SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Panie Jacku nie wiem czy dobrze myśle - ale ćwiczenie na modlitewniku czy to sztanga czy hantle nie określają ŚCIŚLE jaka głowa bardziej pracuje? Zależy to od rozstawu dłoni na gryfie (jeżeli ćwiczymy sztangą) i jeżeli to hantla jednorącz zależy od skierowaniu nadgarstka (bardziej do wewnątrz nadgarstek - gł. długa; na zewnątrz - gł.krótka) Powoli [...]

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2008 6:07:54 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] część treningu praktycznie nie zrobiona, (tzn. poćwiczyłęm leciutko biceps) i tyle. Domyślam się, że jest to naciągnięcie (a raczej na pewno). Ale jeśli się mylę to proszę o pomoc. Wyciskam z mocnym mostkiem, nie lapie szeroko (ogolnie duzo wezej niz inni ludzie), lokcie prowadzwe najblizej jak sie da ciala (optymalne dla moich barkow z ktorymi [...]

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2008 2:46:01 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] leki przeciwzapalne itp. Ale w zaleznosci od rozpoznania moze to byc cos wiecej. Proponuje jednak nie robic niczego na wlasna reke, specjalista jest od tego aby ci pomoc. On musi postawic prawidlowa diagnoze i wdrozyc odpowiednie leczenie. Ale nie mysl negatywnie, naderwania itp zdarzaja sie dosyc czesto. Sa przewaznie wynikiem zlej [...]

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2008 10:13:07 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki wielkie Panie Jacku Właśnie też na to zwróciłem uwage - trzeba max napiąć mięśnie ramienne i grzbietu ale w taki sposób żeby mięśnie grzbietu bardziej wypchnąć na zewnątrz a nie do środka pleców...ewentualnie jak Pan radzi z łopatkami żeby je utrzymać Jeszcze raz dziękuje za pomoc i wskazówki przydały się bardzo Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2008 11:52:45 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Cześc Jacku proszę o pomoc i ewentualną korektę w moim błędach jeśli możesz :) Fajnie ruszył Mi tric po twoich wskazowkach :) Na klacie ruszyla ladnie sila a teraz chce skupic sie na masie jej. Cel masa ,tylko wolne ciężary Mój ostatni trening to ; PONIEDZIAŁEK klatka triceps -wyciskanie sztangi płasko 15/12/10/8/6 + 1 seria dropset -wyciskanie [...]

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2008 8:26:16 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] wypadku bardzo ważnych bo właśnie przez włókna wolno i szybko kurczliwe budujemy i kształtujemy nasze ciało a tak jak wyżej napisałem 8-12 powtórzeń na mase to tylko oklepana teoria. PS. Małe pytanko - nie był Pan czasem na mistrzostwach Polski Strong Man? Przy uchwycie herkulesa? Dzięki wielkie za pomoc i wskazówki wszystko wezme pod uwage

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2008 1:16:37 AM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] kształt nagle(choć do tej pory nie wiem dlaczego tak się stało, ale w 99% wydaje mi się że właśnie przez to). Brzmi to zupełnie nierealnie ale tak było... Dziękuje za pomoc PS. DO SWOJAKÓW! Warto kupować jak już sie zdecydujemy Men's Health (dyche trzeba dać ale więcej pożytecznego niż KiF) - to ogólnie miesięcznik dla facetów ale wiele [...]

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/15/2008 10:22:27 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dobrze dokończe tą masówke co mam, potem 2tyg przed trening regenracyjny i wtedy do dzięła Jeszcze raz dziękuje bardzo za pomoc z Waszej strony Vins - mam małe pytanko do Ciebie. Masz może jakieś "źródła" albo ciekawe materiały do lekturki w tym sporcie? Bo widze że nieźle jesteś obcykany, a ja chętnie bym sie dokształcił. KiF i inne [...]

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/21/2009 1:46:13 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] to w jakich ilościach i z jakich produktów najlepiej je dostarczyć by mieć siły na trening i materiał budulcowy na mięśnie? Jestem naprawdę "zielony" jeśli chodzi o wartości odżywcze produktów i zapotrzebowanie na nie organizmu, a nie chce by trening szedł na daremno. Z góry dzięki za pomoc (i aż wstyd mi za swoją niewiedzę)

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2009 5:41:41 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    witam takie pytanko mam jak brac no-xplode?? rano na czczo i przed treningiem czy tylko przed treningiem ?? i w DNT brac czy nie ?? gdzie nie czytam to wszedzie opinie sa podzielone na ten temat prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2009 10:53:25 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie planuje nikomu treningow na kilka miesiecy z gory bo raz ze nie bardzo mialbym jak a po drugie to u kazdego inaczej wygladaja cele, jak rowniez zmieniaja sie w czasie trwania treningow. Jak chcesz to mozemy rozwiazac konkretny problem. Wiec sprecyzuj jaka pomoc chcialbys uzyskac i sprobuje temu zaradzic

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/24/2009 8:29:31 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] jezeli ktos nie jest pewien swojej techniki i ogolnie tego jak powinno sie wykonywac cw moze wklejac tu krotkie filmiki ze swoimi "wypocinami", mysle ze mozemy pomoc Menda 3tyg trening 2*tyg i nastepne 3tyg odpustu, choc nie wiem co planujesz dalej i w zaleznosci od tego mozna by oczywiscie pokombinowac inaczej. Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/8/2009 2:23:17 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] piersiowej samymi hantelkami? Bez uzywania sztangi?? W moim przypadku nie ma w ogole srodka klatki i zaczynam uwazac, ze nie potrafie trenowac sztanga. Czy hantelki moga pomoc? edit: Przy srednim poziomie otluszczenia 2 miesiace to wystarczajaca ilosc czasu na redukcje? czy na rozsadna jest to za malo czasu? Zmieniony przez - m_vo w dniu [...]

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/16/2009 11:49:19 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Na początek gęstościówką pojade (w sumie prawie niczym się nie różni od treningu na mase, tylko zwiększona intensywność itd), dopiero w ostatnich tygodniach dam czadu z gigantseriami A mógłby Pan pomóc z tą dietą CKD jak to wygląda w "praktyce"? Bo ogólnie rzecz biorąc enegia czerpana jest z tłuszczy, węgle są bardzo ograniczone - [...]

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2009 10:32:42 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dziękuje bardzo za pomoc Panie Jacku Damy czadu dziś już ćwiczyłem tym planem na klate ale po 1 serii wyciskanie i 1 rozpiętki i powiem szczerze że nie ma bata żeby nie rozwinąć opornej klatki ćwicząć hantlami i pod różnym kątem ale to max 4tyg bo przetrenowanie gwaratnowane... Pozdrawiam, zdrówka

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2009 10:47:02 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    acha dzięki za pomoc kurde ja zawsze jadłem aż 5całych jaj dziennie

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2009 6:21:37 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki za pomoc sog już poleciał 1.A jak sprawa wygląda z tłuszczami? Jakie stosować wiadomo że olej lniany bo jest źródłem omega 3 a co z omega 6 i 9( m.inn. oliwa z oliwek)? Ostatnio kupiłem olej ,w którym w 100 ml znajduje się omega 3 - 4gr, omega6 - 37 gr, kwasy nasycone 9g 2.Z rozplanowaniem posiłków to mam problem bo pracuje w takim [...]

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2009 11:03:42 AM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] o spalenie tłuszczu przy zachowaniu masy miesniowej do tego jakies odzywki na wzrost masy miesniowej. Co mogłbym zakupić jezeli chodzi o spalacz, o jakis stak na wzrost miesnia i siły objetości do tego jakies białko no i cos zeby zapobiec spalaniu miesnie po treningu. Licze na pomoc i jestem pełen podziwu panskiej fachowej wiedzy. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2009 1:53:53 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] na taki ze w poniedziałek robic kltake triceps, wtorek plecy bicpes, sroda wolna, czwartek barki a w piatek biceps z tricepsem. ale to sa tylko plany. Licze na fachowa pomoc z Pana strony, chciałbym wiedzieć jakie cwiczenia i jaki plan pomoze ruszyc moje rece do przodu. Jaka intensywność, jak rozplanowac działania na okres przygotowawczy do [...]

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2009 8:30:08 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] jedno pytanie: czy mono moge brac odrazu do papy?czy lepiej je rozrobic? Geinera bede stosował na zmiane z białkiem, albo ewentualnie dodam do płatkow rano na sniadanie. Oczywiscie dieta wszystko gra :) Pozdrawiam i licze na pomoc ! Zmieniony przez - mlodykks w dniu 2009-02-28 23:34:18 Zmieniony przez - mlodykks w dniu 2009-03-01 14:58:40

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/28/2009 11:33:34 PM Liczba szacunów: 0