SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • SFD Pure creatine i co jeszcze?

    Post
    Odżywki i suplementy

    no napisałem, że nie grają roli, bo no kasy mam dużo, ale w sumie myślę, że chciałbym się z zmieścić w 300zł Miałem plan by kupić: - tą kreatynę z SDF - jakiegoś gainera/białko - prosze o pomoc w wyborze - carbo jakieś czy coś pod ten deseń - prosze o pomoc w wyborze - jakieś witaminki

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1508 Data: 7/8/2013 7:49:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój cel: płaski brzuch, ogólnie redukcja

    Post
    Ladies SFD

    [...] Gros babek tutaj to mężatki - no wiesz - kłody takie jak rodzina, mąż, dzieci, praca - wiecznie leżą pod nogami. Masz problem w głowie - zapewne inspirowany obecną modą, dążeniem do chudości i rozmiaru "zero". Jak sobie sama nie wytłumaczysz to generalnie naszą pomoc można o kant d..y rozbić. Zmieniony przez - Corum w dniu 2015-07-02 11:41:17

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/2/2015 11:25:34 AM Liczba szacunów: 2
  • Mój cel: płaski brzuch, ogólnie redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Trochę się już obeznałaś to weź ten tradycyjny Obli nr 1. Pora przytulić solidne ciężary :-P Spennende - w sumie ciężko powiedzieć czy na lekach hormonalnych to się normalnie miesiączkuje - ja bym powiedziała że nie. To tak samo jak tu dziewczyny wpisują że biorą tabsy i mają regularny okres. Nie mają. Mają krwawienie spowodowane przerwą w braniu. [...]

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2015 10:10:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój cel: płaski brzuch, ogólnie redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Corum absolutnie nie robię nic specjalnie, zwyczajnie nie zawsze mam czas dobrze przemyśleć miskę i wtedy tak wychodzi @@-) Jak widzisz obżeram się nawet zwierzakami, żeby sobie pomóc więc bez takich zarzutów proszę :-D Co do treningu to na razie jeszcze nie zaczęłam tego nowego, podchodzę do tej sztangi jak do jeża ;) Wczoraj trener na siłowni [...]

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2015 6:40:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak radzić sobie z guzem po źle zrobionym zastrzyku

    Post
    Doping

    Idz do lekarza, bo pozniej bedzie, ze to ropien od wina a nie zle zrobiony strzal i tylko skalpel zostanie. Nie boj sie o lekarza, on jest od tego zeby Ci pomoc a nie na policje dzwonic, a nawet jak zadzwoni to i tak beda musieli Ci pomoc - z takim czyms Cie nie zostawia pod cela Zmieniony przez - THOR828 w dniu 2010-08-01 11:28:01

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4480 Data: 8/1/2010 11:26:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    Teraz dopiero zobaczylem TEST (ach ta nauka ) a czekalem na niego, bo juz wszesniej go zapowiadales. Super foty, super wyglada zarelko, a suple- imo tez super. Dajesz rade pewnie wejdzie Ci ladnych pare kilosow, a pozniej jakas redukcja moglaby pomoc, bo od ostatniego testu troche fetu sie nazbieralo. SOG juz nie wchodzi.

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 18589 Data: 1/29/2007 8:09:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tomot w porządkuy, zaczne ćwiczyć w ten sposób ale dopiero gdy skończe ten test. Poradze sie Ciebie wtedy jeżeli tylko będziesz mógł pomóc. Co do bicepsów ok ruchy będą szybsze a ciężary wieksze. Kamiru no te hantelki zamienie od przyszłego tygodnia na sztangę, a tricepsy hmm postaram sie prostować do końca.

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 18589 Data: 2/6/2007 1:38:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] ale widzę, że ciężar jest mniejszy o kilka kg niz jak robiłem z oparciem.. r4q Fajnie, że zajrzałeś. Możesz częściej spoglądać na temat i komentować filmy z treningów, każda pomoc jest dla mnie ważna.. Zostane przy tym planie, przy FBW ale jak pisałeś porozmawiać nie zaszkodzi a wiedzę jednak w ten sposób powiekszę.. Nastepnym razem do zdejme [...]

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 18589 Data: 2/8/2007 10:52:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Teścior: TCM+CP PODSUMOWANIE str. 47-48

    Post
    Odżywki i suplementy

    Rambo Nie odbieraj uwag WODYNa jako zaczepek i prowokacji. Oceniam z boku i czytajac jego wypowiedzi mozna odniesc takie wrazenie, jakie odniosles, ale imo on chce Ci poprostu pomoc. Co do napisu w avku pewnie chodzilo o "only god can judge me" z tego co pamietam. Jedziesz do przodu, ciezary pojda w gore.

    Odpowiedzi: 530 Ilość wyświetleń: 18589 Data: 3/1/2007 3:08:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak dawkowac PROPEPTYDEM MIOSTATYNY 1MG (GDF-8)

    Post
    Doping

    Szczerze nie jestem pewien na 100% czy to jest to ale sie nie przekonam jezeli tego nie przybije wiec prosze o pomoc i powtrzam pytanie. Jak mam to właściwie u zyc. Jesli ktos zna link z opisiem osoby stosujacej to wczesniej lub z jakimis wzkazowkami i możliwymi zagrożeniami prosze rowniez o to z gory dziekuje za pomoc

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1816 Data: 9/21/2014 12:26:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Brak efektów!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] że ja chyba nie dam rady zjeść takiej ilości węgli dziennie w kaszach, chlebie pełnoziarnistym, ryżu i warzywach. Też nie wiem czy to wygląda dobrze więc znów proszę was o pomoc. 3600kcal dziennie po odjęciu tych 500 to nie jest łatwo zjeść biorąc pod uwagę zdrowe produkty. Robiąc np. pierś z kurczaka z warzywami i kaszą wychodziło mi żarcie [...]

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 928 Data: 5/11/2019 9:02:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    9 MAJ & TRENING NR.59 NOWYM PLANEM (107 SYSTEMEM WODYNA) (A-5) IX MIKROCYKL PROGRESIA PRZESUNIĘTA * LINK DO CAŁOŚCI PLANU STR.1 Ostatni taki trening: http://www.sfd.pl/_DEMOLUB%2Fdziennik%2F_15_10_5_by_Wodyn_%2C_plan_STR_244_.str.131.Filmy.str.18%2C44%2C48%2C119-t495416-s300.html SUPERSERIA 1 1a) wyciskanie siedząc od czubka głowy 5 [...]

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/9/2010 7:23:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    witaj kolego poczytałem i jestem pod wrazeniem ,niezly byczek z ciebie, bede czesto zagladał ,dzieki za pomoc pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/11/2010 11:58:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] była aż tak brzydka że przykuła Twoją uwagę ? carbon91 Dzięki w podciąganiu do czoła poszło lepiej niż ostatnio Asekuranci nie pojmują ze mieli czekać aż poproszę o pomoc Przysięgali że nie pomagali ani grama , no ale jak było Bóg jeden wie Myśle że dałem radę sam i w to chcę wierzyć Zmieniony przez - demolub w dniu 2010-08-14 18:22:06

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/14/2010 6:14:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W jednej z serii źle wyprowadziłem ciężar w górę z klaty i ups. nie powiodło się , asekurant miał prawo zainterweniować gdy krzyknąłem o pomoc. a masz opuszczac na brzuch i masz z brzucha wyprowadzac wycisk nie ma tu zadnej klaty jako punktu lądowania ciezaru PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU -Dziś o dziwo powrót sił w tym ćwiczeniu , robiłem wolno [...]

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/15/2010 1:51:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    18 SIERPIEŃ & 21 TRENING ''FULL BODY WORKOUT'' OBECNYM PLANEM(143- SYSTEMEM WODYNA) CAŁOŚĆ PLANU STR. 30 i 49 W KAŻDYM ĆWICZENIU 100 % SWOICH MAKSÓW Z WYJĄTKIEM BRZUSZKÓW I PODCIĄGANIA NA DRĄŻKU * Cyfry niepogrubione oznaczają serie rozgrzewkowe. * Cyfry pogrubione oznaczają ciężar serii roboczych czyli 100% maksów z wyjątkiem podciąganie [...]

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/18/2010 7:35:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Krzysiek tragicznie to wyglądało ten przysiad, ale tutaj jest w większości wina tego co asekurował, nie potrafił Ci pomóc. Też kiedyś miałem problem z przysiadem i podniesieniem ciężaru, to partner po prostu ściągnął go z drugiej strony i upuścił gwałtownie. Próba powstania po nieudanym przysiadzie nie wypali. Wracaj do zdrowia! Czekam na dalsze [...]

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2010 7:40:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] sie nie moglo nieciekawie to wyglada - ale dobrze ze wrzuciles bo to zawsze jakas przestroga dla kolejnych jak to moze sie skonczyc asekurant mial ciezko - bo ruch z dead stopu - wiec nie ma efektu jaki ma miejsce w normalnych siadach tu wszystko jest od zera nie wystarczy lekka pomoc tak jak venka - wszyscy z tylu spier.dalac bo rzucam sztange!

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/23/2010 2:40:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale w takiej sytuacji gdy jest ponad 150kg nie jest latwo pomoc wstac co innego jesli w ruchu - co innego w takim cwiczeniu i w tej pozycji da sie - ale jesli partner nie jest pewnym - bezpieczniejszym wyjsciem jest to o czym Kasia napisala rzucic za siebie i tyle

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/23/2010 7:03:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] od wczoraj go oglądało asekurant mial ciezko - bo ruch z dead stopu - wiec nie ma efektu jaki ma miejsce w normalnych siadach tu wszystko jest od zera nie wystarczy lekka pomoc Ciężko miał , ale gdyby mnie wziął pod pachy i we dwóch byśmy na trzy sie poderwali to by poszło , nie ma bata . Przecież widać ze on się bał do mnie bliżej [...]

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/23/2010 7:32:34 PM Liczba szacunów: 0