SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Jestem nowym członkiem na forum. Chciał bym zacząć ćwiczyć tzn. mam kupioną taka małą siłownie do domu gryf prosty łamany półłamanay hantelki ławeczka itd. Ale mam dość sporo tkanku tłuszczowej. Ważę 86 kg przy wzroscie 188 cm. Cwiczę codziennie ,ale jakoś nie widać by ten tłuszcz malał. Proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/21/2014 5:36:03 PM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    proszę o pomoc jestem na redukcji na codzien 1000kcal przez ostatnie 2 dni zrobiłam sobie CHEAT DAY x2 i zjadlam chyba z 100000 kcal codziennie jadłam wszytsko, a najwiecej słodyczy, po prostu totalnie odpuscilam... wiem, że to porazka, ale moje pytanie jest, czy organizm moze cos zmagazynowac przez to obżarstwo? ile fatu zyskam? czy to jest [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/30/2014 6:17:30 PM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Po pierwsze chciałbym przeprosić. Jestem osobą, która bardzo rzadko prosi o pomoc na tym forum i do tego musiałem popełnić gafę... Przez co nie dziwie się, że chęci pomocy są co raz to mniejsze. Obliczyłem właśnie zapotrzebowanie dla swojego organizmu i wychodzi 3000kcal przy uwzględnięciu wszystkich treningów. Jestem typowym endo więc niektóre [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2014 11:40:31 PM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    terrabith12345 a wiemy coś o Tobie żeby móc jakoś pomóc? Podaj najważniejsze informacje o sobie odnośnie zrzutu Twoich posiłków to widać, że troche mało białka (chyba, że ważysz 60 kg), tłuszczu też licho i ogólnie mało kalorii jak na start

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2014 8:39:54 AM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] po treningu? czy twarog chudy na noc o 21 jest ok bo rano mam jaja czy chleb pelnoziarnisty kromka na 2 sniadanko jest ok czy proporcje sa odpowiednie itp koniu prosze cie o pomoc oraz innych chetnie odpowiem na inne pytania /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/31f20dcc160b4e32a371ac7e79613bd3.jpg Zmieniony przez - terrabith12345 w dniu 2014-02-18 10:18:24

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2014 10:17:28 AM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, mam takie pytanie do was. Nie wiedziałem gdzie umieścić to pytanie i stwierdziłem że ten dział będzie najodpowiedniejszy. Otóż nie mam pojęcia jaki spalacz dobrać na pomoc w pozbyciu się tłuszczu opornego z okolic brzucha tzw. bełta. Dietę mam, nie jakąś specjalistyczną zrobioną przez fachowca po prostu. Staram się jeść zdrowo w równych [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2014 2:45:13 AM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ocet jabłkowy na poprawę metabolizmu i pomoc przy redukcji??? co o tym sądzicie???

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2014 9:05:29 AM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A kto to ma wiedzieć? Przecież to zależy od całości, a nie od 100kcal, czy dodatkowych aerobów (których też nie wiemy ile dorzucisz i w jakiej postaci) ... Załóż osobny temat, gdzie wszystko dokładnie opiszesz to będzie można pomóc.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2014 2:02:41 PM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, Czy ziemniaki nadają się na źródło węglowodanów w posiłku po treningu siłowym ? Chętnie zamieniałbym makaron / ryż właśnie na ziemniaki. Naturalnie jestem na redukcji. Będę wdzięczny za pomoc i komentarz minimalnie dłuższy niż "tak" lub "nie" ;-) Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2014-03-19 21:03:32

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2014 9:02:54 PM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] nadają się na źródło węglowodanów w posiłku po treningu siłowym ? Chętnie zamieniałbym makaron / ryż właśnie na ziemniaki. Naturalnie jestem na redukcji. Będę wdzięczny za pomoc i komentarz minimalnie dłuższy niż "tak" lub "nie" ;-) Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2014-03-19 21:03:32 tak, nadaja sie. oprocz tego ze syca, zawieraja duzo [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2014 9:05:01 PM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] aktywnosc)~2600 zle? Bo ten dluzszy wzor ktory byl podawany przez solarosa albo elisa,na nim zawsze dziwne rzeczy mi wychodzą,ze moje "zero" kaloryczne to 2700,poprosilem o pomoc jednego z moderatorow zaufanych na tym forum,wyliczyl tak samo. Wiec chyba zawyza skoro na masie nawet nie jestem w stanie wcisnac w siebie 2700 z czystego jedzenia. [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2014 5:15:15 PM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] (ziarniste) + Pomidor/Ser/Szynka/Warzywa jakieś IV posilek: Normalny obiad (czyli ziemniaki + sałatka + jajko albo cos) V posiłek :Ser twarogowy chudy 150g + jakieś owoce/warzywa Proszę o opinię na temat moich prób ułożenia diety.Za pomoc serdecznie dziękuję. Pozdrawiam Paweł Zmieniony przez - Khelmaru w dniu 2014-03-26 22:06:54

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2014 10:06:05 PM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wynikom, dodam ze kolega badal sie 5 minut wczesniej i jemu pokazalo wszystko ok. I tutaj pytanie, czym moze byc spowodowany taki wynik, mozliwe ze to tluszc na organach ewentualnie jak to zredukować gdyż te wyniki są wręcz nierealne? Cwicze 6 razy w tygodniu do tego interwał 15 min po każdym treninigu... bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2014 6:56:29 AM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zauważyłem, że oszukany posiłek przez większośc tu jest traktowany jako zło a oszukany dzień wręcz nie ma racji bytu. Z drugiej strony czytałem, że takie oszukane posiłki/dnie mogą troche pomóc nawet, a my nie jesteśmy zawodowcami więc dieta trzymana w 90% wystarczy.. Koniu przeraził mnie troche tym, że oszukany posiłek raz na 2 tyg a ja robie [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2014 6:40:29 PM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Aha, dobrze, więc o to chodzi. Dzięki za pomoc. Szkoda, że dopiero teraz to do mnie dotarło, po roku życia w błędzie ;)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2014 5:53:27 PM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rozkład btw na wycince może być taki B-2 T-0.8 W-3 ? Z tego mi wychodzi ok 2250kcal przy wieku 20lat/175cm/80kg było by ok ? Dzięki za pomoc ,dam sogacza %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/15/2014 11:30:29 PM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wczoraj pisałem z pytaniem, założyłem jak radziliście temat może ktoś wpadnie pomóc http://www.sfd.pl/dawid7737_pr%C3%B3ba_doci%C4%99cia-t1018557.html

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/16/2014 6:27:57 PM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przepraszam, ze znów pisze,ale staram sie robic w diecie wszystko zeby była najlepsza,a na forum wszedłem z prośbą o pomoc i odpowiedz na jedno pytanie,a Wy zajmujecie sie od wczoraj " cola" za 60gr. Czy mogłby ktoś mi podpowiedziec odnośnie mojego pytania? Obiecuje,że jeśli pomożecie juz nie bede Wam przeszkadzał w rozkminie o coli i ziemniakach. [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/19/2014 11:03:42 AM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wiem po co ten post ?? Ja pier... i jeszcze tekst licz jak na opakowaniu. To prosze wylicz mi z opakowania :D ile to ma kcal :), masz dwie fotki. Zmieniony przez - Kostka24KR w dniu 2014-05-11 16:27:15 nie wydaje mi się by zmienili produkt, być może "zapomnieli" wydrukować btw, więc liczyłbym jak do tej pory. Tak też zrobię, dzięki za pomoc ;).

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/12/2014 6:13:17 AM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE - POJEDYNCZE PYTANIA CZĘŚĆ III.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki Koniu151 za pomoc. Tak sądziłem.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/4/2014 6:38:42 PM Liczba szacunów: 0