SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Ginekomastia Help

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    [...] :/. Mam odstające suty,a pod nimi takie grudki które są dosyć duże. Z tym borykam się już od roku. Jak myślicie zejdzie to?? Bo słyszałem, że to jest jak się dojrzewa. Mam 178cm 60 kg. Od jakiegoś też czasu zacząłem robić pompki, klatka dobrze mi się rozwija, ale w około sutków takie flaki, jak bym w ogóle tam nie miał mięśni. Liczę na pomoc. :)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 616 Data: 12/29/2010 7:10:29 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Forum Sławka

    Temat
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam prosze o pomoc Binia albo Sławka. Nie mogę sie wogóle zarejestrować na forum sławka, cały czas wyskakuje mi podczs rejestracji info, że użytkownik x o adresie meilowym y i IP xxx jest spamerem. (nigdy nie rejestrowalem sie na tamtym forum). Podobne problemy mają koledzy, którzy też mają UPC. Probowałem nawet innego maila i rejestracje przez [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 736 Data: 11/22/2014 2:06:05 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Sam testosteron.

    Temat
    Doping

    [...] przerwami. Chciałem się dowiedzieć czy stosowanie samego testosteronu i w jakich dawkach pomoże mi w dalszym rozwijaniu sylwetki? Na co muszę uważać, oraz skutki uboczne które występują. Czytałem coś, że ludzie na samym testosteronie lecę kilka lat bez przerwy ale nie wiem do końca czy to prawda. Z góry dziękuję każdemu za pomoc. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 0 Ilość wyświetleń: 171 Data: 8/27/2019 11:01:21 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • przetrenowanie:( co szamac??

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    niestety przetrenowalem sei i chcialbym wiedziec jak powinnienem teraz sie odzywaic zeby sie nie spasc i zminimalizowac spadki miecha??i czy teraz gdy jzu jestm przemeczony zczailem po serduchu i samopoczuciu ile mam odpoczywac i jak poznac ze jzu wyzdrowialem i jestem gotowy do treningu za wszelka pomoc dziekuje...

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1020 Data: 2/21/2005 8:58:07 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam,zastanawiam sie nad dobrym cyklem,mam dostep do wiekszosci srodkow(hgh i igf takze)i szukam porady eksperta,trenuje 5 lat z przerwami,wczesnie bralem deke,wino,tescia i mete.Ostatni cykl skonczylem w grudniu(deka,wino,tesc)a teraz mysle nad czyms konkretnym,dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1795 Data: 8/21/2011 12:27:23 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Suple dobrane do wieku. (masa)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siema, zacznijmy od tego że chcę nabrać masy mieśniowej, mam raczej mizerną dietę ( nie da rady jej polepszyć ), zamawiam białko i carbo, czy mogę do tego dorzuć BSN No-Xplode czy coś takiego? Kreatyna, No, Bcaa, HMB czy coś? z góry dzięki za pomoc. Staż 2mc, Wiek 15, Wzrost 180 waga 68

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1350 Data: 3/20/2012 8:17:34 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • pierwszy cykl

    Temat
    Doping

    Witam mam 32lata 172cm-wzrost, 74kg-waga, 35cm-biceps, 91cm-pas, podnoszę 65-70kg. Regularnie ćwiczę od trzech miesięcy i za ok.miesiąc chciałbym zacząć pierwszy cykl (jestem już zdecydowany).Posiadam Decę, metanabol i testosteron, czy mógłby mi ktoś pomóc i ewentualnie rozpisać jak brać, żeby uzyskać jak najlepszy efekt. Z góry wielkie dzięki. [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 899 Data: 6/15/2006 10:20:04 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • siłownia czy aerobik- co wybrać??

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, bardzo proszę o poradę, co powinnam wybrac chcąc zrzucić głównie dolną część brzucha i boczki, oczywiście nie obraże sie jak zrzuce jeszcze cos z ramion czy z ud. Nie znam sie na tym i nie mam pojecia czy powinnam isc na silownie czy na aerobik, jeśli na aerobik to na jakie zajecia? Bardzo proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1349 Data: 2/15/2008 10:50:43 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • czy ułożyłby mi ktoś dietę ????

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    [...] ważę 72 kg. , mam 167cm. Panowie ćwiczę systematycznie od dłuższego czasu ale jest to tylko : drązek, pompki i skakanka ,a jeszcze raz albo dwa razy w tygodniu jeżdze z kumplami na halę pokopać piłkę trwa to jakieś 2 godziny. Chciałbym trochę schudnąć i nabrać siły (bo jak na razie nie widzę żadnych efektów mojej pracy :( ). Liczę na waszą pomoc

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 584 Data: 1/29/2013 10:45:02 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam! Mam zamiar odblokować się po cyklu. Mój odblok to 10 do 14 tab clomidu 18 dni po ostatniej dece oraz HCG w ostatnim tyg z metką 1000iu e2d x 3. Od swojego dila dostałem HCG 5000iu. Też zastosować go e2d x 3? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam! :)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1909 Data: 4/6/2013 2:15:00 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Kontuzje - jak sobie z nimi radzić?

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] 2 razy u fizjo stwierdził że naciągnęłam pachwinę po 2 miesiącach przeszło,wróciłem do treningów( cwicze trojbój) i było wssystko ok lecz po tygodniu druga noga zaczęła dokładnie tak samo boleć czy zalecacie jakieś działania czym to może być spowodowane udac się na jakieś badania krwi albo coś jakieś pomysły z góry dziękuję każdemu za pomoc.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 294 Data: 9/9/2023 1:49:50 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dziewczyna chce zgubic tluszcz

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Moja dziewczyna wazy okolo 76-kilo przy wzroscie 168. chcialbym prosic o rade jak najefektywniej moglaby zrzucic tluszcz i jakimi srodkami. Wiem ze powiecie areoby i dieta ale jedynie czesty sex i basen raz w tyg to jedyny wysilek. na areoby czy bieganie nie skusi sie. jaka diete dla niej i jakie suplementy?? prosimy o pomoc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1393 Data: 7/9/2006 5:57:49 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Który lepszy?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Założyłem ten temat bo mam pewien dylemat chce kupić kreatyne monohydrant, zastanawiam sie nad takimi : - NATURE'S BEST Creatine STS 1300g - Nature's Best Creapure (800 gram) - OLIMP KREATYNA 300 MEGA CAPS Który z wymienionych byście mi polecili? to bedzie mój pierwszy cykl kreatynowy. Prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1073 Data: 1/5/2008 9:41:32 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Witam. Mialem pechowy wypadek na rowerze. Upadlem na twarz i zdarlem sobie policzek. Strupy mi zeszly po tygodniu, lecz mijaja juz dwa miesiace a na policzku mam nadal wielka czerwona plame. Smarowalem cepanem lecz zero poprawy. Mial kltos podobny przypadek? Prosze o pomoc;(

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1863 Data: 12/16/2011 10:03:32 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Jaką siłownie polecili byście mi w okolicy Dworca Wileńskiego? Z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 0 Ilość wyświetleń: 3738 Data: 9/3/2013 1:06:42 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • "Płaskie żebro", klatka ...

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam mam taki problem. -Lewa strona klaki jest bardziej płaska niż prawa (Nie chodzi o mięśnie lecz czuć tam jakby żebra były lekko uniesione)ta różnica nie jest aż tak wielka lecz jest widoczna... -Lewe żebro jest tak jakby spłaszczone. Są na to jakieś ćwiczenia? Polecacie coś? proszę o pomoc;< http://imageshack.com/a/img580/4170/m25g.jpg

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1008 Data: 11/30/2013 1:56:24 PM Szacuny postu: 5 (cały temat: 0)
  • kontuzja baru

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Wczoraj pdczas remontu pomagałem matce nosić szafki.Tak sie niefortunnie stało że gdy podnosiłem szafke ona (szafka) poleciała w strone podłogi ja wtedy złapałem ją pocółem ból ! Dziś mnie boli jeszcze bardziej !!! Co mam zrobić...??? I co mi może pomóc...??Z góry dziekuje

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 832 Data: 7/20/2004 10:40:58 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • DO Najlepszych??

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam od dłuższego czasu jestem HMB Trec 300 cap. jestem bardzo zadowolony z efektów, jadłem 3 razy dzienne po 2 cap. teraz kupilem sobie HMB Mega Caps Olimp i mam pytanie wychodzi na to ze jedna cap. Olimpa to dwie Treca. Czyli powinienem teraz jesc 3 cap. dzienne po jedej tak??. Czy dawke zwiekszyć?? Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1217 Data: 5/16/2005 12:45:33 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • problem z klatką

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Ma z byt wąska klatę i nie wiem co mogę zrobić i jakie ćwiczenie powinienem wykonywać aby poszerzyć klatkę Wykonuje : Na płasko sztanga W skosie sztanga Przenoszenie zza głowie Rozpietki płasko Prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2212 Data: 11/12/2007 11:49:32 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Mocne kolana ?

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam Znacie może jakieś preparaty, bądź diety czy też jakieś ćwiczenia bez obciążania kolan, by je wzmocnić i uodpornić na przyszłe kontuzje ( choćby w przypadku jeśli ktoś dosyć często skacze) ? Stosuje terapie glukozaminą ale poprawa jest bardzo mała... Z góry dziękuje za pomoc;)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1572 Data: 2/12/2008 6:37:13 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)