SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • błagam o pomoc!!! ważne!!

    Temat
    Trening dla początkujących

    elooo chce zacząć trening a6w ale nie za bardzo czaje te ćwiczenia. prosiłbym o jakiś link albo niech ktoś filmik wrzuci, proszę! z góry thx pozdro

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 587 Data: 1/21/2008 4:32:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna pomoc przy suplementach.

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Mam problem poniewaz nie wiem kompletnie jakie brac odzywki przy redukcji. Chodzi o aeroby po treningu silowym zeby nie stracic za duzo miesni. Jakies bialko, bcaa ?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 521 Data: 11/15/2011 10:46:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam Mam 18 lat 180cm 70KG. Jakie odżywki pomogą mi złapać troche masy. Rupert

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1285 Data: 10/1/2003 2:51:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Animal cuts + co ??? Prosze o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam zamierzam pocwiczyc na rzeźbę co porponujecie do tego produktu jeszce?????

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1275 Data: 3/31/2009 7:18:52 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc

    Temat
    Usuniete tematy

    witam znacie moze jakis program co mozna zaprojektowac sprzet do cwiczenia Zmieniony przez - S.Q.N w dniu 2009-03-15 11:45:39

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 704 Data: 3/15/2009 11:44:59 AM Liczba szacunów: 0
  • KUPILEM troche supli PROSZE O POMOC

    Temat
    Odżywki i suplementy

    no wiec zakupilem treca mass xxl 2 kg olimp top mass 1,5 kg i kreatyne creapure monohydrate powder 300 g o jakich porach dnia to jesc ???

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 712 Data: 3/3/2004 9:32:13 PM Liczba szacunów: 0
  • niestety nie mam już dostępu do cetabonu, więc muszę wybierać między razakiem, scantelem, genesis lub la pharma. który mam wybrać?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 777 Data: 6/17/2009 9:09:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w redukcji!!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiek 33 Wzrost 176 Waga 91 Dopiero zaczynam bedzie 3razy w tygodniu silownia w dni nietreningowe aeroby Cel-80kg Pomozecie ogarnąc zrzucenie sadła i mabrania mięśni??

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 402 Data: 12/18/2018 5:01:32 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA, BEZ TRENINGU. POMOC

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam, trzymam diete lecz nie trenuje, nie mam gdzie . Macie jakies rady ? mam diete na mase , czy bedzie jakis efekt ? chodzi mi zeby troche przytyc ale sie nie zalac, moze jakies domowe cwiczenia ?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 181 Data: 3/7/2017 5:42:35 PM Liczba szacunów: 0
  • a6w pomoc

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    witam Zaczynając a6w, majac 6 cykli, przy pierwszym ćwiczeniu robimy 6 razy na obie nogi-czyli 3 na ta i 3 na ta - czy 6 razy na jedną i 6 razy na drugą ?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 568 Data: 3/31/2014 5:55:18 PM Liczba szacunów: 0
  • szybka pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    czy moge kreatyne z glukoza w jednej szklance rozpuscic ? i od razu potem wziac BCAA ? a 30 min pozniej gajnerka i zaraz ide na trening...

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 712 Data: 4/26/2004 2:49:14 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc

    Temat
    Doping

    mam pytanie wytrąciły mi sie kryształki w metce razak inj i moje pytanie jest czy nada sie do czegos i bedzie klepac bo niecha zbytnio zniknąc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 667 Data: 4/29/2010 10:40:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam czy przy wadze ok 70kg lepiej brać TREC Mass XXL z NitroBolem czy TREC Mass XXL + białko + amino ? czy może jeszcze jakoś inaczej ?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 711 Data: 2/17/2009 7:30:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w zgubieniu brzucha ...

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam,czy możecie mi napisać jakieś dobre odżywki,spalacz,diete i trening aby zgubić brzuszek ? :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 588 Data: 3/28/2010 11:18:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc !

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Własnie zaczynam ćwiczyć i nie wiem jakie mam odżywki, supelementy zakupić aby szybko nabrać na masie? Prosze o podpowiedz ! Pozdro !

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 741 Data: 2/5/2006 7:09:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Rzezba Pomoc

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Mam Taka Prosbe a bardziej pytanie Moglby ktos pomoc ulozyc Plan Na Rzezbe jezeli ktos sie znajdzie podam GG i wymiary wszystkie co i jak dzieki za pomoc..

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 609 Data: 8/16/2009 8:57:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc...dieta na mase

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, mam 20 lat, 180cm wzrostu 74kg wagi. ....dopiero chce zaczac swoja przygode z silownia...czy moglby ktos zapodac jakas dobra diete na mase...?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 624 Data: 2/8/2011 7:34:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ćwiczeniach na zrzucenie tłuszczu

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam cwicze juz 6 miesięcy ale jeszcze zostalo mi 10kg do zrzucenie prosil bym o jakies cwiczenia do tej pory tylko biegalem :) Jestem gotowy na wszelkie wyzywania :) z gory dzieki! :D

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 289 Data: 11/21/2016 5:08:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Lekarz powiedzial, ze moge cwiczyc. Jak wy myslicie? Wole sie upewnic

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 983 Data: 10/14/2010 6:51:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w ułożeniu planu na rzeźbę w warunkach domowych. Mam 16 lat ważę 66kg , 174 cm wzrostu do dyspozycji mam hantle 20kg i drążek z góry dzięki :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 472 Data: 8/3/2011 11:32:44 PM Liczba szacunów: 0