SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • PROSZE O POMOC- PRACA ZALICZENIOWA

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] na temat: " Wplyw aktywnosci ruchowej na utrzymanie na odpowiednim poziomie wydolnosci w procesie starzenia sie organizmu". Aktulanie biblioteka awf u mnie zamknieta, nie mam zupelnie materialow, moze ktos z was bedzie mogl mi jakos pomoc??Bylabym bardzo wdzieczna- to praca zaliczeniowa na kursie na instruktora rekreacji ruchowej. Pozdrawiam:)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1100 Data: 8/3/2005 8:17:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozstępy - Potrzebna Pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam Jakiś czas temu znalazlem na tym forum post z jakas masc na rozstepy. Podobno bardzo dobrze działająca ale niestety zapomnialem jak sie nazywa i nie umiem odnalezc tego posta. Czy ktos moze mi powiedziec(doradzic) Jaka masc najlepiej pomaga na rozstępy aby się nie rozrastały i nie powstawaly nowe. Musze sie w taki bajer zaopatrzec bo [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1000 Data: 5/28/2006 9:39:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Drodzy koledzy, piszę pracę magisterską na temat suplementacji diety osób aktywnych fizycznie i bardzo proszę o pomoc w zbieraniu danych poprzez wypełnienie poniźszej ankiety. Zajmie wam to do 5 minut. Ankieta jest anonimowa i zbudowana wyłącznie z pytań zamkniętych. [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 580 Data: 10/21/2015 6:58:37 PM Liczba szacunów: 1
  • Szybka pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Chodź wiem że godzina trenigu nie gra większej roli, mam pytanie czy jest sens zaczynać trenig teraz o 22.00 czy przenieść go na jutro. Trening ACT. Prosze o sybką odp. Edit:Dobra chyba, se odpuszcze, włąśnie wróciłem z meczu()każda połowa po 50 min) rowerem jakieś 9 km dość szybkim tempem. Zmieniony przez - Venc1Lq w dniu 2008-06-25 22:09:40

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 719 Data: 6/25/2008 10:01:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze odżywek z USA

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam kieruje sie do was z pomocą o wybranie odżywek , ponieważ kuzyn mi moze przywieźc z zza granicy i moge wybrac sobie odżywki z USA Prosze was o pomoc w wyborze supli na redukcje: Spalacz - raczej scorcha Kreatyne - zeby starczylo na cykl min te 8 tyg. - co powiecie na tą MM1000 Creatine BCAA WPI I niewiem cos jeszcze sie sprzyda na redukcji? [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 784 Data: 2/2/2013 10:42:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Martwi mnie mój wzrost prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] prawie 14 lat - dosłownie zostało mi 4 miesiące do ich ukończenia. Mój aktualny wzrost wynosi 156 cm. Czy jest jakiś sposób na obliczenie swojego wzrostu w przyszłości? W przypadku moich rodziców: tato - coś między 176-180 cm - nie wiem. mama - 164 cm. Czy jest jeszcze szansa bym dobił do 180 cm jak będę dorosły ?? Z góry dzięki za pomoc pozdro.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 539 Data: 6/23/2020 8:53:17 PM Liczba szacunów: 10
  • Pomoc w dobraniu odżywek

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, zamierzam zrobić masę ok 6 tygodni, żeby przed wakacjami nieco zredukować. Mam pytanie w sprawie doboru odżywek, czy będzie to dobry wybór? Link Link Tu wprowadź tekst linku...

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 713 Data: 4/20/2012 1:02:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy dawkowaniu

    Temat
    Doping

    Witam Prosil bym was o pomoc mianowicie zaczolem cykl meta+deca+enan(mietek 4 tyg po 40mg ed) Pierwsze 4 tyg po 250 enan + 250 decki a nastepnie jak stosunkowo brac dece do enanu przez nastepne 8 tyg.Niby mam rozpiske po 250 decki i 250 enanu co 5 dni,z tego co wiekszosc mowi to wiecej tescia niz decki,ale znowu ktos w temacie powiedzial iz sa to [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 443 Data: 1/27/2014 10:48:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam mam takie pytanie. Kończe cykl, chciałbym zrobic redukcje ale nie wiem czy korzystniej jest zrobić zaraz po odbloku czy poczekac 2 3 tyg po odblokowaniu. Nie wiem czy to może mieć jakis wpływ na spadki. Był to mój pierwszy cykl i nie mam z tym doświadczenia, a wolałbym nie uczyć się na swoich błędach

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 897 Data: 4/8/2007 11:17:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak, kiedy i ile brac? potrzebna pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] i postanowilem zakupic odzywki. Mam: *MULTIPOWER Creatine Muscle Charge 500 g *L-Glutamina extreme 1400 (200 kapsulek) *Bialko Olipa 750g whey pro Matrix i jeszcze 2 1250 g tez olimpa Problem w tym tkwi ze nei wiem ile brac i w jakich porach, dltaego prosze o pomoc ;] Na silke chodze 4 razy w tygodniu przewaznie kolo 15-16 zaczynam trenning.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1297 Data: 5/27/2008 1:21:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc tatuazzzzz ;]

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    witam mam pytanie . Zrobilem sobie tatuaz 10 lat temu, i chce go poprawic drugi raz bo za mocno wyblakł.Moje pytanie jest czy moge ten sam tatuaz poprawic cały? ,czy waszym zdaniem bedzie tak samo wygladał jak pierwszy, bo kolega mowil mi ze ****owo ijezeli pod skora jest za duzo tuszu to linie robia sie grubsze i takie rozlane Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 972 Data: 12/17/2008 5:32:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam 19 lat ćwicze regularnie od ok. pół roku, pale fajki i nie tylko(cannabis). Od niedawna zacząłem cykl 100 tabletek mety + białko.Wyciskam 70kg na klatke, biceps 34. Prosze o opinie, rady itp.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2951 Data: 5/16/2005 4:20:09 PM Liczba szacunów: 0
  • witam wszystkich mam taki problem,zalało mnie troche fatem po cyklu składającego się min.z omki byłem głupi i sie nie odblokowałem clomidem,i teraz chce się trochę wyżeźbić.to tak mam do dyspozycji: 100cabs.Dyma Burn X-Treme 150tab.clenu 60tab.cytomelu 15amp. winstrolu mam 185cm,waga-88kg,wiek 20lat,starz na siłowni ok 3lata z przerwami,chodzi mi [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1080 Data: 3/22/2006 11:42:13 AM Liczba szacunów: 0
  • CYKL proszę o pomoc sportowe świry!!!!

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    [...] nie mam za bardzo czasu jesc i chcialbym kupic konkretny cykl na jakies 2 miesiace najlepiej ze sklepu sfd i rodzina wysle mi calosc autokarem. Cena nie gra roli prosze o pomoc w ulozeniu cyklu. Chcę kupić konkretny stack kreatynowy , gainer , aminokwasy , witaminy i mineraly najlepiej w jednym pomóżcie cos dobrac aby starczylo mi na 2 miechy [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 375 Data: 12/12/2016 12:04:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Proszę o wyliczenie dziennego zapotrzebowania na WW,B,T przy założeniach (co prawda skorzystalam z wszych porad i przeliczników ale wychodzą mi bzdury)lat 29, waga 55 kg, wzrost 167 Spanie 9 godzin wysiłek super light 4 wysiłek light 10 średni 1 godzina (15 min rozgrzewki - trucht, potem ćwiczenia z ciężarkami)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1609 Data: 6/15/2003 4:08:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu diety dla dziewczyny

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hej Mam 161cm wzrostu waże 65kg chcialabym schudnąć jakieś 10 kg tylko nie mam pomyslu jak to zrobić :/ Trenuje średnio 5x w tygodniu po 1,5 h muay thai od tego tygodnia zaczęłam biegać (krotkie dystansiki rano jakieś 3 km na rozbudzenie) Mógłby mi ktoś pomóc ułożyć diete albo doradzic jak to zrobić? Co jeść przed treningami, a co po treningach [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 649 Data: 10/26/2015 9:27:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w redukcji około 5-6kg

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 5-6kg Wysiłek 4-5x w tyg Sztuki Walki + Jeżdżę na rowerze około 1,5-2h tak o dla siebie bo lubię do tego czasem idę grać w piłkę. Czy taki rozkład i taka ilość kalorii będzie odpowiednia dla mnie ? b/t/w = b- 2,5g tł - 1,2g ww -2,2g ? wychodzi 2368kcl. Nie wiem czy nie za mało ? Proszę o pomoc Zmieniony przez - DO-IT w dniu 2011-07-12 09:00:06

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 558 Data: 7/12/2011 8:59:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny. Prosze o pomoc.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, właśnie ułożyłem swoją pierwszą w życiu dietę na masę i proszę o ocenę. Wzrost 187 cm, waga 86kg, wiek 25 lat, ektomorfik niestety. Dzięki. Suma dobowa: 3896 kcal, 205g białka, 137g tłuszczu i 473g węglowodanów. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/200f8269c8da42d29f04caeab018499a.jpg Zmieniony przez - Krzysztof2001 w dniu 2013-06-07 22:03:06 [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 303 Data: 6/7/2013 9:57:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Czesc, pisze prace semestralną o korzystnym aspekcie jak i o zagrożeniach jakie niesie ze sobą uprawianie sportu na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne. Bede wdzieczny za linki, materialy, badania (cokolwiek byle mialo zwiazek) Wielkie dzięki zarzycus@orange.pl sorry za literowke w topicu Zmieniony przez - zary w dniu 2006-01-23 12:02:31 [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 962 Data: 1/23/2006 12:01:37 PM Liczba szacunów: 0
  • jestem na cyklu potrzebna mala pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Panowie mam male pytanko odnosnie suplementow storm i shock therapy. Jestem juz po 2 tygodniach stosowaniu i nie odczuwam jakis efektow czy kopniecia po shocku. Mial ktos podobnie? moze zwiekszyc dawke czy poczekac moze sie rozkreci? oczywiscie dieta i trening odpowiedni i skonsultowany

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1552 Data: 5/31/2009 10:59:52 PM Liczba szacunów: 0