SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • dieta redukcyjna do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dla mnie wygląda ok, ale fajnie gdybyś napisał BTW jakie CI wyszło to pewnie bardziej będzie można pomóc, przyczepię się tylko do ostatniego posiłku, na redukcji nie powinno tam być węgli a Ty masz chlebek i do tego jeszcze z masłem czekoladowym WTF?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 697 Data: 5/11/2011 2:46:00 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] nikt wiecej w tym dziale nie jest kompete... do udzielenia mi odpowiedzi dotyczacej mojego posta ? Sadze iz moderator bedzie najbardziej odpowiednia osoba do udzielenia pomocy ? Sadze ze zasob wiedzy tez jest odpowiedni i moge w 100 % polegac na takiej pomocy , Oto link do postu : [...]

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 9161 Data: 6/29/2007 12:31:49 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] nowych postów pisali pewnego rodzaju schematem ? 1 wiek , wzrost, waga 2 staż 3 dieta Jak jest to jaka (masa, redukcja) 4 czy były wcześniej jakieś suple, jak tak to jakie i jak dawno 5 cel Wydaje mi się, że po napisaniu przez kogoś tych paru rzeczy (a nie jest to trudne - chyba) będzie można łatwiej i konkretnie udzielić pomocy. pzdr

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 9161 Data: 10/29/2007 5:49:14 PM Liczba szacunów: 0
  • chodzę na siłkę już 4 miechy na klatę biorę 67kg na martwy ciąg 120kg wazę 66kg wzrost 181cm chciałbym kupić jakieś odzywki lecz nie mam zbyt wielkiego budżetu proszę was o pomoc w wyborze suplementów

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 9161 Data: 11/18/2007 1:33:48 PM Liczba szacunów: 0
  • witam mam pytanie, moj brat ma 15 lat, jest szczupły i wysoki, czy może brac dextroze i białeczko, by wspomoc siebie energetycznie i masowo, cwiczymy od miesiaca i zaczoł sporo jesc. Czy zrobi blad jesli raz na dzien wypije koktail gainera 1 i porcje dextrozy, czy moze mu to poważnie zaszkodzic??Prosze o pomoc.

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 9161 Data: 11/28/2007 9:03:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Jestem za gruby i chciałbym się wyrobić.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Proszę o szybką pomoc ponieważ jak najszybciej chciałbym zacząć treningi.Oto zdjęcia mojej sylwetki : /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/6a94911be62f486195903d36ba2a13a5.jpg

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1981 Data: 10/23/2013 10:21:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Jakie suple jeszcze dorzucic

    Post
    Odżywki i suplementy

    Co do aakg wybiorę chyba "Trec - AAKG HardCore" zobaczymy co bedą mieli jeszcze w sklepie. Dziękuje wam bardzo za pomoc

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1100 Data: 8/24/2012 7:56:08 PM Liczba szacunów: 0
  • zmiana treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok dziekuje za twoja pomoc wiec nastepnm razme pogadamy jak skoncze cwiczyc programem II/1 do 28 "Trzeba byc jak tygrys, miec respekt u innych ale byc silny"

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2088 Data: 9/10/2003 11:39:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Ból stopy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Mam pytanie. Trzy dni temu grałem w noge, stałem na bramce. Gdy była zmiana wybiegłem na boisko.biegałem ok 30min aż tu nagle poczułem ból w stopie.Nie zman się na nazwach kości ale ból był w okolicach wewnęcznej strony stopy (tej strony co się kopie piłkę).Siadłem na ławce, obejrzałem stope. Stopa nie była spuchnięta przestała boleć ale gdy [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 8348 Data: 2/27/2008 9:22:48 AM Liczba szacunów: 0
  • DIeta na mase dla super ektormorfika

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] zostawiam, na noc jednak zaryzykuje. Jak mówiłem mam przemiane jak słoń, i jedznie na noc mi nie szkodzi. I pytanie: Jeśli jednak jakims cudem zaczełoby mnie strasznie oblewać tłuszczem, a mięsnie nadal kiepsko - CO zrobić? Zmniejszać węglowodany (wywalic te na noc), i dodac wiecej białka? Czy coś z tłuszczami? Dzięki jeszcze raz za pomoc

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1263 Data: 4/28/2010 6:35:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening, a przepuklina krążka międzykręgowego.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] pasa trójbojowego to jest też inne rozwiązanie. Normalny pas zakładamy tyłem na przód. Czyli ta szersza strona idzie na brzuch, a zapięcie na plecy. Tu potrzeba prosić o pomoc kogoś - ale warto. A po co taki cyrk?? Otóż mięśnie brzucha - doskonałe stabilizatory tułowia - mają dzięki temu większe pole podparcia i o wiele łatwiej jest je napiąć [...]

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 5948 Data: 6/23/2014 8:55:08 AM Liczba szacunów: 2
  • Oceńcie biceps kumpla

    Post
    Galeria Zdjęć

    no ja popieram stara ekipe w 100% (i dostsal za to soga ze jako jedyny z was wszystkich nie wysmial go) a uwierzcie mi gosc sie naprawde robic cos z soba chocby samymi pompkami poniewaz na silke nie moze chodzic stara jesc duzo i nie moze an to poadzic ze jest chudy (a najwazniejsze sa checi) i zapisuje sie niedlugo na silke (chyba od wrzesnia bo [...]

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 14352 Data: 5/4/2003 12:43:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie biceps kumpla

    Post
    Galeria Zdjęć

    Tak sie wlasnie zastanawiam jaki cel ma zamieszczanie takich zdjec? Czemu to ma sluzyc? Chce sie pochwalic ? czy raczej prosi o pomoc? Niemam pojecia ????? Nieznam tego goscia ale mam rade dlaniego - niech robi to co muj chomik - cwiczy i je ziarenka !

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 14352 Data: 6/6/2003 3:47:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Mała łapa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] i może zastosuje ale kiedyś robiłem coś podobnego i 3 ćwiczenia na całym treningu to jakoś nie dla mnie, bo wychodzę z siłowni jakbym nic nie zrobił ;) ale wielkie dzięki za pomoc. Jakby ktoś miał jeszcze jakieś sugestie to śmiało. damianqe właśnie diety jako takiej nigdy nie miałem ale z innymi mięsniami nie było problemu by się w miare [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3882 Data: 10/30/2011 5:18:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Mała łapa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] na masę z podkreśleniem łapy tak? Choć z tego co widzę tam jest tylko jedno ćwiczenie na barki ? Dobra spróbuję ''twój'' trening i zobaczymy co z tego wyjdzie ;) Dzięki za pomoc, jak masz jeszcze jakieś rady to wal, tak jak napisałem w pierwszym poście chcę przytyć parę kilo w 8tyg i przydadzą się dobre rady bo po tylu latach człowiek wpada w [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3882 Data: 10/30/2011 9:30:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Mała łapa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Po części masz rację, trenowałem dla przyjemności bo po prostu lubię siłownię, nie miałem nigdy dłużej wkręta na dietę itp dlatego napisałem na forum o pomoc, i jestem otwarty na sugestie, a to co Ty napisałeś nic nie wnosi, wysunąłeś tylko swoje wnioski. Nie pytałem czy jest źle tylko jak to zmienić.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3882 Data: 10/31/2011 11:02:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Mała łapa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no widzisz sianko to jakoś nie gra za bardzo roli ;) (oczywiście nie stać mnie żeby 3 x dziennie jadać w knajpie) raczej brak czasu a czasem może chęci żeby coś przyrządzić żeby mieć w ciągu dnia co do gęby włożyć ;) zmienie dietę już gadałem z dietetyczką(koleżanka) i jestem ugadany na wizytę. Powinna coś pomóc, jakieś rady odnośnie diety ?:)

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3882 Data: 10/31/2011 11:21:32 PM Liczba szacunów: 0
  • metoda 5-10-20 mała pomoc :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wodyn wielkie dzięki... co do tej metody czytałem gdzieś ze na małe partie typu biceps i triceps tego sie nie poleca z racji ze łatwo je przetrenować ale może się myle... ps. wodyn łap soga za pomoc Zmieniony przez - muszka99 w dniu 2009-06-25 20:32:39

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1087 Data: 6/25/2009 8:31:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego.

    Post
    Trening dla początkujących

    ok dzięki za pomoc. Kurcze tak trochę wstyd się przyznać ale na drążku to max 2 podciągnięcia... Ale muszę kupić :)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 576 Data: 4/17/2017 8:09:59 PM Liczba szacunów: 1
  • Ocena planu treningowego.

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan git choć nie wiem po co szukałeś skoro dostałeś gotowca. Sorry, ale trochę przeraziły mnie te nazwy: Military Press itp. :P. Wcześniej wogóle nie bawiłem się w fbw, ale widzę że to jest naprawdę dobre. Mimo wszystko dzięki bardzo za pomoc.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 576 Data: 4/17/2017 8:17:44 PM Liczba szacunów: 1