SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Jak przekonac rodzicow do silki ??

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Powiedziałem że będę ćwiczył i tyle.Matka nie ma nic do powiedzenia bo się nie zna.Ojciec nic mówi bo zdarza się, że trzeba pomóc w różnych tam fizycznych pracach a większa siła to lżejsza robota. Tak samo odżywki: kupuję je na własną odpowiedzialność Nigdy nie zdażyło się żeby były wyrzucone do śmieci czy gdzieś Bo lepiej je zjeść niż tylko [...]

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2005 2:15:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak przekonac rodzicow do silki ??

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Dzieki wszystkim oczywiscie kazdy dostal po sogu za pomoc napewno z niektory rad skorzystam i zobacze jak bedzie narazie te lagodne wersje a jak dalej bedzie to zobacze te teksty od rodzicow to prawie takie same mam codziennie i podobnie odpoiadam. Zawsze jak mowia mi zebym przestal cwiczyc to ja sie pytam czy lepiej zebym palil cwpal i pil no [...]

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2006 9:29:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening po przetrenowaniu.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] tym nie podoba, mimo że 1,2 proponowali mi znawcy w dziale odżywiania. Co Ty o tym sądzisz(zawsze lepiej sie upewnić niż popełnić błąd)? Aeroby maja przy tym wspolczynniku pomoc spalic tylko tluszcz. Jak byc jadl tyle samo co potrzebujesz kalorii to z czego bys chcial schudnac? Jest ok. I jeszcze jedna sprawa. Kupiłem sobie [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3009 Data: 4/28/2005 12:53:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia + dieta do korekty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ej, ale nie łam się czasem Po to jest forum żeby się uczyć ze zgromadzonej tu wiedzy i uzyskać pomoc No więc tak, w telegraficznym skrócie ... Znaczna część postów jakie tu znajdziesz jest przeznaczonych dla osób nieco bardziej zaawansowanych nie tylko pod względem ćwiczeń ale przede wszystkim wiedzy. Korzystanie z metod przeznaczonych dla [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2379 Data: 3/21/2005 10:58:39 PM Liczba szacunów: 0
  • kumam ale zawsze możesz zrobic w domu-może pomóc mama,dziewczyn,kumpel...

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 12833 Data: 1/10/2011 8:06:30 PM Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy - prosze o powazna ocene

    Post
    Trening dla początkujących

    widac nie mozna na tym dzile polegac w dupie maja wszyscy pomoc a niby po to stworzono nie dziwie sie ze ludzie spamuja glupotami, bo nie dostaja odpowiedzi na nurtujace ich pytania

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 994 Data: 11/29/2009 9:04:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Macieyou dzieki za pomoc Vorgal tego nie da sie tak poprostu okreslic , moga przyjechac kozaki i pozamiatane , moze sie okazac ze nawet 20 nie bedzie , i wtedy bedziesz mogl zalowac ze nie przyjechales , przyjedz i sie sprawdz poprostu

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/31/2011 3:50:54 PM Liczba szacunów: 0
  • I co ma myśleć statystyczny paker ;p

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] spyta o rady treningowe to wszyscy powiedza mniej-wiecej to samo np. "Genialny trening na Klatke..." Płaska ze sztanga potem hantelki na skosie i rozpietki a twoja klatka bedzie rosnac jak poyebana. Nawet nie wiem czy to jest spowodowane, ich nie wiedza(wątpie) czy po prostu nie chca pomoc innym bo maja na to najzwyczjniej wyebane.

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 5182 Data: 10/15/2011 5:00:37 PM Liczba szacunów: 0
  • trening dla poczatkującej

    Post
    Trening dla początkujących

    _vvonsky Zastanawiam się czemu polecasz ćwiczenia w dresie? A6W to też kiepski pomysł, bo to zły trening brzucha. kasia9815 To, że pracujesz to kiepska wymówka aby nie trzymać diety. Wielu ludzi tutaj uczy się/pracuje i trzyma diete. Dieta to podstawa i bez tego efektów nie będzie. Więcej dowiesz się w dziale Odzywianie i Odchudzanie. [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1470 Data: 2/25/2010 4:28:35 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Kistos - Moja droga do ideału

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek : Super Slow Przysiady z sztangą - 1x Martwy ciąg - 1x Wiosłowanie końcem sztangi - 1x Wyciskanie płasko - 1x Francuskie hantlami - 1x Uginanie w oparciu o kolano - 1x Unoszenie hantli w przód -1x Podsumowanie : Trening miazga, po nogach czołgałem się po ziemi i miałem straszne zawroty głowy. A w uszach miałem głucho... uczucie takie [...]

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2012 8:49:15 PM Liczba szacunów: 0
  • TYPER EKSTRAKLASY 2009/2010

    Post
    Piłka Nożna

    Dziękuje Cygan za pomoc Już wszystko wporządku Przepraszam za utrudnienia

    Odpowiedzi: 656 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2009 12:49:28 PM Liczba szacunów: 0
  • TYPER EKSTRAKLASY 2009/2010

    Post
    Piłka Nożna

    Mam awarie PC. Jutro w godzinach wieczornych uda mi sie wbić na dłużej na neta to podlicze zaległe kolejki dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 656 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2010 5:01:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Troche pytań co do treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1169 Data: 1/26/2010 4:39:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia bez diety?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok dodaję zdjęcie może będzie prościej pomóc...blee chcę kiedyś iść normalnie na plażę i się nie wstydzić... na prawdę bez odstawienia tych produktów ćwiczenia nic nie dadzą ?

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 6699 Data: 6/30/2010 3:39:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia bez diety?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Po pierwsze to nie da się ćwiczeniami miejscowo spalić tłuszczu. To że masz fałdki w dolnej części brzucha to twoja uroda. Pomóc może rozsądna dieta z delikatnie ujemnym bilansem kalorycznym i wysokim podażem białka. Ćwiczenia jak najbardziej wskazane i wcale nie chodzi tu o ćwiczenia na brzuch. Biegi, stepper, jazda na rowerze, wiosła - poczytaj [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 6699 Data: 6/30/2010 4:35:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Crossfit pod BJJ.

    Post
    Strength & Endurance

    Santiago92 Jeśli tylko masz możliwość/chęci i czas na prowadzenie dziennika to zachęcam , jeśli byłyby to solidnie prowadzony dziennik możesz śmiało w tym dziale zakładać , w wielu kwestiach otrzymałbyś wtedy pomoc dodatkową ;-)

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5456 Data: 5/28/2013 12:02:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - pomożesz?

    Post
    Ladies SFD

    [...] są codzienne treningi a dieta. Która u Ciebie jest kompletnym misz masz, raz 100kcal raz 1600, tłuszcze po 20 albo po 40...i wolna amerykanka. Oblicz najpierw zapotrzebowanie i przeczytaj http://kulturystyka.pl/co-jedza-ladies-sfd/ Właśnie dlatego proszę o pomoc w ułożeniu zbilansowanej diety, dzięki której osiągnę coś więcej niż do tej pory :)

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3447 Data: 9/16/2015 10:32:37 PM Liczba szacunów: 1
  • Redukcja - pomożesz?

    Post
    Ladies SFD

    [...] okolicach zera dały mi taki efekt, na jaki liczyłam, czyli spadek bf i jędrne ciało. Więc polecam. Zmieniony przez - jurysdykcja w dniu 2015-09-16 23:47:26 No wlasnie... Stad ta waga :) Przejrzalam Twoje zdjecia i sylwetka na Before zupelnie taka jak moja. A chcialabym byc blizej Twojego After:) Moge liczyc na Twoja pomoc i troche podpowiedzi??

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3447 Data: 9/17/2015 7:24:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - pomożesz?

    Post
    Ladies SFD

    No 2300 kcal i 300ww to zdecydowanie nie. I co to jest ciezki trening? 120kg w martwym ciagu czy wyciskanie 3kg na barki? W takim razie czy moge przyjac 1800kcal? I ponawiam pytanie, jak rozlozyc makro? Bede wdzieczna za pomoc.

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3447 Data: 9/17/2015 3:43:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik CrossArmy

    Post
    Strength & Endurance

    Byłem ostatnio bez stałego dostępu do internetu, panowie z neostrady sprawdzili wszystko i powiedzieli, że musi być wina modemu, ok zmieniłem go dziś i się odzywam:-) Wczoraj interwały 4x1600m + 600m odpoczynku Straciłem trochę na schłodzeniu czasu, myślę, że około minuty, bo trzeba było pomóc samochód pchać znajomemu na popych, takie życie. Łatwo [...]

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/6/2015 6:28:30 PM Liczba szacunów: 0