SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • "ZBIERAJ KODY -WYGRYWAJ NAGRODY"-konkurs

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    wyslalem zanim to przeczytalem hrr wyslalem poleconym, zaplacilem 3,4zł i mam ta mala ostatnia kartke co dales zdjecie. coz teraz zostalo tylko czekac i sie modlic zeby to nie wsiaklo gdzies thx za pomoc :*

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2008 8:37:07 PM Liczba szacunów: 0
  • "ZBIERAJ KODY -WYGRYWAJ NAGRODY"-konkurs

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Ok to jak ci ktos pomoze albo dowiesz sie od czego sa te kody to wrzuc do tamtego tematu kod+opis wtedy ja uzupelnie. Ok sorry ze nie moglem pomoc PZDR.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2008 5:41:44 AM Liczba szacunów: 0
  • "ZBIERAJ KODY -WYGRYWAJ NAGRODY"-konkurs

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    oo to dobrze ze jeszce nie wysłałem dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/26/2008 7:16:54 PM Liczba szacunów: 0
  • "ZBIERAJ KODY -WYGRYWAJ NAGRODY"-konkurs

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam mam kody ktorych nie moge znalesc w temacie z kodami. Najprawdopodobiej ten jest z hmbolona 5901330004025 tytlko tez nie wiem dokladnie z jak duzego opakowania a ten jest prawdopodobnie z jakiegos CLA ale tak samo nie wiem jakiego bo nie ma tego kodu 5901330004216. z gory dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/4/2008 1:54:46 PM Liczba szacunów: 0
  • "ZBIERAJ KODY -WYGRYWAJ NAGRODY"-konkurs

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Hej. Trafił mi sie od kumpla jakiś zaczarowany kod kreskowy z hologramem, szukałem na necie i nigdzie takiego nie ma. Oto on : 5 901330 004094 z urywka widać jeszcze ze łączna masa kapsułek wynosiła 354 g. Prosze o pomoc z czego to!

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/13/2008 9:32:52 PM Liczba szacunów: 0
  • "ZBIERAJ KODY -WYGRYWAJ NAGRODY"-konkurs

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    nie moge znalezc odpowiedzi na 4 pytanie,moze ktos pomoc?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2008 9:29:49 AM Liczba szacunów: 0
  • "ZBIERAJ KODY -WYGRYWAJ NAGRODY"-konkurs

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    j/przedmowcy dzwonilem przed chwila do olimpu na infolinie odebrala bardzo mila pani ktora przekierowala mnie do jeszcze milszej pani Fachowa szybka pomoc, zeby wszystkiego kobiety tak fachowo zalatwialy facetow

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2008 1:24:43 PM Liczba szacunów: 0
  • "ZBIERAJ KODY -WYGRYWAJ NAGRODY"-konkurs

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam mam kod ale trochę go już mam i nie pamiętam co to za produkt nie ma go w spisie ? Smak czekoladowy-5901330009792 Proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/20/2008 11:15:51 PM Liczba szacunów: 0
  • "ZBIERAJ KODY -WYGRYWAJ NAGRODY"-konkurs

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam !!! Mam punkty z Olimpa wypełniłem formularz i teraz mam to wysłać zwykłym listem czy jak...z góry dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/24/2008 6:32:57 PM Liczba szacunów: 0
  • "ZBIERAJ KODY -WYGRYWAJ NAGRODY"-konkurs

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    super forever SOG jak wejdzie za pomoc :d jak mowilem infolinia jest swietna :D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2008 12:01:10 PM Liczba szacunów: 0
  • "ZBIERAJ KODY -WYGRYWAJ NAGRODY"-konkurs

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    kurede czytajac wypowiedzi z tego postu sam sie gubie, mam kody kreskowe z opakowan zbiorczych i jezeli bede chcial wyslac je przed 28 to bede musial to liczyc 1pkt=5pln czy 1pkt=7,5pln. prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2009 11:51:14 AM Liczba szacunów: 0
  • "ZBIERAJ KODY -WYGRYWAJ NAGRODY"-konkurs

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Czytałem regulamin, ale chce miec jasność. Rozumiem ze saszetki takie po 1kg zaliczaja sie do opakowan zbiorowych? Jężeli mam pojemniczki po suplach to nie musze miec do tego paragonów? z góry dzieki za pomoc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/21/2010 11:10:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Szajba,Konkurs Krata Na Lato 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    Gdzieś czytałem, nie wiem czy czasami nie u Xzaar'a, że aby te opaski miały jeszcze lepiej działać i pomóc to dobrze je założyć zaraz po przebudzeniu i to nie wstając z łóżka. PS. Zaj**iste canoe

    Odpowiedzi: 681 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2017 9:32:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Szajba,Konkurs Krata Na Lato 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    Potrzebna pomoc Panów od TRI Znalazłem w pobliżu takie CÓŚ https://images.finncdn.no/dynamic/960w/2017/5/vertical-5/05/0/958/655/40_1894932750.jpg Niestety nie mogę znaleźć żadnych informacji na temat tej maszyny. Pomożecie?

    Odpowiedzi: 681 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/23/2017 11:48:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam ponownie:) To co udało mi się osiągnąc - i 1 prośba :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] o sie łyżką pije? czy dolewa do czegoś :/ Spróbuje ułożyć jeszcze dietę na cały tydzień 5 posiłkową, ale marne szanse, że mi się uda. Jeszcze raz bardzo wszytkim dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie :) Jescze tak patrzyłem na te diety: jest posiłek przedtreningowy i potreningowy, czyli co, ćwiczyc moge tylko miedzy tymi dwoma posiłkami? [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3004 Data: 9/1/2007 6:27:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w ułożeniu cyklu...

    Post
    Doping

    Świetnie. Dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 869 Data: 9/14/2010 6:35:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer jest doskonały bez ......%-) Spam post !

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    nastukany, zostały tylko tv 46 cali i są na zejściu ale chciałem pomóc

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/6/2010 9:54:34 PM Liczba szacunów: 0
  • ciągle się kontroluję i ruszam a tyję!

    Post
    Ladies SFD

    Przeczytaj regulamin działu. Tam znajdziesz wskazówki, jak uzyskać pomoc w naszym dziale. Dieta tragiczna

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 15749 Data: 4/17/2011 8:16:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta Na Masę nowicjusza do oceny plus parę pytań

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    czy ktoś może mi pomóc i odpowiedzieć na moje pytania?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1206 Data: 8/29/2012 5:26:44 PM Liczba szacunów: 0
  • drastycznie niski metabolizm po diecie

    Post
    Ladies SFD

    [...] przytycia. no chyba, ze polaczysz porzadny trening silowy + dieta ok.2000 kcal, ale ja niczego nie gwarantuje, nie wiem czy to ma sens (tzn. nie ma sensu,ale staram sie Ci pomoc) naprawde dobrze byloby gdybys przedstawila swoja sylwetke oraz dokonala pomiarow, szczegolnie fald skornych. mozesz wyslac zdjecia na priv, ale nie do mnie, bo ja sie [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4084 Data: 3/9/2011 8:54:17 PM Liczba szacunów: 0