SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Jakie białko wybrać ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    dzięki dudek za pomoc, czekam na innych kolegów a dla Ciebie Sog !

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 6107 Data: 1/16/2007 8:33:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening brzucha, biceps

    Post
    Trening dla początkujących

    Oj... Słyszałem, że może być miażdżyca kości ale nie robię ćwiczeń na kręgosłup... Każde ćwiczenie jest pod okiem fachowca . Jakieś 5 m/cy mam ogólno-rozwojówkę a potem na masę ;). Co do bica, ona ma tyle jak się zepnę... xD Nie, w domu robiłem także brzuszki i tyle. Proszę o pomoc ... Zmieniony przez - Hadesziom w dniu 2008-05-29 19:39:21

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1691 Data: 5/29/2008 7:38:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening brzucha, biceps

    Post
    Trening dla początkujących

    Może ktoś mi pomóc? Zmieniony przez - Hadesziom w dniu 2008-05-31 16:15:34

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1691 Data: 5/29/2008 9:00:09 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW 2 zestawy 4x w tyg co wy na to?

    Post
    Trening dla początkujących

    kolego chce Ci pomoc :) a TY masz w opisie FBW 4x w tyg.. wiec top mowi samo za siebie .. plan dobry. tylko zaczynaj od nog potem plecy klatka barki itd.. i rob go 3 razy w tygodniu http://www.sfd.pl/Trening_ka%C5%BCdej_grupy_2x_w_tygodniu-t246194.html

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1195 Data: 6/9/2010 10:39:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Gośka i jej walka

    Post
    Ladies SFD

    Gosia, z mężami to czasem ciężka sprawa i trzeba tupnąć nogą, żeby mieć spokój, ale i wsparcie. Nie płacz, pokaż raczej że masz charakter :-)). Słuchaj Krewetki, jej doświadczenia i jej pomoc są bezcenne. A avatar możesz zrobić kadrując jakieś swoje osobiste zdjęcie, niekoniecznie z Tobą w roli głównej, ale też może być :-).

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 6890 Data: 2/20/2013 9:58:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Zaparcia przy odżywce

    Post
    Odżywki i suplementy

    praktycznie odpowiedzialas sobie sama:-) jak chcesz pozbyc sie problemu musisz odstawic produkt bo ewidentnie pod katem zdrowotnosci Ci nie sluzy. tym bardziej, ze to co powinno pomoc juz podjadasz;-) jak zdecydujesz sie kontynuowac suplementacje spalaczem, zerknij na colon c

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 755 Data: 3/6/2016 11:30:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan - drążek! prosze o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    kurde, temat zepchnięty został niemal na sam dół, a nikt nie raczy pomóc, ponawiam prośbę!!

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 739 Data: 4/22/2008 7:52:45 PM Liczba szacunów: 0
  • no właśnie lekarz mówił, że brak mazi jest przyczyną tej choroby, i że chrząstki ocierają się o siebie tworząc tarcie i ból, dzięki za pomoc, ale chciałbym wiedzieć kiedy będę mógł zacząć "rehabilitację"... czy może lepiej zaczekać do końca kuracji? Zmieniony przez - janusz1232 w dniu 2011-10-30 22:24:37

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3204 Data: 10/30/2011 10:10:57 PM Liczba szacunów: 0
  • nie chodzi o to, że mi pomaga tylko o to, że samo wchodzenie po schodach( nie sądzę, żeby mogłoby mi to w jakiś sposób pomóc) to wystarczające obciążenie, żebym miał wykonywać jakiekolwiek ćwiczenia (chociaż rowerek byłby dobry). Nie jest to raczej jakiś zwykły stan zapalny, nie wiem nie znam się na tym tak jak zresztą mój lekarz, bo kuracja [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3204 Data: 12/21/2011 12:43:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Prawidłowe b/t/ww ??

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Postaram się stopniowo to wdrożyć i zobaczę, jak zareaguję :) Thx za pomoc

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 983 Data: 12/22/2012 11:10:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Niby czemu krotki? krotki na co? na spalanie? tzn. ze nic nie spali..? spali... ciagle pali... jak sprząta, prasuje, pisze na forum - stosunkowo mało pali, ale pali i tluszcz i białka i węglowodany... Chodzi o proporcje w jakich spalane są jakie ilości poszczególnych składników. Mozna wchodzic w szczegoly ale po co, przeciez kazdy rozumie. Po [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 12632 Data: 7/3/2008 9:25:51 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW DO OCENY I SPRAWDZENIA

    Post
    Trening dla początkujących

    Czy ktoś może pomóc ??proszę tylko zerknąć na ten plan , dodam ze wywaliłem przedramię \Poniedziałek: 1. Klata Wyciskanie płasko (4 s) Rozpętki 4s 2. Barki Wyciskanie sztangi zza głowy (4) 3. Triceps Francuskie wyciskanie leżąc (3s) 4. Plecy Podciąganie sztangielki w klęku podpartym na ławce 3s 5. Biceps Uginanie Ramion na [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1107 Data: 3/24/2010 12:58:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Masowka - 70kg do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zamowilem juz. Takie godziny posilkow moga byc, ktore wymienilem? I jesli chodzi o makro, dobre sa proporcje? Nie za duzo tluszczy (co prawda sa one z orzechow/migdalow/laskowych glownie). Dzieki za dotychczasowa pomoc :)

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 6897 Data: 11/21/2017 2:54:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Podstawy treningu.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] 1. Jak sprawdza się na dłuższą metę ? 2. Czy może zastąpić siłownię (oczywiście do pewnego czasu) 3. Jak wybrać ewentualnie odpowiedni ? z mojej strony zauważyłem tani ,ale chyba dobry http://allegro.pl/ekspander-sprezynowy-metalowy-gumowy-5-regulowany-i3958604741.html Dzięki za pomoc z góry. Zmieniony przez - Grothin w dniu 2014-02-21 22:28:56

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 456 Data: 2/21/2014 10:25:00 PM Liczba szacunów: 0
  • wnc1964 nie traktuje fosfatydyloseryny jako ''panaceum'' na wszystkie choroby tylko jako mały dodatek który może pomóc ,podejście do życia??hmm żyje naprawdę normalnie,stres jest mi obcy poważnie,jestem spokojnym człowiekiem nie jakimś nerwusem,po skończeniu fosfy nie zamierzam pchać się od razu za branie coś typu 11-oxo ,pójdę najpierw na [...]

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 9256 Data: 9/2/2015 7:47:22 PM Liczba szacunów: 0
  • trening dla dziewczyny do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    obliques !!! dziękuję za pomoc... ale mam jeszcze w takim razie dwa pytania - czy do ćwiczeń na nogi dodać jeszcze łydkę o której zapomniałem? chociaż ona ma ładną szczupłą? i jeszcze jedno czy zamiast rozpisywac na 2 treningi rozpisac jej 3 z tym ze trzeci byłby też na dolne partie ale własnie złozony z tych ćwiczeń które wywaliliśmy? co Ty na to?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2075 Data: 2/7/2008 2:38:35 PM Liczba szacunów: 0
  • trening dla dziewczyny do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] robiła hantlami 2 kg ale stwierdziła ze na poczatek muszą być nawet 1 kg bo troszeczkę piekło... plecy też "laitwo" bo to pierwszy raz a ponadto była po TBC co do pozostawienia 4 seri a nie trzech to dałem jej prawo wyboru - tzn jak bedzie sie czula na silach... zobaczymy - jutgro idzie na kolejny jeszcze raz dziekujemy za pomoc:)

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2075 Data: 2/7/2008 10:12:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę 179cm/60kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pytam o rybę, dlatego, że czytałem, aby unikać smażenia, dlatego się tak zastanawiałem. Dzięki za pomoc. edit: Jeszcze mam pytanie nt. żółtego sera? Będzie dobry od czasu do czasu na chleb? Zmieniony przez - lukasz1355 w dniu 2011-04-10 15:02:01

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1440 Data: 4/10/2011 2:54:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Siemano Piszę do Was z prośba o pomoc i poradę co mam zrobić z moim probleme... A wiec tak,chodzi o moje włosy na nogach.Na prawej nodze mam normalnie rosnące wloski białe,nie za długie.Gorzej jest z lewą nogą,która wygląda na niepełnosprawną xD. Włoski na niej są długie,ciemne,mocne.Wygląda to słabo jeżeli ktoś się przypatrzy.Tak się składa,że [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 615 Data: 7/16/2016 5:40:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Są różne kremy rozjaśniające włoski, które możesz kupić np. w rossmanie. Możesz spróbować nakładać ten krem na nogę z większym owłosieniem :) to może Ci pomóc.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 615 Data: 7/17/2016 12:47:49 AM Liczba szacunów: 0