SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • [...] Storma po ptreningu Podsumowanie Jedzenie pyszne dzisiaj, wiec wszystko zjedzone ze smakiem. Trening rowniez pozytywnie, wszedzie zwiekszylem ciezary, jedyne problemy byly przy wyciskaniu sztangi sprzed glowy, gdzie w ostatniej serii przy ostatnim powtorzeniu, musialem prosic o pomoc. Zmieniony przez - scooooooby w dniu 2013-03-27 23:53:52

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 5606 Data: 3/27/2013 11:53:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o sprawdzenie CKD +dodatkow

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rzeczywiscie nie jest latwo , zwlaszcza przy silowym znacznie mi spada sila w kolejnych seriach ale jakos to przebole to przez te 3 tygodnie. Mialbys jakas alternatywe ? A reszta moze byc ? DZieki za pomoc

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2583 Data: 2/7/2008 11:17:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o sprawdzenie CKD +dodatkow

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No to powodzenia :) do tematu: Oki juz wiem o co chodzi tyle ze watpie czy bede umial na beirzaco oceniac co mi przychodzi. Gdybys mogl ostatni raz pomoc : W 1szym tyg dorzucilbym 1 kanapke przed silka - 50 wegli i jakies b/t, 2gi tydzien - wywalam ze sniadania te 50g boczku i wrzucam 100 g owsianki (jajecznica z muesli ponoc dobra) , w 3cim [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2583 Data: 2/15/2008 3:43:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] (80-90% CM), 5-10 powt. biceps 2 serie (lekko; ze względu na wiosło, drążek), 6-12 powt. wspięcia na palce 2 serie (ciężko), 20-40 powt. " Sporo w nim pozmieniałem, zaczynajac od ilości dni treningowych, a kończąc na doborze niektórych ćwiczeń. Ułoże plan pull/push w systemie jaki podałeś i wtedy wrzuce do oceny. Dzięki za pomoc Viren!

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 487 Data: 8/9/2011 8:24:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Koktajle kaloryczne. Czy dobre ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] razy w tygodniu poniedziałem klata i tric środa plecy i biceps piątek barki i przedramie no i codziennie 6 weidera pracuje troche fizycznie czasami cięzko wydaje mi się że to też może wam być opmocy przy pomaganiu mi ograniczyłem wszytkie sporty typu piłka kosz rowerek bo konieczeni musze zdobyć treoche masy pozdro no i sogi czekają za pomoc

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 5904 Data: 7/10/2004 4:01:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Koktajle kaloryczne. Czy dobre ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    że tak powiem wow super co za pomoc nie to co w dziale trening tam dla przykładu zamieściłem podobny temat ale bez porównania jesteście the best no to trening juz mam tylko musze dokupić troszeczkę obciążenia ćwiczę w domu ale drążek juz sobie jakiś skombinuje ;D teraz tylko jeszce nad tą dietą si zastanwoie co i jak i od poniedziałku jazda :D

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 5904 Data: 7/10/2004 8:43:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Koktajle kaloryczne. Czy dobre ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    [...] Tylko teraz tak co kupić czy wystarczy sam gainer czy może do gainera dodać białko bo na kreatyne jest za wcześńie z kreatyna mam zamiarruszyć na zime tak od grudnia. Jeżeli jesteście za tym zeby zakupić jakieś odżywki to podajcie przybliżoną cenę no i nazwe wraz z wartościami jakie dany produtk ma w sobie z góry dzięki za wszelka pomoc :D

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 5904 Data: 7/18/2004 8:51:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Niema sie ci głowić, ja robie w poślad bez lustra i jest gicior. Celujesz w gurną zewnęczną część poślada, pare strzałòw i przywykniesz. Jeśli chodzi o pomoc żony to biła mi raz i mnie najbardziej w życiu dupa bolała. Uda zabardzo unerwione.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 18204 Data: 11/21/2016 11:18:51 AM Liczba szacunów: 0
  • ZAKLADAM KLUB ENDOMORFIKÓW

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jedynie chyba moze coniektorym pomoc operacja (odsysanie tluszczu) , jak juz wszystkiego probowali i nic nie pomaga nie widze innej opcji

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/21/2006 6:41:40 PM Liczba szacunów: 0
  • ZAKLADAM KLUB ENDOMORFIKÓW

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mozesz dac link do artykulu ?a co il epowinno sie wbijac propa i czy w aptece mozna go dotac? i jescze raz wam radze zebysci esprobowali hormono wtarczycy to wam powinno pomoc do pewnego stopnia, jak cyklicznie caly czas to biore, popmrostu wy macie naturalnie niski poziom h.tarczycy i zadnaa dieta ani cwiczenia tego nie zmienia, a i jescze tak [...]

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2006 12:55:45 PM Liczba szacunów: 0
  • ZAKLADAM KLUB ENDOMORFIKÓW

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] dieta i trening nie rozwiaze problemu, i nie na miejscu jest straszenie ze jesli bedziemy tu rozmawiac o chemi to post poleci itp, bo inaczej nie osiganiecieporzadanych rezultatów,ja staram sie wam pomoc i sobie tez:), mam 30 lat przez 15 lat przerabialm to o czym tu piszecie z marnym skutkiem a uwiezcie ze moja silna wola jest naprawde wielka

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2006 5:03:08 PM Liczba szacunów: 0
  • ZAKLADAM KLUB ENDOMORFIKÓW

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] skoro bedziesz mail zaburzon konwersie do t3 troche sie to kupy nie trzyma pozatym jesli masz tsh i t3 oraz t4 w normie zaden lekarz nie przepisze ci ani t3 ani t4 ,h.tarczycy sa bardzo kataboliczne w wiekszych dawkach a w malych moga wogle nei pomoc,pozatym nawet male dawki blokuj czesciow produkcje wlasnego, wiec teoria twa nei jest trafana

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2006 5:23:17 PM Liczba szacunów: 0
  • ZAKLADAM KLUB ENDOMORFIKÓW

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ogólnie to też żebyś nie pomyślał że zarzucam Ci saa, to wybór każdego z osobna, i wcale nie uważam że to głupota, bo całkiem możliwe że sam kiedyś cos wezmę może- narazie chce poznać maxymalnie reakcje swojego organizmu na różne opcje dietetyczne i treningowe, metodą prób i błędów sparawdzam wszystko poczynając od węgli w róznych proporcjach, o [...]

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2006 6:24:05 PM Liczba szacunów: 0
  • ZAKLADAM KLUB ENDOMORFIKÓW

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    no tak już jest machają hantelkami, jeżdżą na rowerkach a zachodzą do domu i pochłaniają wszystko w zasięgu ręki moje koleżanki tak robia, ćwiczą ćwiczą później kanapki, czekolady i płacz, że nie chudną a wręcz przybierają na wadze albo proszą żeby pomóc im diete ułożyć, a ja mówię po co jak i tak czekoladę pochlasz

    Odpowiedzi: 324 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/23/2006 10:57:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Tygodniowy plan z hantlami do oceny (początkujący)

    Post
    Trening dla początkujących

    podbijam pytanie, czy jest sens robić taki trening, proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2485 Data: 12/27/2011 12:19:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Małe pytanka do planu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Aaaaaa i zapomniałbym o najważniejszym: Jak w ten trening wpleść ćwiczenia na mięśnie brzucha: w jakie dni trenować brzuch i jakie ćwiczenia, bardzo proszę o pomoc (Szóstka Weidera jak dla mnie odpada - jestem początkujący, spróbowałem kilka dni robić szóstkę, ale coś knociłem bo właściwie w ogóle brzucha nie czułem, więc na razie sobie ten [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 863 Data: 2/23/2005 7:26:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] b:171 t:74 w:169 kcal:2053 dodam ze ten chleb jest zrobiony przezemnie, wiec jest zdrowy napewno :P i mam nadzieje ze nie bedziecie mnie od niego odwodzic. Prosil bym o pomoc, choc wydaje mi sie ze w sumie taka dieta jest wporzadku... chcialbym tutaj zmienic ten tunczyk, poniewaz nie przepadam za nim, ale nie dam chyba trzeciego bialego [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2416 Data: 12/13/2008 10:37:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Migdałki... usuwać??

    Post
    Zdrowie i Uroda

    muszę jeszcze raz isc do laryngologa i dokładnie to skonsultować... Dzieki za pomoc Zmieniony przez - bercikb w dniu 2007-11-04 21:59:53

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/4/2007 9:54:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziękuję chłopaki za pomoc - wiedzialem, ze sie na Was nie zawiode

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 568 Data: 7/9/2011 9:20:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Chiropraktyka

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jeśli chcecie wybrać się do chiropraktyka, warto wybierać specjalistów z wyksztalceniem medycznym a nie takich zwykłych kręgarzy-szamanów, którzy nie mają odpowiednich kwalifikacji i mogą bardziej zaszkodzić niż pomóc. Leczyłem bolący kręgosłup u chiropraktyka w Poznaniu, prof. Mariusza Posłusznego, w Kręg-Clinic, już po 3 zabiegach zauwazylem [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2466 Data: 6/22/2012 3:01:20 PM Liczba szacunów: 0