SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Plan FBW re

    Post
    Trening dla początkujących

    Spoko. Dzięki za pomoc ;).

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1936 Data: 7/23/2011 12:44:37 PM Liczba szacunów: 0
  • JAK sie poddac?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] kombibuje juz pare lat. zawsze wracam na zero lub minus" Jak wracasz na zero lub na minus to coś robisz źle, nie uczysz się na błędach, robiłeś badania po ostatnim cyklu, jak stoisz aktualnie z hormonami?. Też nie wiem do końca czy autor chciał się tylko wyżalić tak jak pisał czy liczy też na jakąś pomoc,jak tak, to w jakim zakresie? żeby odpu

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3006 Data: 7/20/2017 4:33:31 PM Liczba szacunów: 1
  • Ściągnięcie długu

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    ja jestem chyba w stanie Ci pomoc, a skad jestes??

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 7106 Data: 8/19/2006 8:43:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Ściągnięcie długu

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    Oj ludzie ludzie!! Oczekiwałem pomocy lub kontaktu z kimś kto pomóc potrafi, a tu jak zawsze zlot cieniasów, którzy tylko się przechwalają. Każdy dużo gada (zazwyczaj głupio) ale nikt nie potrafi w praktyce nic zaradzić. Temat jest poważny więc prosze o powagę. Jeżeli nie macie nic sensownego do powiedzenia to zwyczajnie uszanujcie moją osobę i [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 7106 Data: 9/2/2006 8:58:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Ściągnięcie długu

    Post
    Informator ZACHODNIOPOMORSKI

    Skoro temat już odświezony to i ja coś od siebie powiem. W takich sytuacjach lepiej nie prosić o pomoc "windykatorów zza wschodniej gtranicy" bo to różnie z takimi bywa. Oklepią kolesia za mocno a ty za to bekniesz, albo ściągną od kolesia kase i sami wszystko zabiorą i znikną, albo co gorsza okarze sie że to znajomi tego gościa który ma [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 7106 Data: 7/5/2007 11:10:17 AM Liczba szacunów: 0
  • ok trudno widze ze mi nie pomozecie dzieki za pomoc pozdrawiam

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1751 Data: 5/24/2010 9:28:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Navigatorek - trening i dieta do oceny :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nie stresujmy sie, masa spadnie zakładałem swój temat ale niestety nikt nie chce mi pomóc, myślałem że może tu ktoś coś Również pozdrawiam :D

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1116 Data: 1/9/2015 9:59:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja + 3 centry propa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wszystko zależy co jest przyczyną bólu jeśli przeciążenie to odpuszczenie z ciężarem na kilka treningów powinno Ci pomóc i załagodzić temat jeśli natomiast masz gdzieś problemy z wadami postawy to trzeba by było ogarnąć jakiegoś fizjo żeby Cię obejrzał. Jest jeszcze trzecia opcja gdzieś leży technika w tych podstawowych ćwiczeniach i jak nie [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 546 Data: 4/5/2019 11:22:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Fejk to Ty chyba masz na drugie |-) Zmieniony przez - Amg27 w dniu 2018-03-17 12:31:38 dzięki za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 4570 Data: 3/17/2018 12:37:51 PM Liczba szacunów: 0
  • JAK ROZPLANOWAĆ TRENINGI ? PROSZE O RADE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    aha rozumiem, dzięki za pomoc !!!

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2830 Data: 11/12/2004 1:13:18 AM Liczba szacunów: 0
  • < Rozpiska >

    Post
    Doping

    Center88 bede musial pomyslec czy nie lepiej undera, dzieki za dotychczasowa pomoc sog poszedl e-lite jak mozesz to zobacz czy wszystko jest ok z ta rozpiska i co sadzisz o dawkach na ten cykl

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 4725 Data: 4/27/2007 12:14:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Shrimp już wyżej napisała co masz zrobić by uzyskać pomoc i gdzie szukać odpowiedzi na większość pytań. :-)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2100 Data: 4/14/2013 8:01:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy aeroby na czczo nawet po BCAA są nijakie do spalania tłuszczu? I wreszcie prośba - może ktoś z ręką na sercu pomóc mi rzetelnie to zapotrzebowanie obliczyć? Dziękuję z góry i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2100 Data: 4/16/2013 1:36:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Filmy instruktazowe!!

    Post
    Sztuki Walki

    Hmm mi cos nie dziala. Jak sie lacze to wyskakuje disconnected from hub. Udostepnilem ponad 5gb, ale i tak nie moge wejsc. Uzywam direct connect 9 i wpisuje 10mbit-5.myftp.org port :411. Prosze o pomoc bo zalezy mi na tych filmach Chcesz mieć silne bicepsy? Rób przysiady

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 12055 Data: 3/15/2003 9:57:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Filmy instruktazowe!!

    Post
    Sztuki Walki

    panowie pomocy mam ten adres huba co podany wczesniej tam trzeba chyba wpisac kod kraju i nick dobrze ale gdzie nacisnac na klwiaturze zeby to wpisac bede wdzieczny za pomoc pozdrawiam

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 12055 Data: 8/24/2003 1:55:26 AM Liczba szacunów: 0
  • No właśnie ostatni mój cykl oparty pył na propie,wieni i dece.Dlatego pomysł z tą metą , mimo tego że nie chcę mocno sie zmasować.Dziękuje raz jeszcze za pomoc w mojej sprawie - czekam na dalsze sugestie i propozycje! Zmieniony przez - react w dniu 2004-02-05 14:47:14

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1999 Data: 2/5/2004 7:11:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Brak przyrostu - kurcze, co jest?

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki na razie za pomoc, oczywiście wiem, że mięśnie rosną podczas regeneracji, dlatego mój trening wygląda mniej więcej tak: 1 dzien - klata & barki 2 dzien - plecy & triceps (chociaż na ten drugi tak nie naciskam, bo cały czas robię dużo pompek) 3 dzien - nogi (uda + łydki) & brzuch (który mam wdg. opinii supcio a wypracowałem go [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2513 Data: 11/29/2007 10:48:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Testosteron i LH

    Post
    Doping

    No też nie zrobił na mnie dużego wrażenia swoją wiedzą i podejściem w stosunku szczególnie w stosunku do kasy jaką sobie życzy za tą "pomoc"a jest specjalistą od andrologii. Przez telefon jak mu podawałam swoje wyniki to mówił ,że dla wyrównania hormonów poda mi undestor, a jak się pojawiłem na miejscu, to powiedział- panu testosteronu [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5958 Data: 10/13/2011 11:19:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc z planem, modifikacja

    Post
    Trening dla początkujących

    georgu dzieki za pomoc a nog nie cwicze sa dobrze umiesniome,uprawiam 8lat skateboard wiec caly czas pracuje nogami.Jakies spostrzezenia piszcie dalej.Pzdr

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1148 Data: 11/13/2007 8:22:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy-uwagi

    Post
    Trening w domu

    [...] PROSZE O SKASOWANIE POPRZEDNIEGO Cześć. Jestem tu nowy. Po półrocznej przerwie treningów amatorskich planowanych razem z ATLASEM ĆWICZEŃ postanowiłem zwrócić się do was o pomoc. Jedynym sprzętem,którym dysponuje są hantle. Każdy z nich wazy 2 kg. To zbyt mało na trening??? Moge zrobić jakieś samoróbki ale proszę o wskazówki i nie rozwijanie [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1217 Data: 8/30/2009 8:35:02 PM Liczba szacunów: 0