SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o weryfikację planu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1556

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Plany treningowe.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 16
Cześć wszystkim,

Z góry zaznaczę, że jestem osobą początkującą. Mam 23 lata, 192 cm wzrostu i 85 kg wagi. Przygodę z siłownią zacząłem nie cały rok temu niestety nie widzę widocznych efektów. Zaczynam się zastanawiać w czym tkwi problem. Chodzę na siłownie 2/3 razy w tygodniu robiąc maksymalnie dwu dniowe przerwy. Przyznaje, że zdarzają mi się przerwy 3/4 dniowe ale mam tygodnie gdzie jestem na siłowni 4/5 razy. Jeżeli chodzi o dietę to jem 5 posiłków dziennie ładując w siebie jak najwięcej (wychodzi mi mniej więcej 3000 kcal).


Mój plan treningowy (stosowany na zmianę):

Trening A
Wykroki z hantlami 12/12/10/8
Martwy ciąg na prostych nogach 8/8/8/8
Sciąganie drążka do klatki piersiowej 12/12/10/8
Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej 12/12/10/8
Wyciskanie sztangi nad głową 10/10/8/8
Zginanie przedramion z hantlami w chwycie młotkowy 10/10/10
Pompki na poręczach 12/10/10/8
Deska bokiem 3x30s
Trening B
Przysiady ze sztangą na karku 15/12/10/10
Martwy ciąg 8/8/8/8
Podciąganie na drążku (maszyna) nachwytem 12/12/10/8
Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 12/12/10/8
Wyciskanie hantli nad głowę siedząc 12/10/10
Uginanie przedramion ze sztangielkami z supinacją 10/10/10
Ściąganie linki wyciągu górnego triceps 12/10/10/8
Deska 3x30s

Przy ostatnich seriach zakładam 80% ciężaru maksymalnego.

+25 min cardio na koniec

Spotkałem się z opiniami, że robię za dużą liczbę powtórzeń a powinienem ją zmniejszyć np 5x5 i większe ciężary.
Proszę o pomoc i poradę z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120