SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 297

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 56
Witam jestem początkujący na siłowni (praktycznie zielony) mam 17 lat 175cm i niedowagę 52kg. Ćwicze od miesiąca z racji tego że jestem ekto Ćwicze krótko ale intensywnie. Z racji tego że dieta jest najważniejsza na siłce chciałbym się was dopytać czy dieta która ułożyłem (amatorsko) jest odpowiednia i wystarczająco dobra dla mnie.

Śniadanie 6:20
-platki kukurydziane 50g
-mleko 250 ml
- do tego jem jedna kromkę chleba z masłem prawdziwym (chleb pszenny)
- jeden banan

Drugie śniadanie 7:10
-herbata owocowa
-jogurt truskawkowy
-tak 2 razy w tygodniu zjem jajecznicę smażona razem z boczkiem

Od godziny 8-15 jestem w szkole więc kupuje sobie batony sportowe i 4move (napój sportowy)

Obiad 16:00
Z obiadem jest różnie. Gotuje mi babcia która przeważnie robi jakieś schabowe czy gulasz naprawdę różnie ale przeważnie jest mięso.

Podwieczorek 18:30 ( przed treningiem)
Na podwieczorku lubię coś przekosic bardzo często jem ok 30g kabanosów jakieś owoce
-jedno jabłko
-kiwi
-garść orzechów

Trening 19-20

Kolacja 20:00 z kolacja mam problem mianowicie mógłbym sobie gotować ryż z jakimś mięsem np pokrojone mięso z piersi kurczaka z jogurtem naturalnym i do tego Paryka pokrojona w kostki.

Bardzo lubię sobie coś przekosic czy to jakiś owoc czy jakaś pizza mała.

Do tej diety kupuje sobie tego gainera
https://www.sfd.pl/sklep/Berserk_Labs_Devil_Mass_ _Crea_X3-opis34239.html
I w tym momencie mam problem mianowicie nie wiem kiedy i jak stosować gainera. Czy pić z wodą czy z mlekiem między posiłkami czy w trakcie i najważniejsze ile. Kreatynę która jest w zestawie zostawię na później.
Uwielbiam również koktajle wszelkie.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc i jestem otwarty na wszelkie porady dotyczące treningu czy diety.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3531 Napisanych postów 61728 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 672779
Przede wszystkim zacznij od wypełnienia ankiety dzialu i wrzucenia diety według zaleceń w regulaminie:

http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-04-08 10:26:18

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9956 Napisanych postów 115771 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1375896
tak trochę słabo chcleb z masłem ale co do tego,
batony sportowe też nie wróżą nic dobrego, na pewnio nie jako stały posiłek, to samo 4 move.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3216 Napisanych postów 15808 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Na pewno musiałbyś sporo zmienić w diecie, jest wiele podstawowych błędów.
Zacznij od ankiety z wrzucenia diety w formie zrzutu, wtedy bedzie to bardziej czytelne.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

mini cut? dalsza masa?

MenS