SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Prosze o Rade -Pomoc-

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Mam 16 lat i waże 62 kg. Mam trening na mase.Chciałbym również przytyc ale prowadze katywny tryb życia.Trenuje piłke nożną 5 razy w tygodniu.Dodatkowe kg spalam na treningu. Nie mam określonej diety na mase ale po treningach (na mase właśnie) staram sie dostarczyc białka. Jest jakas rada na przybranie masy.??Konieczna będzie dieta bo mnie [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 663 Data: 4/22/2008 4:23:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening pleców - pomoc.

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Zakładam ten temat by się dowiedzieć jakie ćwiczenia wykonywać na plecy mając full osprzęt na siłowni , a dokładniej gryfy , hantle , wyciąg , drążek. Jeśli chodzi o podciąganie na drążku, to ile robić serii i ile powtórzeń , jeżeli najwięcej razy ile się podniosę uchwytem szerokim to 5-6??

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1449 Data: 6/23/2011 10:59:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc 19lat 55kg 170cm

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] cm wzrostu mój problem polega na tym że moja waga jakby się zatrzymała od dłuższego czasu nie umiem przytyć do 60kg a staram sie jeść dużo ok 6-7 posiłków dziennie i wypijam ok 2 litrów wody dodam jeszcze że zacząłem ćwiczyć w domu będzie to już półtora miesiąca,niewiem od czego to wszystko zależy więc zwracam sie do was o pomoc z góry dziekuje.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 298 Data: 4/9/2015 1:14:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Futboll/ trening/ dieta/ pomoc?

    Temat
    Inne dyscypliny

    [...] z tym wybieram się na siłownię, jednak nie mam o tym zielonego pojęcia. Myślałem o jakimś treningu siłowo kondycyjnym oraz chciał bym przybrać na wadzę jakieś 10-15 kg. Oczywiście nie oczekuje tego po 3 miesiącach. Proszę o pomoc bardziej doświadczonych ;P Ap ropo mojej wagi to nie jestem zwolennikiem odżywek itp... Z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 668 Data: 1/14/2011 9:14:40 PM Liczba szacunów: 0
  • zapotrzebowanie - prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] i probuje ulozyc diete dla siebie. Wyliczylam BMR - 1140 33gr tluszczu 300kal 132 gr bialka 132 kal 392 gr weglowodanow 1568 kal Nie wiem czy dobrze to obliczylam - wiem, ze malo strasznie - to wlasnie chce zmienic czyli przytyc. Mam 26 lat, 48 kg :( typ - ektomorfik Prosze o pomoc. Ile przyjac kalorii dziennie i poszczegolnych weg, bial, tl.?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 966 Data: 1/27/2007 6:12:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc w ułożeniu treningu

    Temat
    Trening dla początkujących

    OD stycznia chce zaczac chodzic na silownie publiczna, ale niewiem wogole jakie ćwiczenia mam stosowac ani diete;/;/ Chcial bym zeby mi ktos pomogl. A wiec moje wymiary to: WIek:17lat Wzrost:175cm Waga:60kg Biceps:28cm Klatka piersiowa:90cm Uda:46 Chcialbym rozbudowac wszystkie czesci miesni zeby efekty byly widoczne:)) Zalezy mi rowniez na masie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1117 Data: 12/1/2007 10:01:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykl-pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam chciałbym zacząć swoj 3 cykl, pierwszy zaczalem z samym mono, drugi aakg + cm3 + bcaa xtraa teraz natomiast mysle o cell pump + bcaa xtraa + carbonox + thermo speed. Cel to siła/masa. odstep miedzy cyklami 4miesiace. Moje pytanie brzmi czy dorzucic jakis izolat albo zwykle bialko, moze gainerka do tego i czy branie thermo nie mija sie z [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 702 Data: 9/18/2012 7:24:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc w wyborze odzywek.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam, od jutra zaczynam treningi na silowni i chcialbym zakupic odzywki dla polepszenia efektow. Prosze o pomoc, poniewaz nie znam sie na tym. Mam 65 kg i 180cm. Moj cel to przybranie na masie okolo 5kg lub wiecej oprocz silowni codzienny basen i na brzuch a6w. Podobno gainer i kreatyna to dobra para na poczatek. Jezeli tak, to jaki gainer i [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 836 Data: 5/25/2011 9:57:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy doborze dni treningowych

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam bardziej doświadczonych kolegów. Chciałbym zacząć treningi od typowego FBW, ale mam problem z doborem dni treningowych. Mianowicie mogę chodzić na siłownię tylko w poniedziałek, wtorek, środę, czwartek czyli odpada mi typowy plan treningów pon-śr-pt. Jak mam ułożyć treningi w te możliwe cztery dni? Może być poniedziałek-środa-czwartek? Tylko [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 356 Data: 11/1/2014 8:09:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem prosze o pomoc

    Temat
    Doping

    Witam mam taki problem jestem podczas cyklu prolo+deca i juz idzie 4 tydzien a masa marnir idzie sila pieknie.poszło juz 800mg prolo i 800mg decy caly cykla ma sie skladac z 1000mg decy czyli 10 strzałów i 2500mg prolo i mam pytanie czy nie mialo by sensu zastapienie teraz prolo omnadrenem powiedzmy 10amp wtedy by trwal cykla 10 tygodni deca i 13 [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 900 Data: 1/4/2005 10:47:23 AM Liczba szacunów: 0
  • dawkowanie-pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam,chciałbym Was prosić o pomoc...mam następujące suplementy: TSE 180 caps Duży CP Olimp BCAA Mega Caps 300 caps Moj plan: pn-boks wt-siłownia (Barki Nogi) śr-boks czw-siłownia (klatka triceps) pt-boks so-godz 12 siłownia (plecy biceps) godz 18-19 bieganie 30-60 min nd-wolne Niby wiem jak to dawkować ale chciałbym sie z wami skonsultować.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1045 Data: 12/30/2006 1:55:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki gainer kupić(pomoc dla kolegi)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    CZeść koledze skończył się w piatek gainer Vitalmaxa i nie wie teraz co kupić.Piszę za niego ponieważ zawirusował mu się komputer i musi wgrać czystego windowsa.Tak więc ma ktoś jakieś propozycje ja myślałem aktualnie nad Mutant Mass 6,8kg i nad Trec Mass XXL ewentualnie Olimp gainerator.Jak myślicie co mu polecić.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1479 Data: 9/26/2010 9:53:38 AM Liczba szacunów: 0
  • DIETA NA MASE PROSZE O POMOC

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Cześć wam mam 16 lat wzrost 182cm waże 57 kg bardzo mało. Chciałbym przytyć chodze regularnie na siłownie kupiłem sobie gainera + kreatyne na mase tak jak doradził mi pan , ale same odżywki nic nie dadzą więc chce sie od was dowiedziec jak przytyc z góry dziękuje licze na najlepsze odpowiedzi Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2013-04-04 16:39:38

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1010 Data: 4/4/2013 4:37:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w interpretacji diagnozy rtg pluc

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Prosze o pomoc w intepretacji zdjecia rtg : czy jest to powazne ? Plyn w obu jamach oplucnej - w lewej do wysokosci 6stego zebra i w prawym kacie przeponowo zebrowym U podstwy obu pluc zageszczenia miazszowe - niedodomowe niedodmowo zapalne Pozatym pola plucne z cechami zastoju w krazeniu malym Wneki szersze naczyniowe Zmiany zwyrodnieniowe [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 475 Data: 12/27/2016 1:23:04 PM Liczba szacunów: 0
  • "GINO" PROSZE O POMOC

    Temat
    Doping

    PRZESTALEM CWICZYC OKOLO 4-5 MIESIECY TEMU BO WYJECHALEM ZA GRANICE, DOPIERO TERAZ ZDALEM SOBIE SPRAWE ZE MAM GINO I TO TROSZKE NIE LADNIE WYGLADA. MOJA OSTATNIA KURACJA SKLADALA SIE Z DEKI 15AMP x 200MG TESTOVIRU 20AMP X 250MG, ODBLOK OCZYWISCIE TEZ BYL CLOM I H C G . CZY JEZELI WEZME TERAZ NOLVE TO CZY TO COS POMOZE?? JEZELI TAK TO ILE TEGO I [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 614 Data: 4/16/2009 10:56:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Objawy GINO ----- POMOC !!!!!!

    Temat
    Doping

    siema wlasnie jade na cyklu: 1-6 meta 25mg ed 1-10 deka 300mg ew 1-11 enant 450mg e5d jestem obecnie w trzecim tygodniu i za***iscie bola mnie suty, od poczatku walilem 400mg vitaminy B6 i do tego 20mg Nolvy ale widocznie to nie pomaga, juz kilka dni wale po 40mg nolvy i dalej nic nie zchodzi, a sutki dalej puchna,,,,,,,co robic??

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1447 Data: 3/26/2006 6:46:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Dylemat, proszę o pomoc w wyborze firm..

    Temat
    Doping

    Mam do wyboru: Enanta testo z; Galeniki(niebieskie napisy na ampułce) Bayer shering 250ml/ml Malay tiger po 250mg /ml I BOLDENON Z andoxenu 200mg/ml phenom pharmacy 250mg/ml Razaka 200mg/ml Flor medico labs 200mg/ml Co moglibyście polecić? a co odrzucić, szukalem opinii i raczej boldki ww firm średnio, ale to jakis czas temu było więc może coś się [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 917 Data: 1/2/2012 10:04:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o opinie i pomoc!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] wypowiadanie sie, a wiec, czy jezeli bede robil ten cykl ' http://www.cellbolic.pl/suplementy,trening,dieta/Poprawiamy-wynik-w-wyciskaniu/471.html ' to oprócz sily pojdzie mi w gore wyglad samej klaty, wszystko idzie mi dobrze z wyjatkiem klatki, i szukam coraz to nowszych sposobow na to zeby zachowac jakies proporcje. Z gory dziekuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 532 Data: 4/7/2009 4:10:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc dla początkującego.

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] miesiąca razem z kumplem zapisać się na siłownię. Problem w diecie i odpowiednich ćwiczeniach. Mam 18 lat, wzrostu 174cm i jestem strasznie chudy - ok. 57kg. Głównym celem treningów miało by być przybycie na masie oraz ogólna rzeźba. Jak powinienem ułożyć swoją dietę? Jakie ćwiczenia wykonywać? Proszę o odpowiedź i z góry dzięki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 442 Data: 4/22/2012 1:49:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy cyklonie

    Temat
    Doping

    [...] mam do malego cyklu. Mianowicie z enie mam dostepu do forum, poniewaz siedze w Uk to mam prosbe czy ktos moze pomoz. 1-5tyg. prolka 300mg 1-5tyg. stanabol 25mg ed i teraz pytam o odblok czy lepiej jechac na nolvie caly cykl bo i tak bede bral 10mg ed i pociagnac ja na odbloku albo zamienic na clom?? no i ile cynku do nolvy?? Dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 811 Data: 5/19/2005 12:56:07 PM Liczba szacunów: 0