SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • kiedy co i jak prosze o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam posiadam activlab bcaa 1100g nitro II 1100g krete cm3 360 tabs i bialka 1,8 kg waze 90 kg powiedzcie mi jak to stosowac w jakiej kolejnosci slyszalem juz pare roznych wersji i sam juz nie wiem jak brac

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 623 Data: 11/7/2011 12:31:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Mieszanie Supli POMOC

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Niedlugo zakupuje bialko , krete i bete alanine i chcialem sie tylko upewnic czy moge je razem ze soba wsypac np do butelki, wziac do szkoly i na przerwie tylko dolac wody, rozmieszac no i wypic? Prosze od odpowiedzi

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 508 Data: 12/27/2012 9:57:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z prohormonami

    Temat
    Doping

    Witam, chciałbym zacząć cykl na prohormonach - bedzie to 1 cykl - chciałbym zdobyc suchej masy mięśniowej - poproszę o radę jakie prohormony kupić, jak je brać i jak się dobrze na koniec odblokować.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 612 Data: 1/3/2014 2:34:00 AM Liczba szacunów: 0
  • masa czy redukcja prośba o pomoc

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    czy można robić masę latem słyszałem że najlepiej jest robić zimą może mi ktoś powiedzieć dlaczego zimą a nie latem czy to nie przeszkadza kiedy się robi masę dziękuje za odpowiedzi.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 706 Data: 5/21/2014 5:16:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w treningu

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Hej. Szukam osoby ktora moglaby mi pomoc w treningu. Tzn. ustalic trening, instruowac mnie jak to sie robi, co jesc itd. Jestem poczatkujacy. Nie umiem jeszcze ukladac treningu. Z gory Dzieki :)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 745 Data: 10/23/2005 8:44:40 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOC W TRENINGU DLA POCZATKUJACEGO

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    MAM 17 LAT I CHCE CHODZIC NA SILOWNIE POTRZEBUJE PLANU TRENINGOWEGO NA 2 DNI W TYGODNIU KTURY MI POMOZE ZREDUKOWAC TKANKE TLUSZCZOWA MAM 169CM WZROSTU I 72KG WAGI Z GORY DZIEKI

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 960 Data: 2/28/2006 9:56:50 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc, gdzie jest meso?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, czy ktos orientuje sie gdzie moge dostac APS mesomorph? bo nigdzie nie moge znalezc.. Nie widzialem gdzie usmiescic temat, wiec z gory przepraszam za to, ze wybralem ten dział.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 830 Data: 4/14/2011 7:20:03 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc do deca

    Temat
    Doping

    heyka wszystkim!! mam takie pytanko ,a raczej muj kumpel ma 5 strzalow dekipo 2 ml i nie wie czy dzielic strzala na 1 ml czy pakowac po 2ml na tydzien !!mozecie pomoc z gory dzieki

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 832 Data: 1/16/2004 12:02:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o rady i pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam.Chciałbym żeby ktoś napisał mi dietę i plan treningu. Mam 178 cm wzrostu i niestety ważę 79 kg :/ Chciałbym ważyc około 70-68 kg Chciałbym również plan treningu na siłę. Z góry dzięki

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 626 Data: 9/26/2008 4:01:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka odżywka proszę o pomoc.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Mam 17lat. Wyciskam 100kg. Do końca roku chciał bym dojść do ok. 120kg. Więc jakie odżywki proponujecie bym doszedł do 120kg.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1121 Data: 10/7/2008 10:45:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta i pomoc w spaleniu tluszczu i wyrzezbieniu ciala

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam. Chcialbym prosic o pomoc w spaleniu nadmiernego tluszczu tak aby miec bardzo wyrazny dobrze wyrzezbiony brzuch oraz prosze o pomoc z odzywianiem a mianowicie prosze o ulozenie mi diety mam 15lat 180cm wzrostu oraz 62kg wagi

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 401 Data: 12/16/2013 6:44:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze klubu

    Temat
    Sztuki Walki

    Siema. Chce zacząć trenować kB ewentualnie mma. Zależy mi żeby występować za jakis czas na zawodach typu almma/warszawska gromda itp. Jakie kluby aktualnie w Warszawie moglibyście polecić biorąc pod uwagę rozwój potencjalnego zawodnika?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 220 Data: 8/27/2022 12:16:09 AM Liczba szacunów: 1
  • otozchce wzisc trzeci cykl mety składjacy sie z 200 tab ale co na osłonki i po cylu aby spadki były jak najmniejsze osttni cykl mety mialem pół roku temu

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1038 Data: 12/9/2003 12:40:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Otóż mam dylemat i zastanawiam sie do jakiej partii mięśniowej należą "Barki" jedni gadają ze do małej drudzy ze do duzej a inny ze do srednie czyli pomiedzy mała i duzą. Ile powinno sie robic serii na Barki?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 493 Data: 7/29/2009 4:20:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta , prosze o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam! mam 15 lat i 165cm wzrostu , i waze 42kg. Nieprzerwanie od roku trenuje kickboxing/muay thai. chcialbym troche pojsc w gore na wadze. Mysle o jakiejs diecie , suplementach itd. niewiem od czego mam zaczac. Prosze o pomoc !

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 423 Data: 4/9/2011 5:42:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam cie bede robil cykla meta+bold+enan+tren+prop+wino i clen+proviron powiedz mi co mniej wiecej wybierac jakie firmy sa w miare pewne nie chodzi o kase tylko jakosc..pozdrawiam i z gory dziekuje

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 662 Data: 5/1/2009 11:39:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Jestem nowy prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam mam 17 lat chcem zaczac chodzic na silownie mam taka laweczke http://www.ceneo.pl/1295574 i taki atlas http://www.ceneo.pl/15356130 chcialbym trenowac na mase. Prosze o rozpisanie mi planu na moj sprzet.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 601 Data: 6/9/2012 1:05:34 PM Liczba szacunów: 0
  • # MASA # CO JEŚĆ ? # POMOC # !

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam pytanie co jeśc na diecie na mase ? Jakie jeść ryby ? nie mam zbytnio pojecia . Ryż z kurczakiem to jem, jajka z chlebem , płatki na mleku, nie wiem co dalej ? z czym można jest makaron ? Pomóżcie z dietą.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 485 Data: 1/4/2014 3:23:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening (prosze o pomoc)

    Temat
    Trening dla początkujących

    Chciałbym poprosić o pomoc w treningu na siłe lub na mase. Próbowałem już wielu treningów ale nie dają za dużo Mam 16 lat , waże 67 kg i mam 180 cm wzrostu Proszę o pomoc w dobraniu treningu z góry dziękuje

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 439 Data: 6/5/2011 9:08:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, jestem w 10 tygodniu enan + deka 500mg e5d. Z badan wynikl bardzo wysoki estrogen co robić? Brać Symex? Ogólnie nie mam żadnych objawów ginekomastii, suty mnie nie swędzą ani nie mam żadnego guza pod sutkami..

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 399 Data: 8/19/2020 9:50:30 PM Liczba szacunów: 1