SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • prosze o profesjonalną pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    ulożyłem sobie diete na mase wedłóg artykułów kótre podaliście no i jade juz na niej pół roku i efekty są*****owe, trening jest ok, regeneracja też, ale mam wrażenie ze dieta zbyt słąba jak na mase. może mi ktoś ją poprawić??? o to ona śniadanie: 2 kromki chleba razowego z wedliną lub z jajkiem , lub twaróg chudy 200 g +szklanka mleka 2 [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 805 Data: 12/18/2003 9:11:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o POMOC

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Chciałabym pozbyć się tłuszczu - a mam go sporo ... i za bardzo nie wiem czy dobrze postepuję. Obecnie zaczynam jeżdzić rowerem (przez zimę też jeżdziłam ale wiadomo w ograniczonym zakresie): - 5 x w tyg. po ok.20-22km, jeden dzień przerwy, a w 7 dzień jakaś dłuższa wyprawa (powyżej 50km). Rowerem jeżdżę już jakiś czas - ale zamiast szczuplenia [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 701 Data: 4/4/2005 7:05:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze odżywki

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, trenuję 3 razy w tygodniu siłowo, po tym samym treningu godzina aerobów. Planuję uczęszczać na boks także 3 razy w tygodniu, w dni w które nie mam siłowni. Moim problemem jest jednak brak "mocy", w szkole nie mogę normalnie funkcjonować, chodzę zmulony i usypiam na lekcjach. Gdy wracam do domu, tuż po posiłku muszę odbyć 1-2 godzinną [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1045 Data: 2/13/2010 4:47:01 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy treningu na masę

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam oto trening ktory znalazłem w necie i mi wstepnie podpasował prosze tylko o zagladniecie czy jest ok i co w nim ewentualnie zmienic + jakie odzywki do tego treningu bea najlepsze z gory dzieki!! 1. PONIEDZIAŁEK: WOLNE 2. WTOREK: KLATKA +TRICEPS 3. ŚRODA: WOLNE 4. CZWARTEK: PLECY+BICEPS 5. PIĄTEK: WOLNE 6. SOBOTA LUB NIEDZIELA: [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 984 Data: 12/29/2005 11:25:56 AM Liczba szacunów: 0
  • mineły 3lata od kąd skończyłem cykl który składał się z omadrenu 5strz 20ml testosteronu pro i 10ml deci nie miałem doświadczenia ze sterydami i nie wiedziałem że trzeba zastosować odblokowanie... spadek masy i siły jest gorszy niż przed cyklem pomimo braku energij pojawiły się problemy z utrzymaniem wzwodu... słabe libido... przedstawiam moje [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4639 Data: 5/2/2015 10:10:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w sprawie siłowni>>OLSZTYN<<

    Temat
    Informator WARMIŃSKO-MAZURSKI

    Witam Jestem nowy na forum i nie wiem czy to odpowiednie miejsce na takiego posta ale mam nadzieje ze mi ktos pomoze.Ostatnio przeprowadzilem sie do Olsztyna,mianowicie osiedle Dajtki i chciałbym sie zapisac na silownie która sie znajduje możliwie blisko mojego miejsca zamieszkania lub na tym własnie osiedlu.Moje pytanie kieruje do ludzi z [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 8427 Data: 4/23/2006 1:15:42 PM Liczba szacunów: 1
  • Witam . Mam to już od dawna , ale do tej pory mnie to nie interesowało :D ,teraz chciałbym się dowiedzieć co to jest, jak się nazywa i jak to leczyć. Jeżeli jest ktoś kto potrafi mi pomóc to proszę o zabranie głosu w tym temacie . Z góry dziękuje . Dodam jeszcze że występuje to tylko na twarzy , od skroni w górę . Są to taki białe wypustki często [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 7992 Data: 3/14/2010 3:02:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę mięśniową. Proszę o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam mam 15 lat ważę 83kg wzrost 181cm. mam problem z dietą niewiem czy jest właściwa dlamnie i chciałbym jakąś inną bądź zmienić coś w tej. Oto moja dieta : I posiłek Płatki owsiane - 75g Ananas - 80g (3plasterki z puszki) Rodzynki - 40g Mleko - 250g Białko Ostrowia (lub 2 jajka) - 20g (4 płaskie łyżki stołowe) II posiłek Bułki grahamki - [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 857 Data: 2/13/2013 12:37:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę, proszę o pomoc.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, jestem po redukcji tkanki tłuszowej. Spadło ok 15kg. Aktualnie moim celem jest zbudowanie masy mięśniowej przy jak najmniejszym zalaniu się tłuszczem. Z wyliczeń zapotrzebowanie kcal na utrzymanie masy wyszło mi ok 2800kcal czyli przydałoby się ok 3000-3100. Aktualnie ułożyłem podaną niżej rozpiskę żarełka na jeden dzień. Czy jest to w [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 796 Data: 3/3/2016 1:17:40 AM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w dobraniu cwiczen serii powtorzen na klatke

    Temat
    Trening dla początkujących

    [...] plaskiej tego 10,10,8,8 na znowu 6x6 tylko ze teraz ciezar moge wiekszy dac niewiem no co sie zdecydowac moze ktos cos rozsodnego wymysli? aha i jestem na cyklu masowym przy pomocy kreatyny Płeć: Mężczyzna Wiek: 17 Waga: 95 Wzrost: 187 Cel treningowy: masa Staż treningowy na słowni: 10miesiecy Uprawiane inne sporty: nic Dostęp do [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 565 Data: 6/19/2010 4:35:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Asymetryczna budowa ciala! prosze o szybka pomoc!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] pomyslu i prosze kogos o rade bo glupio sie czuje nawet jesli jest to widoczne jak na razie tylko dla mnie chociaz jak sie pytalem ziomkow to mowia ze nawet widac roznice!prosze o szybka odpowiedz bo nie chce przerywac treningow i znowu sobie odpuscic ;) mysle ze to nie wina treningu chociaz sam sobie go ukladalem z pomoca stron internetowych!

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2392 Data: 2/2/2010 4:50:45 PM Liczba szacunów: 1
  • Pomoc w diecie

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć koksy ! Dopiero co dowiedziałem się że sposób w jaki się odzywiam jest do bani, dodając do tego suplementy to wyszedł mi niezły mętlik i muszę go jakos uporządkować. O mnie: trening:FBW 3 dni w tygodniu i pomiędzy 1 dzień aerobów Wiek:20 Staż:5 miesiecy w domu i od kilku dni siłownia Waga:77, ENDOMORFIK Wzrost:180 Cel:Rzeźba Suplementacja: [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 723 Data: 11/4/2010 1:33:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownie po 2 latach proszę o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam! chce powrócić na siłownie po 2 latach przerwy. Trenowałem wcześniej naprawdę poważnie tzn miałem dietę, dobry plan treningowy, oraz suplementacje. Chciałem zapytać czy wracając po tak długiej przerwie mogę od razu zacząć ćwiczyć na rzeźbę? Posiadam masse ważę 95 kg przy 185 cm wzrostu, wykonuje pracę fizyczna więc nie oklapłem do końca :) [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 697 Data: 4/26/2011 9:13:47 PM Liczba szacunów: 0
  • worek - prośba o pomoc

    Temat
    Sztuki Walki

    witam chciałem sprawić sobie worek do uderzania (głownie) , kopać raczej nie zamierzam (bo bym pewnie musiał sporo na worek wydać ). Rozglądam się za takimi tańszymi workami. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć co nieco o materiałach ? znalazłem naprzykład worek zrobiony z : poliesteru pokrytego PVC ( [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 825 Data: 12/7/2009 3:19:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Poczatki, potrzebna pomoc

    Temat
    Scena MMA i K-1

    Witam mam na imie Lukasz i mam 17 lat }:-( bla bla bla. wlasnie zaczolem MMA i szukam jakiegos treningu pod ta sztuke walki chcial bym cos sam ulozyc a pozniej wstawic to do oceny ale nie mam pojecia jak mam sie za to zabrac prosil bym was o linki do postow an temat treningu lub po prostu kopie :) waze 72kg mam 183 chcial bym troszke przymasowac i [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1490 Data: 2/21/2012 12:30:31 AM Liczba szacunów: 0
  • T-100, pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, poważnie zastanawiam się nad zakupem T-100. Jestem w trakcie cyklu redukcyjnym który trwa już jakiś czas. Dokładam teraz cm3+ kreatyne xplode. Bcaa natomiast suplementuje na bierząco. Ostatnio robiłem badania hormonalne i wyszło że mam dość niski poziom testosteronu, oczywiście dopuszczalne granice ale dość mało go jest, bo norma to od 2,5 [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 679 Data: 3/22/2012 6:58:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Ehh ta nierozwaga... ;/ prosze o pomoc :(

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    No wiec na poczatku powiem tak : moja przygode z siłka zaczołem na serio jakis miesiac temu i juz teraz wiem ze popelnilem wielki blad nie odwiedzajac tego forum przed rozpoczeciem jakiegokolwiek treningu... ale dosyc owijania w bawelne ;/ Mój trening zaczolem zupelnie od niczego po prostu podgladalem ludzi cwiczacych na silce i staralem sie [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1042 Data: 11/15/2006 3:17:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa. Pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Moim celem jest przybranie na masie. Mam ułożony plan trenigowy. Diety nie mam ale staram się jeść zdrowo. Na oku mam Gainer OLIMP Profi Whey Mass Co wy na to? Proszę o inne propozycję. http://img385.imageshack.us/my.php?image=pb141580tq8.jpg http://img399.imageshack.us/my.php?image=pb141578oh3.jpg [...]

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2777 Data: 11/15/2008 6:53:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Pmóżcie w rozpisaniu cyklu. cykl nie musi być typowo masowy, ważne zeby sila poszła a masa to drugorzędna sprawa. znalazłem ma forum we wczesniejszych postach troche informacji na temat cyklu z tych srodków. co sądzicie o takim 1-6 prop e2d po 1ml stężenie 150 ( firma IP) 4-8 vino ( w tabletkach mam w stęrzeniu po 10 każda) 3 tab ed nie chce robić [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 667 Data: 2/3/2010 9:38:20 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] nóg na suwnicy 3x12-10-10 (zamiennie wykroki ze sztangielkami) Barki: -podciąganie sztangi do brody 3x12-10-8 -wyciskanie sztangi od czubka głowy 3x12-10-8 Piątek (plecy, triceps): Plecy: -MC 3x12-10-10 -Wiosłowanie sztangą 3x12-10-8 Triceps: -wyciskanie na płaskiej w wąskim uchwycie 3x12-10-8 -pompki na poręczach 3xMAX Dzięki za pomoc !

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 707 Data: 9/2/2012 12:34:32 PM Liczba szacunów: 0