SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • FBW do oceny masa

    Post
    Trening dla początkujących

    WSZYSTKO JEST DOKLADNIE WYJASNIONE W MOIM POSCIE. NIE KREC SIE! jesli masz problemy ze zrozumieniem-popros starsza osobe o pomoc.

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3605 Data: 6/10/2012 10:39:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Spięte najszersze grzbietu

    Post
    Trening dla początkujących

    Co mógłbym poradzić na to spięcie? Czy to normalne? Od czego to jest? Czy powinienem zastosować na te mięśnie jakieś rozciąganie w DNT? Pozdrawiam i wesołych świąt życzę :) Myślę, że rozciąganie, szczególnie zaraz po treningu mogłoby bardzo pomóc. Kompleksowo, na całe ciało z naciskiem na klatkę i plecy. Wesołych i na luzie ;-D Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1694 Data: 12/23/2016 11:49:31 AM Liczba szacunów: 1
  • Asia - lepsza forma.

    Post
    Ladies SFD

    Wrzuć pełną ankietę z tematu podwieszonego z regulaminem działu. To bardzo ułatwia jakąkolwiek pomoc.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1869 Data: 6/2/2016 10:55:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Asia - lepsza forma.

    Post
    Ladies SFD

    Spoko, dzięki za pomoc ;) Teraz trzymajcie kciuki,abym wyszła na świat i w końcu coś z sobą zrobiła ;) A ciężary po jakim czasie się zwiększa?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1869 Data: 6/3/2016 8:58:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Hej Bruja - wskocz we wzorcowe dzienniki dziewczyn z działu FIT i poczytaj. Powinnaś się zorientować wtedy, jak to wygląda. Na pewno też znajdziesz szereg przydatnych informacji dla siebie. Czytelna ankieta to ułatwienie dla Modek, jeśli zdecydują się pomóc. Zmieniony przez - porandojin w dniu 2014-04-01 23:36:20

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1733 Data: 4/1/2014 11:33:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - Sztuki walki

    Post
    Odżywki i suplementy

    Toż dieta nie jest zła, mieszcze sie w ramach 3k kcal na pewno, wstępną rozpiskę chyba mozecie zobaczyc(?) Więc w miare założen sie jej trzymam (ta dieta jest na moim profilu) Także proszę o pomoc w dobraniu specyfiku. Szukam czegoś mocnego, co pali fat:) Pobudzenia itp nie potrzebuje, najważniejszy jest fat burner

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1228 Data: 10/4/2016 9:35:26 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW prosze o sprawdzenie planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1152 Data: 7/12/2009 11:15:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc w dobraniu odzywki

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ok, bardzo dziękuję Wam za pomoc i szczegółowe wytłumaczenie wszystkiego ;) Pozdrawiam serdecznie!

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1977 Data: 7/18/2010 9:10:05 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] kategorii -74 kg, brąz wywalczył Szymon Stanek. Pozostali dwaj zawodnicy: Tymek Frydrych oraz Dawid Kura, również w kategorii -74kg, minimalnie przegrali w drugiej rundzie różnicami 2pkt. W imieniu trenera oraz całego klubu, chciałbym podziekować forumowemu Michalowi M, za pomoc w zorganizowaniu nam startu na tych mistrzostwach. Zdrówka Campo

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2341 Data: 4/16/2007 1:03:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Coca-Cola to jest to!

    Post
    Doping

    dokaldnie tak jak wyzej zastosuj moze chrom to powinien pomoc

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 9811 Data: 3/7/2008 2:29:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl CP+Mono+HMB+Monster Mass

    Post
    Odżywki i suplementy

    może pomóc, lecz właśnie w połaczenie z niezłym odzywianiem

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 906 Data: 9/3/2007 1:41:11 PM Liczba szacunów: 0
  • czemu tak jest?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Moderator - ale po co?;] ktoś może mieć podobny problem i ten temat może mu pomóc. Zmieniony przez - jac88 w dniu 2007-11-30 23:03:10

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2786 Data: 11/30/2007 11:02:10 PM Liczba szacunów: 0
  • PLAN NA MASE proszę o szybką pomoc ;]

    Post
    Trening dla początkujących

    To bardzo ważne dla mnie prosze o pomoc ;)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 811 Data: 2/8/2009 9:54:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprawa wygladu sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    "O to mi chodzilo troche zle mnie zrozumiales :) Mase pora zaczac " więc w czym jeszcze moge pomóc :-)

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3291 Data: 11/22/2011 11:50:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Poprawa wygladu sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    Pozostalo mi zaczac trening dzieki wielkie za pomoc napewno sie odezwe za jakis czas pozdrawiam song poszedl

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3291 Data: 11/22/2011 9:19:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta i pytania do niej.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    halo,czy ktos by mogl pomoc??

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 686 Data: 12/3/2012 7:13:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Przejście z 3dni na 4dni treningowe

    Post
    Trening dla początkujących

    Panowie - wielkie dzięki za pomoc! Czyli jeżeli czuję się na siłach to 4s 8-6 powtórzeń, jeżeli już ciężar nie będzie chciał iść w górę to podnieść zakres ruchów do 12-10? Można tak to uogólnić ? ;)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 566 Data: 1/11/2017 4:20:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Tabata czy więcej powtórzeń?? :))

    Post
    Trening dla początkujących

    no to na razie go zostawie. thx za pomoc.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 806 Data: 11/13/2009 7:55:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowy Clenbuterol - Sopharma

    Post
    Doping - zdjęcia

    szukam informacji i opisu działania leku CLENBUTEROL SOPHARMA pilnie proszę o pomoc z góry dziękuje

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 12530 Data: 8/23/2008 8:30:22 AM Liczba szacunów: 0
  • polonaise / DZIENNIK - walka z tluszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] + pomidory Jeszcze mam 2 pytania, bo korci mnie policzyc sobie moje zapotrzebowanie i dopasowac dokladnie pod nie ta diete i wiem, ze moj bilans musi byc ujemny, ale o ile? kolejne pytanie.. jak sie ma redukcja do alkoholu, bo nie pije juz 2 tygodnie, ale czuje, ze zaniedlugo nie wytrzymam :(:(:(:( pozdrawiam i z gory dzieki za opinie i pomoc :)

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1820 Data: 7/7/2010 11:52:25 PM Liczba szacunów: 0