SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Kraków -Wisła Boks

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    [...] bo zastanawiam się czy mam coś sobie kupić czy nie?? Mam rękawice, szczękę, skakankę, bandaże do owijania dłoni ale zastanawiam się np nad butami czy kaskiem. Trzeba mieć swój kask i czy w ogóle tam takich używają i czy muszę kupić sobie buty do boksu czy mogę wyskoczyć w jakichś normalnych. Proszę o pomoc bo do 1.08 już niedaleko. Pozdro

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 14527 Data: 7/23/2007 11:29:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do poprawy.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Refresh. :) Dieta ok, ale w dni kiedy nie mam treningu jak jeść?? bo tu mam np. posiłek przed treningiem, posiłek po treningu.Kiedy nie mam treningu czyli wtorek, czwartek, sobota, niedziela zrobic osobną diete?? Prosze o pomoc jeżeli na dni bez treningu jest inna dieta to chciałbym wiedzieć ile białka itd. na kg

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 737 Data: 1/11/2012 6:47:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny FBW,PUSH,PULL,FBW

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Po to jest to forum,żeby to ocenić i pomóc i nie mi i nie tobie to oceniać. Jeśli bedzie chcial to wkleji wszystkie swoje info dla potrzeb na życzenie odpowiednich ekspertów. Zbędna dyskusja. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4902 Data: 4/1/2018 9:14:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o korekte - FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] x 3(8/12/16) PROG -Wyciskanie siedzac x 2 (12/16) REGR -Uginanie ramion x 1 (10) lub francuskie wyciskanie x 1 (10) -Lydki -ABS II Jak da sie jeszcze uproscic to prosze o pomoc :) Zalezy mi na ramionach i lydkach (wolno rosna strasznie), a ABS II nie chce wyrzucac bo dobrze dziala... edit: zmienilem na jednodniowy plan, wywalilem na ramiona [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 802 Data: 3/1/2009 11:58:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    i kup w innym sklepie, powinno pomóc :-)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 816 Data: 5/24/2012 10:30:55 AM Liczba szacunów: 0
  • pomocy tribulus

    Post
    Odżywki i suplementy

    peepeek wlasnie tu jest szkopul bo uprawiam sex 1 w tyg?! i to jest dziwne trenuje 5 dni w tyg ale plan zmienilem na 3dwt teraz nie stosuje zadnych supli i odzywek nic kompletnie a moze jest cos na pobudzenie jader?? jakis suplement? albo cus?? tylko zeby jeszcze bardziej sie nie wkopac prosze o pomoc albo podpowiedzi pliss

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2051 Data: 3/19/2009 7:25:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w nakierowaniu w dobra stronę. Skinny Fat?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] plus obciążenie, wszystko ponad to to już luksus. :-) więcej info o treningu w warunkach domowych(ze sprzętem jak i bez) znajdziesz w dziale Trening w domu. Dzięki za pomoc! Ostatnie pytanie co do diety czy portale oferujące układanie takich diet typu fabryka... (nw czy mogę tu pisac pełne nazwy) są w tej sprawie okej? Mam czas [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1170 Data: 12/11/2018 8:50:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w nakierowaniu w dobra stronę. Skinny Fat?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Sfd/potreningu.pl ma swoją usługę tego typu i ją tutaj polecamy - wiemy, że za planami stoją moderatorzy sfd, czyli sprawdzona ekipa gwarantująca jakość. Alternatywnie na forum masz wielu trenerów/dietetyków działających prywatnie - w zasadzie wszyscy moderatorzy. Okej wykupie plan na potreningu, to tyle dzięki za pomoc!

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1170 Data: 12/11/2018 9:01:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase i prawidłowa dieta .. 2 in 1 :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzieki chłpacy za pomoc jesteście boscy nie ma co tak trzymac

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 5114 Data: 4/27/2006 2:23:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Polska - Czechy

    Post
    Piłka Nożna

    A my to nie ten sam zespół co grał w eliminacjach do me,brakuje mi paru piłkarzy którzy mogli by pomóc kadrze.

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 5512 Data: 10/11/2008 2:47:48 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] tam psychiczne bzdety?. Juz nie mam sily mowic inaczej niz ogolnikami.. No ale po prostu te zdania sie nie spodobaly MU jak patrzyl sobie na ta strone. :) licze na wasza pomoc bo o to mi chyba chodzi:) ps. lee... ja tez mam taka nadzieje :] ale fajnie by bylo moc napastnikowi zadac przynajmniej takie same obrazenia jak "juz cos" [...]

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 8746 Data: 4/15/2002 12:16:43 AM Liczba szacunów: 0
  • stepper

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki Jogger. Citrosept już od dawna mam na oku tylko niestety funduszy brak. Kiedyś brałam i faktycznie bardzo pomocny. Jak na razie jest dobrze Jestem już za połową dietki czuję się dobrze. Ćwiczenia troszkę poszły w odstawkę, bo mam nawał pracy ale staram się robić przynajmniej izometryczne przy codziennych czynnościach. Dużo też chodzę na [...]

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 13151 Data: 5/30/2004 7:02:37 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW jak zaczac?

    Post
    Trening dla początkujących

    dobrze, ale akurat to cwiczenie ogarniam technicznie. Trenowalem rok temu wioslarstwo i na silowni wlasnie bylo to cw. trener nam tlumaczyl co i jak, ale ok bede robil w siadzie. Dzieki za pomoc, w nowym tygodniu ruszam z planem ;> A co jeszce z tymi przerwami?

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3126 Data: 2/19/2010 2:24:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny. Redukcja 66kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dziękuje za pomoc, najpierw pójdę na badania i potem zadecyduje pod co dietę ułożyć w zależności co lekarz powie.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 11650 Data: 6/10/2017 7:57:31 PM Liczba szacunów: 0
  • deca+?

    Post
    Doping

    mam mały problem bo u mnie na wsi cężko ze sprzetem zaczołem samą deca (4 strzał)i chciałem dorzucic propa a tu lipa bo dil znikł..jak ktos moze pomóc to z góry dziękuje. priv

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1198 Data: 4/27/2011 12:33:10 PM Liczba szacunów: 0
  • 2 LATA TO DUŻO CZY MAŁO ????

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    MKKing, to, że chłopak robi błędy nie znaczy od razu, że ma dysortografię (mylisz pojęcia dysgrafia i dysortografia). I ja się wcale z Niego nie naśmiewam, tylko próbuję mu pomóc. Dysgrafia - trudności w opanowaniu kaligrafii (brzydkie, czasem wręcz nieczytelne pismo). Dysortografia - trudności w opanowaniu poprawnej pisowni (rażące i nagminne [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3608 Data: 9/25/2003 10:07:49 AM Liczba szacunów: 0
  • powrót do ćwiczeń i...niemiła niespodzianka

    Post
    Trening dla początkujących

    ok,rozumiem.po prostu sie zdziwilem ze tak sila mi spadla,niby po kreatynie tak jest slyszalem ze jak sie przestanie cwiczyc to sila i masa spadaja,ale ze cwiczylem bez zadnych "wspomagaczy" to sadzilem ze efekt jaki byl taki zostanie.nic,zaczne od lzejszych ciezarow,dzieki za pomoc i slowa otuchy.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 493 Data: 4/12/2014 7:48:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki inero za pomoc. Zgadzam się w 100 % ze wszystkim co napisałeś. Tak jak wcześniej wspomniałem, na pewno bez wcześniejszej konsultacji z lekarzem nie mam najmniejszego zamiaru zmieniać dotychczasowych leków na inne. Ale chyba nie ma żadnych przeciwwskazań, jeśli będzie dodatkowo sobie brać vita-min plus jako uzupełnienie reszty witamin. [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 7467 Data: 11/16/2010 9:10:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny i naniesienia poprawek

    Post
    Trening dla początkujących

    proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 797 Data: 9/18/2014 9:18:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny i naniesienia poprawek

    Post
    Trening dla początkujących

    mógłby ktoś mi pomóc ?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 797 Data: 9/24/2014 4:34:08 PM Liczba szacunów: 0