SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Masa vs. bieganie i pływanie?

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] jest obarczona błędem co nie zmienia faktu, że od początku tak się ważę, więc i punkt odniesienia jest obarczony tym błędem. Piję dużo mleka, więc wciągam też sporo tłuszczu ale, że jestem szczypior to na razie nie powinno mi to przeszkadzać a łatwiej / więcej cal można uzbierać jak czasem mi brakuje. Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz za pomoc! :)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3608 Data: 2/23/2012 6:31:01 AM Liczba szacunów: 0
  • to jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc

    Odpowiedzi: 2030 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2011 9:59:50 AM Liczba szacunów: 0
  • oj przy akcjach gina przydalaby sie kazda pomoc ... Zmieniony przez - Biniu w dniu 2011-05-05 13:56:59

    Odpowiedzi: 2030 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2011 1:56:47 PM Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    "Hej, chciałbym prosić o ułożenie pomoc w ułożeniu planu treningowego na ten rok. Zależy mi rozwoju siły przy jednoczesnym wzroście masy." znaczy ze poprzednim od czerwca jechałęs ?????? stary... wogole za duzo serii na male partie, na bary nier ma nic na tylne partie .. itd. w twoim wieku nie poleca sie trenigu silowego masz 14 lat [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 933 Data: 12/27/2003 8:21:59 PM Liczba szacunów: 0
  • oznaczenie ekto endo mezo to tylko umowna kwestia która może pomóc dobrać odpowiednią dietę i trening. Podałeś skrajne przypadki, trzeba obserwować swój organizm w naturalnych warunkach, czy ma się skłonność do odkładania fatu czy nie. Wiadomo że endo może hardkorowo schudnąć a ekto złapać mięśnia ale to wszystko wymaga czasu, silnej woli i [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 4888 Data: 4/23/2011 5:44:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do sprawdzenia + pytania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    za bardzo rzucał się w oczy. Pomoc otrzymałeś więc nie roztrząsaj sprawy

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3071 Data: 4/21/2010 4:06:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do sprawdzenia + pytania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hej s.m.p.a chcialem zobaczyc czy jeszcze tu jestes jesli tak to dzisiaj wkleje linka z nowa dieta i jezeli mialbys czas to rzuc okiem i dzieki za pomoc w ostatniej bo nabralem 2,7 kg czystej masy w niecale 60 dni ;)

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3071 Data: 7/28/2010 2:28:51 PM Liczba szacunów: 0
  • vinpocetine stestuj powinno pomoc slawle

    Odpowiedzi: 2971 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2007 6:53:29 PM Liczba szacunów: 0
  • wzywaliście leszcze pomoc

    Odpowiedzi: 2971 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/4/2007 5:17:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Cisnę, cisne, ale coraz mniej czasu mam, a skoro mozna sobie pomóc, to czemu nie ? ;-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2014 10:55:37 AM Liczba szacunów: 0
  • nie rozdaje chciałem pomóc licząc że potem odkupi więcej

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2014 10:25:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Kup sobie sobie jakies paleczki kwasu mlekowego i jedz je w wiekszych ilosciach, powinno pomoc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2014 9:58:22 AM Liczba szacunów: 0
  • węgiel,nifuroksazyd i musi pomóc

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2014 10:00:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Ciesz się, że taką kobiete znalezłeś, a nie zrywaj. Jeśli to nie jest jakiś problem zdrowotny tylko psychika po całości to po prostu bądź z nią i nie próbuj nawet stosunku. Możecie się poprzytulać, pobawić oralnie itd, prędzej czy później samo przyjdzie. Możesz też uderzyć do urologa żeby ci dal recepte na pare tabsów Cialis, sama w sobie tabletka [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2508 Data: 11/16/2020 8:05:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta Carb Cycling

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok, chyba już wszystko wiem. dzieki za pomoc pozdro

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 4605 Data: 6/21/2011 12:30:24 PM Liczba szacunów: 0
  • nie dość że zamiast jechać auobusem 20 min, to jechałem przez korki prawie godzinę. Taki tłum że szok, babka jakaś starsza zasłabła, i to , oczywiście wszyscy mają w dupie, no to co, jak ostatni sprawiedliwy drę ryj do kierowcy, babkę trzeba było z autobusu wynieść, dzwonić na pogotowie Najlepsze jest to, że wszyscy dookoła nie mogą pomóc, bo [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/3/2014 11:38:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Zaraz drugie podejście snu się zrobi, powinno pomóc. Zsuszyło mnie jak nigdy %-) w sumie fajnie raz na jakiś czas taki efekt sobie strzelić Zmieniony przez - grekar9 w dniu 2014-10-04 21:56:57

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/4/2014 9:51:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Zazdroscisz utraty laptopa ? Hehehe Jak chcesz to wpadnij pomoc posprzatac bo mloda sie buntuje, ale wezme ja pod wlos i zaraz ogarnie pokoj. Monte zaraz oyebie z nia i do wyra spac

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/7/2014 7:19:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Rząd Ewy Kopacz wyda niemal 75 mln zł na program integracji Romów z polskim społeczeństwem. Celem inwestycji jest poprawa sytuacji społeczno-ekonomicznej Romów. Między 2014 a 2020 rokiem prawie 75 mln zł z budżetu państwa zostanie przeznaczone na integracje większości z 25 tys. przedstawicieli romskiej społeczności w Polsce. Pieniądze podatników [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/8/2014 9:47:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo powazny wstydliwy kłopot!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] ponowawiam ten post bylem u lekarza i dal mi skierowanie do neurologa.- co k***a myslalem ze go rozszarpie. prosze pomozcie mi. co mi sie moglo stac? jakie badania mam zrobic? zeby sie dowiedziec co mi jest. jak sobie pomoc. przypominam ze nie mam regenereacji. miekkie i smierdzace stolce.tak jakby mi sie nie wchlaniala witamina a itp. POMOCY

    Odpowiedzi: 87 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/21/2005 8:50:43 PM Liczba szacunów: 0