SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Płeć : M Wiek : 22 Waga : ok.100 Wzrost : 172 cm Cel treningowy : masa/jakosc Staż treningowy na siłowni : ponad 6 lat Uprawiane inne sporty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full Dieta : Przeciwskazania medyczne : brak Witam mój trening wygląda tak : pon- klatka wt- biceps,triceps,przedramie śr- barki czw- [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1101 Data: 1/21/2011 11:26:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta ektomorfik 16 lat do oceny prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam chcialem prosic o ocene diety ktora ulozylem czy nie za malo kalorii? Dodam,ze mam 182cm wysokości i waże 58 kg 7:00 Platki owsiane 70g 3 jaja kurze całe B: 32g(22g zwierzęcego) W: 50g T: 22g 11:35 Serek wiejski 200g Chleb zytni pelnoziarnisty 100g B: 32g(25g zwierzęcego) W: 62g T: 11g 14:30 Ryz 80g Piers z kurczaka 80g Oliwa z oliwek 15ml [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1009 Data: 7/1/2013 12:41:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase raz jeszcze, potrzebna pomoc.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] byc dosc uboga, ale przed operacja przynosila efekty, a gratisowo otrzymalem zapalenie wyrostka :D Teraz chce dorzucic do tego Kreatyna 150 Mega Caps i MASS XXL Trey, co o tym sadzicie? Poza tym za dnia czasami zjem jeszcze drugie 100g ryzu, podjem jakichs orzechow itd. Z gory dzieki za pomoc. Zmieniony przez - nenfil w dniu 2009-07-12 11:14:12

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 893 Data: 7/12/2009 11:13:12 AM Liczba szacunów: 0
  • potrzebna pomoc plan treningowy

    Temat
    Trening dla początkujących

    witam mam 15 lat waze 60 kg przy wzioscie 178 cm . Chciałbym troche przybrac na sile mam dostep full siłowni ;] teraz chce 5 dnio plan treningowy 5-4 coś takiego i zebym efekty chodź w małym stopniu było widac z wrzesniu . Jem dośc duzo sniadanie kanapki, herbata + coś słodkiego. 2 sniadanie to bułka jakaś drożdzówka woda hyy obiad to ziemniaki [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 487 Data: 7/22/2011 11:40:40 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 50mg 24 tabletki, Exemestane 25mg 30 tabletek i hCG 5000IU Pierwsze 10 tygodni Deca 300mg/ tydzien, od drugiego tygodnia Testosteron 500mg/tydzien tez przez dziesiec tygodni. 11 tygodni bicia koksu plus 12,5 mg Exemestane dziennie, boje sie gino. Co zrobic z hCG? 5/6/7 tydzien? i ile? Co z odblokiem, jak to zrobi, prosze o pomoc, dziex.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2088 Data: 1/14/2013 10:24:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprawa planu, prosze o pomoc.

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam, zastanawiam sei jakie rozlozenie treningu bedzie najlepsze przy priorytecie klatka->bic->tric->plecy (najszersze)-> barki->nogi Pon: Sama klatka Wt: przerwa Sr: Bic z czyms tu nie wiem(z lydkami + brzuch?) Czw: Plecy + tricek Pt: nogi(lydki tez skoro byly w srode?) + barki Co wy na to? Mam jeszcze pytanko co dodac jako 4 cwiczenie na plecy: [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 511 Data: 5/17/2010 7:03:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w sprawie siłowni>>OLSZTYN<<

    Temat
    Informator WARMIŃSKO-MAZURSKI

    Witam Jestem nowy na forum i nie wiem czy to odpowiednie miejsce na takiego posta ale mam nadzieje ze mi ktos pomoze.Ostatnio przeprowadzilem sie do Olsztyna,mianowicie osiedle Dajtki i chciałbym sie zapisac na silownie która sie znajduje możliwie blisko mojego miejsca zamieszkania lub na tym własnie osiedlu.Moje pytanie kieruje do ludzi z [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 8305 Data: 4/23/2006 1:15:42 PM Liczba szacunów: 1
  • Pomoc w skorygowaniu diety

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam prośbę do ludzi orientujących sie w temacie. Niedługo zaczynam cykl na masę i w związku z tym prosiłbym o dorady i korekty odnośnie mojej diety, z góry dzięki za pomoc. Śniadanie 7-30 Płatki kukurydziane, mleko, orzechy włoskie, rodzynki, mleko,twaróg 2 śniadanie 10-00 kanapki(ser żółty, ogórek, sałata, wędliny) owoc(banan, jabłko) Obiad 13-00 [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1630 Data: 12/13/2007 10:32:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja ankieta - Proszę sfd o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Cześć, jestem tu nowy i nie wiem czy tu powinienem wrzucać moją ankiete, jeżeli nie tu - przepraszam. Wypełniłem ankiete i chciałbym prosić o fachową radę i pomoc. Jakie mam kupić odżywki żeby być "Szerszy" itd bo teraz jestem chudy. Proszę o pomoc. 1 .WIEK: 17 lat 2 .WAGA: 57 kg 3 .WZROST:180 cm 4 .WYMIARY: -Biceps: 30 -Klata:87 -Udo:48 [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3850 Data: 5/18/2008 2:00:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Test sponsorowany pomoc w diecie:-) HadesSquad

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    http://www.sfd.pl/%23%23%23_WYNIKI_str._2_-_TREC_NUTRITION_-_ZESTAW_MASA%2FSIŁA_dla_2_OSÓB_%23%23%23-t441490.html kolejny szczęśliwiec dietka Sniadanko: godz 6.30 5jaj-> jajecznica na oliwie z oliwek 150g chleba razowego warzywa 100g mass XXL miedzy wykładami około 10 3 posiłek około 13 100g płatków owsianych + 30g białka Trec 4 posiłek około [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1055 Data: 10/18/2008 6:13:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Siłówka pod MMA-proszę o pomoc

    Temat
    Trening w domu

    witam, otóż trenuje od roku MMA, wcześniej trenowałem siłowo ok. roku czasu i efekty były zadowalajace, przestałem ćwiczyć jakies 3-4 miesiace temu, teraz chciałem dołożyc do swoich treningów MMA ( 3 razy w tygodniu, możliwe że za tydzien lub dwa dojdzie 4 trening) trening siłowy. Poniżej podam trening, póki co wzrost 182, wiek 15, staż ok 1 roku, [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1518 Data: 10/6/2008 4:03:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc

    Temat
    Trening w domu

    No więc tak, pewnie wielu z was zacznie sypać krytyką, że jest tu pełno takich tematów, ale nie pisze go dla tego, że innych nie chciało mi się szukać. Mam 16 lat, ważę ok. 68 kg, inie mam pojęcia jak ćwiczyć. Czytałem tyle zupełnie różnych opinii na temat ćwiczeń, że już tak naprawdę nie wiem nic. Moim założeniem jest coś pomiędzy masą a rzeźba, [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1184 Data: 3/6/2009 2:59:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam ostatnio zrobiłem sobie taką domowa siłke. Mam Sztange,ławeczke do brzuszków,worek treningowy,hantelki i drążek. Możecie pomoc ułożyc mi plan treningowy ? będe wdzięczny. Staram sie jadac dużo białka . Myślałem o takim planie treningowym( bradziej ogólny,): Poniedziałek: -cwiczenia ze sztanga -brzuszki -przysiady Wtorek: -cwiczenia z [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 516 Data: 2/4/2011 9:32:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu diety

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam serdecznie Na wstepie chcialem przeprosic za brak polskich znakow. Mam 25 lat , 185 wzrostu , obecnie 105 kg wagi.(zalany tluszczem) Nie bede ukrywal , ze mam slomiany zapal i kazda moja przygoda z silownia konczyla sie po miesiacu . Jak juz cwiczylem to moja dieta przewaznie wygladala tak : 8.00 platki owsiane 12.00 serek wiejski + kromka [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 151 Data: 7/24/2019 1:06:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w spaleniu

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Kiedys byłem troche gróbszy i spaliłem to , ale nadal pozostał lekki nadmiar skóry ktory zasłania mieśnie - np brzucha ... Pomocy niewiem co zrobic czy zastosowac jakas diete ? czy zaczac jakies cwiczenia ktore pomoga mi spalić "skóre" chcialbym to zrobic do konca wakacji .. HELP :] Płeć: Mężczyzna Wiek: - Waga: - Wzrost: - Obwód [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 909 Data: 7/23/2007 2:59:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy ulozeniu diety

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Siema cwicze juz ponad rok bez scislej diety ityje,ale powoli..Do teraz jadlem ok 6/7 posilkow dziennie,zawsze do syta..glownie ryze makarony,platki owsiane,mussli,kurczaki iczasem jajka..do tego dziennie 50ml oliwy z oliwek-ochyda!! chcialem kupic troche odzywek bailkowych i weglowych,ale w dziale z odzywkami radzili,zebym najpierw zajal sie [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 808 Data: 7/14/2009 5:14:35 PM Liczba szacunów: 0
  • IF - pomoc i ocena

    Temat
    Odchudzanie i forma po męsku

    Witam Panowie. Na IF jestem od 3 dni, nie chce spieprzyć redukcji dlatego mam kilka pytań jak i dotychczasową całość do sprawdzenia. Z podwieszonych kalkulatorów aby utrzymać wagę: Kalorie 3968.62 Węglowodany 55% 2182.74kcal = 545.68gram Białko 15%% 595.29kcal = 148.82gram Tluszcz 30% 1190.59kcal = 132.29gram System 18/6, okno zaczynam o 17, [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 763 Data: 9/25/2013 8:24:08 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 75 ważę 81-81 dostałem brzuch oraz "cycki", zero diety ciagle chce mi się jeść, smażone, jem dużo mięsa, pizza etc. Pracuje od 9:00 do 16:00 , chodzę spać ok 24. Proszę o pomoc w ułożeniu diety, ile kcal dziennie, jakie produkty najlepiej, zacząłem robić brzuszki, za chwilę jak będzie cieplej mam zamiar biegać. W jakim czasie jest szansa na [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1202 Data: 2/4/2014 2:12:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy robieniu obwodów :D

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam, niestety robienie masy nigdy nie było moją mocną stroną. Moje wymiary jak i wyniki siłowe mam uzupełnione w profilu. Dodam że doszedłem do wagi 78 kg i ~36.5 bicepsie co jest smiechem na sali przy takiej wadze i wzroscie, tym bardziej że znajomi ważą po kilkanaście kilo mniej i mają większe bicepsy. Plan napisałem w oparciu o podwieszone [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 452 Data: 3/6/2013 9:52:54 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] w cenach) + stack(150zł), białko ( chodzi o coś dobrego do ok 150zł),carbo Jakie dodatki (ok 200zł)? Prosiłbym o rady fachowców, ćwicze obecnie 7 miesięcy, na koniec wypowiedzi z miłą chęcią widziałbym podsumowanie ceny wszystkich suplementów. Z góry dziękuje za pomoc. Oczekuje wyczerpujących odpowiedzi i proszę bez odsyłania do opcji szukaj...

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 941 Data: 4/30/2008 8:16:15 PM Liczba szacunów: 0