SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Problem z wyproznianiem sie %-)

    Post
    Zdrowie i Uroda

    dziekowka za pomoc narazie jest takoooo.... sogi rozdaje ********************** Pozdrawiam anar " Niewykorzystane sytuacje lubia sie mscic "

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 7944 Data: 10/2/2003 12:25:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja do oceny - od zera do twardziela

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za pomoc, Koniu :) Poszedł SOG.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1804 Data: 1/15/2015 10:09:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Przyrost mięśni u chudzielca

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] to idzie. Jeszcze raz dzieki, czekam na propozycje cwiczen silowych. A skoro Ty sie tak na tym wszystkim znasz, to może i mnie bys cos doradził? Zamiescilam na forum Odżywianie moj post zatytulowany Slodzik i dieta wegetarianska z prośba o pomoc(chce schudnac 5 kg) Czy mogłbys i do tego postu sie jakos ustosunkowac? Z góry dzieki. Szufla:) Asia

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 9863 Data: 8/22/2002 10:52:40 PM Liczba szacunów: 0
  • ekto, mezo, endo.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    acha, jeśli się garbiłeś to może do tej pory masz z tym jakieś problemy, generalnie widzę na każdym zdjęciu zgarbienie. Wciągaj łopatki do tyłu na maxa, i powinno pomóc.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2693 Data: 5/6/2009 6:24:47 PM Liczba szacunów: 0
  • ekto, mezo, endo.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok, tak wiec zrobie, jak znajde chwilke w weekend to sprobuje zrobic jakis pierwowzor i dam do skontrolowania. Prosze tematu nie zamykac, bo byc moze za np. miesiac wkleje nowe zdjecia, by porownac efekty. Wielkie dzieki wszystkim za pomoc!

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2693 Data: 5/6/2009 8:32:07 PM Liczba szacunów: 0
  • gdzie w Lublinie kickboxing???

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    siemanko słyszalem ze w pollubie stworzyli grupe poczatkujaca... wiecie moze czy jest szansa zeby wypalila i czy jest mozliwosc zaczniecia treningu w wieku 19 lat?;pp z gory dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 17958 Data: 4/21/2008 7:21:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Polska - Słowenia

    Post
    Piłka Nożna

    Leo Beenhakker musi sie obudzic albo odejsc, takie jest moje zdanie. Nie widzialem konferencji prasowej po ani tez przed meczem ale za to widzialem sam mecz i jak dla mnie to jakies nieporozumienie. Brak Wichniarka ok co prawda strzela bramki ale jest dosc specyficznym zawodnikiem i moze ''nie pasowac'' do koncepcji Leo Beenhakker-a ale brak [...]

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 5223 Data: 9/6/2008 11:19:06 PM Liczba szacunów: 0
  • A Ty mi powiedz coś Ty robił na tej siłowni przez 29 miesięcy? :-) Nie denerwuj się za takie odpowiedzi, ale SAA to nie jest lek na niedożywienie. Musisz ogarnąć porządnie michę, ustalić dodatni bilans kaloryczny i rosnąć. SAA mogą jedynie pomóc, nie zjedzą za Ciebie. Metka mogłaby się nadać na pierwszy raz jeśli koniecznie chcesz spróbować. 1-6 [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 698 Data: 1/10/2014 12:56:34 PM Liczba szacunów: 0
  • SPOSOB NA NIEZLA KASE

    Post
    Targowisko

    [...] No nic... nikogo nie zachecam do obstawiania, bo to troche nerwowy sport. Ale zachecam do odwiedzania strony, poniewaz na typowaniu sie znam i mysle, ze wielu osoba moglbym pomoc. Pozdrawiam i przepraszam za zasmiecanie. A do moderatora mam taka prosbe. Jesli moja typy nie przyniosa zysku, wtedy niech skasuje temat i da mi bana. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 16207 Data: 5/27/2006 11:34:22 PM Liczba szacunów: 0
  • SPOSOB NA NIEZLA KASE

    Post
    Targowisko

    Masz... racje, ja rowniez nie daje gwarancji. To jest tylko sport, ale wielu jest ludzi ktorzy do niego tylko dokladaja, a ja staram sie im w jakis sposob pomoc.... jesli mi nie wyjdzie, to im wcale nie szlo lepiej. Pozdrawiam i dzieki za odwiedzanie strony....

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 16207 Data: 5/30/2006 6:46:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - jak przyspieszyc (po 1 m-cu)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ja zaczełam się odchudzać 3 miesiące temu. zaraziłam tym koleżankę która odchudzała się z 1000 razy i po kilku dniach lądowała na pizzy i chińczyku. Poszła zemną raz na siłownie i ją pokochała. Zaczynała od 120 kg w tej chwili waży 95. Proponuje abyś usiadł i rozpisał sobie dietę a przynajmniej zobaczył co powinieneś jeść. Najgorzej zacząć ale [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2326 Data: 7/13/2012 1:06:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Ckd - part 3, idealna rzezba

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] treningami czy isc na czczo(czesto to jest nimozliwe bo do 15 po szkole bylbym na czczo), czyli ile czasu przed jesc posilek przed treningiem , ile po itd...najdrobniejsze szczegoly sa dla mnie teraz juz wazne oraz trening bylbym wdzieczny za rozpisanie... Pozdrawiam i dzieki za pomoc quaz... Zmieniony przez - fenix... w dniu 2005-04-03 14:57:02

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1977 Data: 4/3/2005 2:20:47 PM Liczba szacunów: 0
  • PIŁKA SIATKOWA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    czy ktoś by mógł pomóc?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 912 Data: 6/30/2008 5:50:51 AM Liczba szacunów: 0
  • PIŁKA SIATKOWA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dziękuję za pomoc. przyznaję soga :)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 912 Data: 6/30/2008 3:59:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na suchą masę mięśniową

    Post
    Trening dla początkujących

    ankieta na poczatek dieta dobrze manipulowana i aeroby powinny pomoc plan schodzi na 2 plan FBW czy HBW czy split nie wplynie gigantycznie na to jaki cel obierasz

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1282 Data: 12/11/2009 9:52:38 PM Liczba szacunów: 0
  • czy od kreatyny rosnie brzuch

    Post
    Odżywki i suplementy

    dzieki za pomoc chyba musze se przeliczyc te kalorie itp ale qrde ciezko jest to utrzymac jak wracasz do domu a tu zona ma siekies wynalazki, pulpety, zrazy, devolaje ... :) jak jej mowie ze chce kuraka to mowi ze ciagle tylko to jem i ze popadam w paranoje :) jak masz jakies podpowiedzi to chetnie wyslucham, moze sie wmkoncu porzadnie za to wezme [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 9541 Data: 12/7/2007 8:19:35 AM Liczba szacunów: 0
  • czy od kreatyny rosnie brzuch

    Post
    Odżywki i suplementy

    wielkie dzieki za pomoc :) teraz wiem jak sobie rozpisac, dobrze ze jutro do Auchana jade to sie zrobi kaqpki i do przodu, mleko bede musial wywalic bo nie lubie :) jeszcze raz dzieki

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 9541 Data: 12/7/2007 10:54:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Thermal czy Hydroxycut Max z Muscle-Techa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Nie wiem tylko czy thermal nie bedzie za mocny? Co do diety to jej rozpisalem i staram sie ja przekonywac zeby ja stosowala caly czas. Tylko ze ona lubi same nie zdrowe rzeczy wiec jest to dosc trudne... No ale cwiczy ograniczyla kalorie - narazie je to co jej mowie i teraz chce sobie wziasc jakis spalacz - napewno nie zaszkodzi a moze pomoc

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 4711 Data: 10/12/2008 10:47:15 PM Liczba szacunów: 0
  • pomozecie?

    Post
    Doping

    Żadnych dopalaczy!!!! Ułożyć dietę, dokupić odpowiednie suplementy, ułożyc trening - w tym celu wybierz się do odpowiednich działów i poproś o pomoc. I popracuj nad psychiką - młody Jesteś i już takie problemy... ehhhh

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1665 Data: 4/23/2007 3:40:53 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW - masa, do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ofc. sog za pomoc :p

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1169 Data: 6/28/2010 10:32:48 PM Liczba szacunów: 0