SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Co zrobić z wyskokiem - pomocy

    Temat
    Inne dyscypliny

    [...] tylko na brzuch 6 weidera i dzila. Z tego co sie tutaj orientowalem Air Alert i SD sa dobre ale niszcza stawy, wiec za to nie chcialbym sie zabierac. Czyatlem sporo o treningu Webba i strasznie mnie to interesuje. Rzeczywiscie jest taki dobry i nie obciaza stawow tak mocno? Moze macie jakies inne sposoby? Wielkie dzieki za jakakolwiek pomoc:)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2045 Data: 2/20/2009 10:26:53 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Spadki po alkoholu czy tylko taka fantazja?

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    [...] piwek(pełna orientacja). Ważę 85 kilo i waga cały czas się utrzymuje na tym poziome i chodzi o to,że zauważam spadki ale waga cały czas ta sama i w pasie tez nie jest więcej, więc o co tu chodzi? Czy spadki są tylko taką moją wyobraźnią czy są na prawdę ale po prostu mięsień się kurczy a waży tyle samo. Proszę o pomoc i o szczegółowe wypowiedzi.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3760 Data: 2/29/2012 3:29:27 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] jakiegoś planu ćwiczeń w domu , które nie za bardzo obciążają nogi. Wiem że dieta jest najważniejsza jako tak mam. Może jakaś suplementacja. Ps. Przed wypadkiem starałem się regularnie ćwiczyć i biegać. Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc. (przepraszam jeśli to nie właściwe forum ) Zmieniony przez - kamil8515 w dniu 2014-11-25 16:41:15

    Odpowiedzi: 0 Ilość wyświetleń: 440 Data: 11/25/2014 4:39:06 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • nowy plan. prosze o porade.

    Temat
    Trening w domu

    [...] brzuch Wiek 17 Wzrost 186 Cel do osiągnięcia Masa Staż ponad 3 miesiace Aktywność fizyczna - biegam jezdze rowerem cwicze 3 razy w tyg. dieta- na mase i MOJE PYTANIE: chce teraz zmienic trening. co mi proponujecie? dalej cwiczyc FBW? czy moze podzielic to na dni?? prosze o pomoc. zdr Zmieniony przez - Sylwek17 w dniu 2009-04-11 11:37:22

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 699 Data: 4/11/2009 11:36:54 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • x-plode + cm3. doradzcie cykl na mase

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] 3) 81kg/179cm 4) 1,5 roku z przerwami 5) masa 6) było, dużo 7) nie było 8) - 9) 3 miesiące 10) dieta nie zbilansowana 6 posiłkow dziennie 11)- wiec chce jeszze troche do**bac z miechem na wakacje. Pierwszy raz bede brał jabłczan i mysle nad cm3 do tego x-plode i białko do wspomagania diety. CO myslicie o tym zestawieniu. Prosze o pomoc;] pzdr

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1013 Data: 5/16/2009 4:17:27 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Poprawa Szybkości

    Temat
    Piłka Nożna

    [...] na wzmocnieniu mięśni ud , robiłem tabate ( przysiady ) , ale po niej bolały mnie plecy więc odpuściłem... Jakie robić ćwiczenia by zwiększyć szybkość biegu i wzmocnić mięśnie ud przy tym nie nadwyrężać kręgosłupa ? Oto moje parametry Waga 69,4 kg Wzrost 176cm Masa tkanki tłuszczowej 8,4 kg Masa tkanki mięśniowej 35 kg Z góry dzięki za pomoc:)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1523 Data: 7/22/2013 1:41:08 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Pierwsza stycznosc suplementy itp :)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] polecacie jakies osoby z forum badz Gdanska min. Dietetyka i osoby ktora ulozyla by cwiczenia podemnie. O mnie: Wzrost : 174CM Waga : 63KG Cel: Przyrost masy miesniowej Budzet na cwiczenia domowe (suplementy): 1300zl (Nie wliczajac w to wyzywienia) Jestem bardzo zielony w danym temacie wiec bardzo prosze o wszelaka pomoc i z gory dziekuje ! :)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 788 Data: 5/9/2020 11:30:58 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • potrzebna masa .....

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] jest masa- mam z tym problem:/ ... dlatego chce sprobowac jakiegos wspomagacza ... chce zjesc 100 metki dorzucic do tego jakas odzywke bialkowa, ale nie bardzo wiem jaka WIEC PROSZE O RADE?? czy metka + odzywka bialkowa + witamina B12 to dobra kompilacja ? jest szansa abym przybral na masie po tym zestawie ? prosze o pomoc .... pozdrawiam

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1401 Data: 9/7/2005 8:36:41 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] ? kiedy beda lepsze efekty ? waze 74-75 kg aha dodam, ze moj posilek przedtreningowym sklada sie z malych ilosci bialka, bardziej weglowodany i zawsze 30 min przed treningiem zazywam izolat 30g. Dietka jest ! 150g bialko, 300 weglowodany, pisze na wszelki wypadek prosze o pomoc obeznanych... Pz Zmieniony przez - byaly7 w dniu 2007-07-06 01:08:27

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1386 Data: 7/6/2007 1:06:11 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Małe co nieco na redukcje

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Ale taka którą mogę kupić na "prowincji" czyli...lubie wszelakie warzywa i owoce (prócz szpinaku) jesli jest taka mozliwość na tym bym oparł dietę :) Proszę bardzo o pomoc i żeby nie zakłądać nowego tematu jakie ćwiczenia domowe są najlepsze na pozbycie sie "cyckow" i wielkiego zada? :( mam hantle moge mieć ławke i sztange nie mam dostepu [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 816 Data: 5/30/2011 7:54:14 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] znajdującymi się na placach zabaw!!!)z całego wrocławia łącznie z ich adresami i z podziałem czy są to odrębne placówki czy np. znajdują się w szkołach. Bardzo bym prosił o pomoc i nie spamowanie. Przykład: 1. SIŁOWNIA: SIŁOWNIA No.1 ul. BOCZNA 12 (teren CS WROCŁAW) 2. PLAC ZABAW: ul. Bajana na przeciwko bloku nr xx 3. FITTNES: Classic-Fitness, [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2901 Data: 1/21/2010 10:32:48 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Więc kupiłem Tribusteron 90, CLA, HMB Megacaps, i Białeczko Matrixa. Wszystko by już zakończyć rzeźbienie sylwetki. Więc Tribusteron rano i wieczorem na pusty rzołądek. CLA dwa razy dziennie ale kiedy to włożyć? HMB trzy razy dziennie po dwie tabletki (czy to za dużo? kupiłem największe opakowanie) I Białko tutaj mam problem czy jako drugie [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1979 Data: 6/12/2005 6:26:02 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • korekta suplementacji

    Temat
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam i prosilbym o pomoc mam taki zestawik i chcialbym sie dowiedzec czy to tak dawkowac i czy cos jeszcze mozna dorzucic? cel masa kreatyna mono olimp hmb - MET-Rx niestety innej nie bylo L-GLUTAMINA,B.C.A.A,BULGARIAN TT ,ALC,ZINC MATRIX (chwilowo zamiast zma-porownywalne dzalanie jak ZMA ponoc)wszystko z Kreatyna - 5g na czczo oraz 5g po [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1734 Data: 11/15/2005 12:52:08 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] ok 70tabl metaxu (5mg) zrobie z niego bridga + Thermal (na spalenie zaleglego fatu),ale dopiero po PCT,bo narazie zajechalem watrobe (plamy na skorze itd ...) Od dzisiaj tez wciagam heparegen ,wiec mysle za ok 2 tyg powinno byc si z moja watrobka :) Co sadzicie o bridgu z thermalem ? Zrobic go po PCT czy moze w trakcie ? Dziex za pomoc Pozdr!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1464 Data: 6/21/2006 5:50:17 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • spalanie tluszczu

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] ale nie ma ona zbyt pozytywnych recenzji na forum (takie przynajmniej odnioslem wrazenie). moze jakis fat burner (cos jak SCORCH Remix V3, tylko ze tansze;)? prosze o pomoc w wyborze. to ma byc cos w miare "naturalnego", skutecznego, bez efektow ubocznych i w granicach po 50 pln? prosze podac konkretny wyrob, konkretnej firmy. pozdrawiam [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3110 Data: 9/15/2006 6:46:57 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • praca magisterska

    Temat
    Aktualności - Sporty Siłowe

    [...] biografia i artykul tylko praca magisterska wiec chcialbym ujac w niej cala istote dyscypliny od samych poczatkow w kraju i ewentualnie etiologie za granica. Stad prosba o pomoc w szukaniu konkretnych materialow publikacji wywiadow itp. Nie chce odwalic fuszerki tylko przylozyc sie do napisania i zawarcia konkretow calej dyscypliny. gory [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3520 Data: 3/31/2009 9:06:35 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam. Jestem tu nowy jak widać. Poszukuję w miarę dobrego planu ćwiczeń domowych na hantlach i drążku, na jak najwięcej partii ciała. Opis ćwiczeń na hantlach najlepiej wraz ze zdjęciami :) wiek: 14 waga: 55 kg (i przybywa, ok. 2 miesiące temu było 50 kg) wzrost: 177 cm Ambicje bardzo duże;) Około 4-5 miesięcy temu kupiłem sobie hantle w [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 499 Data: 6/21/2013 10:19:01 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam serdecznie,temat ten powstaje z myślą o paniach które chcą spróbować mocniejszych spalaczy,termogeników,czy innych środków które moga pomóc w budowaniu/rzeźbieniu sylwetki. Tak więc kazda pani która chce sie czegoś dowiedzieć zobligowana jest do wypełnienia ankiety http://www.sfd.pl/ANKIETA__Zanim_zadasz_pytanie-t297513.html (częściowo z [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2014 Data: 6/10/2014 12:49:19 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • skaza białkowa co jeść zeby przybrac na wadze

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] tego białka bo jak wiadomo bez białka to nie ma mięśni :( Dodam że do produktów uczulających należą też m.in. ryby, soja, gluten, wołowina i cielęcina, kakao, czekolada, białko jaja kurzego, owoce cytrusowe, orzechy, orzeszki ziemne, migdały i pistacje. Wiem bardzo trudny przypadek ale cała nadzieja w Was :-PP z góry dziękuje za pomoc :-)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 729 Data: 5/4/2015 8:20:11 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Przygotowanie do zawodow fitness bikini

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Cześć , przygotowuje sie do zawodow fitness bikini , chcialabym pomocy w rozpisce cyklu . Chodzi mi o czysta mase miesniowa , wzrost miesni i rzezbe . Rok wczesniej bralam winstol oxandrolone provilon i nolvadex . Efekt był dobry ale tym razem chcialabym wygladac jeszcze lepiej . Waga 56 wzrost 164 cm . Chcialabym wiedziec w jakich dawkach brac [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2439 Data: 12/12/2015 10:00:16 AM Szacuny postu: 5 (cały temat: 0)