SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Witam jestem nowy

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2189

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10983 Napisanych postów 50417 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
I jeszcze zabardzo sie nie znam i czekam na pomoc
Witam was po pierwsze wiec zaczynamy(waze 90kg):
Troche rozmawialem z kumplem i wiec mam juz to co ponizej opisuje:
Dziennie biore - 4 tbl Under Storu i 4 Metki (i tak od 2 tygodzni co o tym sadzicie)
za tydzien mi sie skonczy ,mam juz przyszykowany Stanazol
co o nim myslicie i z czym to brac??

Thx za Answer
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1549 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 9462
Jak dla mnie undestor z meta to bezsensu. Jest malo anaboliczny i ma razcej dzialanie androgenne a metka jest wystarczajaco androgenna.

"Carpe diem" bo "Panta rhei".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10983 Napisanych postów 50417 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Czyli co mam brac bo i tak mi juz sie konczy,a mam juz stanazol przygotowany co dodac do tego sobie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Gochan ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 142 Napisanych postów 4627 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 30333
Wprost przeciwnie. Jest to interesujące połączenie. Jednak Undestor w tej dawce funkcjonuje raczej kiepsko mimo ogromnej zdawałoby się ilości w mg. to nawet w medycynie używa się 4\dzień. Tego środka trzeba wsunąć min. 6 dziennie. Niemniej jest to jedyny dostępny w polskich aptekach testosteron w formie doustnej. Przy czym bardzo krótko przebywa w organizmie i - uwaga! Jest to środek doustny który wchłania się z przewodu pokarmowego Z POMINIĘCIEM WĄTROBY - to naprawdę wyjątkowa cecha.
A co do androgenności metanabolu to bym się z tobą WEBADI
nie zgodził - metanabol to środek wybitnie anaboliczny,
3,5x mniej androgenny niż testosteron. Metanabol jest naprawdę mało androgenny, w literaturze medycznej
jeśli znalazłbyś winstrol, to jest napisane "środek podobny w działaniu do metandienonu"
Łączenie undestoru i metanabolu wydaje się sensowne - napisz
koniecznie jak będzie szło!

Son Gochan

"Czyń Swoją Wolę niech będzie całym prawem"
Aleister Crowley

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1549 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 9462
Moze nie mam racji ale metka wystarczajaco dobrze dziala sama. Nie potrzeba do niej undestoru ktory jak sam napisales dziala w sporych dawkach a w tym momencie jego androgennosc (jest to androgen a bardzo slaby anabolik) z androgennoscia metki (jest niezlym anabolikiem ale jest tez androgenna) moze wplynac negatywnie na organizm. Lepiej undestor dorzucic do cyklu z czystym anabolikiem np. primobolanem (niestety anaboliki najlepiej dzialaja w polaczeniu z androgenami). Tak wiec moim zdaniem undestor jest tu niepotrzebny.

"Carpe diem" bo "Panta rhei".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 858 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 6210
GOCHAN ma racje metka z tesciem to byla zawsze piorunujaca kombinacja , podobnie jak deca z metka.

marcopolo

marcopolo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1549 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 9462
Tak ale undestor jest takim testosteronem ktory sam nie daje dobrych przyrostow (chyba ze przy bardzo duzych dawkach). Nie widze innego zastosowania jak dodatek do cyklu w celu dorzucenia androgenu. Metce raczej tego nie potrzeba.

"Carpe diem" bo "Panta rhei".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10983 Napisanych postów 50417 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
No wkoncu troche moj temat sie ruszyl to co radzicie ,na nastepny cykl mam juz uszykowane stanazol deca i carnitargin ??? czekam na odpowiedzi bo ja sie wogle nie znam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

cykl [ deka + meta + sustanon ]

Następny temat

Ruski METANDIENON

nutloveb