SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Mam tylko hantle. prosze o pomoc...

    Temat
    Trening w domu

    Witam. Kupilem nie dawno hantle 10 kg. ale obciazenie jakie uzywam to 6 kg. Robie rozne cwiczenia ana biceps. a chcialbym popracowac nad innymi czesciami ciala np: klata. Nie wiem czy cos tymi hantlami zdolam zrobic... a laweczki brak... jezeli ktos cos moze poradzic to pisac. :) pozdrawiam Mam 17 lat. Waga : ok. 70 kg Wzrost : 175/176

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1061 Data: 8/6/2011 11:11:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy cyklu

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siema mam pytanie czy to dobry pomsyl w doborze supli na cykl ? Cel sucha masa miesniowa :) Moze cos dokupic ? moze cos innego zaproponujecie ? Suple do dyzpozycji: 2 x BSN CELLMASS HMB Revolution Treca MAN Scorch Jest dieta wysoko bialkowa wspomagana dwoma bialkami : MET RX Supereme Whey Syntrax Nectar Wiek 21 staz 4 lata ostani cykl mono [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 600 Data: 4/12/2008 7:43:20 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOC DLA ektomorfika

    Temat
    Trening dla początkujących

    cześc ... przed chwilą dowiedziałem się że jestem ektomorfikiem ... z jednej strony smutno mi z drugiej wesoło ,smutno gdyż będą problemy z masą ,wesoło gdyż moge najszybciej wyrzeżbić ciało z innych typów ,tak pisało ,ale czy to prawda? prosze doradzcie mi co mam robić ?jak trenować ,jakie suple trenować dieta jest ... trenuje system weidera , [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 430 Data: 7/15/2010 1:21:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc dla zielonego

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam chciałem zacząć przygodę z siłownia ale nie za bardzo wiem jak ułożyć trening i dietę . moim celem jest zbliżenie sie chociaż do poziomu tego kolesia z filmiku https://www.facebook.com/photo.php?v=10151716026052089&set=vb.297324880372853&type=3&video_source=pages_video_setó czy stosując trening z tej stronki "trening dla początkujących " [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 350 Data: 9/23/2013 12:38:58 PM Liczba szacunów: 0
  • porosze o pomoc w dobraniu suplementow

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam wszystkich i mam prosbe:P trenuje akrobatyke 3 razy w tygodniu i 2 razy w tygodniu silownia, chcialbym dobrac sobie zestaw suplemntow i odzywek ale niebardzo sie znam na tym wiec tu prosba do was o jakas porade aha mam 20 lat, 180cm wzrostu i waze 70 kg trenuje juz od jakiegos czasu .Ogolnie to chcialbym przybrac nieco tezyzny fizycznej. [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 738 Data: 11/9/2005 8:18:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam chciałbym się poradzić jak moge przybrać na masie?? Na siłoni ćwicze koło 4 miesiecy. na siłownie chodze 3 razy w tygodniu i równiez trenuje siatkówkę 3 razy w tygodniu naprzemian raz siłownia raz piłka i niedziea wolna. Chciałbym przybrać na masia a niewime czy jedno nie wyklucza drugiego jesli nie to jakie odżywki byście mi zaproponowai?? [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 698 Data: 5/9/2006 6:24:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc! suple cykl

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Mam pytanie, własnie rozpoczynam cykl kreatyna + białko. Kreatyna vitalmax 400 caps i bialko Ostrowii. Biorąc bezposrednio po trenifnu 5 g kreatyny nie moge nic jesc po tym przez 30 min. Potrzeben sa etedy wegle np. w postaci banana, dotychczas bralem go od razu po treningu. Pytanie 2 ile min po trniengu najlepiej spozyc bialko serwatkowe i ile [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 628 Data: 2/15/2010 5:45:14 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w dawkowaniu, jak to dawkowac?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, zakupilem kreatyne mono z olimpu mega caps 300 kapsulek, ostrowie i kreatyne mesomorph. Na opakowaniu pisze jak to dawkowac ale chcialem sie upewnic jak bedzie najlepiej. Myslalem, ze najlepiej bedzie tak w DT: mono na czczco pozniej miedzy posilkami ostrowia, pzred treningiem mesomorph i po treningu mono. A w DN na czczco mono, ostrowie [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 578 Data: 5/15/2010 10:29:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytania i pomoc na początek!

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam Serdecznie! Mam kilka pytań i oczekuje pomocy. Mam 21 lat, 180cm i 85 kg wagi. Trening piłkarskie 3 razy w tygodniu do tego mecz raz w niedziele. Chcę dołączyć do tego siłkę i grenade thermo detonator na spalanie. Czy to jest dobry pomysł ? Co powiecie na temat tego spalacza ? Jakąś specjalną dietę do tego ? Z góry dzięki pozdrawiam! :)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 773 Data: 8/26/2013 11:30:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z dieta !?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam prosbe o wipisanie tu na tym temacie jakiejs diety białkowej tylko kogos kto sie na tym zna i juz to probował i oczywiscie dieta ma byc polska a nie jak pisza na innych forach takie diety ze niektorych pokarmow nie mozna dostac w polsce albo sa ale po kosmicznych cenach prosze jak mozna rozpisac to na dni Dziekuje [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 752 Data: 7/23/2006 7:18:36 PM Liczba szacunów: 0
  • potrzebna pomoc

    Temat
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    Witam:) postanowiłem zrobic swoja siłownie i mam pytanie czy jest jaka s odlewnia w okolicy Białogardu i jak a jest cena za odlew odwaznika 1kg? czy czeka mnie zakup nowych odwaznikow?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2677 Data: 7/9/2007 1:31:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu odżywek

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Mam rozpisaną dietę. Chodzę do szkoły więc i nie bardzo mam jak w szkole spożywać posiłki. Chciałbym sobie więc dokupić -białko -tauryne -carbo -i zastanawiam się nad stackiem horse power. Proszę pomóżcie mi dobrać dobre odżywki( podać ich dokładne nazwy) i jak to stosować gdyż nie chciał bym wyrzucić pieniędzy w błoto. Pozdro i czekam na [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 542 Data: 1/28/2011 9:01:55 AM Liczba szacunów: 0
  • witam witam :) ! + prośba o pomoc !

    Temat
    Ladies SFD

    witam kochane! :-) mam do was gorącą prośbę i liczę że któraś z was mi da cenne rady ;-) chodzi mi o jakieś propozycje na ćwiczenia na siłowni (na razie chcę z 68 kg zejść do 60 a później zobaczymy ;-) ) jedyną przeszkodą jest dosyć chory kręgosłup, przez co nie mogę wykonywać obciążających ćwiczeń. z góry dziękuję gorąco za każdą cenną wskazówkę. [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 497 Data: 5/21/2014 8:49:18 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O POMOC!

    Temat
    Trening w domu

    Witam. Prosil bym bardzo o ulozenie mi planu. Zalezy mi na wyrzezbieniu brzuch.Brzuch Ladnie wyrzezbiony,ale chcialbym bardziej,uwidocznic miesnie Ukonczylem a6w. Nie Posiadam Drazka. Calkowicie bez osprzetu. Bardzo Prosze o Pomoc . Jedynie warunki domowe i hantla 5kg Wiek 15 lat Waga 60 Wzrost 168 Cel do osiągnięcia Rzeźba Staż 6 miesiecy [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 396 Data: 7/2/2009 2:53:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc początkujący.

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam! Mam pytanie związane z rozpoczęciem mojej przygody z siłownią nie chodzi mi o trening tylko moja sylwetka jest dość mocno otłuszczona a jak wiadomo przy budowaniu masy również łapie się tłuszcz dlatego mam problem z oceną mojej sylwetki i nie wiem za co na początku sie zabrać czy za budowanie masy czy za rzeźbę żeby zgubić zbędny tłuszcz. [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 351 Data: 2/2/2013 5:04:40 PM Liczba szacunów: 0
  • CO do kreatyny prosze o pomoc !!!!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam kupilem kreatyne olimpa - creapure monohydrate i chcial bym cos jeszcze do niej dokupic tylko niewiem co czy creapure citrate olimpa czy moze l-glutamine i czy w kapsulkach czy powder powiedzcie mi najlepiej co do tego mam dokupic bede bardzo wdzieczny !!!pzodrawiam S.H.A.M.R.O.C.K -> www.sherdog.com <-

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1284 Data: 7/2/2003 10:05:54 AM Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy diecie

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, jestem poczatkujacym, chcial bym aby pomogl mi ktos przy diecie. Mam 17 lat, moje zapotrzebowanie kaloryczne to ok 2680 kcal, chcial bym przybrac na masie moja waga to 70kg. Kupilem kreatyne Treca ta z dexteroza i solid mass 3kg Zmieniony przez - yankeeszm w dniu 2007-05-23 11:54:34

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 854 Data: 5/23/2007 11:53:49 AM Liczba szacunów: 0
  • co wybrać? z gory dzieki za pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, moja kolezanka ma problem, chce cos wybrac na spalenie tluszczu, nie ma go zbyt wiele ale wiaodmo jak to dziewczyny no i co poradzicie? myslala cos o Olimp THERMO SPEED EXTREME albo o Activita THERMO SHAPE cena ją nie interesuje bo kasy ma dosc sporo, z gory dzieki za pomoc Zmieniony przez - zlotexx w dniu 2007-05-28 22:03:05

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 824 Data: 5/28/2007 10:02:25 PM Liczba szacunów: 0
  • sporty walki a silownia.Prosba o pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam :) Sprawa wyglada tak ze mam w poniedzialki i wtorki treningi z tajskiego boksu. z Czwartkowych na kondycje zrezygnowalem na rzecz silowni zeby dobic pare kg.i tu taka prosba zeby ktos rozpisal uklad partii miesniowych jak to rozplanowac zeby nie kolidowalo z walkami :)ytp baaardzo ekto :D cel sucha masa w granicach 1kg miesiecznie. Do tego [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 724 Data: 9/9/2008 9:38:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze ćwiczeń na plecy nie obciążające nóg

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] mi w doborze ćwiczeń na plecy? Problem tkwi w tym, że ćwiczenia nie mogą obciążań nóg (Choroba biodra). Do dyspozycji mam na razie ławeczkę, stojaki, wszystkie gryfy i obciążenie. Właśnie do tego chciałbym dobrać te ćwiczenia. Dopiero później będę miał wyciąg, ale wtedy sam dobiorę ćwiczenia, bo jest większy wybór. Z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 549 Data: 8/6/2013 2:51:39 PM Liczba szacunów: 0