez sensu sa ataki na mnie,jak ju zpisalem chce sie zaprzyjaznic z wami, obiecuj enawet ni espamowac juz nic, [...]

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 5338 Data: 5/5/2006 1:08:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Gainer? Jaki polecacie?

    Post
    Odżywki i suplementy

    no wlasnie nie moge 200 zl przekroczyc. Ale dzieki za pomoc. sog jak wejdzie.

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 7537 Data: 9/21/2007 9:41:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    Wielkie dzięki za pomoc :) Właśnie tego szukałem, czyli tak jak piszesz ćwiczen na oswojenie się z siłownią :) Tylko w tym problem, że wogóle nie mogę się odczytać z 1 i 2 planszy ;D cyt: "2.Do każdej sesji treningowej stosujecie inna plansze." - rozumiem to jako 1plansza - pon, 2plansza - śrd, 3plansza - pt dobrze?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 782 Data: 12/5/2008 6:14:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dalej po ACT? Poradzcie.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Popros Michaila o pomoc.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 731 Data: 5/17/2005 4:04:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Zapowiedź nowego numeru

    Post
    Muscular Development

    dzięki dzięki za pomoc Szkoda że takiegos klepu w Bydgoszczy nie ma ... a gazetke kupie na pewno :)

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 10326 Data: 8/31/2009 5:29:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko? Kreatyna? Gainer?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie jestem wstanie poprawić diety, nie mam czasu, pracuje do późna,wolny czas poświęcam na siłownie. Chciałbym się dowiedzieć jak mogę sobie choc trochę pomóc, chce robić postępy

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1576 Data: 2/28/2015 7:55:00 PM Liczba szacunów: 0