SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena treningu bieganie, siłowy, basen

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 213

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 29
Witajcie, najuprzejmiej proszę o ocenę treningu.

Krótko o sobie:
-23 lata
-80kg
-169cm wzrostu
-kondycja tragiczna, od 2 lat siedzący tryb życia
-wcześniej 2 lata boks, 3 lata siłownia, nie wiem ile czasu biegałem, ale strzelam, że około roku
-przez naukę zarzuciłem treningi, nie udało mi się dostać na studia, czas, porażka i praca za najniższą krajową nauczyły mnie pokory i dały motywację, nie będę żył jak żyję, dostanę się, zrozumiałem błędy i teraz się uda

Cel:
-1000m poniżej 3 minut - na tę chwilę kondycyjnie tragedia, powiedzmy, że od zera
-20+ podciągnięć nachwytem, pełny zwis - to co wyżej tyczy się wszelkich aspektów fizycznych
-10x10 poniżej 28 sekund - zawsze w miarę szybko biegałem jak na osobę, która nie trenuje sprintów, piłki i tak dalej - nawet trochę poniżej 12s/100m - teraz około 13s/100m
-50m stylem dowolnym [pływanie] - poniżej 40 sekund - słabo pływam, brak techniki, ale z pewnością do nadrobienia.

Proszę o ocenę treningu, wszystko po kolei, zacznę od 1000m i 10x10m.

1)Na początek(3* w tygodniu):
-Marszobiegi 5:2(min) bieg:marsz - do czasu, gdy dam radę biegać stałym tempem 15 minut
-Bieg stałym tempem 15 minut + 2 minuty co każdy trening, aż dojdę do 40 minut

2)
-Rozgrzewka - trucht przez kilka minut
-Interwały 15:45(s), na początek 5 - co tydzień dodaję jeden aż do 10
-Bieg stałym tempem - 20 minut

3)
-To co wyżej, ale w interwałach zwiększam czas sprintu, zmniejszając czas truchtu

Kolejne pytania będę zadawał jeśli w ogóle znajdzie się ktoś kto zechce mi pomóc, pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wieczoru!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3775 Napisanych postów 53762 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 700330
Pytanie zasadnicze jest takie czy jesteś w stanie wykonać taki trening bez palpitacji serca bo interwał 15:45 nie jest lekki

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Liczba treningów w tygodniu

MenS