SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • pomoc przy cyklu

    Temat
    Doping

    Witam, mam do was pytanie planuje zrobić cykl na witaminkach mam pytanie tego typu czy moge połączyć ? 2x 10ml propionat, 10ml sustanon, winko 100 tabs. do tego pod reka nolva, 24tab clomidu, hcg- bedzie potrzebne??

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 294 Data: 4/22/2014 9:38:24 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc w doborze planu

    Temat
    Trening dla początkujących

    Trenuje od pół roku..Splitem 5 dniowym i wydaję mi się że spierd****m :) Jakoś nie byłem przekonany do fbw ... Jaki powinien być trening dla mnie na masę z tym moim stażem?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 638 Data: 6/13/2016 1:59:20 PM Liczba szacunów: 2
  • Pomoc w ułożeniu diety

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, mam 17 lat, 176cm wzrostu i ważę 68kg. Ćwiczę na siłowni od 2 lat. Proszę was o pomoc w ułożeniu diety i dobraniu jakichś odżywek. Zależy mi na przybyciu masy a później wyrzeźbieniu tego.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 472 Data: 1/29/2011 10:05:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę was o pomoc.

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam więc tak chciałbym poprawić swoją kondycję oraz aby moja prędkość wzrosła. Chciałbym aby trening był taki żeby wycisnąć zemnie wszystko co się da. Dziękuje.! Pozdrawiam Crisek.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 526 Data: 4/2/2010 12:12:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Siemacie. Czy mógł by mi ktoś pomóc znaleźć sprzęt na domową siłownie? Chodzi mi o ławke gryf obciążenia.... tak do 500zł .Najlepiej z allegro :) Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 806 Data: 9/30/2010 3:48:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam mam kumpla ktory chcialby schodnac wazy koło 100 i zaczyna swoja przygode z zelastwem jakie suple pobogły by mu w zuceniu zbednych kilogramow?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1020 Data: 9/4/2005 10:00:38 PM Liczba szacunów: 0
  • :(prosze pomoc:(

    Temat
    Trening dla początkujących

    siema czy od alergi i kataru i piekacych oczu w tytm przypadku moze byc spadek sil i wytrzymalosci od czego to

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1380 Data: 4/26/2008 9:41:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu planu treningowego i diety.

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam mam wielka prośbę. Czy ułożył by mi ktoś plan treningowy i dietę. Mam 18lat, waga 75kg, wzrost 185cm. Ćwiczę już około 3 miesięcy, Ćwiczę 3 razy w tygodniu: pon, śr i pi. Proszę o Pomoc.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 460 Data: 2/25/2009 8:14:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc w rozpisaniu treningu

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, czy ktoś mógłby mi przesłać trening gdzie głównym celem byłoby wzmocnienie rąk i całej obręczy barkowej? chodzi mi o ćwiczenia, serie, powtórzenia itp

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 824 Data: 7/24/2005 3:32:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dobraniu ciezaru

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam,mam 174cm i waze 63kg.Od 2 miesiecy cwicze w domu na lawece.Max moge podneisc 40kg chcialbym zeby ktos napisal mi ile robic seri i po ile powtorzen i jakim ciezarem.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 834 Data: 4/27/2007 9:28:19 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O MAŁĄ POMOC !!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam wszystkich, mam pytanie do osób naprawde znających sie na rzeczy. Czy w wieku 16 lat mozna brać kreatyne typu X PAND ? Prosze o rade, wsazania i przeciw wskazania.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 769 Data: 6/10/2008 11:23:58 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam czy ułoży ktoś mi dieta masę ?? ważę 70kg wzrost 182 wiek 17 brak tendencji do tycia chodzi mi o tania a dobra masę z góry dzięki i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 874 Data: 3/4/2009 12:13:53 AM Liczba szacunów: 0
  • pytania pomoc polaków w anglii

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    czy moge dostać się do polski z Anglii mając tylko polskie prawo jazdy ponieważ zgubiłem dowód osobisty a musze dostać się szybko do kraju proszę o wszelkie informacje i o szybką odpowiedz.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 553 Data: 7/12/2010 10:33:44 PM Liczba szacunów: 0
  • odblok szybka pomoc

    Temat
    Doping

    witam! jestem na obbloku po cyklu 30deki 55 testa 100 mety. wzialem 10000hcg zjadlem listek clomidu, zostal jeszcze 1 ale zapomnialem na noc wrzucic tabletke? co teraz? jesc dalej i sie nie przejmowac tym dniem przerwy?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 342 Data: 11/15/2014 9:55:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w napisaniu rozpiski treningowej.

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Siemka mam do Was wielka prośbę!!Mógł by mi ktoś napisać jakąś konkretną rozpiske bo moja jest chyba do du**.Mam 18 lat waze 75kg i 180 cm.Chodzi mi głownie o sile i mase.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 726 Data: 3/16/2005 6:00:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam chcialbym sie dowiedziec kiedy brac sylimarol jezeli sie bierze mete, w czasie cyklu czy po powino sie brac?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 945 Data: 4/1/2004 7:42:41 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc dotycząca gainerów !!!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam znacie moze jakies gainery o smakach cytyna,pomarańcz,jabłko itp pozniewaz takie smaki jak vanilia itp nie daje rady ich wypic z gory dzieki za pomoc :)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 879 Data: 7/7/2009 8:16:16 PM Liczba szacunów: 0
  • biceps pomoc

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam mam 14 lat i 184 cm wzrostu dość ładny brzuch ale nie za dobry biceps proszę o radę na ćwiczenia domowe tylko ,że bez odzywek albo kretyny to zostawiam na wakacje proszę o radę domową :) Pozdrawiam .

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 359 Data: 7/11/2017 10:06:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam proszę o pomoc !!!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam 16 lat warze 68 kg wzrost 188 cm. Proszę o pomoc w celu pomocy lub ułożenia mi diety na masę i rzeźbę. Posiadam 7kg ,,Mutant Mass". Jestem początkujący i proszę o wyrozumiałość. Z góry dziękuje.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 413 Data: 12/3/2013 6:55:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w diecie

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam. Mam nadzieje że coś mi poradzicie. Mam 192 i ważę 119kg, wiek 27 lat. Siłownię zacząłem miesiąc temu. Chciałbym zmienić tłuszcz w mięśnie. Może macie jakiś pomysł na dietę aby w tym pomóc.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 388 Data: 2/2/2015 4:53:46 PM Liczba szacunów: 0