SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Redukcja Teapot

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Zwróciłaś uwagę tej dziewczynie od bałaganu? Ja bym nie wytrzymała.. kiedyś zwróciłam uwagę facetowi jak mi zostawił na stojaku 80kg, od tego czasu zawsze po sobie sprząta a czasem nawet inni wyrywają się żeby mi pomóc porozkładać ciężar ze sztangi }:-( , ale ja taki trochę rodzynek jestem w strefie ciężarów. Często piszesz, że bałagan u Ciebie, [...]

    Odpowiedzi: 1194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/15/2018 10:37:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Teapot

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    [...] dobic, chcialabym celowac bardziej w 15tys w dni pacujace jak bedzie cieplej :-) Opcja monitorowania snu bardzo mi sie podoba. Dzis przyjdzie mi Ashwagandha - moze troche pomoc z jakoscia snu. A trening fajny jest - szczegolnie odkad Paula pomogla mi go poprzestawiac :-)) Jest roznorodnie i mozna sie porzadnie zmeczyc. Tylko miche musze [...]

    Odpowiedzi: 1194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2018 11:31:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja również miałam okazje korzystać z "usług" kręgarza z Brójec. BYłam tam dwa razy w przecigu dwóch tygodniu. Pojechałam tam, gdyż od około 2 lat cierpię na potworne bóle kręgosłupa zwłascza piersiowego. Miałam robiony rezonans i całą diagnostykę u neurologów i oprócz maleńkiej kifoskoliozy (niewidocznej gołym okiem) lekarze swierdzili [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/8/2010 7:47:03 PM Liczba szacunów: 8
  • no wiesz... ułomne osoby jak sobie same nie chcą pomóc to nikt nie jest w stanie im pomóc... więc tu do nikogo żalu nie miej i nie za***ałeś się raz tylko w kazdym praktycznie pościw w którym wspominałeś o stężeniu propa :p

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2009 10:36:43 AM Liczba szacunów: 0
  • ok dzieki za pomoc, chcialem dodac ze jeden tabs ma 1 mg wiec raczej nie powinno miec to wiekszego wplywu. Biore drugi dzień nie czuje się źle, mimo wszystko dzieki za pomoc :-% wiadomo do kogo sie z chemia zwrocic :-%:-%:-%

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/1/2006 1:14:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Długa redukcja? Mężczyzno zbadaj się!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Byłem na redukcji zbyt długo i mam problemy ze snem i nasyrojem. Jak wszystko przeanalizowałem to mogłem byc na minusie około 7 miesięcy i zszedłem do 8% bf, od jakiegoś czasu budziłem sie w nocy i objadaniem a i tak byłem głodny i waga nie szła w gore. Jaki powinienem obciąć plan działania i jaki lekarz moze mi pomoc?

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/10/2017 2:55:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Palenie tytoniu a silownia?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    [...] pierwotnej profilaktyki chorób odtytoniowych w Polsce w 2001 r." (Umowa z MZ z dn. 16.06.2001 r.) 4. i ostatnie: Artykuł omawia potajemne manipulacje nikotyna przy pomocy amoniaku celem utrzymania palaczy w nałogu przez jednego z czołowych inwestorów Planu Balcerowicza. Marlboro - o co chodzi. Wszystko, co Philip Morris nie chce żebyś [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/11/2006 1:52:00 PM Liczba szacunów: 1
  • i jeszcze jeden z rozróżnieniem różnych rodzajów hipotonii. Żródło: http://www.resmedica.pl/zdart5011.html "Zbyt niskie ciśnienie artykuł lek. med. Ewy Klamczyńskiej Jeżeli ciśnienie tętnicze krwi spada poniżej 100/60 mm Hg (dolna granica prawidłowego ciśnienia), uznaje się je za hipotonię, czyli niedociśnienie tętnicze. Problem hipotonii [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2005 2:36:28 PM Liczba szacunów: 1
  • Pajączek - pomaga?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Wiele osób, nawet z bardzo młodym wieku ma już problemy z aparatem ruchu, wadami postawy, a w szczególności z kręgosłupem. O ile na początku nie powoduje to problemów, to wraz z wiekiem niestety przyczynia się do wielu z nich. Np. silnego bólu, braku możliwości wykonywania pracy, trenowania, drętwienia kończyn, czy nawet problemów z chodzeniem i [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2018 7:27:55 PM Liczba szacunów: 0
  • lupina w gardle

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    [...] po otrzymaniu skierowania od lekarza rodzinnego, warto pojechać bezpośrednio na SOR (Szpitalny Oddział Ratunkowy), gdzie poczekasz około 3-5 godzin, ale od razu otrzymasz pomoc. Prawdopodobnie lekarz specjalistycznymi obcęgami wyciągnie doskwierający Ci element słonecznika z gardła. Zdecydowanie nie należy próbować wyciągać go samemu obcęgami, [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 17117 Data: 9/11/2018 2:06:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] i bez oxy dałam radę. Wiesz, moze poczytaj troche o roznych srodkach itp zamiast wymyslac np i brac, lepiej bedzie dla Ciebie, troche sie doedukuj i naprawde to moze pomoc, w podejmowaniu swiadomego wyboru. Pewnie oxe mozesz sprawdzic w labie, kilka tys zlotych aby sprawdzic substancje czynna , stezenie i jakosc... Posluchaj tutaj [...]

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 14306 Data: 4/11/2014 1:25:20 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] i bez oxy dałam radę. Wiesz, moze poczytaj troche o roznych srodkach itp zamiast wymyslac np i brac, lepiej bedzie dla Ciebie, troche sie doedukuj i naprawde to moze pomoc, w podejmowaniu swiadomego wyboru. Pewnie oxe mozesz sprawdzic w labie, kilka tys zlotych aby sprawdzic substancje czynna , stezenie i jakosc... Posluchaj tutaj [...]

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 14306 Data: 4/11/2014 1:41:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny [87kg]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc. Za 3 miesiące dodam wypracowane efekty w postaci zdj. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 674 Data: 2/11/2021 2:05:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening i Dieta do oceny

    Post
    Szybkie pytania bez logowania
    PRO

    Dzieki za pomoc.w Takim razie zabieram sie za prace:) mam nadzieje ze za kilka miesiecy bedzie widac roznice.pozdrawiam Zmieniony przez - Tomgli5759 w dniu 2020-04-24 20:05:59

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 413 Data: 4/24/2020 8:05:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Szkodliwość Kreatyny

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Kreatyna to jeden z najbardziej znanych i przebadanych suplementów świata, jej popularność jest porównywalna do odżywki białkowej. Poniżej przedstawiam czym jest kreatyna i jakie są jej formy oraz mój pogląd na temat jej szkodliwości. Podstawowym mechanizmem działania kreatyny jest magazynowanie energii (ATP) w mięsniach w celu uwolnienia do [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/25/2017 1:06:19 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] negatywnym skutkiem stosowania kreatyny może być minimalne zatrzymywanie wody przy stosowaniu monohydratu oraz dyskomfort żołądkowy przy naprawdę sporych dawkach. Jednakże z pomocą na te skutki uboczne przychodzą nam inne formy kreatyny takie jak chociażby T.C.M czyli jabłczan kreatyny. Jedno jest pewne, suplementacja kreatyną przynosi spore [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2017 12:14:10 AM Liczba szacunów: 0
  • ??Animal Cut?? Czy naprawdę warto?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    O dietę bym się nie martwił do lepiej znam swoje ciało od innych i wiem jak reaguję na dane proporcje btw. Chodziło mi tylko o pomoc w doborze spalacza :D Dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 4171 Data: 7/29/2016 12:10:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Interwałowy (HIIT)

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Apokalipsa - wielkie dzięki za pomoc! Można na Ciebie liczyć. Spróbuję sog`a, może wejdzie.

    Odpowiedzi: 482 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/13/2007 11:04:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening Interwałowy (HIIT)

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Dzieki za pomoc. Sog oczywiscie Ja bardzo lubie pulsometr Pozdr

    Odpowiedzi: 482 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/6/2007 10:30:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Interwałowy (HIIT)

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    jaka diete mam do tego stosowac??zaczne robic hiita od dzisiaj..tylko ja nie umiem sobie diety ulozyc kto mi pomoze?? z gory dzieki..waze 56,5 kg mam ok 167 wzrostu i 15 lat...prosze o pomoc w diecie bo mam grubt brzuch..i nie widac mi miesni brzucha :/ to mnie denerwuje

    Odpowiedzi: 482 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/25/2007 2:40:24 PM Liczba szacunów: 0