SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Jak byś rozpisał dawkowanie? Planuje 3x siłownie i 3x aero w dni bez siłki. PS. Dzięki za pomoc:) Zmieniony przez - Memek66 w dniu 2012-03-29 15:09:19

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2012 2:34:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za szybką odpowiedź. Jak polecał byś zacząć stosować Scorcha, bo się chyba zdecyduje? Rozważam 2x2 dziennie, pierwsze tebletki oczywiście z rana a jak z drugą serią tabletek, przed, po treningu? Z witaminek, które poleciłeś zakupię: http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Chela_MZB_Sport_Formula-opis1469.html - 1tabletka na wieczór [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2012 10:11:27 PM Liczba szacunów: 0
  • nie koliduje. tutaj wyliczysz zapotrzebowanie kaloryczne: https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html a tutaj pomoc w skomponowaniu posilkow http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2012 10:49:19 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 55% 1741.86kcal = 435.47gram Białko 15%% 475.05kcal = 118.76gram Tluszcz 30% 950.1kcal = 105.57gram Moje szybkie wyliczenia co jem w ciągu dnia to: Około 2000cal, 160b, 200w, 80t Dzięki wielkie za tą pomoc bo już zauważyłem, ze jest sporo do przemyślenia co tutaj zrobić. Coś na szybko byś polecił, w którą stronę pójść? Co zwiększyć, zmniejszyć?

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2012 11:09:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok, dzięki za pomoc :) Węglę przeliczę jeszcze raz i dostosuje :)

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2012 11:19:58 PM Liczba szacunów: 0
  • A no poszukałem Was gdzie trzeba no i dało rade, dla chcącego nic trudnego %-) dziekuję za Sogacza i pomoc :-) A myślicie, że Clenburexin dałby rade na te ostatnie 22 dni cyklona? Mówię o mniejszym pudełeczku 90 tabs. Zmieniony przez - Slowian223 w dniu 2012-04-07 23:26:01

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2012 11:25:24 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] za mocny. Trenowałem wtedy 4x tyg. + rowerki i przetrenowałem się. Odstawiłem preparat całkowicie, nie wiem czy to przez niego bo chodziłem nabuzowany czy rzeczywiście przez rodzaj intensywnego treningu. Chciałbym dlatego coś słabszego ale o podobnym działaniu. Mile widziane sugestie i pomoc. Zmieniony przez - Neoo07 w dniu 2012-05-10 11:15:08

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2012 11:14:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Szukam jakiegoś niedrogiego i mocnego spalacza na końcówkę redukcji. Niedawno skończyłem scorcha. Wcale NIE zależy mi na pobudzeniu. Ma pomóc dopalić resztkę tłuszczu :) Paczka może być nieduża, tak żeby starczyło na 3 tygodnie. Da się coś znaleźć? Tested burner lub ten nowy Viper? Są dobre? ___ znalazłem jeszcze tanio hydroxycut advanced i [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/4/2012 11:29:53 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] --- brak --- 11. STAZ TRENINGOWY: 2 lata 12. BUDŻET: do 140 zł 13. TREŚĆ ZAPYTANIA / OPIS PROBLEMU: Planuje zjechać jeszcze troche z wagą. Z powodu tego że intensywnie trenuje SW zakupiłem TS zeby troche pomoc ruszyć tłuszcz. Waga leci, ale zaczyna zwalniać. Co kupić po skonczeniu thermo stima ? Scorch odpada bo ciezko dostepny ostatnio.

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2012 10:36:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Narazie jestem na etapie czytania opini i poszukiwań. Myślę, że do końca tygodnia zapadnie decyzja :) Wielkie dzięki za pomoc :) Każda wskazówka się liczy :)

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/6/2012 3:46:16 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] (re-con). 11. STAZ TRENINGOWY: ok 4 lat. 12. BUDŻET: brak ścisłego budżetu, fajnie byłoby się zamknąć w 150 do 200 zł. 13. TREŚĆ ZAPYTANIA / OPIS PROBLEMU: Potrzebuje pomocy w doborze suplementów pod tą redukcję. Planowałem wesprzeć ją jakiś białkiem w celu ochrony mięśni i jeżeli bd leciał tłuszcz to tak pozostawić, jeśli nie będzie [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2012 1:15:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Remik7 dzięki za pomoc, a jaki spalacz możesz polecić?

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2012 5:16:48 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] dziel odchudanie i tam musisz zaczac od zera i wszystko ulozyc jeszcze raz gruntownie. co do treningu jest wiele planow domatora, poszukaj w dziale trening, prosisz o pomoc w dziale suple wiec o powyzsze aspekty nie bede tutaj robil zamieszania, ale jak chcesz cos osiagnac to musisz na poczatek to poprawic. suple na razie na polke, [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/8/2012 6:02:01 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] TRENINGOWY: 1,5 roku 12. BUDŻET: 100zł 13. TREŚĆ ZAPYTANIA / OPIS PROBLEMU kupno WPC protein plus i Multi pack przy diecie LOW-CARB i czy w ogóle przychodzic na ta właśnie diete czy może jakąś inna ? Czekam na pomoc. Pozdrawiam Zmieniony przez - ^Grzechu#CZW w dniu 2013-01-20 16:31:13 Zmieniony przez - ^Grzechu#CZW w dniu 2013-01-20 16:37:17

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2013 4:29:13 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] i już po 20 minutach na rowerku, zaczęło się lekkie kłucie w okolicach serca, szybkie tętno, chwila odpoczynku i wiosłowanie. Ból przeszedł, ale mam pytanie. Czy w dni nietreningowe również mam brać owy środek tylko w mniejszej dawce, żeby przystosować organizm ? Dodam, że nigdy nie miałem problemów z układem krążenia. Z góry dziękuję za pomoc !

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2013 7:21:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] różnicę. Nie chodzi o to bym na treningu miał więcej siły bo z tym nie ma problemu /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a66181710395411887043739d3b89b42.jpg niestety jedynym skutecznym sposobem do zwalczenia tluszczu opornego, faudki i boki to przypiecie maxymalnie diety. to co rozpisales jest zbyt ogolne by moglo cos pomoc. suple tutaj nie pomoga niestety

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/9/2013 1:15:48 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] w którymś z tematów chyba ty albo inny moderator że yoszke brać 2h od węgli. Przed treningiem ok bo wrzuce 2h po posiłku ale rano ? Nie wyobrażam sobie śniadania bez węgli własnie. Więc może dorzucić coś lajtowego na rano a vpx przed treningiem ? Albo zaproponowalbyś mi jakieś dawkowanie żeby nic sie nie gryzło. Dzięki za pomoc i SOG leci;-)

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2013 2:42:23 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] reki na allegro, moge zwiekszyc do 300mg na porcje. Wstaje o 7, sniadanie jem o 9.30, wiec to bedzie ok. Z kolei posilek przedtreningowy jem o 13.30, trenuje o 16.00, tez bedzie ok. Yohimbiny mam 450 kaps. po 10 mg, ciezko mi bedzie zwiekszac o 5, moge podnosic o 10 :( Dziekuje Ci za pomoc :) Zmieniony przez - xzaar77 w dniu 2013-04-05 12:15:33

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/5/2013 12:12:09 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. WIEK: 17 2. WAGA; WZROST; ew PODSTAWOWE WYMIARY: 180/94 kg 3. CZAS REDUKCJI(do tej pory i planowany termin zakończenia): 2 tyg, do 75 kg 4. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki): 19% 5. POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 75 kg~~ 6. ZARYS DIETY I TRENINGU: 3x w tyg silka i 3x w tyg interwały 20 min dieta> wiem co mam jeść, czego nie moge. Nie [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/26/2013 10:19:03 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. WIEK: 23 2. WAGA; WZROST; 183cm, 92kg 3. CZAS REDUKCJI poprzedni cykl ok 5 miesięcy- 14 kg w dół. Teraz planuje ok 3 miesięcy 4. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU- 18% 5. POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 10% 6. ZARYS DIETY I TRENINGU: trening siłowy 4 razy w tygodniu. trening aerobowy (rower)- 4-5 razy w tygodniu(planowane), dieta - wiem co jem:) 7. [...]

    Odpowiedzi: 2512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/23/2014 6:24:28 PM Liczba szacunów: 0